Onko rakkaus

Anonyymi-ap

Onko rakkaus sexiä?

31

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko rakkaus lisääntymistä.

• On - lämpimien tunteiden lisääntymistä ja niillä maailman merien täyttymistä =))

• Anonyymi
        Whizmind kirjoitti:

On - lämpimien tunteiden lisääntymistä ja niillä maailman merien täyttymistä =))

Kauniisti sanottu.

• Anonyymi

Onko rakkaus lisääntymistä.

Onko Suomalaiset näin tyhmiä ja kysyvät :))) onko Rakkaus lisääntymistä?
        Voi kiesus... toivon,että tunnne saa teidät kiinni joskus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti sanottu.

Kauniisti sanottu.

Mutta tyhjiä sanoja,täysin tyhjiä.

• Anonyymi

Onko rakkaus eritteitä?

• On ... tietty, suudelmia ja kosketuksia, ja Ihmisten läheisyyttä =)) Hymyjä naurua ja iloa!

• Anonyymi
        Whizmind kirjoitti:

On ... tietty, suudelmia ja kosketuksia, ja Ihmisten läheisyyttä =)) Hymyjä naurua ja iloa!

On ... tietty, suudelmia ja kosketuksia, ja Ihmisten läheisyyttä =)) Hymyjä naurua ja iloa!
        Taas tyhjiä sanoja !
        Ei tämä tiedä mitä on RAKKAUS !

• Anonyymi

Juu pelkkää persepanoa ei muuta.

• On se sitäkin. Ilman seksiä se on vaan kaveruutta.

• Anonyymi

Uteliaisuudesta sulle joko olet käynyt poliisille tunnustamassa tekemäsi rikokset ja jos et niin miksi et luulitko jonkun tytön isän kanssa pääseväsi vähemmällä kuin poliisin

• Anonyymi

On se sitäkin. Ilman seksiä se on vaan kaveruutta.
        Vedä käteen tai osta pimpero:)
        Se ois sulle :))

• Anonyymi kirjoitti:

On se sitäkin. Ilman seksiä se on vaan kaveruutta.
        Vedä käteen tai osta pimpero:)
        Se ois sulle :))

Vai niin?

• Anonyymi

Tarkoittaako "sexi" pelkää tunkeutumista?

Rikoslaki 2023 , 20 luku (8.7.2022/723) Seksuaalirikoksista, 23 § (8.7.2022/723) Määritelmät

Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan tässä laissa sukuelimellä tehtävää taikka sukuelimeen tai peräaukkoon kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon, toisen sukuelimen ottamista omaan kehoon taikka toisen sukuelimen tai peräaukon koskettelua sukuelimellä tai suulla.

• Anonyymi

Jeesus käski rakastamaan niin tuota mietin vain että tarkoittiko sexiä...

• Mä uskon, että Jeesus eli vapaassa rakkaussuhteessa Ihmiskuntaan =))

• Anonyymi
        Whizmind kirjoitti:

Mä uskon, että Jeesus eli vapaassa rakkaussuhteessa Ihmiskuntaan =))

Mä uskon, että Jeesus eli vapaassa rakkaussuhteessa Ihmiskuntaan =))

Kovin outo selitys.
        Homomainen, bublikani,kieltäjien ..

• Anonyymi

Onko rakkaus vain paperille lentäneet nesteet.

• *Pyrrrrrrrrrrskkkssss*

• Anonyymi

Sexi on mielestäni osa toimivaa parisuhdetta mu jos sitä pitää rakkautena on ehkä kenties kieroutunut käsite rakkaudesta itselleni sexi on lähestulkoon ainoa asia elämässä josta aidosti nautin

• Anonyymi

Mun mielestä rakastuneet rakastelee ja esim. Yhden yön jutut on seksiä. Seksi kuulostaa siis panemiselta ilman tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä rakastuneet rakastelee ja esim. Yhden yön jutut on seksiä. Seksi kuulostaa siis panemiselta ilman tunteita.

Rakasteluun kuuluu taas niin paljon enemmän kuin sexsiin seksi on kuitenkin pääsöintöisesti yhdyntä rakastelu on taas hyvänä pitoa hyväilyjä pusuja suudelmia ympäri toisen kehoa osoitus että toinen merkitsee jotain enemmänkin kuin nosto pisto ravistus ja nukkumaan

• Anonyymi

Kun rakastuin ensisilmäyksellä blondiin naiseen niin tunsin häntä kohtaan suurta himoa. Olisin voinut hypätä hänen kanssaan heti petiin.

• Anonyymi

Luultavasti sotkit rakkauden ja himon tunteen keskenään mu vielä kun jokusen vuoden kasvat ni ehkä opit edes sen mitä himo on

• Anonyymi

Päättyykö rakkaus laukeamiseen...

• Anonyymi

Intohimoinen rakkaus on sitäkin. Mutta on olemassa monenlaisia rakkauden muotoja.

• Anonyymi

Siemenet...

• Anonyymi

Onko siemenet pilussa rakkauden korkein muoto?

• on, tietenkin on, älyllistä ja fyysistä =) sexyy

• Anonyymi

Kannattaa tutustua ruumiiseensa kunnolla ennen kirjoituksia. Vaikuttaisi viattomammalta niin. Istuva presidentti ei armahda poikaansakaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3634
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1070
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1014
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe