Rannikon sero kiitos

Anonyymi-ap

Näin päättyi rannikon seron tarina ja se on suuri harmi. Moni ei tiedä miten mikäkin asia vaikuttaa kenenkin elämään arjessa. Haluan itse kiittää rannikon seroa kuluneista vuosista. Henkilökohtaisesti voin sanoa, että elämääni serolla oli iso vaikutus ja sitä jään kaipaamaan, koska se aikoinaan nosti minut suosta ja pysyin arjessa kiinni.
Kiitos myös työtovereille kuluneiden vuosien varrella. Kiitoksia saatiin tasaiseen tahtiin asiakkailta vuosien ajan , että on hyvä että rannikon seron tyylinen paikka on Raahessa ja palvelu on hyvää ja ystävällistä.
Erityis kiitoksen haluan sanoa Ari Tokolalle.
Elämä jatkuu, mutta katsotaan mihin suuntaan.

17

1836

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä. Toivottavasti nyt viimeistään Raahen kaupungin päättäjät heräävät todellisuuteen, mitä tarkoittaa kun serolla meni ovet kiinni !

• Anonyymi

Ovat niin sikeässä Unessa, että tuskin heräävät :/

• Anonyymi

Kyllä se näin taitaa olla 🥲

• Anonyymi

Rannikon Seron myymälä oli paikka, josta pystyi ostamaan mielenkiintoista 80-luvun tietotekniikkaa, joka nyt jatkossa menee tietokoneharrastajien keräilykokoelmien sijasta suoraan elektroniikkajätteeksi ilman mitään mahdollisuutta erottaa siitä käyttö-, korjaus- tai varaosakelpoista osuutta. Kierrättäminen laitteina tai niiden varaosina mahdollisuuksien mukaan on viisaampaa kuin hävittäminen pelkkien metallien talteenottamiseksi. Tässäkin mielessä yhdistys oli oikealla asialla.

• Anonyymi

Sepä se. Vieläkin harmittaa seron katoaminen.

• Anonyymi

Itse kävin lähes päivittäin katsomassa olisiko mitään itselle mielenkiintoista, varsinkin retro kamat olivat minun mieleen. Yleensä aina löytyi jotain ostettavaa. Myydäänkö jäteasemalla sähköromua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kävin lähes päivittäin katsomassa olisiko mitään itselle mielenkiintoista, varsinkin retro kamat olivat minun mieleen. Yleensä aina löytyi jotain ostettavaa. Myydäänkö jäteasemalla sähköromua?

Ei myydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei myydä.

Hyvin näytti palvelu pelaavan kaatopaikalla. Selkävaivainen vanhus nosteli itse pakastinta peräkärrystä 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin näytti palvelu pelaavan kaatopaikalla. Selkävaivainen vanhus nosteli itse pakastinta peräkärrystä 😃

No ompa paska palvelu....

• Anonyymi

Taisipa Oulussakin olla saman tyylinen paikka. Nimeä en enää muista, paikka on näyttänyt autiolta jo vuosia ja portit teljetty kiinni.
        "Maan Tavan" mukaan joku päättäjä ostettu ja maksettu lopettamaan toiminta. Suomihan on oikeasti piilokorruption suurvalta, mutta sitäpä piilokorruptiota ei edes maksetut gallupit tunnista ja tulokset ovat sitä, mistä maksettiin.

• Anonyymi

Näköjään vieläkin serolle pudotettu sähköromua. ...

• Anonyymi

Olipas mukava käydä kävelemässä seron laiturilla ja muistella menneitä. Kummittelevan tyhjä paikka, hyvin on siivottu.

• Anonyymi

Joo, näitä pölvästejä reppanoita työllisti ja samalla työnjohto pallerot. Iha ogay

• Anonyymi

Eivätkä ottaneet sinua töihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkä ottaneet sinua töihin?

Sun työura oli se ja piste.

• Anonyymi

Kiitos sinullekkin Ajastasi, että näit vaivaa kirjoittaaksesi mielipiteesi. Selvästikin olet meitä Muita parempi ihminen. Kiitos 👍

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe