Vai käykö kaikki kotityöt?
Kysymys miehille: Onko jokin kotityö sellainen mitä et millään haluaisi tehdä?
24
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ompelukoneeseen en kertakaikkiaan halua koskea, lähes kaikki muu käy
- Anonyymi
Sulla on ainakin mun makuuni hieman erikoinen käsitys kotitöistä, jotenkin suoraan jostain viiskytluvulta. En itse edes omista ompelukonetta. Mitä ihmettä sillä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ainakin mun makuuni hieman erikoinen käsitys kotitöistä, jotenkin suoraan jostain viiskytluvulta. En itse edes omista ompelukonetta. Mitä ihmettä sillä pitäisi tehdä?
Kruisailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutarhaintoilijat neulovat sillä kasvustojen lehtiä kiinni varsiin ja perunoita kiinni varsiin
- Anonyymi
lattian luuttuaminen
- Anonyymi
Ikkunoiden pesu aiheuttaa puistatusta varsinkin kun sekin pitää nykyään tehdä etikalla
- Anonyymi
Pitäisikö sinun harkita kotitöitä tai palkkatyötä palsta-aktivointiesi sijaan?
- Anonyymi
Palkkatyötä tekevillä on myös vapaapäiviä mutta et vissiin ole kuullut sellaisesta?
- Anonyymi
Kaikki käy: ruoanlaitto, pyykinpesu ja siivous yms. piha- ja taloustyöt. Ehkä pesuhuoneen/saunan siivous on ollut hieman nihkeää, mutta hoituu.
- Anonyymi
En tiedä yhtään miestä, joka tekisi vapaaehtoisesti kotitöitä. Sillain, että tarttuisivat hommiin oma-alotteisesti. Sinkkumiehet tekevät, kun on pakko, mutta suhteessa viimeistään homma jää naisen harteille.
- Anonyymi
Mä tunnen montakin. Oikeastaan valtaosa tuntemistani miehistä tekee kotitöitä ihan oma-aloiteisesti.
- Anonyymi
Ei sille miehelle tarvi mikään äiti olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen montakin. Oikeastaan valtaosa tuntemistani miehistä tekee kotitöitä ihan oma-aloiteisesti.
Hyvä kasvatus vikana.
Cmokoma, tasan itsemäärämisoikeus
TasaArvonnannousuineen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kasvatus vikana.
Cmokoma, tasan itsemäärämisoikeus
TasaArvonnannousuineenVoi hyvin olla. Tosin esimerkiksi isäni, joka siis on hyvin tunnollinen kotitöissä, on aikanaan pitkälti kasvattanut ihan itse itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet aika vähän ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvin olla. Tosin esimerkiksi isäni, joka siis on hyvin tunnollinen kotitöissä, on aikanaan pitkälti kasvattanut ihan itse itsensä.
Herrasmies. Aina,
Wallmiss, vaikka
kasviamaan
- Anonyymi
Eipä tuosta ole tervanjuontia muodostunut. Tosin ikkunoita en ole koskaan pessyt mutta ei tuokaan vastenmieliseltä hommalta vaikuta. Millä muuten lähtee vessanpöntön vesirajan tumma rengas pois? Marketin käyräkaulapurkki ja harja eivät ole auttaneet.
- Anonyymi
Coca-colalla.
KAikki käy, mutta jostain syystä imurointi on alkanut vituttamaan enemmän kuin elämä.
- Anonyymi
Kaikki on pakko tehdä halus tai ei, se on tää vapaan miehen elämää
- Anonyymi
Ihan kaikki kotityöt teen mielelläni ja niinhän se yksinäisen poikamiehen kuuluukin. Siinä se kädenjälki näkyy kun jotakin touhunnut. Ehkä parranajo on sitä vastenmielisintä mitä tiedän, mutta eipä se tilanne paranisi vaikka mielitietyn saisin. Joskus tosin pikkutyttö sukulainen partani ajanut ja se oli hänestä kivaa.
- Anonyymi
Mitä jos mielitietty olisi sitä mieltä, että pikku parta ei haittaa, tai pidempikin, jota joutuu trimmata harvemmin? Tökkisikö itselläsi silti vastaan niin, että pakko olisi kuitenkin ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos mielitietty olisi sitä mieltä, että pikku parta ei haittaa, tai pidempikin, jota joutuu trimmata harvemmin? Tökkisikö itselläsi silti vastaan niin, että pakko olisi kuitenkin ajaa?
On minulla aina pikkuparta, mutta täytyy sitä jatkuvasti siistiä, etteivät luulisi ihan veneenalusasukiksi. Aika tyylikäs siitä muotoilusta tuli työharjoittelijallakin ja lupasi sitten siistimisen hoitaa kunhan minulla ei enää kädet pelaa. Saa sitten nähdä miten käy.
- Anonyymi
Kotikasvatuksesta se johtuu. Äidit pilaavat pojat sillä, että eivät vaadi mitään tekemistä heiltä. Eiväthän he näin toimien edes opi mitään. Näitä sohvaperunoita riittää. Naiset huolivat sitten itselleen tällaisia aikuislapsia hyysättäväkseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342