Mukavin kokemuksenne/hetkenne ihastuksenne kanssa?

Anonyymi-ap

Tuossapa se aikalailla tulikin jo otsikossa, kertokaa siis mukavin kokemuksenne ihastuksenne kanssa. Ei tarvitse olla mikään ihmeellinenkään, jos sellaisia ette ole yhdessä kokeneet. Pienet arjessa tapahtuneet asiatkin on ihan ok! Mutta mitä kuvaavammin, sen parempi. Mistä sitä tietää, vaikka se ihastuksenne sitten tunnistaisi sinut täältä! :)

148

4035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikista parasta on ollut se, kun ollaan puolin toisin saatu toisemme nauramaan. 😊 🧡

      • Anonyymi

        Okei, se on kyllä tosi mukavaa. Tästä viestistä tuskin kukaan sua tosin tunnistaa? Mutta ehkei se sitten ollut tarkoituskaan. :) Itse aloituksellani tosin vähän sitä hain, että tähän tulisis viestejä, joista se toinen voisi tunnistaa toisen, jos mahdollisesti täällä käy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, se on kyllä tosi mukavaa. Tästä viestistä tuskin kukaan sua tosin tunnistaa? Mutta ehkei se sitten ollut tarkoituskaan. :) Itse aloituksellani tosin vähän sitä hain, että tähän tulisis viestejä, joista se toinen voisi tunnistaa toisen, jos mahdollisesti täällä käy!

        Ei tarvitsekaan tunnistaa. Kunhan ajankulukseni kommentoin. :)

        Toivottavasti muut lähtevät liikkeelle paremmin tunnistein. Kenties parempi viihdearvo vastauksilla siten myös. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan tunnistaa. Kunhan ajankulukseni kommentoin. :)

        Toivottavasti muut lähtevät liikkeelle paremmin tunnistein. Kenties parempi viihdearvo vastauksilla siten myös. 😄

        Juu, toivotaan! Koitin itse näyttää mallia jo ainakin!


    • Anonyymi

      Ei niitä ole (vielä). Toivottavasti tulee joskus.

      • Anonyymi

        Okei, no toivotan sulle onnea! :)


    • Anonyymi

      No täytyykö ap:n näyttää mallia, että rohkaistutte? :D Hyvä on sitten. (Jätetään kertomatta, että ap saattoi tehdä tän ketjun ihan siksi, että itse rohkaistuisi.)

      No, mukavin kokemus ihastukseni kanssa oli kun oltiin kerran yhden järven rannalla ja lähistöllä kävelemässä pienellä porukalla. Reissun kohokohta oli tosin kun oltiin sen ihastuksen kanssa kaksin lintutornissa tähyilemässä. Siellä oli jotenkin niin rauhallista ja mukavaa, mutta toisaalta vatsassa lenteli kyllä vähän perhosia. Katseltiin siinä hänen kanssaan, mitä muut oli kirjoitelleet kyseiseen lintutorniin. Kävi kieltämättä mielessä ehdottaa meidänkin nimikirjainten kirjoittamista sinne, mielellään sydämen kera. Teki mieli myös ottaa hänet halaukseen. Hillitsin kuitenkin itseni, sillä en tiedä/tiennyt, onko hän kiinnostunut minusta millään tavalla. Hänen käytöksensä vaikuttaa välillä vähän ristiriitaiselta... No, jos luet tätä, niin nyt tiedät ainakin mitä itse ajattelen...

      Salaa toivon, että luet tämän ja toisaalta taas että et. Se varmaan kertoo, paljonko tää ujostuttaa ja pelottaa... Ja no, jos et tunne samoin, niin sovitaan, että tän kirjoittaja oli joku ihan muu. :)

      • Anonyymi

        Eihän me koskaan käyty missään, vaikka kutsuttiin.
        Sinä kävit. Yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me koskaan käyty missään, vaikka kutsuttiin.
        Sinä kävit. Yksin.

        Tylsää oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me koskaan käyty missään, vaikka kutsuttiin.
        Sinä kävit. Yksin.

        Meinaatko, että kävin tuolla reissulla yksin ja kuvittelin seurani, vai jotain muuta? 😅 - ap


    • Anonyymi

      Ihastus,kaveruus ,ystävyys( tukkään paljon).. turhaa sanan helinää

      • Anonyymi

        En nyt ihan ymmärrä, mitä haet tällä kommentilla?


