Etsimme kolmattapyörää +50 Vee XL kokoiselle avovaimolle kimppaseksin merkeissä.
Paikkakunta on Turku.
Hakusessa on terve niin ylä kuin alapäästäänkin oleva ihan tavallinen Suomalainen +50 vee mies.
Tietysti olisi hyvä jos olisit vapaa mutta jos sinulla on lupalappu kumppaniltasi että saat osallistua apumieheksi niin varattukin käy.
XL avovaimolle kolmattapyörää Turussa
6
1143
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei koske siihen mätisäkkiin tikullakaan 🤮🤢
- Anonyymi
Ei kait homoilla edes seiso naisen edessä.
Eli sun apujasi ei tällä kertaa tarvita. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17876614v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisittepa Tampereelta ;)
- Anonyymi
Mua kiihottais ajatus...Olen +60 mies. Mulla normi kyrpä,mutta terskani on super iso...haluaisin katsella,se kiihottaa eniten,nähdä kuinka iso kyrpä uppoaa pilluun,märkä kiihottava pillu kastanut kurvän märäksi...ja voisin painaa tään kyrpäni vaimosi pikku pilluun jos haluat,suuri terska aukaisisi vaimosi pikku pillun,jos haluaisit katsella kuinka avoin vaimosi olisi,klitta jäykistyisi....hieroisin sitä,painaisin varoen...
- Anonyymi
Nyt olen matkoilla ja syksynä taas Turussa. Olen ukkomies +50, joka tuonut piristystä muutamille pariskunnille luottamuksella.
Itselle sopii useat variaatiot miten toisin nautintoa teille molemmille, mitä se sitten on teillä.
Jos kiinnostaisi "luottomies", niin kirjoitelkaa
your.ginger(@)outlook.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743034Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli402061- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556