Viileään iltaan

Ja tulevaan yöhön. Hyvää yötä. 🌛🧌🐺

48

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella masentava ilma👱‍♀️

      • Niin. Ei kovin kesäinen.


      • Anonyymi

        Kerrassaan upean ihana kun on korkeintaan +10 astetta! :) Nyyttihiki on minimaalista pitkänkin lenkin jälkeen.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17877773g

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hei, kerta kaikkiaan taas, miltä näyttää kullat ja mullat tääll😍
      Hyvää yötä 🐑☁️💤

      • Jopas nyt jotakin. 😊
        Hyvää yötä. 🌛


    • Prinsessa jo kotonaan? Minäkin starttaan kli 0:00. 🚘🌃

      • Kyllä kauan aikaa sitten jo kotiin saavuin😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä kauan aikaa sitten jo kotiin saavuin😊

        Hyvä. Nyt minäkin viimein kotona. ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvä. Nyt minäkin viimein kotona. ☺️

        Noniin😊 oliko töissä mukavaa?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin😊 oliko töissä mukavaa?

        Kiitos kysymästä. Oli ja ei... Oli ainakin tapahtumia ja kiirettä alkuun... Mutta tuli vähän huonokin fiilis sitten loppuillasta, mutta ei siitä sen enempää... Aika normi ilta. Huomenna voi olla taas aika kiireistä.

        Oliko sinulla mukava työpäivä? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Oli ja ei... Oli ainakin tapahtumia ja kiirettä alkuun... Mutta tuli vähän huonokin fiilis sitten loppuillasta, mutta ei siitä sen enempää... Aika normi ilta. Huomenna voi olla taas aika kiireistä.

        Oliko sinulla mukava työpäivä? 😊

        Ihan mukavaa siellä on yleensäkin, mukavat työkaverit keventää taakkaa😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ihan mukavaa siellä on yleensäkin, mukavat työkaverit keventää taakkaa😊

        Se on varmasti kiva. Oli minullakin yksi mukava työkaveri siinä jonkin aikaa paikalla. Juteltiin silloin kun vaan ehdittiin. Monesti sitä joutuu vaan olemaan itsekseen suurimman osan aikaa. Eikä muihin saa sen syvempää kontaktia. Mitä nyt vähän väkinäistä hymyilyä ja moikkailua. Annan muille työrauhan siellä, enkä yritä väkisin jutella kaikkien kanssa kun en osaa edes.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on varmasti kiva. Oli minullakin yksi mukava työkaveri siinä jonkin aikaa paikalla. Juteltiin silloin kun vaan ehdittiin. Monesti sitä joutuu vaan olemaan itsekseen suurimman osan aikaa. Eikä muihin saa sen syvempää kontaktia. Mitä nyt vähän väkinäistä hymyilyä ja moikkailua. Annan muille työrauhan siellä, enkä yritä väkisin jutella kaikkien kanssa kun en osaa edes.

        Eikä suurinta osaa näytä minun jutut kiinnostavankaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on varmasti kiva. Oli minullakin yksi mukava työkaveri siinä jonkin aikaa paikalla. Juteltiin silloin kun vaan ehdittiin. Monesti sitä joutuu vaan olemaan itsekseen suurimman osan aikaa. Eikä muihin saa sen syvempää kontaktia. Mitä nyt vähän väkinäistä hymyilyä ja moikkailua. Annan muille työrauhan siellä, enkä yritä väkisin jutella kaikkien kanssa kun en osaa edes.

        Kiva, että siellä on kuitenkin niitäkin työkavereita, joidenka kanssa on mukava jutella ja niin edelleen🙂
        Meidän, sinun ja minun siis, työt ovat niin erilaisia, ettei niitä voi verratakaan.
        Minun työssäni sellainen sosiaalinen vuorovaikutus on aivan kaiken perusta, niin olen oppinut siihen ja sellainen tulee minulta aika luonnostaan.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiva, että siellä on kuitenkin niitäkin työkavereita, joidenka kanssa on mukava jutella ja niin edelleen🙂
        Meidän, sinun ja minun siis, työt ovat niin erilaisia, ettei niitä voi verratakaan.
        Minun työssäni sellainen sosiaalinen vuorovaikutus on aivan kaiken perusta, niin olen oppinut siihen ja sellainen tulee minulta aika luonnostaan.

        Kyllä minunkin pitäisi välillä osata olla sosiaalinen. En voi jatkuvasti olla piilossa. Väliin kärsin siitä kun en osaa olla ihmisten kanssa ja minua pidetään outona. Mutta parempi olla välittämättä muista ja keskittyä vaan suorittamaan se vuoro loppuun. Ei siellä ketään minun olemassa olo edes kiinnosta, niin kauan kun ei minua mihinkään tarvitse.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiva, että siellä on kuitenkin niitäkin työkavereita, joidenka kanssa on mukava jutella ja niin edelleen🙂
        Meidän, sinun ja minun siis, työt ovat niin erilaisia, ettei niitä voi verratakaan.
        Minun työssäni sellainen sosiaalinen vuorovaikutus on aivan kaiken perusta, niin olen oppinut siihen ja sellainen tulee minulta aika luonnostaan.

        Millainen päivä huomenna on? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Eikä suurinta osaa näytä minun jutut kiinnostavankaan.

        Minä olen kyllä uusien tuttavuuksien kanssa jotenkin arka. Vierastan uusia ihmisiä ja jännitän niiden kanssa olemista. En oikein tiedä mikä siinä on, mutta vieraat ihmiset jotenkin ahdistavat. Olen todella varautunut aina.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minä olen kyllä uusien tuttavuuksien kanssa jotenkin arka. Vierastan uusia ihmisiä ja jännitän niiden kanssa olemista. En oikein tiedä mikä siinä on, mutta vieraat ihmiset jotenkin ahdistavat. Olen todella varautunut aina.

        Niin olen minäkin... Menee aina tunnustellessa sitä aikaa, että onko toinen kiva ja niin pois päin... Joskus joku tuntuu alkuun kivalta, ja toisen kerran kun näkee toisen, niin onkin ihan erilainen...


      • mustasusi kirjoitti:

        Millainen päivä huomenna on? 🙂

        Huominen on taas aivan avoin kaikelle, en tiedä mitä tapahtuu 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Huominen on taas aivan avoin kaikelle, en tiedä mitä tapahtuu 😃

        Jaa? No sen huominen näyttää. Minä tiedän että menen taas töihin illaksi. En usko että mitään kummempaa tapahtuu kuitenkaan. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Jaa? No sen huominen näyttää. Minä tiedän että menen taas töihin illaksi. En usko että mitään kummempaa tapahtuu kuitenkaan. 🙂

        Mutta joo, minä taidan olla ihan kuollettavan tylsä sinullekin... Et jaksa minua. Hyvää yötä.


      • Prinsessasi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olen minäkin... Menee aina tunnustellessa sitä aikaa, että onko toinen kiva ja niin pois päin... Joskus joku tuntuu alkuun kivalta, ja toisen kerran kun näkee toisen, niin onkin ihan erilainen...

        Niistä uusista tuttavuuksista kyllä monesti tulee tuttuja. Kyllä niiden kanssa alkaa yleensä jutut sitten luistaa.
        Taikasanoja ovat varmaan avoimuus ja huumori😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niistä uusista tuttavuuksista kyllä monesti tulee tuttuja. Kyllä niiden kanssa alkaa yleensä jutut sitten luistaa.
        Taikasanoja ovat varmaan avoimuus ja huumori😃

        Niin kai... Niin se näyttää monilla käyvän hyvin jutustelut. Sillein niistä tulee sitten parejakin.
        Minä vaan saan olla yksin ikuisesti. Ei jaksa kohta yhtään tätä elämää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mutta joo, minä taidan olla ihan kuollettavan tylsä sinullekin... Et jaksa minua. Hyvää yötä.

        Et ole kuollettavan tylsä ja jos en sinua jaksaisi, niin en kai sinulle kirjoittaisi? Mistä tällainen nyt tulee? 😅

        Mutta nyt on kyllä mentävä nukkumaan jo, hyvää yötä…😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Et ole kuollettavan tylsä ja jos en sinua jaksaisi, niin en kai sinulle kirjoittaisi? Mistä tällainen nyt tulee? 😅

        Mutta nyt on kyllä mentävä nukkumaan jo, hyvää yötä…😊

        On aika huonot fiilikset vaan... Ei ole sinusta johtuvaa. Ajattelin vaan, ettet kohta sinäkään jaksa minua. Parempi käydä nukkumaan.... 😌


    • Anonyymi

      Olikin todella kylmää!
      Olin kolmisen tuntia puutarhatöissä ja jäädyin aivan totaalisesti. Olin ajatellut lähteä kotiintultuni vielä asioille, mutten voinut kuvitllakaan kun olin niin kylmissäni. Sormenpäät oli tunnottomat ja olo oli kuin koronapotilaalla. :I
      Lämmittelin monta tuntia vällyjen alla ennenkuin olin taas toimintakykyinen. :)

