Käsittämätön juttu että pari liikenne suunnittelijaa voi kiusata kymmenniätuhansia työssäkäyviä autoilijoita joka päivä noilla idioottimaisilla liikenne järjestelyillä. Lisäksi tiemestari joka antaa kaivaa kaikkilulmat auki ilman mitään aikataulua olisi syytä heivata ja nopeesti. Vittu.
Turun liikenne
4
328
Vastaukset
- Anonyymi
Liikenne on ilmaliikennekin, siis: onko näkynyt lentäviä puliukkoja eli taistelulentokoneita taivaalla?
Kuten laulukin...ehkä ovat yleisempiä reittilennoilla nuo puliukko-lentokapteenit, mistä tietää: https://www.youtube.com/watch?v=aWZwE8GDKVU
Täällä lenti jotain mutta pilvet niin matalalla, olisin tunnistanut lentokonetyypin muuten... paljain silminkin. - Anonyymi
Nyt kun sillan purkamisen jäljiltä tie ratapihankadulle/ratapihankadulta on auki niin kuntec on sulkenut yhden kaistan ratapihankadulla molempiin suuntiin 😀 ei kannatanut totakaan tehdä sillon kun liikenne oli muutenkin vähäistä. Noiden tiemestareiden tyhmyydellä ei vissiin ole mitään rajaa.
- Anonyymi
Miksi? Juu oo mitää tai ehkä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221