Meinaan toi pörssisähkö on nyt ilmaista. Laitoin saunan päälle ja tiskipesukone ja pyykinpesukone laulamaan. Myös sähköautolatauksessa on.
Käskin myös naapurin tulla lataamaan sähköautoa meille.
On kuulemma Oomin 20 sentin ryöstöhinta..hahhaaa
Kylläpäs on halpaa.
25
398
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurin ja työkaverini Teslat nyt latauksessa pihassana. Ilmaista sähköä pukkaa töpseleistä.
- Anonyymi
Sampolan yksiöstä joutuu vetään pitkän jatkojohdon parkikselle jotta sun kaverin Punton akkua saa ladattua, pääsette sitte yöllä taas pöllimään jonkun vanhan perämoottorin josta saa satasen.
Sillä sitten pameja ja kaljaa niin menee taas yksi päivä päät sekasin.
- Anonyymi
Sitä ei voi tallettaa pahan päivän varalle, kuin vety prosessissa?🤢🤢
- Anonyymi
Minä taas tilaan aurinkopanelit katolle
Halvalla kun saa.. kotisol myy! - Anonyymi
Kotisol hahhhaa lestojen huijausfirma. Samaa puljuja, ku Kotisun..
Hahhhaaaaaaaaa- Anonyymi
Edelleenkään eivät ole samaa! KotiSol täysi huijarifirma
- Anonyymi
Phus ku toi pörssisähkön hinta nousi. On nyt melkein 3 senttiä. Yleensä 1 sentti tai NOLLA
- Anonyymi
Jotkut hullut teki talvella hätäpäissään Oomin kanssa kahden vuoden sopimuksen, jossa hinta kilowattitunnilta on 30-40 senttia about.
Siinä sitten maksaa kaksi vuotta kivaa hintaa Oomille.
Ei saa olla hätäpaska..hahhhaaaaaaa
Mulla toistaiseksi pörssisähkö ja nyt hinta 1-2 senttiä..yöllä lähes ilmaista ja päivälläkin nollassa usein. - Anonyymi
Nyt näin sunnuntaiaamuna pörssisähkö 1, 49 senttiä kilowattitunti ja vielä halpenee.
- Anonyymi
Kai moni ostaa edelleen 10.000 euron aurinkosähkö järjestelmiä? Hahaha
Saa siinä muutamat vuodet odotella että tuottaa sen 10ke. :😀 - Anonyymi
Viime yönä pörssisähkö nollassa neljä tuntia. Oli halpaa. Tuli Tesla ladattua ilmaiseksi.
Hienoa ajella Teslalla ilmaiseksi. - Anonyymi
Ensi yönä maksavat jo mulle, että käytän sähköä.
Täytyy soittaa työkavereille, että tulevat lataamaan Teslansa meille ensi yöksi.- Anonyymi
Kannatti odottaa Olkiluoto 3 tuotannon alkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatti odottaa Olkiluoto 3 tuotannon alkua.
Ydinvoima on tasaista ja puhdasta sähköä. Ennen kaikkia luotettavin ja paras energiantuottona.
- Anonyymi
Juu ja joulu, tammi ja helmikussa pörssisähkö taas 60 senttii kilowattitunti ja sulla sähkölasku 1000e kuussa!!! Hahaaaaaa...revi siitä PELLE!!
- Anonyymi
Ei OOO.. Osaan ennustamisen taidon. Eihän se ollut viime talvenakaan. Tais käydä siellä, mut tuli heti alas. Niin ja nyt on sähköä saatavilla ympäri vuoden. Olkiluoto puskuttaa ja tuulivipperät pyörii.
Jos pörssisähkö nousisi ensi talvena about 60-70 senttiin, niin ei sähköyhtiöt antaisi 10 sentin ja alle kahden vuoden sopimuksia.
Pitää olla vainua ja ennustamisen taitoa... - Anonyymi
Naapuri teki viime talvena Fortumin kanssa kahden vuoden sopimuksen. Hinta hieman yli 30 senttiä ja nyt kiroaa alvariinsa ja on hermoromahduksen partaalla.
Aika tyhmä tyyppi. Heh ..pitäiskö vetää piuha naapurille ja antaa ilmaista sähköä. No tyhmille ei kannata antaa mitään. Juoskoon päin seinään. - Anonyymi
Naapurin Tesla tulee taas tänään lataukseen meille ja mä saan naapurilta...en sano
- Anonyymi
Pesetkö pyykin vain kesäisin?
- Anonyymi
Sehän vasta kallista onkin! 1 vai peräti 2e per koneellinen?
- Anonyymi
Voit tulla meille pyykille. En veloita muusta, kuin vedestä. Sähkö on mulle ilmaista.
- Anonyymi
Taas mennään miinuksella klo 17:00 asti. Maksavat siis minulle, että käytän sähköä. No pesukoneet käy ja Teslat pihassa latauksessa..
Nyt pörssisähkön haltijat laittakaa sähkövempaimet laulamaan.
Oomi ottaa 20 senttiä tai ryöstää toisilta...
Trallllll trallll traaaa - Anonyymi
Teslani ladattu tänään ja HINTA 0 euroa.
Vetäkää siitä huumoria.
T. Fortum Pörssisähkö - Anonyymi
Serkkupoika tua Sähkövolsun lataukseen ensi yöksi meille. Pörssisähkö menee miinukselle. Siis maksavat mulle, että käytän sähköä.
Täytyy sanoa, että tulee sääliksi hahhhaaaa niitä poloisia, jotka maksavat yli 20 senttiä kilowattitunnista. Ovat hullut tehneet määräaikaisen sopimuksen. No kotikadullani on kaksi tälläistä torveloa.
Voi reppanoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885