Matkavakuutus kun luottotiedot ei kunnossa?

Anonyymi-ap

Mistähän saisi matkavakuutuksen kun luotot menneet? Turha soittaa suutansa kun corona vei ensin duunit ja energianhinta sitten nosti laskut pilviin!

15

2154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tjäreborgilta, ammattiliitolta, pankista? Mikäs ongelma toi luottotiedot on, nämähän maksetaan kokonaisuudessaan etukäteen.

• Anonyymi

Luulisin ettei luottotiedoilla ole konkreettisesti mitään tekemistä asian kanssa. Tarkoitus on tehdä kiusaa luottotiedottomille ihmisille.

• Anonyymi

Kyseessä omatoimatka ja noille lennoille ei matkatoimistosta saa ,matkavakuutusta. En kuulu liittoon kun olin yrittäjä.

• Anonyymi

Eikö vakuutusyhtiöt myy matkavakuutusta? Ei kait siihen mitkään luottotiedot vaikuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vakuutusyhtiöt myy matkavakuutusta? Ei kait siihen mitkään luottotiedot vaikuta

Vakuutusyhtiöt haluavat tehdä kiusaa luottotiedottomille ihmisille, eli olet aivan oikeassa, luottotiedoilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, koska matkavakuutus maksetaan joka tapauksessa kokonaisuudessaan etukäteen, joten luottotiedoton ei voisi edes jättää vakuutusta maksamatta

• Anonyymi

Pariin ollut yhteydessä,eivät myy kun ,luottotiedot. On vapaaehtoinen vakuutus eli ei pakollinen...

• Anonyymi

• Anonyymi

Luottietojen menetyksestä seuraa kansalaisluottamuksen menettäminen, joka oli ihan rangaistus törkeistä rikoksista 1960-luvulle asti. En itse käy äänestämässä vaaleissa ennenkuin olen saanut kansalaisluottamuksen takaisin, eli toisin sanoen minulle myönnetään vakuutyksia samalla tavalla kuin muillekin ihmisille

• Anonyymi

Typeryyden voi eristää noiden molempien kanssa jo nytkin. Kyllä se on mahdollista.

• Anonyymi

??? Siis millä tavalla??

• Anonyymi

Itsellä on vähän sama juttu. Ensin oli tapaturma. Sitten tuli työttömyys. Maksoin velat, mutta kaksi merkintää kelluu edelleen, vaikka luulin niitten olevan poissa, toinen vanhenee elokuussa, toinen vuoden päästä. Samoin olen lähdössä omatoimimatkalle elokuussa. Jos sait asiasi järjestymään niin vihjaatko mullekin, että mistä sait vakuutuksen. Määräaikaista tarvin itsekin. Samoin haluaisin kuulla onko kellään kokemuksia tuosta Chupista? Eurooppalaisen sairaanhoitokortin hankin Kelasta, jos siitä edes hieman apua

• Anonyymi

No joo. Antaa olla. Päädyin ottamaan muualta vakuutuksen, näky olevan muitakin suomalaisia kyseistä vakuutusyhtiötä käyttänyt. Kiitti vaan huijari perintätoimistot. Laskuni olen maksanut 3- 4 vuotta sitten, mutten näköjään vieläkään pääse ennen vuotta 2024 leimasta vapaaksi. Turha huudella mullekaan. Itte maksoin kaikki hoidot tapaturman jälkeen, kotihoidot, fysikaaliset ym. mitä nyt Kela autto vähän. Tiukilla sitä silloin olin, mutta perintätoimistoillekin roponi annoin. Jos tän uskolaisen toimiston kanssa menee hyvin SafetyWing, niin tuskinpa jatkossakaan otan suomalaisilta vakuutusyhtiöiltä matkavakuutuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo. Antaa olla. Päädyin ottamaan muualta vakuutuksen, näky olevan muitakin suomalaisia kyseistä vakuutusyhtiötä käyttänyt. Kiitti vaan huijari perintätoimistot. Laskuni olen maksanut 3- 4 vuotta sitten, mutten näköjään vieläkään pääse ennen vuotta 2024 leimasta vapaaksi. Turha huudella mullekaan. Itte maksoin kaikki hoidot tapaturman jälkeen, kotihoidot, fysikaaliset ym. mitä nyt Kela autto vähän. Tiukilla sitä silloin olin, mutta perintätoimistoillekin roponi annoin. Jos tän uskolaisen toimiston kanssa menee hyvin SafetyWing, niin tuskinpa jatkossakaan otan suomalaisilta vakuutusyhtiöiltä matkavakuutuksia.

Lisään vielä, että olen saanut eräältä suomalaiselta vakuutusyhtiöltä suoranaista valehteluakin. Pohjantähti väitti, etteivät he myy pelkkää matkavakuutusta. Mikäs se sellainen vakuutusyhtiö on sitten? Pari tuntia myöhemmin näin Pohjantähdeltä matkavakuutusmainoksen Face Bookissa. Kun tästä selvitään niin kierrän ainakin tuon toimiston kaukaa.

• Anonyymi

Turva myy kertavakuutuksen matkan ajaksi. Suht edullinen vielä,siis kun ei luotot kunnossa. Ei tarvitse olla liiton jäsen,jhl esim.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe