Kylläpäs on halpaa.

Anonyymi-ap

Meinaan toi pörssisähkö on nyt ilmaista. Laitoin saunan päälle ja tiskipesukone ja pyykinpesukone laulamaan. Myös sähköautolatauksessa on.
Käskin myös naapurin tulla lataamaan sähköautoa meille.
On kuulemma Oomin 20 sentin ryöstöhinta..hahhaaa

25

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naapurin ja työkaverini Teslat nyt latauksessa pihassana. Ilmaista sähköä pukkaa töpseleistä.

• Anonyymi

Sampolan yksiöstä joutuu vetään pitkän jatkojohdon parkikselle jotta sun kaverin Punton akkua saa ladattua, pääsette sitte yöllä taas pöllimään jonkun vanhan perämoottorin josta saa satasen.
        Sillä sitten pameja ja kaljaa niin menee taas yksi päivä päät sekasin.

• Anonyymi

Sitä ei voi tallettaa pahan päivän varalle, kuin vety prosessissa?🤢🤢

• Anonyymi

Minä taas tilaan aurinkopanelit katolle
      Halvalla kun saa.. kotisol myy!

• Anonyymi

Kotisol hahhhaa lestojen huijausfirma. Samaa puljuja, ku Kotisun..
      Hahhhaaaaaaaaa

• Anonyymi

Edelleenkään eivät ole samaa! KotiSol täysi huijarifirma

• Anonyymi

Phus ku toi pörssisähkön hinta nousi. On nyt melkein 3 senttiä. Yleensä 1 sentti tai NOLLA

• Anonyymi

Jotkut hullut teki talvella hätäpäissään Oomin kanssa kahden vuoden sopimuksen, jossa hinta kilowattitunnilta on 30-40 senttia about.
      Siinä sitten maksaa kaksi vuotta kivaa hintaa Oomille.
      Ei saa olla hätäpaska..hahhhaaaaaaa
      Mulla toistaiseksi pörssisähkö ja nyt hinta 1-2 senttiä..yöllä lähes ilmaista ja päivälläkin nollassa usein.

• Anonyymi

Nyt näin sunnuntaiaamuna pörssisähkö 1, 49 senttiä kilowattitunti ja vielä halpenee.

• Anonyymi

Kai moni ostaa edelleen 10.000 euron aurinkosähkö järjestelmiä? Hahaha
      Saa siinä muutamat vuodet odotella että tuottaa sen 10ke. :😀

• Anonyymi

Viime yönä pörssisähkö nollassa neljä tuntia. Oli halpaa. Tuli Tesla ladattua ilmaiseksi.
      Hienoa ajella Teslalla ilmaiseksi.

• Anonyymi

Ensi yönä maksavat jo mulle, että käytän sähköä.
      Täytyy soittaa työkavereille, että tulevat lataamaan Teslansa meille ensi yöksi.

• Anonyymi

Kannatti odottaa Olkiluoto 3 tuotannon alkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatti odottaa Olkiluoto 3 tuotannon alkua.

Ydinvoima on tasaista ja puhdasta sähköä. Ennen kaikkia luotettavin ja paras energiantuottona.

• Anonyymi

Juu ja joulu, tammi ja helmikussa pörssisähkö taas 60 senttii kilowattitunti ja sulla sähkölasku 1000e kuussa!!! Hahaaaaaa...revi siitä PELLE!!

• Anonyymi

Ei OOO.. Osaan ennustamisen taidon. Eihän se ollut viime talvenakaan. Tais käydä siellä, mut tuli heti alas. Niin ja nyt on sähköä saatavilla ympäri vuoden. Olkiluoto puskuttaa ja tuulivipperät pyörii.
      Jos pörssisähkö nousisi ensi talvena about 60-70 senttiin, niin ei sähköyhtiöt antaisi 10 sentin ja alle kahden vuoden sopimuksia.
      Pitää olla vainua ja ennustamisen taitoa...

• Anonyymi

Naapuri teki viime talvena Fortumin kanssa kahden vuoden sopimuksen. Hinta hieman yli 30 senttiä ja nyt kiroaa alvariinsa ja on hermoromahduksen partaalla.
      Aika tyhmä tyyppi. Heh ..pitäiskö vetää piuha naapurille ja antaa ilmaista sähköä. No tyhmille ei kannata antaa mitään. Juoskoon päin seinään.

• Anonyymi

Naapurin Tesla tulee taas tänään lataukseen meille ja mä saan naapurilta...en sano

• Anonyymi

Pesetkö pyykin vain kesäisin?

• Anonyymi

Sehän vasta kallista onkin! 1 vai peräti 2e per koneellinen?

• Anonyymi

Voit tulla meille pyykille. En veloita muusta, kuin vedestä. Sähkö on mulle ilmaista.

• Anonyymi

Taas mennään miinuksella klo 17:00 asti. Maksavat siis minulle, että käytän sähköä. No pesukoneet käy ja Teslat pihassa latauksessa..
      Nyt pörssisähkön haltijat laittakaa sähkövempaimet laulamaan.
      Oomi ottaa 20 senttiä tai ryöstää toisilta...

Trallllll trallll traaaa

• Anonyymi

Teslani ladattu tänään ja HINTA 0 euroa.
      Vetäkää siitä huumoria.

T. Fortum Pörssisähkö

• Anonyymi

Serkkupoika tua Sähkövolsun lataukseen ensi yöksi meille. Pörssisähkö menee miinukselle. Siis maksavat mulle, että käytän sähköä.
      Täytyy sanoa, että tulee sääliksi hahhhaaaa niitä poloisia, jotka maksavat yli 20 senttiä kilowattitunnista. Ovat hullut tehneet määräaikaisen sopimuksen. No kotikadullani on kaksi tälläistä torveloa.

Voi reppanoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      21
      1057
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      208
      1026
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      308
      935
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72