Invahomottelu täällä thaimaassa

Anonyymi-ap

Oletko laiffila 10 vuotta tuskin paljon vanhempi, invahomottelu kuuluu korkeintaan ammatikoulun tupakkapaikalle. laiffila palstan heikoin lenkki....

By NumBall HHN 62v.

3

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä lanseerasin tuon termin tänne, eikä laiffila.

      Mitäs pahaa niissä kummassakaan on, vai oletko rasisti? Invaliditeetti on monella ja nykyäänhän on suorastaan mahtavaa olla homoseksuaali. Pian kaikissa telkkaohjelmissa on kiintiöhomo ja vähintään yksi tummaihoinen.

      Sinä kellohamemies olet impotentti invalidi jota ei naiset kiinnosta, koska olet hinaaja. Vaimosi on pelkkä omaishoitaja, ja sitäkin nykyään vain etänä.

      On törkeää kielenkäyttöä puhua "naisten muutaman sentin putkenpätkästä". Pahemmin ei voi naista halveksua.

      Olet Pattayalta etsinyt poikarakkautta ilman vaimoa monet kerrat. Suosittelen sinua menemään sinne Jomtienin poikakortteliin Hotelli Zingiin, jossa on niitä poikahieromoita vieri vieressä. Saksalaisten virkaveljiesi suosiossa. Onko tuttu mesta?

      Sieltä löytyy paksullekin pojalle parrua ahteriin, ja talkkia kannattaa laittaa vasta toiminnan jälkeen!

      Minulla on hermovamman johdosta yli 20% invaliditeetti. Vakuutusyhtiö maksoi siitä mitättömän kertakorvauksen aikoinaan, enkä ole viitsinyt siitä alkaa sen kanssa riitelemään. Kättä särkee 24 tuntia vuorokaudessa muttei sitä enää huomaa, kun sitä on jatkunut jo kohta 20 vuotta.

      Ainakin toiseen polveeni tarvitsee tekonivelen jossakin vaiheessa. Leikelty ja kulunut, nivelsiteet niin venyneet että ilman säännöllistä liikuntaa en voisi kävellä ilman että polvi menee sijoiltaan.

      Skolioosin kanssa sama homma. Ilman liikuntaa olisin pulassa senkin kanssa.

      Mutta minä olen pesunkestävä hetero. Huomasin sen jo pikkupoikana ja olen suuri naisten ja naiskauneuden ihailija. Maailmassa ei olisi mitään ilman naisia, ei syytä elää eikä tehdä mitään.

      2010

      • Anonyymi

        Lanseeraaja.


    • Anonyymi

      Asia on edelleenkin niin että jos ei naiset kiinnosta, kellohametanssiaiset ja kukkaset kiinnostaa, liikuntakyky on mennyt, niin silloin on jotakin muuta kuin liikuntakykyinen hetero.

      Kuvaavin sana silloin on invahomo, eikä siinä ole laisinkaan mitään pilkkaa. Kumpikin on tosiasioita.

      Minä olen palkannut homppelin toimariksi ja kaksi duunareistani oli sellaisia. Kukaan ei heitä siitä härnännyt, ne pojat oli saunailloissakin mukana ilman mitään ennakkoluuloja.

      On ollut homopoikia kavereina muissakin kuvioissa, ei mitään ongelmaa. Monet heistä ovat selvästi älykkäämpiä kuin keskivertomies. Ei kaikki mutta monet.

      Rohkeasti vaan se kellohame päälle ja vaikka pyörätuolilla pyörähtelemään tanssilattialle, jos ei muutan onnistu. Ei nykyään tarvi enää kaapissa olla, se on junttimaista.

      2010

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe