Päivä päivältä kaipaan sinua enemmän, enkä edes tiedä missä menet ja kenen kanssa..
Perjantai mies
11
391
Vastaukset
- Anonyymi
No täällä olen laita viestiä
- Anonyymi
Missä täällä?
- Anonyymi
Munkunsunny
- Anonyymi
Kuka on torstain toope sitten?
- Anonyymi
Sunnuntai mies olisi parempi, asioita hoitamassa. Ihan yksikseen tottakai, 55v nainen? Mun pitää oikeasti vielä miettiä, ikäeroa on. Mut ilmotan sulle kyllä viimeistään huomenna. Ja jos näkee päivä on sunnuntai jos se sopii.. 1.7 muutto, joten mestoilla vielä. Ja joku puhu työpaikasta täällä, keltanen talo on äidin asunto, ja toinen paikka on vanha koulu. Ei liity työhön millään tavalla. Paikka missä tykkään viettää aikaa. Vanha kotikylä. en ole töissä tällä hetkellä. Se sekoittaa..
- Anonyymi
Ihan vaan yksin kotosalla, ei vaan nyt huvita lähteä mihinkään. Häntä, naista mietin samoin, missä menee ja onko jo "ukottunut"? -V
- Anonyymi
Minkä väriset hiukset on aloittajanaisella..
- Anonyymi
Ap on tylsä brunetti alunperin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt ei ole tylsä vissiin :D ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos on nainen hän. Ja hänelle sanoisin, että ihan kotona olen ollut tämän päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos on nainen hän. Ja hänelle sanoisin, että ihan kotona olen ollut tämän päivän.
Oletin että töissä kävisi kuitenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816