    • Anonyymi

      Joka kerta kun uppoudumme toistemme silmiin, humalassa ja selvinpäin. En tiedä onko tämä yksipuolista? N ->M

      • Anonyymi

        Tulipas tuosta mieleen, että en ole koskaan nähnyt kaivattuani humalassa. Enkä taida halutakaan... -sivusta


    • Anonyymi

      Ne kaikki katsekontaktit mitä on ollut.
      Ne lyhyet hetket, kun olemme keskustelleet. Kylläkin vain työhön liittyen, mutta kuitenkin.
      Ei meillä ikinä ole ollut mitään oikeaa, eikä taida enää olla edes mahdollista.

      • Anonyymi

        Kaikki on aina mahdollista, joskus vain vähän hankalaa. Työskenneltiinkö samassa paikassa, mutta eri aloilla?


      • Anonyymi

        Tähän voin yhtyä.
        Toivon, että olisi vielä mahdollista.
        Syksyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voin yhtyä.
        Toivon, että olisi vielä mahdollista.
        Syksyllä...

        Jos vastasit tuohon "Kaikki on aina mahdollista, joskus vain vähän hankalaa. Työskenneltiinkö samassa paikassa, mutta eri aloilla?"

        Niin ei ollut syksyllä. Reilu viikko sitten viimeksi nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on aina mahdollista, joskus vain vähän hankalaa. Työskenneltiinkö samassa paikassa, mutta eri aloilla?

        Ei olla samassa paikassa töissä. Minä olin töissä ja hän kävi työpaikallani.


      • Anonyymi

        Miksi ajattelet niin, että ei olisi enää mahdollista? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet niin, että ei olisi enää mahdollista? -sivusta

        Sillä kysyn vaan, että itse olen käynyt hänen työpaikallaan, enkä missään nimessä haluaisi, että hän vain mistään syystä ajattelisi noin.... Minusta kaikki on vielä mahdollista. Kenties jopa todennäköistä. -sama sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet niin, että ei olisi enää mahdollista? -sivusta

        Koska hän välttelee minua.
        Tämä etäisyys vain ajaa meitä kauemmaksi toisistamme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän välttelee minua.
        Tämä etäisyys vain ajaa meitä kauemmaksi toisistamme...

        Tuntuisi tosi pahalta, jos sattuisit olemaan hän, koska en todellakaan ole tietääkseni vältellyt häntä... Onko teillä suoraa yhteyttä työkuvioiden ulkopuolella? Minulla ei ole hänen kanssaan muuta kuin hatara kontakti täällä (työpuhelimeensa saisin yhteyden, mutta se ei tunnu hyvältä kontaktitavalta, tilanteemme huomioon ottaen). Ja viime aikoina minusta on tuntunut, että hän ei ole täällä enää, koska en ole tunnistavinani häntä... En tiedä tunnistaako hänkään minua enää. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuisi tosi pahalta, jos sattuisit olemaan hän, koska en todellakaan ole tietääkseni vältellyt häntä... Onko teillä suoraa yhteyttä työkuvioiden ulkopuolella? Minulla ei ole hänen kanssaan muuta kuin hatara kontakti täällä (työpuhelimeensa saisin yhteyden, mutta se ei tunnu hyvältä kontaktitavalta, tilanteemme huomioon ottaen). Ja viime aikoina minusta on tuntunut, että hän ei ole täällä enää, koska en ole tunnistavinani häntä... En tiedä tunnistaako hänkään minua enää. :(

        Ei osu tämä.
        Hän ei ole käynyt työpaikallani työasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu tämä.
        Hän ei ole käynyt työpaikallani työasioissa.

        Ok. Toivottavasti saat yhteyden oikeaan ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Toivottavasti saat yhteyden oikeaan ihmiseen.

        Tuskin saan, koska hän välttelee minua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin saan, koska hän välttelee minua...

        Välttelen, koska tunnen niin syvästi sinua kohtaan. Vaikea olla lähellä vaikka haluan tosi paljon. Nyt ei nähdä pitkään aikaan, tunteet eivät kuitenkaan häviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelen, koska tunnen niin syvästi sinua kohtaan. Vaikea olla lähellä vaikka haluan tosi paljon. Nyt ei nähdä pitkään aikaan, tunteet eivät kuitenkaan häviä.

