Eläimet ei homostele

Anonyymi-ap

Se pääosin punavihreitten harrastusta. Tyrkyttävät muillekkin, jopa kouluissa ala-asteellekkin sen taivaallisuudesta SETA käy kertomassa.
Mukaansa varpaan kynnetkin sulaa pois kun niin kutaa tekee homostellessa.

19

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa sallittaneen opetus, mutta jossain päin jenkkejä se taisi muuttua jokunen kuukausi sitten.

      Eläimetkin homoilee.

      Kuinka paljon ihmiskunnasta olisi homoja, jos homot olisi lisääntynyt yhtä paljon kuin heterot? Nykyään kun ne voi hakkia lapsia, niiden määrä lisääntynee. Muiden erikoisten seksuaalisten suuntauksien määrä lienee paljon korkeampi, koska ne lisääntyy suuntaan kuten heterot.

      • Anonyymi

        Lapsille pers'silmä naintia opettaa.. ?


      • Anonyymi

        Voihan hankkia sänkyynsä vaikka uppotukin, siitä ei nyt ollut kysymys.
        Perssilmä nainnista jota homot harjoittaa. Siinä yhteinen nimittäjä HIV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hankkia sänkyynsä vaikka uppotukin, siitä ei nyt ollut kysymys.
        Perssilmä nainnista jota homot harjoittaa. Siinä yhteinen nimittäjä HIV.

        Taidat itse olla tuhkaluukkuritarikunnan kaappiedustaja alituisista homostelualoituksistasi päätellen.

        AIDS -> aina ilman daamiseuraa tai anaalista iloittelua dramaattisin seurauksin


    • Anonyymi

      Homostelu ehkäisee mielenterveysongelmia. Avoin ihminen voi hyvin. Kaappihomot kärsivät jatkuvasta homofobiasta ja mielenterveysongelmista.

      • Anonyymi

        tukijussi tykkää nussia elukoita,
        seta hommas sille lain suojan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tukijussi tykkää nussia elukoita,
        seta hommas sille lain suojan...

        Lammas Pankkolängvitsi taas esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammas Pankkolängvitsi taas esillä.

        Navettagigoloon sattui taas! Leveävartiset saappaat lepattaen......


    • Anonyymi

      homo'homo'homo,
      huutaa navettarakastaja perintötilan peräkammarissa...

    • Anonyymi

      Navettagigololla on uskomattoman heikko yleissivistyksen taso. Vai ei eläimillä esiinny homoseksuaalista käyttäytymistä? Kansakoulussa varmaan kiellettiin moisen asian kertominen konservatiivisen ajattelun vallitessa? Silläkös siellä lampolassa sitten onkin ravattu.

      "Homoseksuaalista käyttäytymistä on havaittu noin 1 500 lajilla, joista 500:lla se on hyvin dokumentoitua. Homoseksuaalisuutta esiintyy eläinkunnassa etenkin sosiaalisten eläinten, kuten vesilintujen ja -nisäkkäiden, apinoiden ja ihmisapinoiden keskuudessa."

      • Anonyymi

        Kerro ja näytä missä olet homo elukoita, muita kuin punavihreitä.


      • Anonyymi

        nu'vui,
        kurkkiiko ne kommunisti-homot tuas sängyn alta...


    • Anonyymi

      Homot, kommunistit, sosialistit, mites nää liittyy Suomen Keskustaan?

    • Anonyymi

      Mistä tiedät eläinten poliittisen kannan? Voihan niidenkin joukossa olla punavihreitä.

    • Anonyymi

      Meidän pihalle tuli kerran naapurista, siellä hetken hoidossa olleet ja karanneet, 2 uroskoiraa. Kultainen noutaja ja lappis. Houkuteltiin ne koirahäkkiin ruokakupin avulla, jotta naapuri saisi tyttärensä koirat helpoiten kiinni. Pienempi koira oli nälissään ja tormasi meidän koiran ruokakupille. Isompi painoi vähän väliä pienempää ns. kakkoseen ja toinen ei ollut milläänkään. Näki kuinka tottuneesti homma sujui ja ei jäänyt edes nalkkiin kuten uroskoirat jää oikeasti astuessaan nartun.

    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan Suomen Keskustasta, Suomen Keskustan palstalla.

      Tyypillinen persutrollin paskanheittopalsta.

      • Everstiluutnantin tekee miestä mieli. Ei tässä sen kummempaa.


    • Anonyymi

      Persuissa ilmenee voimakkaasti homoutta.

    • Anonyymi

      Pojilla onkin usein pimmppi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe