Invahomottelu täällä thaimaassa

Anonyymi-ap

Oletko laiffila 10 vuotta tuskin paljon vanhempi, invahomottelu kuuluu korkeintaan ammatikoulun tupakkapaikalle. laiffila palstan heikoin lenkki....

By NumBall HHN 62v.

3

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä lanseerasin tuon termin tänne, eikä laiffila.

Mitäs pahaa niissä kummassakaan on, vai oletko rasisti? Invaliditeetti on monella ja nykyäänhän on suorastaan mahtavaa olla homoseksuaali. Pian kaikissa telkkaohjelmissa on kiintiöhomo ja vähintään yksi tummaihoinen.

Sinä kellohamemies olet impotentti invalidi jota ei naiset kiinnosta, koska olet hinaaja. Vaimosi on pelkkä omaishoitaja, ja sitäkin nykyään vain etänä.

On törkeää kielenkäyttöä puhua "naisten muutaman sentin putkenpätkästä". Pahemmin ei voi naista halveksua.

Olet Pattayalta etsinyt poikarakkautta ilman vaimoa monet kerrat. Suosittelen sinua menemään sinne Jomtienin poikakortteliin Hotelli Zingiin, jossa on niitä poikahieromoita vieri vieressä. Saksalaisten virkaveljiesi suosiossa. Onko tuttu mesta?

Sieltä löytyy paksullekin pojalle parrua ahteriin, ja talkkia kannattaa laittaa vasta toiminnan jälkeen!

Minulla on hermovamman johdosta yli 20% invaliditeetti. Vakuutusyhtiö maksoi siitä mitättömän kertakorvauksen aikoinaan, enkä ole viitsinyt siitä alkaa sen kanssa riitelemään. Kättä särkee 24 tuntia vuorokaudessa muttei sitä enää huomaa, kun sitä on jatkunut jo kohta 20 vuotta.

Ainakin toiseen polveeni tarvitsee tekonivelen jossakin vaiheessa. Leikelty ja kulunut, nivelsiteet niin venyneet että ilman säännöllistä liikuntaa en voisi kävellä ilman että polvi menee sijoiltaan.

Skolioosin kanssa sama homma. Ilman liikuntaa olisin pulassa senkin kanssa.

Mutta minä olen pesunkestävä hetero. Huomasin sen jo pikkupoikana ja olen suuri naisten ja naiskauneuden ihailija. Maailmassa ei olisi mitään ilman naisia, ei syytä elää eikä tehdä mitään.

2010

• Anonyymi

Lanseeraaja.

• Anonyymi

Asia on edelleenkin niin että jos ei naiset kiinnosta, kellohametanssiaiset ja kukkaset kiinnostaa, liikuntakyky on mennyt, niin silloin on jotakin muuta kuin liikuntakykyinen hetero.

Kuvaavin sana silloin on invahomo, eikä siinä ole laisinkaan mitään pilkkaa. Kumpikin on tosiasioita.

Minä olen palkannut homppelin toimariksi ja kaksi duunareistani oli sellaisia. Kukaan ei heitä siitä härnännyt, ne pojat oli saunailloissakin mukana ilman mitään ennakkoluuloja.

On ollut homopoikia kavereina muissakin kuvioissa, ei mitään ongelmaa. Monet heistä ovat selvästi älykkäämpiä kuin keskivertomies. Ei kaikki mutta monet.

Rohkeasti vaan se kellohame päälle ja vaikka pyörätuolilla pyörähtelemään tanssilattialle, jos ei muutan onnistu. Ei nykyään tarvi enää kaapissa olla, se on junttimaista.

2010

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5043
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      105
      2575
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1984
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1910
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      115
      1634
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      68
      1240
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      37
      1198
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1017
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1009
    Aihe