Mihin tarjota käytettyä metsästysasetta? Haluan siitä luopua, mutta mieluiten yritykselle. Oma kunto heikentynyt ja harrastus jäänyt.
Ase ollut useamman vuoden käyttämättä, säilytetty asiallisesti, ollut kunnossa ja vähäisessä käytössä aiemmin. En havittele siitä paljon rahaa, sen voisi tietysti antaa myös valtiolle, silloin ilmeisesti hävitetään.
Mihin siis tarjota? Mieluiten Keski-Suomi, Savo, Pohois-Savo alueella.
Mikä yritys ostaa käytettyjä metsästysaseita?
Anonyymi-ap
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
Aseita myyvät liikkeet myös ostavat aseita.
- Anonyymi
Iisalmessa on ainakin pohjois-savon luontovaruste. Lännempänä haapajärvellä metsästäjän erikoisliike Olkkonen ja Nivalassa Savemaa. Olen 99,99% varma että saat aseesi myytyä kun soitat ja tarjoat aseitasi/asettasi.
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe, eli Nivalassa on Savenmaa.
- Anonyymi
Itsekkin voi aseet laittaa myyntiin esim. nettiaseetpistefihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815