Sertralin aloitus ja pakkoajatuksia? Ahdistaa hirvesti!

Anonyymi-ap

Olen saanut diagnoosin pakkoajatus pohjaisesta pakkohäiriöstä.

Nyt menossa 3 viikko uutta lääkettä Sertralin joka vaihettiin Venlafaxiinista. Ja voin todella huonosti edelleen, kun yksi ahdistuksen aihe häviää toinen tulee.. nyt viikon ajan omassa päässä on pyörinyt oma nimi ja se saa ahdistuneeksi että jos kuulisin omiani 😭 vaikka tiedän että se on omassa päässä mutta ahdistun kun se vaan tulee mieleen ja toistuu päässä.. ja olen muutenkin tosi herkillä ”mikä tuo ääni oli” ”mistä tuo ääni tuli” ym. Vaikuttaako siltä että tämä lääke ei sovi vai pitääkö vaan jaksaa?😭

2

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voimia sulle.Joskus vaatii kokeiluja mikä alkaa toimimaan ja sekin on kuluttavaa.Pakkoajatuksiin tuli apu vasta kolmannella lääkkeellä ja sekin vei muutaman kuukauden ennenkö alkoi puremaan.Ehkä sun kannattais oottaa vielä,kolme viikkoa on lyhyt aika ja olo aina aluksi huononee mut jos ei auta myöhemmin niin vaihdosta voi olla apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5469
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1881
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      360
      1831
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      70
      782
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      36
      684
    Aihe