        Tuskin olet hän. Mutta ei me olla nähty pitkään aikaan ja tuskin tullaan näkemäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelen, koska tunnen niin syvästi sinua kohtaan. Vaikea olla lähellä vaikka haluan tosi paljon. Nyt ei nähdä pitkään aikaan, tunteet eivät kuitenkaan häviä.

        Aaargh, ikävöin sinua, hetki hetkeltä enemmän.
        Ei tässä näin pitänyt käydä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla samassa paikassa töissä. Minä olin töissä ja hän kävi työpaikallani.

        Sinä olit tavatessamme ollut vuosia työtön. Nisti?
        Seksisuhteessa?

        Mitään ei kehittynyt. Hoidin käytännönmuutokset eduksesi ja puolestasi ns mies - ja luovuin paljosta.

        Onneksi taas hoidin asioita.

        Nyt minulla taas on valoisaa, kirkasta, iloa.

        Koitahan pärjäillä.


    • Anonyymi

      Kaikki ne hetket kun ollaan nähty ja katsottu silmiin.
      Hänen seurassa tulee aina hyvä olo. On hauska ja ystävällinen mies. Aina odotan hänen näkemistään.

      • Anonyymi

        Olenkohan se hauska ja ystävällinen mies? Koska aina odotan naisen näkemistä. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan se hauska ja ystävällinen mies? Koska aina odotan naisen näkemistä. m>n

        Mahdollisesti. Ei voi tietää.
        Haluatko antaa tunnisteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan se hauska ja ystävällinen mies? Koska aina odotan naisen näkemistä. m>n

        Hän kuka mielessä , on M-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan se hauska ja ystävällinen mies? Koska aina odotan naisen näkemistä. m>n

        Kerro jotain, muakin kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kuka mielessä , on M-mies.

        Haa! Se olen tottakai minä, Markojem Marko, kaikista Markoista Markoin. Marko isolla ämmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haa! Se olen tottakai minä, Markojem Marko, kaikista Markoista Markoin. Marko isolla ämmällä.

        En kaipaa Markoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa Markoa.

        K mies taitaa olla se sinun mies?


    • Anonyymi

      Sanaton läheisyyden tunne, kun hän uskaltautuu arasti lähelleni, sydän toivoa täynnä. Pieni hädän häivähdys, kun hetki on ohi ja etäännytän itseni.

      Ennen näitä hetkiä oli, nyt on hänellä aina naama kiinni puhelimessa, joten tuskimpa enää minun läheisyyttäni kaipaa:(

    • Anonyymi

      Monta pienen pientä tuokiota, katsetta, hymyä, ohikiitävää hetkeä, jolloin tuntuu että hänen sinisissä silmissään on voima hajottaa minut atomeiksi, jos katson yhtään pidempään. Sellaisina hetkinä aika pysähtyy ja sekuntikin tuntuu iäisyydeltä. Välillä katselemme tuntuu kirjaimellisesti juuttuvan kiinni toisiimme. Kerran hän katsoi syvälle silmiini puhuessaan toiselle ryhmälle ja sitten ikäänkuin heräsi ja ihmetteli ääneen miksi puhui minun ryhmälleni kun asia koski oikeastaan kaikkia muita ryhmiä kuin omaani. Näitä hetkiä on paljon, ei kuitenkaan valitettavasti yhtään sellaista, jossa olisimme olleet oikeasti kahden kesken. Toisaalta paljon on myös hetkiä jotka saavat minut epäilemään onko välillämme sittenkään mitään, välinpitämättömyyttä, huomiotta jättämistä ja jopa tylyä ja epäkohteliasta käytöstä.

    • Anonyymi

      Aina kun hän mies katsoo silmiin. Ne on parhaita.

      • Anonyymi

        Minkä väriset silmät miehellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät miehellä?

        Siniset ( harmahtavat ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset ( harmahtavat ).

        No väri osuu jokseenkin kohdalle, mutta itellä on aika tummat siniharmaat silmät. Jätetään leikki siis tähän :)


    • Anonyymi

      Tekisi mieli kirjoittaa muttei rohkeus riitä. Tilanne oli niin mahdoton mihinkään ihastumisiin ettei kukaan muu olisi varmasti saanut päähänsä siinä tykästyä. Itsekkin tajusin sen vasta käveltyäni pihalle.