      • Ei kannata vilustuttaa itseään nyt. Tukeekohan tästä kylmä kesä? 😐


      • Anonyymi

        Onneksi ei olla Englannissa kuumavesipullo pitäisi olla lämmittämässä😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kannata vilustuttaa itseään nyt. Tukeekohan tästä kylmä kesä? 😐

        Miten olet susi kestänyt Suomen säiden.vaihtelut? Onko vaikuttanut psyykkeeseen.👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei olla Englannissa kuumavesipullo pitäisi olla lämmittämässä😄

        No sepä se. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet susi kestänyt Suomen säiden.vaihtelut? Onko vaikuttanut psyykkeeseen.👩

        Jaa a... Ehkä vähän alakuloisempi on tällaisella säällä, taikka normaalia väsyneempi. Tuo viileys tekee tästä ikävän. Vähän niin kuin kylmät ihmisetkin.


    • Anonyymi

      Tuomo oletko sinä uhkaillut useaan otteeseen puukottamisella, ajamalla päälleni suurajoneuvolla, Olet halunnut tappaa/murhata minut.

      • Minä en ole mikän Tuomo... Olet väärässä paikassa nyt.


    • Anonyymi

      Yksi kalja yömyssyksi lämmittäisi...

    • Minut on luotu olemaan yksin. Siltä se vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Mene katsomaan netan kuvia. ne silmät ja hymy piristää aivan varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene katsomaan netan kuvia. ne silmät ja hymy piristää aivan varmasti.

        Miksi katsoisin minua paennutta naista, joka rakastaa ihan toista miestä?
        Karkuun meni e nainenkin eilen...
        Ei vanhus kiinnosta ketään, paitsi muita vanhuksia korkeintaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi katsoisin minua paennutta naista, joka rakastaa ihan toista miestä?
        Karkuun meni e nainenkin eilen...
        Ei vanhus kiinnosta ketään, paitsi muita vanhuksia korkeintaan...

        ohan sulla prinsessa joka on reilu parikymppinen kaunotar.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ohan sulla prinsessa joka on reilu parikymppinen kaunotar.

        En voi sanoa että hän on mulla oikeasti, kun emme ole edes tavanneet.
        Mistä sinä tiedät millainen hän on?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi sanoa että hän on mulla oikeasti, kun emme ole edes tavanneet.
        Mistä sinä tiedät millainen hän on?

        varmasti mukava kun juttelee sun kanssa yöllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi sanoa että hän on mulla oikeasti, kun emme ole edes tavanneet.
        Mistä sinä tiedät millainen hän on?

        hän on kertonut että oli 2000 luvun alussa pieni lapsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        varmasti mukava kun juttelee sun kanssa yöllä.

        Mukava on kyllä. Varmasti livenä myös. Helposti saa ystäviä varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hän on kertonut että oli 2000 luvun alussa pieni lapsi.

        Ok, se on mennyt minulta ohi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi katsoisin minua paennutta naista, joka rakastaa ihan toista miestä?
        Karkuun meni e nainenkin eilen...
        Ei vanhus kiinnosta ketään, paitsi muita vanhuksia korkeintaan...

        17 vuotias on lapsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        17 vuotias on lapsi

        Idiootti, ei hän enää ole 17.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Idiootti, ei hän enää ole 17.

        Niin mutta oli silloin kun sait potkut. Netta oli silloin 17 vuotta kun menit kertomaan ihastumisesta.Hän oli silloin lapsi ja on edelleen teini-ikäinen 19-vuotiaana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta oli silloin kun sait potkut. Netta oli silloin 17 vuotta kun menit kertomaan ihastumisesta.Hän oli silloin lapsi ja on edelleen teini-ikäinen 19-vuotiaana.

        Sun pitää näköjään, joka ikinen päivä kirjoittaa tuo sama juttu tänne. Ja entäpä sitten? Joo, olen kuullut jo monta kertaa senkin, että teini-ikäisiä ei voisi vähempää kiinnostaa itseään 30 vuotta vanhempi kääpä. Joo näin se on elämässä. Turha haaveilla yhtään mistään. Mummoja en katsele. Joten olen yksin. No nyt se on taas sanottu kertaalleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4111
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2317
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      132
      1662
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      101
      1452
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1413
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      55
      1115
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe