Oletko laiffila 10 vuotta tuskin paljon vanhempi, invahomottelu kuuluu korkeintaan ammatikoulun tupakkapaikalle. laiffila palstan heikoin lenkki....
By NumBall HHN 62v.
Invahomottelu täällä thaimaassa
3
226
Vastaukset
- Anonyymi
Minä lanseerasin tuon termin tänne, eikä laiffila.
Mitäs pahaa niissä kummassakaan on, vai oletko rasisti? Invaliditeetti on monella ja nykyäänhän on suorastaan mahtavaa olla homoseksuaali. Pian kaikissa telkkaohjelmissa on kiintiöhomo ja vähintään yksi tummaihoinen.
Sinä kellohamemies olet impotentti invalidi jota ei naiset kiinnosta, koska olet hinaaja. Vaimosi on pelkkä omaishoitaja, ja sitäkin nykyään vain etänä.
On törkeää kielenkäyttöä puhua "naisten muutaman sentin putkenpätkästä". Pahemmin ei voi naista halveksua.
Olet Pattayalta etsinyt poikarakkautta ilman vaimoa monet kerrat. Suosittelen sinua menemään sinne Jomtienin poikakortteliin Hotelli Zingiin, jossa on niitä poikahieromoita vieri vieressä. Saksalaisten virkaveljiesi suosiossa. Onko tuttu mesta?
Sieltä löytyy paksullekin pojalle parrua ahteriin, ja talkkia kannattaa laittaa vasta toiminnan jälkeen!
Minulla on hermovamman johdosta yli 20% invaliditeetti. Vakuutusyhtiö maksoi siitä mitättömän kertakorvauksen aikoinaan, enkä ole viitsinyt siitä alkaa sen kanssa riitelemään. Kättä särkee 24 tuntia vuorokaudessa muttei sitä enää huomaa, kun sitä on jatkunut jo kohta 20 vuotta.
Ainakin toiseen polveeni tarvitsee tekonivelen jossakin vaiheessa. Leikelty ja kulunut, nivelsiteet niin venyneet että ilman säännöllistä liikuntaa en voisi kävellä ilman että polvi menee sijoiltaan.
Skolioosin kanssa sama homma. Ilman liikuntaa olisin pulassa senkin kanssa.
Mutta minä olen pesunkestävä hetero. Huomasin sen jo pikkupoikana ja olen suuri naisten ja naiskauneuden ihailija. Maailmassa ei olisi mitään ilman naisia, ei syytä elää eikä tehdä mitään.
2010- Anonyymi
Lanseeraaja.
- Anonyymi
Asia on edelleenkin niin että jos ei naiset kiinnosta, kellohametanssiaiset ja kukkaset kiinnostaa, liikuntakyky on mennyt, niin silloin on jotakin muuta kuin liikuntakykyinen hetero.
Kuvaavin sana silloin on invahomo, eikä siinä ole laisinkaan mitään pilkkaa. Kumpikin on tosiasioita.
Minä olen palkannut homppelin toimariksi ja kaksi duunareistani oli sellaisia. Kukaan ei heitä siitä härnännyt, ne pojat oli saunailloissakin mukana ilman mitään ennakkoluuloja.
On ollut homopoikia kavereina muissakin kuvioissa, ei mitään ongelmaa. Monet heistä ovat selvästi älykkäämpiä kuin keskivertomies. Ei kaikki mutta monet.
Rohkeasti vaan se kellohame päälle ja vaikka pyörätuolilla pyörähtelemään tanssilattialle, jos ei muutan onnistu. Ei nykyään tarvi enää kaapissa olla, se on junttimaista.
2010
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185043MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1052575- 101984
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151634Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja681240Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s371198Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009