      • Anonyymi

        Juu, rohkeuden puute se on pahasti vaivannut ap:takin. Vaivaa edelleen. Mutta olen koittanut pikkuhiljaa rohkaistua...


    • Anonyymi

      Meillä oli aina yhdessä hauskaa😁😻välillä kikatettiin ihan kippurassa tyhmille jutuille
      Vähän on ikävä niitä hetkiä ja sen höpsön hassutteluja ❤️

      • Anonyymi

        Ettekö näe enää, vai muuten vain on ikävä? -ap


      • Anonyymi

        Nimiä tai kirjaimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimiä tai kirjaimia?

        Olen Kn ja hän Sm. Ei olla nähty enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Kn ja hän Sm. Ei olla nähty enään

        kirjaimet on nimissä mutta toisella sukunimessä,aika läheltä menee kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Kn ja hän Sm. Ei olla nähty enään

        miks ette ole nähneet ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks ette ole nähneet ??

        En ole oikea nainen hänelle


    • Anonyymi

      Hymyt kun tervehdimme toisiamme, silloin aina kun uskallamme sen tehdä. Halaus. Yhdessä tekeminen muutaman kerran vähän kuin töiden merkeissä.

    • Anonyymi

      Kenen ihastuksen luulit saavas itsellesi jonkun toisen muistoilla ehkä jonkun vähä-älysen ei kai noihi kukaan muu idiootti mene et ois niin hölmö et täällä alkais ihastuksistaan kirjoittelemaan mun tapa kirjoittaa on sen verran härski et tuskin uskallatte mennä kasvotusten kokeilemaan kuika nopeasti tulee avarista tai nyrkistä

      • Anonyymi

        Ootko saanut monestikin, nyrkistä tai avarista siis?


    • Anonyymi

      Se oli silloin, kun keskustelimme hänen kanssaan työstä palavasti 😘

      H-> J

      • Anonyymi

        Varmaan se hetki kun rakastuin häneen (taianomainen hetki).
        Ja se kun juututtiin toistemme silmiin kerran.
        Tai viimeisin.
        H --> T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se hetki kun rakastuin häneen (taianomainen hetki).
        Ja se kun juututtiin toistemme silmiin kerran.
        Tai viimeisin.
        H --> T

        Ei nuo kirjaimet ole oikein kummassakaan, voi voi. 🤗
        H-M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo kirjaimet ole oikein kummassakaan, voi voi. 🤗
        H-M

        😃🥰


    • Anonyymi

      Se oli vain yksi ainoa, lyhyen aikaa, ohikiitävän ajan kestävä tapahtuma. Kun katsoi jotakuta silmiin. Ja ihastui. Tunne oli aika vahva. Itse asiassa aika pelottavaakin. Hänestä en tiedä, ymmärsikö hän sen. Tai mitä mieltä hän oli minusta. Joka tapauksessa erikoinen kokemus.

      • Anonyymi

        Lyhyen aikaa? Itsestä se tuntui ikuisuudelta. Ikuisuudelta, jossa oli vain minä ja hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyen aikaa? Itsestä se tuntui ikuisuudelta. Ikuisuudelta, jossa oli vain minä ja hän.

        Jokaisessa lyhyessäkin hetkessä on läsnä ikuisuus ja päinvastoin, eli ikuisuudessa lukuisia ohikiitäviä hetkiä. Ja vaikka se tunne, tai mikä tahansa katoaisikin, se oli sinä ainakin hetkenä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa lyhyessäkin hetkessä on läsnä ikuisuus ja päinvastoin, eli ikuisuudessa lukuisia ohikiitäviä hetkiä. Ja vaikka se tunne, tai mikä tahansa katoaisikin, se oli sinä ainakin hetkenä totta.

        Ei se tunne minulta ainakaan mihinkään ole kadonnut. Hänestä en tiedä, miksi teki niin ja mitä ajatteli.


    • Anonyymi

      Ihanimpia oli hetket miehen kanssa ooppelissa ja hämärässä parkkihallissa.❤

      • Anonyymi

        Oliko Opel sinun nimissäsi oleva auto? Vai miehen?


