Miltä kaivattusi

Anonyymi-ap

näyttää?

:-)

249

5490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkä , tumma , ruskeat silmät , komea , ihana

      • Anonyymi

        Samat tuntomerkit täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat tuntomerkit täällä.

        Kolmas yhtyy mukaan. Samat tuntomerkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas yhtyy mukaan. Samat tuntomerkit.

        Minkäs kanssa yhdyit tai kumman vai molempien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat tuntomerkit täällä.

        Onko sama mieskin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sama mieskin?

        Ei voi tietää onko sama. Mulla A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää onko sama. Mulla A.

        Mulla ei ole ainakaan A-mies.


    • Anonyymi

      Blösöööööööö

      • Anonyymi

        Ai mää vai?


    • Anonyymi

      Ihanalta se mies 😋

    • Anonyymi

      Raukka 🤷🏼‍♂️

      • Anonyymi

        Ai mää vai?? 😅


    • Anonyymi

      Miksi täältä poistetaan ihan hyvät viestit?

    • Anonyymi

      Possult

    • Anonyymi

      Hän näyttää tulevalta vaimoltani ja lasteni äidiltä :)

      • Anonyymi

        Ihanasti kuvailtu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kuvailtu

        Toivon että hän haluaa elämältä samoja asioita ja ymmärtää että olen tosissani hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että hän haluaa elämältä samoja asioita ja ymmärtää että olen tosissani hänestä.

        Lastaa lapset
        Laskiessa lampaat.
        Kiemurtelisn kuutarhassa kainalossiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että hän haluaa elämältä samoja asioita ja ymmärtää että olen tosissani hänestä.

        Oletko miettinyt, mitä tapahtuu jos hän ei haluakaan lapsia?


      • Anonyymi

        Siitä se alamäki alkaa.


    • Anonyymi

      Kaunis blondi

      • Anonyymi

        Arki askuu kuvioon. Tottuminen. Itsenselvyytenä pitäminen.
        Mies alkaa avoimesti piereskellä hirveitä.
        Jne...

        Kuherrus kestää AINA sen alun, vaikka vaihtaisi läpi elämän.
        Mulla oman tutkimusaineistoa melkomoinen otos
        😁


    • Anonyymi

      Tumma, pitkä, komea ja vihreät silmät. Aika kliseistä ihastua sellaiseen.

    • Anonyymi

      Tumma ja salaperäinen.

    • Anonyymi

      Se mies näyttää ihanalta, komealta, suloiselta, söpöltä, rakastettavalta. Voi kumpa hän ei pelkäisi minua ja voisimme olla yhdessä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että pelkää? Itseäni pelottaa naisessa tunteet joita herättää. Olen arka paljastamaan mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että pelkää? Itseäni pelottaa naisessa tunteet joita herättää. Olen arka paljastamaan mitään tunteita.

        Tiedän vaan.


      • Anonyymi

        Pelkääkö mies sinua vai sitä, että ei ole varma, oletko tavallinen nainen, joka ei syyttele lähentelystä tai epäasiallisesta käytöksestä, jos sellaista ei ole tapahtunut.

        Eikä sitä voi tapahtua, jollei joku ehdota jotain ja saa ei- vastauksen ja jatkaa silti, tai käy fyysiseksi varmistumatta, että se on ok. Miten tuosta nyt sitten voi varmistua.

        Nainenkaan ei voi enää "vahingossa" varmaankaan hipaista miestä, johon on ihastunut, koska miehet tasa-arvoisena raportoivat naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että pelkää? Itseäni pelottaa naisessa tunteet joita herättää. Olen arka paljastamaan mitään tunteita.

        Sinähän se viilipytty olet. Viihdyttävä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että pelkää? Itseäni pelottaa naisessa tunteet joita herättää. Olen arka paljastamaan mitään tunteita.

        No paljasta munas metsälenkillä tai pyörälenkillä?
        Oisko ratkaisu?


    • Anonyymi

      Kuivan kesän orava

      • Anonyymi

        Sille oravalle täytyy antaa sitten vettä. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille oravalle täytyy antaa sitten vettä. -sivusta.

        Eiku, pulkka. Pääsee kurreki. Vetää,
        Radalle. Taagii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku, pulkka. Pääsee kurreki. Vetää,
        Radalle. Taagii

        Vettä lumenmuodossa kuitenkin, koska ei se pulkka muuten kulje.


    • Anonyymi

      Suunnistajan näköinen. Tai maastohiihtäjä, jolla on hyvä päivä.

      • Anonyymi

        Grinde, reiliss


      • Anonyymi

        Miten se hyvä päivä näkyy?


    • Anonyymi

      "Tumma, tumma ja tumma..." hoki Adolf kaasukammioon katsoen.

    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle.

    • Anonyymi

      Hän on sellainen eroottisen unelmavävyn näköinen nallekarhu. 🫣

    • Anonyymi

      Ihana punapää pisamineen :) Tänään nähty.

      • Anonyymi

        Lisää tuntomerkkejä punapäästä?🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää tuntomerkkejä punapäästä?🥰

        Vihreät silmät tällä naisella :) Mietin häntä aamukahvia juodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät silmät tällä naisella :) Mietin häntä aamukahvia juodessa.

        Oliskos sinusta sitten tuntomerkkejä? Mistäs olet tällaisen naisen bongannut? 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskos sinusta sitten tuntomerkkejä? Mistäs olet tällaisen naisen bongannut? 😍

        Kerro sinä millainen on hän, jota kaipaat? Töissä on tavattu 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä millainen on hän, jota kaipaat? Töissä on tavattu 😊

        Lempeä hymy ja kohtelias 😊vihertävät silmät taitaa olla myös, mennyt vähän väri ohi kun toisiamme tuijotellaan. Vaaleat hiukset..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempeä hymy ja kohtelias 😊vihertävät silmät taitaa olla myös, mennyt vähän väri ohi kun toisiamme tuijotellaan. Vaaleat hiukset..

        Vaaleat hiukset ei osu punapään kaipaajaan :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat hiukset ei osu punapään kaipaajaan :/

        Jotenkin aina iskee kauhee ahdistus, kun näitä lukee, että minkä väriset mun hiukset tai silmät on oikeesti. Onkohan muilla tätä, vai oonko vaan värisokea tai jtn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat hiukset ei osu punapään kaipaajaan :/

        Harmillista :/ Toisaalta todennäköisyydet törmätä kaivattuunsa anonyymillä palstalla taitaa olla aika olemattomat. Ja hankala uskoa että omani täällä perjantai-iltana roikkuisi. Ihan mielenkiinnosta kysyn kun omakin tilanteeni on työympyröissä että kuinka sinä miehenä näytät kiinnostuksesi työpaikalla? Oletteko paljonkin tekemisissä? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin aina iskee kauhee ahdistus, kun näitä lukee, että minkä väriset mun hiukset tai silmät on oikeesti. Onkohan muilla tätä, vai oonko vaan värisokea tai jtn.

        No tämäpä. Tuossa nyt itse kuvailin hiukset "vaaleiksi" sillä ovat enemmän vaaleat kuin tummat. Sellaiset aika perus suomalaiset mitä hankala sen paremmin kuvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämäpä. Tuossa nyt itse kuvailin hiukset "vaaleiksi" sillä ovat enemmän vaaleat kuin tummat. Sellaiset aika perus suomalaiset mitä hankala sen paremmin kuvata.

        Jeps, itselläkin kai jotain ruskean ja vaalean välimaastosta, mutta sattaa olla häivähdys punertavaankiin, niin mitäs sit sanot väriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps, itselläkin kai jotain ruskean ja vaalean välimaastosta, mutta sattaa olla häivähdys punertavaankiin, niin mitäs sit sanot väriksi?

        Ja sitte silmätki vähän tumman vihreet, mutta jossain valossa tyyliin ruskeat melkein!


    • Anonyymi

      Tinderissä kuvat

    • Anonyymi

      Pitkä, komea, suudeltava.

    • Anonyymi

      Se ihana mies näyttä siltä että tekis mieli vaan pusutella ja halia häntä.

      • Anonyymi

        Ihana nainen näyttää aivan samalta. Saisinpa sulkea hänet syliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana nainen näyttää aivan samalta. Saisinpa sulkea hänet syliini.

        Olisitpa hän. En mitään muuta toivo nyt.
        Olisi ihan parasta mitä voisi tapahtua.


    • Anonyymi

      Tummiin ovat horot vaipuviin, todistuksiin

      T.tumman sylki, kaikkes tunnustit

      Kaivele pärsettäs, ikäviis

      Rauhallisesti, turvallisesti

      Pie uskos, se on moro

      Hyvästi

      Ikuisesti

      Kirjoitettu on.linnustajan ansasta

      https://m.youtube.com/watch?v=WJeBiNd9Cjk

      • Anonyymi

        Täyttä kuraa. Naurettavan huonoa. Ei hyvä. Musa.


      • Anonyymi

        Musa ihan p


    • Anonyymi

      Unelmani komein kaikista. Aivan hullaannuttava ulkonäkö hurmaa kenet vaan.

    • Anonyymi

      Hyvältä

    • Hmm .. (✿◡‿◡)
      - Hän M.J. on mietteliäs oloinen, tosi "suloinen" miehinen miesihminen (jos niin saa edes sanoa).
      - Hänellä syvälliset sini-harmaat silmät, (ripaus surullisuutta näkyy hieman niissä) ..
      - Hänellä on upea hymy ja ihanat hymykuoppaat, + valkoiset hampaat
      - Ja mikä parasta on, on noin 2-3 mm. valko-harma parras. (Se on ehdottomasti hänessä parasta) ♡
      - Hiusraja on vetänyt takaisin, mikä on tyypillinen suomalais miehillä, mutta minusta se sopii hänelle hyvin!
      - Pituus ja paino on myös sopiva ..
      (‾◡◝)

      • Anonyymi

        Komea nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komea nainen

        Pikemminkin komea mies hän on (‾◡◝)


    • Anonyymi

      Komealta

    • Anonyymi

      Hän on tosi kaunis nainen. Söpöliini. (:

      • Anonyymi

        🤭😍❤️


    • Anonyymi

      Kaunis ihan oikeesti

    • Anonyymi

      Hymy joka valaisee maailman, silmää miellyttävä, hyvin itsensä näköinen.

      • Anonyymi

        Olisikin aika pelottavaa näyttää joltain muulta. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikin aika pelottavaa näyttää joltain muulta. -sivusta

        Hah, ei voi kuvailla muuten olematta liiankin helposti tunnistettavasti kuvailtu. "Persoonallinen" olisi voinut olla toinen vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ei voi kuvailla muuten olematta liiankin helposti tunnistettavasti kuvailtu. "Persoonallinen" olisi voinut olla toinen vaihtoehto.

        Juu, kunhan oli pakko kommentoida. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ei voi kuvailla muuten olematta liiankin helposti tunnistettavasti kuvailtu. "Persoonallinen" olisi voinut olla toinen vaihtoehto.

        millä tavalla persoonallinen?


      • Anonyymi

        Oih, kerro nyt jotain! Jos nyt joku tunnistaisi niin etköhän saisi vaan hymyn huulille 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, kerro nyt jotain! Jos nyt joku tunnistaisi niin etköhän saisi vaan hymyn huulille 😊

        Hymy boss
        Huuules kill
        Kiss less
        Lowehtcer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ei voi kuvailla muuten olematta liiankin helposti tunnistettavasti kuvailtu. "Persoonallinen" olisi voinut olla toinen vaihtoehto.

        Vaihthoehdotonoghoocheeboisthcista.
        AITO. Sisältää sanaa nopeempi. Siivusta
        Takuu


    • Sellaisilta yleensä joista minun on turha haaveilla.

    • Anonyymi

      Joudun itkemään taas itseni uneen👱‍♀️😪

      • Anonyymi

        Myös minä, sillä en tunnistanut täältä itseäni 😓. Sen verran keskeisiä piirteitä jätettiin sanomatta. Yksi blondi on silti mielessäni. Pelkään avata sydämeni toiselle ihmiselle mutta tiedän että se tekisi minulle todella hyvää jos ihan parisuhteeseen asti joskus pääsisin. Totean tämän: Täytyy olla pinnallinen ihminen jotta parisuhteeseen päätyy, ainakin minun täytyisi teeskennellä olevani sellainen jotta se voisi toteutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä, sillä en tunnistanut täältä itseäni 😓. Sen verran keskeisiä piirteitä jätettiin sanomatta. Yksi blondi on silti mielessäni. Pelkään avata sydämeni toiselle ihmiselle mutta tiedän että se tekisi minulle todella hyvää jos ihan parisuhteeseen asti joskus pääsisin. Totean tämän: Täytyy olla pinnallinen ihminen jotta parisuhteeseen päätyy, ainakin minun täytyisi teeskennellä olevani sellainen jotta se voisi toteutua.

        Öö, siis miksi pitäisi olla pinnallinen ihminen päästäkseen parisuhteeseen? Nyt en ymmärrä yhtään. :D -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö, siis miksi pitäisi olla pinnallinen ihminen päästäkseen parisuhteeseen? Nyt en ymmärrä yhtään. :D -sivusta

        Siis minä ymmärsin tämän sillä tavalla, että pinnalliset ihmiset ei mieti noita asioita. Eli toisenlaisilla on enemmän haasteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä ymmärsin tämän sillä tavalla, että pinnalliset ihmiset ei mieti noita asioita. Eli toisenlaisilla on enemmän haasteita.

        Väittäisin, että pinnallisella on niin korkealla kriteerit ettei ihan helposti tule mätsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä, sillä en tunnistanut täältä itseäni 😓. Sen verran keskeisiä piirteitä jätettiin sanomatta. Yksi blondi on silti mielessäni. Pelkään avata sydämeni toiselle ihmiselle mutta tiedän että se tekisi minulle todella hyvää jos ihan parisuhteeseen asti joskus pääsisin. Totean tämän: Täytyy olla pinnallinen ihminen jotta parisuhteeseen päätyy, ainakin minun täytyisi teeskennellä olevani sellainen jotta se voisi toteutua.

        Mitä ne keskeiset asiat on? Onko hän aito blondi?


      • Anonyymi

        Niimäki


    • Anonyymi

      Syöneeltä.

      • Anonyymi

        Hyvä ettei riutuneelta kuivan kesän oravalta.


      • Anonyymi

        Jep ja jääkapissa on rahkoja, nam kohta iltapalaa. Jälkkäriksi kingistä.


    • Anonyymi

      Hämmentävää kun on aina eri näköinen mutta tutulta, turvalliselta, kauniilta ja seksikkäältä aina.

      • Anonyymi

        Käyttää peruukkeja?


      • Anonyymi

        Millä tavalla aina eri näköinen? Sivusta


      • Anonyymi

        joillakin ihmisillä on kuin monia eri kasvoja, toisilla vain yhdet ja kahdet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joillakin ihmisillä on kuin monia eri kasvoja, toisilla vain yhdet ja kahdet

        ioo jotkut näyttää kymmeniä vuosia vain yhdeltä ja samalta, toiset taas on kuin muuttuva vedenpinta täynnä vivahteita; hän on myös sellainen (silmissäni, jonkinlainen ilmestys aina) ja se on yksi osa lumovoimaansa minuun; oikeastaan näyttää välillä "rumalta" ja se on ok kun taas jonain toisena päivänä on hohtava ja raikas ja jotenkin tyrmäävän upea, ihme tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ioo jotkut näyttää kymmeniä vuosia vain yhdeltä ja samalta, toiset taas on kuin muuttuva vedenpinta täynnä vivahteita; hän on myös sellainen (silmissäni, jonkinlainen ilmestys aina) ja se on yksi osa lumovoimaansa minuun; oikeastaan näyttää välillä "rumalta" ja se on ok kun taas jonain toisena päivänä on hohtava ja raikas ja jotenkin tyrmäävän upea, ihme tyyppi

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ioo jotkut näyttää kymmeniä vuosia vain yhdeltä ja samalta, toiset taas on kuin muuttuva vedenpinta täynnä vivahteita; hän on myös sellainen (silmissäni, jonkinlainen ilmestys aina) ja se on yksi osa lumovoimaansa minuun; oikeastaan näyttää välillä "rumalta" ja se on ok kun taas jonain toisena päivänä on hohtava ja raikas ja jotenkin tyrmäävän upea, ihme tyyppi

        Ööö mitä helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ioo jotkut näyttää kymmeniä vuosia vain yhdeltä ja samalta, toiset taas on kuin muuttuva vedenpinta täynnä vivahteita; hän on myös sellainen (silmissäni, jonkinlainen ilmestys aina) ja se on yksi osa lumovoimaansa minuun; oikeastaan näyttää välillä "rumalta" ja se on ok kun taas jonain toisena päivänä on hohtava ja raikas ja jotenkin tyrmäävän upea, ihme tyyppi

        No tämä voisi kuvastaa minua sillä olen usein erinäköinen ainoastaan sen vuoksi, että joskus naaman turvotukset, vähempi meikki jne. Muokkaa naamaa. Kevät oli kauheeta aikaa siitepölyn, nesteturvotusten vuoksi. Meikki muuttaa myös paljon. Joskus teen ns. Seireenimeikin, joka muuttaa silmän mallin ja joskus taas meikkaan isommaksi silmät. Toivottavasti ei kuitenkaan kukaan rumana pidä😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joillakin ihmisillä on kuin monia eri kasvoja, toisilla vain yhdet ja kahdet

        Jospa hänellä on monta persoonaa ja jokainen persoona on eri näköinen. Jokaisella persoonalla on omat kasvot yhdessä samassa ihmisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :)

        Ja hymy, se voi sulattaa jäisemmän karhun ja cooleimman kissan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ioo jotkut näyttää kymmeniä vuosia vain yhdeltä ja samalta, toiset taas on kuin muuttuva vedenpinta täynnä vivahteita; hän on myös sellainen (silmissäni, jonkinlainen ilmestys aina) ja se on yksi osa lumovoimaansa minuun; oikeastaan näyttää välillä "rumalta" ja se on ok kun taas jonain toisena päivänä on hohtava ja raikas ja jotenkin tyrmäävän upea, ihme tyyppi

        Meikki ja meikitön
        tajuan tämän, useimmat nuoret naiset on aina kauniita, täytyy viitata vanhempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikki ja meikitön
        tajuan tämän, useimmat nuoret naiset on aina kauniita, täytyy viitata vanhempaan.

        Voi herranjumala tätä pinnallisuuden määrää sanon minä, mutta ei saisi arvostella. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.


    • Anonyymi

      <33

    • Anonyymi

      Hän on sellainen ihanan poikamainen, vähän vallaton älykkö, josta tykkään valtavasti.

      • Anonyymi

        Tarkoitat sä miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat sä miestä?

        Tarkoitan, miestä.


      • Anonyymi

        Oletko se sinä töistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sinä töistä?

        Ei ole. En pidä sua älykkönä. Ihana, poikamainen, ne osuu.


    • Anonyymi

      Ottaisin vaimokseni ja rakastaisin uskollisesti pitäen hänet ainoana naisenani koskaan.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus, vaikkei aloituksessa tuota kysyttykään. Ehkä siksikin juuri loistava vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus, vaikkei aloituksessa tuota kysyttykään. Ehkä siksikin juuri loistava vastaus.

        Tarkoitin että hän on sen näköinen että voisin tehdä noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että hän on sen näköinen että voisin tehdä noin.

        Ihana vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että hän on sen näköinen että voisin tehdä noin.

        No niin siitä ymmärsikin. Kauniisti kirjoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että hän on sen näköinen että voisin tehdä noin.

        Samin. Muttei toistei
        Munsin. Kävisin sittenkin
        Kevyttäkevättäkäkätitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että hän on sen näköinen että voisin tehdä noin.

        Haluaisitko vähän kuvailla sitä tulevaa vaimoasi? Sivusta


      • Anonyymi

        Poikamainen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamainen nainen

        Ladyboy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että hän on sen näköinen että voisin tehdä noin.

        Miltäköhän sellainen kristallipallomainen nainen oikein näyttää? Yhtään ei ole tullut vastaan, luultavasti koska ei heitä nykytiedon valossa ole. Tietysti lentävä lehmäkin varmasti olisi jollain tavalla/jossain todellisuudessa mahdollinen. Kunniallisia miehiä kyllä on tullut vastaan yksittäisiä, mutta ovat yleensä jo veteraaneja/haudassa.


    • Anonyymi

      Hyvältä vaan 🧔

      • Anonyymi

        Beargay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beargay

        Ei vaan muuten vaan ihana.


    • Anonyymi

      Jeesukselta

      • Anonyymi

        Piesty verille, tukka hiekassa, laskenut alleen, kylkiluut murskana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piesty verille, tukka hiekassa, laskenut alleen, kylkiluut murskana?

        Oonyxnoist+toistoist×
        Onnellisen
        Onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piesty verille, tukka hiekassa, laskenut alleen, kylkiluut murskana?

        Skarppina. Vedän harpilla rajasi vanaa tarkasti. NyyaagaaQaakkuPukkaa


      • Anonyymi

        Eli hyvännäköiseltä. Solakka, tasapainoinen, kauniinkomea mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piesty verille, tukka hiekassa, laskenut alleen, kylkiluut murskana?

        Eihän se ulkoista olemusta miksikään muuta. Se keho on pahoinpidelty. Henkisesti myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonyxnoist toistoist×
        Onnellisen
        Onnellinen

        Oxycintin


      • Anonyymi

        Olen sanonut jo jonkin aikaa, ettei muu enää kelpaa varmaan. Seuraava taso on Jeesus. Se on aika paljon se, repikää siitä älykkömiehet. Mikä teiltä tässä maailmassa oleellisesti puuttuukin? Kokonaisuus on vaillinainen. Onneksi juttelen Jesselle tätä nykyä taas vähän useammin. Uskoo ken tahtoo mitä tahtoo, minä tiedän. Ainakin jotain ja valitettavasti se näyttää olevan enemmän kuin mitä moni. Pettymykseeni vaikuttanevat noiden isojen kaasuplaneettojen sijoitukset kaikkien ei-melkein(/-jo)-haudassa-olevien kartoilla. Jotenkin en kuulu tänne.


    • Minua ei ole kaipaillut kukaan.

      • Anonyymi

        Etkö ole Jeesuksen näköinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole Jeesuksen näköinen?

        En taida olla. Ei ole partaa eikä pitkiä hiuksia. En ole niin laihakaan. Minua ei ole koskaan kuvailtu Jeesuksen näköiseksi.


    • Anonyymi

      Hyvältä

    • Anonyymi

      Ihanalta, rakkaalta, söpöltä, charmikkaalta!, haluttavalta.

      • Anonyymi

        Söpö ja charmikas?

        Eo mahdu samasn

        Gayyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpö ja charmikas?

        Eo mahdu samasn

        Gayyyyy

        Jonnet ei tajuu.


    • Anonyymi

      Hänet tunnistaa kyllä muista; päätänpidempi, kalju, parrakas. Brutaali💋

      • Anonyymi

        Kauanetchinkin


      • Anonyymi

        Minkälainen oikein on brutaali? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen oikein on brutaali? :D

        Alkukantainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkukantainen

        Vai että alkukantainen. Kuinka alkukantaisuus näkyy ulkonäössä? Onko mies jokin luolamiehen tapainen, vai muuten vain rosoinen naamaltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen oikein on brutaali? :D

        Miehen itsestään fantasioima superminä kyseessä varmaan kuten kapasiteettisi saattaa riittää hiffaamaan. Kuka mistäkin tykkää, esimerkiksi ajatus tyypistä jonka kanssa jokainen kauppareissu on jännittävä kun saattaa iskeä muita läjään asfalttiin hetken mielijohteesta ja repiä autonpellit irti on ainakin minulle stressaava


    • Anonyymi

      Rupsahtaneelta. Jos hänen kanssaan olisin, vaihtoon menisi

      • Anonyymi

        Ööh? Mitä mä en tässä ymmärrä..kaipaat kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh? Mitä mä en tässä ymmärrä..kaipaat kuitenkin?

        Joo, on kyllä erikoista. Kaipaa rupsahtanutta, mutta vaihtaisi kuitenkin😁 Aivsolut varmaan tuhottu jollain kemikaalilla joskus...


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua, mutta minua kiinnostaa suunnilleen ikäiseni ristiveriset ja tummatukkaiset ja ei itseäni kovin paljon pidemmät miehet.

    • Anonyymi

      En todellakaan tiedä, kun en kaipaa ketää eikä miuta kaivata. = + - 0

      • Anonyymi

        Miu mau. Jospa tapaamasi eivät ymmärrä puhettasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miu mau. Jospa tapaamasi eivät ymmärrä puhettasi?

        Jos aloitat flirttailun noin, uskon että näet siitä eteläkarjalaisesta enää karkuun pinkovat koivet ja selän. Kannattasko opetella puhumaan naisille kauniisti, eikä niin kuin 3-vuotias (jolle tuo käytös iän puolesta vielä odotettavaa, tosin ei kannustettavaa)?


    • Anonyymi

      Kihara musta afrotukka ja hiilenmustat silmät. NAM.

    • Anonyymi

      Nainen, pitkähköt kihartavasti laineilevat keskiruskeat hiukset, joita tämä toinen nainen töissä ihastelee 🥰

      • Anonyymi

        Ihana 😊 Onko se hänen oma hiustenväri?


      • Anonyymi

        Voi harmi, kun tämä ei ole mieheltä! Muuten olisi voinut vaikka osua...


      • Anonyymi

        Millä kirjaimella sun ja hänen nimet alkaa? - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana 😊 Onko se hänen oma hiustenväri?

        On 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On 😊

        Kuinka monta kertaa viikossa näätte yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa viikossa näätte yleensä?

        Töissä arkipäivisin, eli monta. 😊


    • Anonyymi

      Suloinen sinisilmä 💙

    • Anonyymi

      Ja trollit iski tähän ketjuun sit ihan täysillä. Hyi teitä

    • Anonyymi

      Hänellä on sellaiset ehkä miesten hiusmittapuulla puolitpitkät tummat hiukset. Söpö hymy ja kauniit silmät. Oikein mukava ja huumorintajuinen on myös. Vaikkei tässä nyt sitä kysyttykään, mutta halusin silti sanoa! :) Persoonakin kuitenkin tavallaan näkyy myös ulospäin.

    • Anonyymi

      Se nainen näyttää hyvältä 😊

    • Anonyymi

      Alati muuttuvalta, rakastan suuresti sitä.

      • Anonyymi

        nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen vai mies?

        Voisin kuvitella, että nainen. Miehet harvoin muuttavat kovin paljoa ulkonäköään erilaisilla vaatekerroilla ja kampauksilla jne. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen vai mies?

        Siltä väliltä.. ei mies, ei nainen. En tiedä. Nykyisin ei tiedä. Olio se on ja ihan elävä.


    • Anonyymi

      Kaunis naisellinen nainen, kauniit kädet ja kaunis tapa liikkua. Kuin aave tai kartanon kummitteleva morsian,

      • Anonyymi

        Tällainen kummitusnainen haluaisin kyllä olla 👻 😀


    • Anonyymi

      Kauniisti harmaantunut, tummahiuksinen mies. Lyhyet hiukset, joissa tekstuuri sellainen, että pidempänä voisi olla luonnonkiharat.
      Pitkä ja normaalivartaloinen. Kauniit, ystävälliset kasvot ja vilpitön hymy. Ehkä harmaat silmät? Täydellinen hiusraja ja vahvat, jäntevät kädet.

    • Anonyymi

      Ihana koko olemus
      Voisin ottaa hänestä miehen ihan heti paikalla 😘❤️
      Hän on vanhempi myös itseäni
      Ihanan roteva nallemainen olemus
      Hänen kainalossa olisi varmasti kiva lötköttää ja pötköttää😍🥰
      En vaan tiedä onko jo varattu tai oikeen mitään muutakaan🙄Mutta vaikuttaa tosi södeltä❤️

      No voikai sitä haaveilla , kun oma elämä aika huonossa jamassa🤯
      Mut lopetan heti jos varattu😤🤐🥶

      Veikkaan kuiteski et olisi vapaa
      Ei ainakaan sormusta
      🧐🤣

    • Anonyymi

      Vaaleat ihanat ripset, söpö pörrötettävä tukka, siniset silmät, aika herkän ja pehmeän näköinen mies. Nojailee aina jonnekkin ja näyttää vaan liian hyvältä.

    • Anonyymi

      Mies näyttää silmissäni metsältä, alkukesän ihanalta tuoksuvalta vehreydeltä. Hän on kuin sade ja tuuli, jotka pyörittävät hellästi, mutta varmasti hentoa kukkaa. Hänessä on kesän lämpö ja veden värit. Hän on loputon kaipaus ja sanojen meri.

    • Anonyymi

      Iso nenä, isot tissit, reilusti ylipainonen, lyhyet jalat, Alle 160cm pitkä. Keski-ikäinen. Silmissä hieman karsastusta.

    • Anonyymi

      Hän on söpö brunette mies.

    • Anonyymi

      Tumma ja komea. Asuu varmaa jotai sada viienkymmene metri pääs...

    • Anonyymi

      Tumma, hoikka, ruskeasilmäinen. Minua pidempi. Semmoinen, jota tekisi mieli halata ja suukotella. Jonka kanssa voisi mieluusti jakaa arjen, jos hän vain haluaisi. 💔

    • Anonyymi

      Muistuttaa kirkkovenettä.

    • Anonyymi

      Semmonen gay-bear

    • Anonyymi

      Ihminen joka kiehtoo minua ja mielikuvitustani oudolla tavalla, on komea ja herättää suojelunhalun ja vaikeasti lähestyttävä.

      • Anonyymi

        Suojelunhalun? Outoa. Itsevarma mies tekee itseeni vaikutuksen. Hän on niin vahva luonteeltaan, että minun ei tarvitse häntä suojella. Tämä ei tietenkään ole este sille, että mies ei voisi olla myös herkkä tietyissä asioissa.


    • mun rakasikävöity Armaskultarakashoneymussukkainen on komeanhauskanmiellyttävänseksikäs, valloittava hymy ja niin ah, himottava katse.
      Kysyitsä miltä hän kuulostaa =)) et.

    • Anonyymi

      Hän, oma kaivattuni on mielessäni aina.Muiden mielestä ei hyvä, mutten ajattelekkaan muiden mielipiteitä.Hän on hampaaton, harmaantunut, alkoholisoitunut ja kärsii masennuksesta.Tekohampaat päälle ihmisten ilmoille, haluaisi laittaa laminaatit ja värjätä hiukset ym.., olen sanonut sen olevan turhaa.Koska hän näyttää äärimmäisen kauniilta, kun katsomme hänen, leskirouvan tilisaldoa.Joku voi sanoa ettei se tee ketään kauniiksi, mutta pitää paikkansa tutkimus, että varakkaat saavat paremman puolison.Olisiko Melania Trump Donaldin kanssa ilman rikkautta? Olen treenattu 50- vuotias mies, hän 74- vuotias, mutta ikä on vain numeroita.Menemme naimisiin elokuussa ilman avioehtosopimusta, koska emme varaudu eroon, ja rakkaudesta hän , lapseton nainen haluaa jättää minulle kaiken..,ei ole muitakaan.Eli rakkaani näyttää ikääntyessään aina vaan kauniimmalta,vuosi vuodelta..

    • Anonyymi

      Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.

    • Anonyymi

      Ulkonäöllä ei ole väliä tai millään ulkoisella.

      Ystävällinen katse, olemus, oikea hetki.

      En ole persukannattaja mutta vaikkapa timo soini voi vaikuttaa symppikseltä.

      Inhoan keskustaa, mutta anneli saarikko on jotenkin rakastettava persoona, niin reipas ja sitkeä ja avoin ja luonnollinen.


      Hassujen tunteideni kohde on mies. Hän ei ole lähestynyt minua, enkä minäkään häntä. Hän eroaa muista miehistä siinä, että olen jotenkin jännittynyt jos hän on, ja hänen kuvittelu ilman vaatteita ei ällötä.

    • Anonyymi

      Pitkä , tumma , ruskeat silmät , komea , ihana STALLION.

    • Huomaa kyllä millaisista miehistä naiset tykkää. Pitkä komea tumma... Lähes kaikki näitä.

      • Anonyymi

        Sanoisin että liikaa samoihin kuvioihin ja ajatusmalliin tottunut mieli ei edes välttämättä huomaa mitään vaikka jotain ehkä olisikin. Tuossa jokin aika sitten havahduin itse hereille kelatessani eräästä kohtaamista puolitutun kanssa ja jokin siinä jäi vaivaamaan, no helkutti sitten välähti että hänhän oli yrittänyt ilmiselvästi lähestyä ja en ollut sitä edes huomannut johtuen omiin maailmoihini syventymisestä. Ei muuta kuin silmät auki ja mieli avoimeksi.
        Oma ajattelun moka on ollut siinä että olen pitänyt itseäni yli viisikymppisenä jo automaattisesti hylkytavarana ja kulkeillut putkinäköisenä.


      • Anonyymi

        Tummat miehet on 👌


      • Anonyymi

        1) Ihastukseni nyt sattuu olemaan tumma. Olen ollut ihastunut vaaleisiinkin miehiin.
        2) Keskimääräisesti miehet ovat naisia pidempiä.
        3) Komealla on yhtä monta määritelmää kuin on naisiakin. Totta kai se "oma" mies on minun silmissäni komea, mutta ei se sitä tarkoita, että naapurin Kerttu on samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1) Ihastukseni nyt sattuu olemaan tumma. Olen ollut ihastunut vaaleisiinkin miehiin.
        2) Keskimääräisesti miehet ovat naisia pidempiä.
        3) Komealla on yhtä monta määritelmää kuin on naisiakin. Totta kai se "oma" mies on minun silmissäni komea, mutta ei se sitä tarkoita, että naapurin Kerttu on samaa mieltä.

        Niin, komeus ja kauneus on aina omassa silmässä... Toki voin kyllä sanoa että ne joita pidän kauniina, pitää moni muukin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, komeus ja kauneus on aina omassa silmässä... Toki voin kyllä sanoa että ne joita pidän kauniina, pitää moni muukin...

        Ei kai siinä mitään vikaa ole, että pitää samasta kuin suurin piirtein kaikki muutkin. Itse tuppaan ihastumaan miehiin, jotka eivät ole mallin näköisiä. Pitää löytyä rosoa ja persoonallisuutta ulkonäöstäkin, että kiinnostun.


    • Anonyymi

      Vatulle. Cai.

    • Anonyymi

      Cialta

    • Anonyymi

      Miehen porkkanan väriset hiukset huuuii!
      Saa mut kostumaan aina vaan.

    • Anonyymi

      Komea mies minun makuuni Ei millään malta olla ihailematta.

    • Anonyymi

      Seinäruusu :/

    • Anonyymi

      Kassi-Almalta.

      - Mr. mallia "Turhapuro" -

    • Anonyymi

      Jumalattarelta. Pelkkä ajattelu saa vieläkin hymyilemään, vaikka toivo on ollut mennyttä jo ties kuinka kauan.

      • Anonyymi

        Miten kauan?
        Tai no ..en ole jumalatar kyllä, ainoastaan toivoisin olevani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan?
        Tai no ..en ole jumalatar kyllä, ainoastaan toivoisin olevani.

        Syksyllä varmaankin viimeistään meni, vaikka ei sitä ennen sitäkään enää ollut.

        Katsojastahan se on kiinni, onko hänelle jumalatar. Tärkeintähän olisi toki olla sitä omalle tärkeälle ihmiselleen. Toivottavasti toiveesi toteutuu.


    • Anonyymi

      Sanoinkuvaamaton

      • Anonyymi

        Missä te tällaisia näätte ?


    • Anonyymi

      Surulliselta

    • Anonyymi

      Vaalea ja nallekarhu mallinen ja erilainen ja ei ole normaali vaan kehitysvammainen, mutta minun mielestäni todella suloinen ihminen ja tykkään hänestä paljon, mutta hänen vanhempansa eivät pidä minusta eikä myöskään hänen avustajansa tai hoitokodin henkilökunta.

      Joten haaveeksi hän jää.

      Hän löytäneen kerran ihmisen joka myös hänen vanhempansa hyväksyy...

      Mutta minä se en ole.

      Olisin häntä rakastunut todella paljon ja halunnut elää jollain lailla hänen kanssaan.
      Ei välttämättä niin että oltais edes yhteen muutettu vaan hän ois edelleen asunut hoitokodissa mutta meillä ois suhde ja hän kävis viikonloput mulla yökylässä.

      • Anonyymi

        Ihastuin heti häneen ku eka kerran näin ja muistan kuinka toivoin että hänen vanhempansa hyväksyisi minut....

        Mutta mikäs teet..

        Olisin ollut onnellinen jos suhde ois saanu edes mahdollisuuden alkaa,mutta ymmärrän Miksei hänen vanhempansa huoli minua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin heti häneen ku eka kerran näin ja muistan kuinka toivoin että hänen vanhempansa hyväksyisi minut....

        Mutta mikäs teet..

        Olisin ollut onnellinen jos suhde ois saanu edes mahdollisuuden alkaa,mutta ymmärrän Miksei hänen vanhempansa huoli minua...

        Mutta sitä en ymmärrä ku hänen vanhempansa eivät halua, että heidän kehitysvammainen aikuinen lapsi löytää rakkauden ja onnen.

        Ei se että aikuinen lapsi on kehitysvammainen tarkoita sitä,etteikö myös he halua tuntea rakastumisen tunnetta. Kyllä myös kehitysvammainen voi osata rakastaa ja olla suhteessa, kunhan heillä on ihmisiä, jotka tukevat kehitysvammaisten aikuisten itsenäistymistä ja ovat kuin siivet,jotka tarvittaessa auttaa ongelman keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitä en ymmärrä ku hänen vanhempansa eivät halua, että heidän kehitysvammainen aikuinen lapsi löytää rakkauden ja onnen.

        Ei se että aikuinen lapsi on kehitysvammainen tarkoita sitä,etteikö myös he halua tuntea rakastumisen tunnetta. Kyllä myös kehitysvammainen voi osata rakastaa ja olla suhteessa, kunhan heillä on ihmisiä, jotka tukevat kehitysvammaisten aikuisten itsenäistymistä ja ovat kuin siivet,jotka tarvittaessa auttaa ongelman keskellä.

        Sitä en ymmärrä Miksei vanhemmat voi tukea omaa kehitysvammainen aikuista lasta löytämään rakkautta ja miksi he haluavat estää aikuisen kehitysvammainen löytää onnea ja rakkautta


      • Anonyymi

        NO NYT ON SAIRASTA SETTIÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO NYT ON SAIRASTA SETTIÄ

        Niin on kyllä, joku kehityshäiriöinrn mies varmaan yrittää parhaansa mukaan olla ableistinen ja herjata kehitysvammaisia😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO NYT ON SAIRASTA SETTIÄ

        Ai miks ku tämä on totta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kyllä, joku kehityshäiriöinrn mies varmaan yrittää parhaansa mukaan olla ableistinen ja herjata kehitysvammaisia😉

        No ku se on totta heidän aikuinen kehitysvammainen lapsi joka asuu hoitokodissa ni hänen vanhempansa eivät hyväksy että hän seurustelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kyllä, joku kehityshäiriöinrn mies varmaan yrittää parhaansa mukaan olla ableistinen ja herjata kehitysvammaisia😉

        En ole itse kehitysvammainen ,mutta hän josta
        Pidin ja tykkäsin on.

        Hänen vanhempansa ovatå juuri sellaisia ettei he halua heidän aikuisen kehitysvammainen lapsen löytävän onnea.

        Oon nähny sivusta kuinka monta kertaa Hänen vanhempansa ovat olleet Hänen suhteita vastaan....

        Heidän aikuinen lapsi jopa joutui vaihtamaan hoitokotia ku Hänen vanhempansa eivät tykänny että hänellä oli suhde siellä toiseen kehitysvammaisten ihmiseen...

        He laittoivat sen suhteen poikki. Eivät halunneet että he olivat yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itse kehitysvammainen ,mutta hän josta
        Pidin ja tykkäsin on.

        Hänen vanhempansa ovatå juuri sellaisia ettei he halua heidän aikuisen kehitysvammainen lapsen löytävän onnea.

        Oon nähny sivusta kuinka monta kertaa Hänen vanhempansa ovat olleet Hänen suhteita vastaan....

        Heidän aikuinen lapsi jopa joutui vaihtamaan hoitokotia ku Hänen vanhempansa eivät tykänny että hänellä oli suhde siellä toiseen kehitysvammaisten ihmiseen...

        He laittoivat sen suhteen poikki. Eivät halunneet että he olivat yhdessä.

        Ni uskomatonta, mutta se on täysin totta...

        Heidän kehitysvammainen aikuinen lapsi olis voinu saada kumppanin ja elää onnellisena, mutta he vanhemmat eivät tykännyt että hän seurusteli....


    • Anonyymi

      Taruolennolta koska on uskomattoman kaunis 🏳️‍🌈😍😘🤩

      • Anonyymi

        Onko häntä sitten olemassakaan, jos taruolento on? Vai olet vain kuvitellut hänet? 🤔


    • Anonyymi

      Miehellä pitkät tummat hiukset, yleensä ponnarilla. Miellyttävän näköinen. Eritoten huomioni kiinnitti hänen luonteensa. Hän oli hyvin mukava, kiltti ja kohtelias, huumorintajuinen ja leikkisä. Tykkäsin kuunnella hänen ääntään. Viihdyin hänen lähellään, vaikka se myös jännitti ja sai perhosia vatsaan. Ikävä sitä kaikkea, häntä.

      • Anonyymi

        🥰😘😍


      • Anonyymi

        varmaan on senkin ikävä sua😊😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan on senkin ikävä sua😊😉

        Enpä tiedä tuosta, toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä tuosta, toivottavasti.

        oon aika varma siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon aika varma siitä

        Jollet ole hän niin et voi tietää ja epäilen vahvasti ettet voi olla. Se olisi liian iso sattuma tai mikä lie.. Ehkä voit kertoa minulle jotain, ketä sinä ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollet ole hän niin et voi tietää ja epäilen vahvasti ettet voi olla. Se olisi liian iso sattuma tai mikä lie.. Ehkä voit kertoa minulle jotain, ketä sinä ajattelet?

        tummaa samanpituista naista mietin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tummaa samanpituista naista mietin😊

        Ei osunut, harmi. Toivottavasti löydät hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut, harmi. Toivottavasti löydät hänet.

        tottakai 😊


    • Anonyymi

      Hyvältä

    • Anonyymi

      Pandakarhulta, joka viikonloppu dokaamisen jälkeen, ja se on molemminpuolinen valinta. Hän kestää iskuja, eikä koskaan valita, vaan rakastaa minua sellaisena kuin olen.Mikään ei ole niin seksikäs,kuin nainen silmät muurautuneena umpeen..,ja hän on iloinen, kun minäkin olen.Molemmin puolinen sopimus, hän ärsyttää ja minä lyön.., kummatkin nauttivat.Se on oikeaa rakkautta.

      • Anonyymi

        Musta silmä su sanna


    • Anonyymi

      Olemattomalta. 🤔

      • Anonyymi

        Sinä siis et kaipaa ketään vai? Vai onko hän jokin olematon olio?


    • Anonyymi

      Naisella on iso pää 😛

    • Kauniilta prinsessalta. :-)

    • Anonyymi

      Muumilta

    • Anonyymi

      Syöneeltä

      • Anonyymi

        Valas?


    • Anonyymi

      Seksikäs 🤤

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Hän on todellinen nainen.Minä painan n.67 kg, olen 168 cm pitkä, pieni mies siis. Hän, vaimoni on 182 cm pitkä ja painaa liioittelematta 168 kg, eli saman mitä minulla on pituutta. Ja juuri siksi hän on ainutlaatuinen, moni muukin pieni mies on valinnut samoin, tiedän kyllä syynkin. On ainutlaatuinen tilanne,kun nainen voi pelkästään päällä maksamalla tukehduttaa halutessaan, toki niin pitkälle emme koskaan mene.., ajoissa pois päältä, kun sanon turvasanan. Ja kun joudun alistumaan kotitöissä, en saa käyttää pyykkikonetta , vaan töiden jälkeen pesen käsin pyykit.Mopin sijasta konttaan lattialla sitä pestessäni.Hän ei käy töissä, vaan katsoo TV: tä päivät, eikä suihkussa kuin kerran kaksi kuukaudessa.Pesen häntä kostealla pyuhkeellä siellä, kun hän istuu.Painoa on niin paljon, etten halua hänen liukastuvan.Tällaiselta ihana rakkaani näyttää ja tällainen hän on.En päivääkään vaihtaisi pois.

    • Anonyymi

      Käpylässä asutte? Tää ihqu pari.

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on enää.

    • Anonyymi

      Tyypillinen 17 vuotiaan kuvaus tummasta pitkästä ruskeasilmäisestä miehestä. Ikävä kyllä se tyyppi usein rakastaa ainoastaan omaa peilikuvaansa ja luulee olevansa parkettien partaveitsi.
      Toista on kun tapaa miehen jolla on kyky keskustella asioista , ja joka ottaa muutkin huomioon kun oman itsensä , ja on ihminen ihmiselle sellainen on ihanne mies

    • Anonyymi

      Olennolta, jonka kanssa spesiaali yhteys, jossa vain hyvä olla.

    • Anonyymi

      Aikaa on kulunut niin paljon, että en itseasiassa tiedä..

    • Anonyymi

      Fitissä kunnossa oleva pitkä mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulevalta mieheltäni.

    • Anonyymi

      En muista ihan varmasti enää, pitäis varmaan tavata pian uudestaan?

    • Anonyymi

      Oikein fiksulta, urheilulliselta ja kauniilta.

    • Anonyymi

      Nykyisin vaalea hiukset ja ruskeat silmät. Ennen oli tummat hiukset ja vihreät silmät. Joskus näyttää vieläkin eriltä ;D Mutta semmonen pieni ja pippurinen hän on 🍓😎💞

      • Anonyymi

        Semmonen mä oon. Tosin mun silmät on aina ollut ruskeat. Vihreät tulee esiin vain tietyssä valossa.

        Sinun hän taitaa käyttää piilareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen mä oon. Tosin mun silmät on aina ollut ruskeat. Vihreät tulee esiin vain tietyssä valossa.

        Sinun hän taitaa käyttää piilareita?

        Niin taitaa.....


    • Anonyymi

      Piiiitkä, kaljupää veikeät silmät.
      T: lyhyt blondi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe