Pardon me varmaan tyhmä kysymys. Mutta voiko yhtä liittymää käyttää kahdessa eri puhelimessa jos vain tilaa uuden SIM kortin samalle liittymälle toiseenkin puhelimeen?
Voiko yhtä liittymää käyttää samaan aikaan kahdessa eri puhelimessa?
10
1499
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin elisalla on Multisim liittymä, jonka saa kahteen laitteeseen. Soita sinne ja pyydä kahta SIM korttia samaan liittymään.
- Anonyymi
Eikö tuo multisim tarkoita että yhdessä puhelimessa voidaan käyttää kahden eri liittymän sim- kortteja jos puhelimessa on tämä mahdollisuus?
Eli ei sama kuin että yhtä liittymää voisi käyttää kahdessa eri puhelimessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo multisim tarkoita että yhdessä puhelimessa voidaan käyttää kahden eri liittymän sim- kortteja jos puhelimessa on tämä mahdollisuus?
Eli ei sama kuin että yhtä liittymää voisi käyttää kahdessa eri puhelimessa.Kyllä multisim käsittääkseni tarkoittaa sitä, että yksi liittymä toimii kahdessa laitteessa. Hae vaikka googlesta "dna multi-sim"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei sama kuin että yhtä liittymää voisi käyttää kahdessa eri puhelimessa.Ei se tarkoita sitä. Elisalla on todellakin MultiSIM -rinnakkaisliittymäpalvelu, jolla saa saman uhelinnumeron esimerkiksi älykelloon ja älypuhelimeen. Eli jos joku soittaa sulle niin sekä älypuhelin että älykello voi hälyttää. Ja samaten soitatpa kaverillesi sitten älypuhelimesta tai älykellosta niin vastaanottajalla näkyy sama puhelinnumero.
T. miksuh
p
- Anonyymi
Ei ole enää mahdollista.
- Anonyymi
Jep ei tosiaan ole enää mahdollista moinen.
- Anonyymi
Kyllä Elisalla ainakin on.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Elisalla ainakin on.
T. miksuhEi ole enää.
- Anonyymi
Jos hankit tupla-sim / multi-sim -palvelun niin kyllä voi.Se millä nimellä palvelu on milläkin operaattorilla riippuu operaattorista. Kaikilla operaattoreilla ei myöskään ole välttämättä kyseistä palvelua tarjolla. Esimerkiksi Elisalla on MultiSIM rinnakkaisliittymä, jonka avulla saman puhelinnumeron saa käyttön älypuhelimessa ja älykellossa.
T. miksuh- Anonyymi
Lisään vielä sen, että esimerkiksi Elisan MultiSIM -rinnakkaisliittymä on maksullinen lisäpalvelu, jonka avulla saa saman puhelinnumeron esimerkiksi puhelimeen ja älykelloon. Sellaista mahdollisuuttatuskin onmillään operaattorilla, että vain pyytäisi ylimääräisen sim-kortin toista laitetta varten ja siitä ei tarvitsi erikseen maksaa. Eli rahalla saa rinnakkaisliittymän.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822