    • Anonyymi

      Varmaan se kun suudeltiin lumisateessa tähtitaivaan alla. Ensimmäisen kerran.

    • Anonyymi

      Ne muutamat hetket, kun ollaan oltu aivan liki toisiamme.

      • Anonyymi

        Millä kirjaimella kaipaamasi henkilö alkaa?
        Onko nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella kaipaamasi henkilö alkaa?
        Onko nainen vai mies?

        J ja mies on.


      • Anonyymi

        Mikä on sinun nimesi? Ja missä ollaan oltu liki? Tiedustelee J.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun nimesi? Ja missä ollaan oltu liki? Tiedustelee J.

        Luuletko tosiaan tunnistavasi henkilön siitä, että hän on ollut sinua liki? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun nimesi? Ja missä ollaan oltu liki? Tiedustelee J.

        En kerro, ku ei tätä J:tä edes kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro, ku ei tätä J:tä edes kiinnosta.

        JK. JoKainen hetki, kaikki hetket. Huutomerkki siellä missä on vain massaa, soraa ja betonia. Hän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JK. JoKainen hetki, kaikki hetket. Huutomerkki siellä missä on vain massaa, soraa ja betonia. Hän!

        JV on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JK. JoKainen hetki, kaikki hetket. Huutomerkki siellä missä on vain massaa, soraa ja betonia. Hän!

        Jos tuossa on etunimi ja sukumimi JK, niin osuu. Kerro lisää, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JV on

        Jo Vain on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuossa on etunimi ja sukumimi JK, niin osuu. Kerro lisää, kiitos.

        Kerron, etten saa selvää onko JK vai/tai JV mies tai/vai nainen vai jotain muuta kuten jälkikirjoitus.
        Anna jotain vinkkiä josta saa kii niin kerron lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron, etten saa selvää onko JK vai/tai JV mies tai/vai nainen vai jotain muuta kuten jälkikirjoitus.
        Anna jotain vinkkiä josta saa kii niin kerron lisää.

        Kai tiedät kuitenkin oletko itse kumpikaan niistä? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät kuitenkin oletko itse kumpikaan niistä? 😁

        Nyt pistit pahan.
        Tuli identiteettikriisi. Välitön, asap. Mä en siis yhtään tiedä kuka mä oon?! Fuck. Damn.
        Vastapallo kun olisi toi kaikille tuttu klisee etSÄ tiedä kuka mä oon :D.
        Lisää kysymyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun nimesi? Ja missä ollaan oltu liki? Tiedustelee J.

        Työpaikalla oltiin, silloin joskus ennen, kun vielä oltiin samassa työpaikassa. 😢

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pistit pahan.
        Tuli identiteettikriisi. Välitön, asap. Mä en siis yhtään tiedä kuka mä oon?! Fuck. Damn.
        Vastapallo kun olisi toi kaikille tuttu klisee etSÄ tiedä kuka mä oon :D.
        Lisää kysymyksiä?

        Joo, onhan mulla. Mistä sä tuut, minne sä meet? Tiiäkkö edes kuka mä oon? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, onhan mulla. Mistä sä tuut, minne sä meet? Tiiäkkö edes kuka mä oon? :D

        Aavikolta tuulee,
        kaupunki on kylmä, kadut tyhjiä, aivan tyhjiä ja hiljaa, liian hiljaa,
        ratsu on saluunan edessä, pitää kävellä tuulta vastaan, koska tuulta vastaan on mukava kävellä (jos en olisi vähemmän kuin 93v voisin näyttää tässä kuvassa ehkä hieman clint eastwoodilta)
        yksi kävelee kaukaa vastaan, mustissa, pysähtyy kuin seinään. Jo etäällä. Niille sijoilleen.
        Revolverit esiin?
        Ei, hän pakenee kulman taa, solaan, hämärään, vain avainten tai ketjujen kilinä kuuluu hetken, ja hän on poissa, tuo tuntematon.

