Miten saada narsistin uhri tajuamaan että ero on oikeasti ratkaisu

Anonyymi-ap

Peluri pitää pihdeissään
Narsistin kiusaamismalleja ja -tapoja on vaikea huomata. Hän antaa uhrilleen myös positiivista palautetta ja on taitava ihmissuhdepeluri, joka pitää uhriaan otteessaan jopa vuosikausia. Hanna Kaikula käyttää uhriutumisesta esimerkkinä sammakon keittämistä.

- Sammakko laitetaan lämpimään veteen, missä on hyvä olla. Lämpötilaa nostetaan hiljalleen. Jos sammakko meinaa hypätä keitinvedestä, koska se on liian kuumaa, niin lämpötilaa vähän lasketaan, ettei sammakko lähtisi. Pikkuhiljaa lämpöä lisäämällä sammakko turrutetaan ja viimein tapetaan sinne keitinveteen.

Ulkopuolisille narsisti näyttää reilulta ja ystävälliseltä sekä käyttäytyy hyvin. Arkielämä narsistin kanssa on kuitenkin erittäin epävakaata. Sopimukset eivät useinkaan pidä.

- Elämä on stressaantunutta, epävarmaa. Kun on kysymyksessä henkinen, usein myös fyysinen väkivalta, niin pelko pitää uhria otteessaan. Narsisti on ihastuttava toisille ihmisille, niin on uhrin vaikea kertoa, mikä todellisuus omien seinien sisällä on, koska muilla on toisenlainen kuva, Hanna Kaikula selostaa. KUN narsisti ei maksa osaansa vuokrasta,ei mistään,pitää perheen yhteisiä rahoja ja käyttää itseensä vain. Helvetti ja uhri vaan rakastaa muka. Narsisti pitää mykkäkoulua. Mitä vittua voi tehdä auttaakseen. Uhrilla on hätä ,mutta pelkää tuota saatanan laihaa luikkua luuseria ja antaa sen elää siivellään. Tämä ahdistaa omaisia jo!!!

3

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on puututtu ja loppuu tilanne kyllä!!!

• Anonyymi

EN eroo en olen se SUURI NARSISTI.TE ETTE OLE MITÄÄÄÄÄNNNNN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7215
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2216
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45