Tietääkö kukaan kuinka monta kautta "Queer As Folk-Älä Kerro Äidille)-sarjasta(Amerikkalaisesta versiosta) näytettiin Nelosella...?
Älä Kerro Äidille/Queer As Folk
25
10847
Vastaukset
- ööp
taidettiin näyttää kokonaan..uudestaan saisi tulla
- Justin
Nelonen näytti sarjasta vain 2.tuotantokautta ja niitä on tehty yhteensä 5.,viimeiset jaksot tulevat jenkeissä ensi kuussa.
Olisi ehdottomasti näytettävä 3,4 ja 5 tuotantokausi myös Suomessa eli Neloselle palautetta asiasta!
http://www.nelonen.fi/palaute/palaute.asp- jebu
Mä ihmettelenkin kun ladattavana oli jo viitostakin :)
- UusKanukki
Viides ja viimeinen tuotantokausi alkoi USAssa sunnuntaina 22.5. eli ei lopu ihan vielä parin viikon päästä, vaan loppukesästä.
- *jossu*
Neloselle olen palautetta laittanut jo useampaan otteeseen ja kysymyksiäkin sarjaan ja sen uusimiseen liittyen, mutta empä ole vastausta saanut uhkailusta ja kiristämisestä huolimatta!=)
Olisi kyllä jo aika uusia sarja kaikkine jaksoineen!
- öö?
Jaa millanen sarja toi o...?
- Mike
Se on loistova amerikkalainen sarja homoista Pittsburgissa,kaverit bailaa,harrastaa seksiä,ihmissuhdesotkuja,tavallaan moderni saippuaooppera homoille...
- MiiaD
Brittiversio oli kylläkin parempi ku jenkkiversio :)..Mielipideasioita,okei..
- Thomas
Oli brittiversiokin toki erittäin hyvä,sen esittämisestä on vaan aikaa ja itse muistan uuden version näyttelijätkin vaan paremmin :=)
Tässä linkki Jenkkiversion viralliselle saitille:
http://origin.www.sho.com/site/queer/home.do - pikkuhomo
Harmi kun lopettivat sen, meikäläinenkin ehti nähdä vaan muutaman jakson... jenkkiversiosta siis. Saisivat tosiaan uusia vaikka koko roskan :D Hyvä sarja.
- MiiaD
En nyt tiedä,miten paljon tällä palstalla voi puhua,joten olen suurpiirteinen, mutta ko. sarjaa on saatavilla DVD:nä ihan suomestakin, mikäli ei jaksa odottaa uusintoja tai turvautua kyseenalaisiin hankintatapoihin :). Jenkkiversio näyttää tosin olevan alue1-koodattuja,mutta brittiversio on alue2:na... Ainakin eräs JKL:läinen liike tuo näitä ja itse olin tyytyväinen palveluun tilatessani brittiversion boxin.
- Justin2
Itse tilasin 3.tuotantokauden jenkeistä,eipä halpa ollut mutta jos Nelonen ei enempää näytä olis sarja kyllä kiva nähdä loppuun!
- BabylonBoy
Justin2 kirjoitti:
Itse tilasin 3.tuotantokauden jenkeistä,eipä halpa ollut mutta jos Nelonen ei enempää näytä olis sarja kyllä kiva nähdä loppuun!
Laitetaan vaan palautetta että Nelonen edes kommentoisi aikovatko sarjaa näyttää!
http://www.nelonen.fi/palaute/palaute.asp - Susan89
Mitä kautta sarjan jaksoja voi saada Suomesta? Onko niissä tekstitykset? Haluaisin saada sarjan kokonaisuudessaan itselleni, mutta EU:n ulkopuolelta en viitsi hankkia.
- ensio raikas
Susan89 kirjoitti:
Mitä kautta sarjan jaksoja voi saada Suomesta? Onko niissä tekstitykset? Haluaisin saada sarjan kokonaisuudessaan itselleni, mutta EU:n ulkopuolelta en viitsi hankkia.
Kyseisen sarjan Brittiversio tulee parhaillaan Canal Film1:seltä.
Loistava sarja!
En tiedä minkä tuotantokauden jaksoja ovat mutta ajattelin kyllä hommata k.o sarjan kaikka kaudet! - Scarl
Susan89 kirjoitti:
Nyt saa Videodivarista ensimmäisen tuotantokauden suomenkielisillä teksteillä ja aluekoodi 2:sella tarjoushintaan 69,90 €. Muissa tuotantokausissa ei ole suomenkielistä tekstitystä eikä aluekoodia 2, joten ne eivät sitten näkyisi "tavallisissa" DVD-soittimissa ^^ Ja ne ovat sitten vielä totta kai kalliimpia kuin 70 euroa.
Itse olen ainakin piakkoin ajatellut hankkia tuon - _maija_
Justin2 kirjoitti:
Mistä tilasit tuotantokauden? Haluisin itse tilata ykkösen kunhan revin jostain rahat kasaan, kun ei Nelonen tai muutkaan kanavat näytä aloittavan sarjaa uudestaan.
Toimiiko sulla muuten dvd-soittimessa ne Region 1:n levyt? Kun Euroopassahan on yleensä Region 2:n levyjä.
- hackpirana
Aaah ihanaa, Queer As Folk jenkkiversion näyttelijät osallistuu Saksassa Kölnissä järjestettävää 8.6-10.6.2012 conventioniin ja nyt tapahtuman järjestäjät toivoisi, että kaikki kiinnostuneet, jotka olisi menossa sinne, ottaisi yhteyttä heihin.
Jos sä oot yhtä innoissas ja sulla ois mahdollisuus lähteä Saksaan hubailemaan QAF-rakkautta, niin signaa tää petition, liity tähän FB-ryhmään ja lue täältä lisäohjeita!- hackpirana
:D jahas linkkejä ei saa laittaa, mutta googlatkaa QAF convention Köln 2012 ni johan alkaa löytyä :)
- millahirvonen
Tiedän olevani väärällä palstalla, mutta oli pakko vastata tähän.
eli Queer as folk (usa) sarjaa on tehty 5 kautta ja sarja on mahtava, vaikka olenkin lesbo.. pidän sarjasta.. - millahirvonen
minä taas, eli amerikan queer as folk - sarjaa saa boksina tilattuna esim, cdon.fi - sivulta, koko kausi tulee mukana ja kaupan päälle extra levykin..
hinta on kohtuullinen.. toki sitä saa muualtakin.. - SOA..,,.-
siinähän näyttelee se sons of anarchyn. JAX. Charlie Hunman
Onkoha se namupala oikeasti homo? - joannette..
Googlettelin tässä aikanikuluksi sarjasta tietoja. On ihan parasta, mitä telkusta on tullut. Sinällään se on hyvin outoa, että olen hetoero-nainen, nyt jo 40v. Mut katoin silloin joka jakson, mitä näytettiin. Lienikö sit vuos 2005? ei muista.
Tämä tuli jostain mieleeni viikonloppuna, kun oli ns. omaa rauhaa perheeltä, ja viikonloppu kuluikin sitten päänsärkyynasti youtubesta sarjaa katsoen....
Setti jatkui vielä eilen illallakin, ja varmaan tänäänkin :).
Aivan sairaan hieno sarja, ja myös siinä mielessä olis tosi jees, että laittasivat näyttäen telkkaristakin, sillä, vaikka siinä onkin ah, niin ihanan tihkuvaa seksiä, niin mukana on myös tärkeä turvallisuus valistus. JA kaikkinainen tunteiden kirjo....asioita, joita monet varmaan miettivät.
NAM, ei voi muuta sanoa. :)- ex-katsoja
Itse 36-v heteromiehenä katselin brittiversiota joskus vuosituhannen vaihteessa, siinä oli aitoutta, uutuutta, sopivan rajua menoa, suoruutta ja rosoisuutta, jotta jaksoi sitä aina katsoa. Jenkkiversiota en kahta jaksoa enempää jaksanut enää katsoa, toisaalta kiintiö oli tullut täyteen, toisaalta homma oli niin pliisua pintakiiltoa brittiversioon verrattuna, että ei enää kiinnostanut.
- Galadhwen
Hei, tietääkö kukaan onko tuonne QAF conventioniin Kölnissä ikärajaa yms.? Kun en sieltä sivustolta löytäny..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392