        Hymyillen sytytän savukkeen, käsi tärisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavikolta tuulee,
        kaupunki on kylmä, kadut tyhjiä, aivan tyhjiä ja hiljaa, liian hiljaa,
        ratsu on saluunan edessä, pitää kävellä tuulta vastaan, koska tuulta vastaan on mukava kävellä (jos en olisi vähemmän kuin 93v voisin näyttää tässä kuvassa ehkä hieman clint eastwoodilta)
        yksi kävelee kaukaa vastaan, mustissa, pysähtyy kuin seinään. Jo etäällä. Niille sijoilleen.
        Revolverit esiin?
        Ei, hän pakenee kulman taa, solaan, hämärään, vain avainten tai ketjujen kilinä kuuluu hetken, ja hän on poissa, tuo tuntematon.

        Hymyillen sytytän savukkeen, käsi tärisee.

        Ihan nyt et ehkä vastannut ohjeiden mukaan, mutta kai toi jostain iltasadusta menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nyt et ehkä vastannut ohjeiden mukaan, mutta kai toi jostain iltasadusta menee.

        Ok ohjeitten mukaan: tulin kaupasta, menen nukkumaan. Tyytyväinen? (vaikka tuossa edellä onkin kaksi valhetta kahdessa pikku lauseessa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok ohjeitten mukaan: tulin kaupasta, menen nukkumaan. Tyytyväinen? (vaikka tuossa edellä onkin kaksi valhetta kahdessa pikku lauseessa).

        Nope, not happy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuossa on etunimi ja sukumimi JK, niin osuu. Kerro lisää, kiitos.

        JK osuu minuun, mutta mitkä on nainen sinun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JK osuu minuun, mutta mitkä on nainen sinun?

        Arvaa :) tai mitkäs haluaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J ja mies on.

        Ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä?

        34 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JK osuu minuun, mutta mitkä on nainen sinun?

        Täällä yks KM kaipailee JK:ta. 😉


    • Anonyymi

      Usein toista kohtaan tuntemien lämpimien tunteiden aikana, kun ajautuu toisen henkilökohtaiselle alueelle, vahingossa tai tarkoituksella. Se toisesta sukupuolesta tuntuva kehon lämpö ja kehon muodot syöpyvät aivoihin. Yhteinen pieni hetki, tarina tuokio tai sen yhteisen hauskan löytyminen.
      https://youtu.be/gVGy18CkTzM

    • Anonyymi

      Pienet arjessa tapahtuneet asiat ovat jääneet mieleen. Esim. se, miten kirjoitti välittävän eräästä toisestakin. Sitä sitten katselin :)
      Se oli mukavaa. Sitä, kun muistelee, ikävät helpottaa :)

    • Anonyymi

      Kaikki hjuumori ja lämpöiset

    • Anonyymi

      Hieros gamos.

    • Anonyymi

      Pidän hänestä(naisesta) sellaisenaan kuin hän on.. saa minut hymyilemään.. keksii aina jotain hassua.. Tykkään vain olla hänen seurassaan.. hän tuo minusta se ns hyvän puolen ulos(tarkoitan omaa jurouttani). En kumminkaan usko siitä syntyvän ystävyyttä enempää mutta sekin riittää mulle :)

      • Anonyymi

        Onko jokin tietty asia mikä saa sen tunteen aikaan, että uskot siitä syntyvän ystävyyttä, muttet enempää? -sivusta


      • Anonyymi

        Miksi et usko? Etkö halua?


    • Anonyymi

      No, hänen kanssaan on mukava tanssia, hyvä viemään.
      Viime kerlla suutelimme intohimoisesti ja pitkään. Herätti hellyyden ja kiintymyksen tunteita.
      Nyt pelottaa, kaikki ne tunteet.

    • Anonyymi

      En tiedä miten tänne eksyin. Mitä alun perin etsinkään? En muista enää. Silti pitää vähän kommentoida kun tälläseen typeryyteen törmäsin.

      Minkä ikäiset ihmiset kirjoittelee ihastuksistaan anonyymina netin palstoille? Ja sitten vielä toivovat että tää ihastuksen kohde bongais ne läpät täältä? Mikä estää avaamasta suuta siellä oikeassa elämässä? Eikö siinä tee itelleen hitonmoisen karhunpalveluksen ku jättää aivoihin tommoset pyörimään. Hulluksihan siinä tulee. Vai sitäkö tässä haetaan?
      Nimimerkillä Ihmettelen vaan.
      P.s. Ite oon kolmekymppinen. Eikä oo ihastuksia vaan ihana vaimo vieressä.

      • Anonyymi

        Mitä helvettiä sinä täällä sitten teet kun on ihana vaimo vieressä. Menes nyt osoittamaan hänelle sitä kuinka ihana hän onkaan äläkä hyvä ihminen tule tänne tuhlaamaan aikaasi.
        Ihan järjettömintä touhua ehkä ikinä.


      • Anonyymi

        Vanhemmat kuin sinä. Ymmärrät sen kun vaimo ei ole enää niin ihana ja tiirailee jo muita ukkoja. Mitä 30v mistään voisikaan ymmärtää. Huomaat sitten!


    • Anonyymi

      Se oli se, kun yhtäkkiä hän oli siinä edessäni, kaappasi halaukseen joka kesti aivan liian lyhyen hetken.

    • Anonyymi

      Pakko purkaa ikävän tunteita jonnekin.
      Kun, ei ole sitä ihanaa puolisoa vierelläni. 😶

    • Anonyymi

      Minulla se, kun asetuin hänestä metrin päähän ja katsoin tunnin verran tiiviisti silmiin. Hänen kiemurtelunsa on jäänyt mieleeni...

      • Anonyymi

        Hän oli senhetkinen ihastukseni ja tästä on nyt sen verran aikaa että tuskin tuntisin häntä enää. Eikä hänkään minua. ;D


    • Anonyymi

      Onse kumma kun tänne kirjoitaa totuuden niin ylläpito poistaa sen heti!

      • Anonyymi

        Jotkut viestit lähtee tosiaan poistoon mitä kummallisemmista syistä. Kuten jotkut, missä joku tietty kirjain, sana tms. Liian lyhyet myös. Mutta aina näissä ei ole kyllä mitään järkeä. Sitten sellaiset viestit, mitkä saisikin poistaa, niin ei välillä lähde ilveelläkään. - ap


    • Anonyymi

      Ne lyhyet katsekontaktit ja keskustelut. Huomisen jälkeen en tule näkemään häntä koko kesän aikana, joka hieman harmittaa.

    • Anonyymi

      Kaikki ne hetket kun ollaan katseltu toisiamme pitkään silmiin ja se sähkö on ollut käsin kosketeltavaa. Hissimatka pääsee aika kärkeen, kun se välimatka oli niin pieni ;)

      • Anonyymi

        No kelle tää nyt oli? Ja hei, ap vaihtaa ton kokemuksensa henkilön sukupuolen tässä nyt sellasena magic trickinä! :D -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kelle tää nyt oli? Ja hei, ap vaihtaa ton kokemuksensa henkilön sukupuolen tässä nyt sellasena magic trickinä! :D -ap

        mun viesti meni n-n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun viesti meni n-n

        Joo, niin epäilinkin. Niin munkin, on vaan käynyt joku kommunikaatio/ymmärrysvirhe jossain välissä näissä identifioitumisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin epäilinkin. Niin munkin, on vaan käynyt joku kommunikaatio/ymmärrysvirhe jossain välissä näissä identifioitumisissa.

        Ja sun nimikin on jo hämäävä.


      • Anonyymi

        Minulla myös tällainen hissi kokemus miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Ei mitään yhteisiä kokemuksia tai hetkiä, kun tää on yksipuolista ihastusta, järjen ääni/tuttu kertoi mulle tänään, että mies olisi tullut juttelemaan, jos tunne olisi molemminpuolista.

      Mukavia hetkiä vain MULLE, jos nähny tai kuullut hänet, mitä ei siis lähes ikinä tapahdu.

    • Anonyymi

      Se kerta, kun hän tuli ja jäi lähelleni, vaikka ei olisi tarvinnut. Luultavasti se oli vain sattumaa ja hän halusi vain tehdä yhden jutun. Minusta kuitenkin tuntui, etten pysty hengittämään ja tunsin punastuvani. Se kerta.

    • Anonyymi

      Mnnnm

      • Anonyymi

        Valaiseva kommentti, tämän takia päätit nostaa tämän takaisin? -ap


    • Anonyymi

      Jaahas, joku käynyt jossain vaiheessa sotkemassa tätä mun ketjuani sekoillen omiaan... -oikea ap

      • Anonyymi

        Tottakai ihmiset kommentoivat. Sinä voit kirjoittaa viestisi perään ap. jos haluat. Koska tämä on anonyymipalsta, niin ihan jokainen viesti voi olla eri henkilöltä. Et siis voi olettaa keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa ja olevasi ainut, joka vastaa. Väliin tulee aina sivukommentteja joko aloitukseen liittyen, mutta ei suoraan aloittajalle tarkoitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ihmiset kommentoivat. Sinä voit kirjoittaa viestisi perään ap. jos haluat. Koska tämä on anonyymipalsta, niin ihan jokainen viesti voi olla eri henkilöltä. Et siis voi olettaa keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa ja olevasi ainut, joka vastaa. Väliin tulee aina sivukommentteja joko aloitukseen liittyen, mutta ei suoraan aloittajalle tarkoitettua.

        En tarkoittanutkaan nyt tuota, vaan joku oli tuolla kommentoinut omiaan käyttäen samaa ap-merkintää. 😅 -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan nyt tuota, vaan joku oli tuolla kommentoinut omiaan käyttäen samaa ap-merkintää. 😅 -ap

        Aaa, sorry. Väärinkäsitys. 🙌🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, sorry. Väärinkäsitys. 🙌🏼

        Juu, ei mitään. En ole sellainen, joka räksyttää jokaiselle sivusta tulijalle. :) Se vaan menee vähn yli jo, jos muut laittaa viestinsä perään ap.

        -ap (vai onko? no okei on tällä kertaa)


    • Anonyymi

      Kirjoittelu, jännitys, haavekuva, yhteys, kirjoituksiasi (ja ehkä munkin) leimaava älyvapaa vapaa äly.. jooh (huono).. se oli hauskaa.. niin kauan kuin sitä kesti. :) N --> M
      P.s. ikävä sitä toisinaan.

      • Anonyymi

        Mutta jos todellisen elämän kokemukset ovat huonoja ja naista kiinnostaa vain muut miehet. Ne kirjoitukset ovat täyttä valhetta.


      • Anonyymi

        Niin mullakin sua!

        Haluaisitko saada yhteyden jälleen toimimaan?
        Miten päättyi viimeisin viesti?


    • Anonyymi

      ehkä se tunne kun kontrolli katoaa, ja hetken päästä alkaa muistelemaan mitä tapahtui.

    • Anonyymi

      Aina kun nähtiin tai olit lähettyvillä, tunsin että olet parasta maailmassa mitä voi vain olla

      • Anonyymi

        Aww, söpöä. -ap


      • Anonyymi

        Voih! Siinä on rakkautta! 💕💕💕


    • Anonyymi

      Ei mitään.

    • Anonyymi

      Kusihomma jäi mieleen

      • Anonyymi

        Jokaisen on joskus kustava🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen on joskus kustava🤣

        Niin on ja yllättävissä paikoissa.


    • Anonyymi

      Kovin valjua oli.

    • Anonyymi

      Paska olo jäi joka kerta useastakin syystä.
      Ei ollut hyviä hetkiä tai niitä seurasi sitten olotila ettei ollut toivottu tai oli tarpeeton.

      • Anonyymi

        Voi ei itse saatan vahingossa aiheuttaa näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei itse saatan vahingossa aiheuttaa näitä

        Miksi ja miten???


    • Anonyymi

      En halua enää muistella niitä. Hän ei halua minua joten unohdan.

    • Anonyymi

      Ne perhoset ja jännittävä tunne vatsassa, kun olemme nähneet. Joskus jäin tuijottamaan hänen silmiään ja ”nukahdin” niihin. Hän ehti toistaa asian jo toisen kerran, ennen kuin ”heräsin”.

    • Anonyymi

      Täältä on poistettu mun kommentti, jossa sanoin parhaiden hetkien olleen niitä, kun opiskeltiin yhdessä. Mitähän sopimatonta siinäkin viestissä oli?

      • Anonyymi

        Moderaattorit ei tykkää koulutetuista ihmisistä. 🤪


      • Anonyymi

        Joo, ei ole aina päätä eikä häntää siinä, mitä täältä poistetaan. -ap


    • Anonyymi

      Monta ihanaa hetkeä ihastuneelle enkä osaa ykskaks sanoa mikä oli ihanin.
      En tiedä tuleeko niitä hetkiä enää. Tuntuu olevan niin yksipuolista tämä rakkaus.

      • Anonyymi

        Eikö mitään vastakaikua missään vaiheessa?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe