Nainen sinulla menisi viisitoista minuuttia, kun kävelisit luokseni. Olet mielestäni hieman hassu, kun haluat sitä, muttet kuitenkaan toimi niin.
Vartissa kainaloon
52
2276
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nurkan takana? Todellisuudessahan vierähtäisi niitä vartteja muutama..
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878356s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Lähellänikö asut? Mielestäni asut toisella paikkakunnalla?
- Anonyymi
Ehkäpä tämä ei ole sinulle. Miksi kaikki pitää väkisin saada sopimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tämä ei ole sinulle. Miksi kaikki pitää väkisin saada sopimaan?
En tiedä hänestä paljoa yhtään mitään. Siksi vain arvailen.
- Anonyymi
Kyllä menee tunteja
- Anonyymi
Mies jonka kanssa kaikki käy vartissa? Hauks hauks ei kiinnosta.
- Anonyymi
No silloi voisi kuvitella että nainen ei sitä tosissaan halua normisti näjes jos nainen jotain haluaa se harvemmin miettii edes seurauksia silloin kun tietää mitä haluaa
- Anonyymi
Kyllä monesti pakkokin miettiä, jos tietyt asiat haluaa säilyttää/saavuttaa.
- Anonyymi
Vartissa hyvä että jaksaisin nyt kävellä naapurin luo. Sen verran koskee.
- Anonyymi
Enhän edes tiedä, oletko kotona.
Itse tulin juuri kotiin.
Kovin mielelläni tulisin kainaloosi, vartissa.
Laita viesti puhelimeeni, niin tulen luoksesi.
Muuten en uskalla. - Anonyymi
En toimi niin, koska et ole kutsunut minua sinne!
- Anonyymi
Tulisin autolla ja silti menisi yli vartti. Jos olet kotona.
- Anonyymi
Autolla lähinnä menis vartti tai enemmänkin että pääsisin hänen(miehen) kainaloon , mikäli niin haluaisi.
- Anonyymi
Niin, hassu varmaan olenkin mutta.. reality bites 🫤
Tarvitsen jotain konkreettista ennenkuin uskon että joku viesti on juuri minulle. Nimikirjaimet olisi hyvä alku. Ilman niitä tuskin uskon, tai voithan aina käydä pudottamassa pienen viestin postiluukusta, jos kerran tiedät missä asun..
Ai niin, et muista edes sukunimeä 🤨- Anonyymi
Tuskinpa täällä mitään sinulle on, joten pidä tuo linja vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa täällä mitään sinulle on, joten pidä tuo linja vaan.
Olet kenties mustasukkainen ja katkera. Hyh hyh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkainen mistä? Katkera kenelle? Outoja olette osa keskustelijoista täällä.
- Anonyymi
Tuskin kukaan, joka ei ole ottanut muuten yhteyttä kaivattuunsa ja kertonut tunteistaan, uskaltaa myöskään tuollaista lappua kenenkään postiluukusta laittaa. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan, joka ei ole ottanut muuten yhteyttä kaivattuunsa ja kertonut tunteistaan, uskaltaa myöskään tuollaista lappua kenenkään postiluukusta laittaa. -sivusta
Omapa on häpeensä sitten!! Jatkakoon valitsemallaan tiellä jos niitä tuloksia luulee saavansa tuolla tavallakaan.. tässä oli kyllä kyse tutusta jonka ei pitäisi enää ihan noin alkaa olla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omapa on häpeensä sitten!! Jatkakoon valitsemallaan tiellä jos niitä tuloksia luulee saavansa tuolla tavallakaan.. tässä oli kyllä kyse tutusta jonka ei pitäisi enää ihan noin alkaa olla 😁
No mikset samalla logiikalla sitten käy laittamassa sitä lappua hänen postiluukustaan? 😁 Vai onko se oikeus olla "arka" näissä asioissa vain sulla? - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset samalla logiikalla sitten käy laittamassa sitä lappua hänen postiluukustaan? 😁 Vai onko se oikeus olla "arka" näissä asioissa vain sulla? - sivusta
Minä kun en tiedä missä HÄN asuu töötti!
- Anonyymi
Kaipaat varmaan miestä, vai? Millä kirjaimella kaivattusi alkaa? -jostainsivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyyken pamahtamiseen saakka, ei taida olla kosketusta todellisuuteen. Sivusta
- Anonyymi
Kaunko olet häntä vaaninut kytännyt että tiedät ettei hänellä menisi kuin vartti luoksesi
- Anonyymi
No no hän on rakas mulle.
- Anonyymi
Eiköhän toisen asuinpaikka nyt voi suurpiirteisesti selvitä ilman kyttäystäkin? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no hän on rakas mulle.
Oletko käynnyt hänen luonaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynnyt hänen luonaan?
Kyllä olen
- Anonyymi
Arkoja miehillä riittää ! Jos olette niin kovasti naisten perään niin varmaan laidasta jotain tunniste
- Anonyymi
Mistä tunnet tän naisen? Mikä on alkukirjain, entä sun? Milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Minulla menisi ehkä 20-25 minuuttia, vaikka nopeasti yleensä kävelenkin.
- Anonyymi
Ei osu kohdalleen. Ottaisi yli 7 tuntia kävellä hänen luokseen.
- Anonyymi
Mistä tiedät että haluan kainaloon?
- Anonyymi
Kaivatulla naisella on kainalokarvafetissi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivatulla naisella on kainalokarvafetissi?
No älä yritä mustamaalata.
- Anonyymi
Ei siinä varttia menisi. 5 minuuttia ovelta ovelle.
Vaan, eipä ole kutsua tullut.- Anonyymi
Joo, tämä on kyllä munkin kohdalla lähempänä totuutta. Ei ole kyllä tullut mullekaan kutsua, vaikka kerran jo yritin tuppautua! :D -sivusta
- Anonyymi
Suomes ei ole tällainen tapana, se on pettämistä! Eroisivat ensin, et ei tarvis toisen kotiin tai mökille mennä ilman lupas. Omaiset ovat aina tervetulleita, mut petturit ei!
- Anonyymi
Voi olla ja toisinaan taas ei. Mutta yhdyn siihen, että hassua on. Onko sillä ajallisella matkalla tosin väliä?
- Anonyymi
Ootko ihan itse kellottanut?
- Anonyymi
Ei oo luottamusta.
- Anonyymi
Mihin ei ole luottamusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin ei ole luottamusta?
Henkilöön. Ei onnistu jos ei luota. Luottamuksen voi menettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilöön. Ei onnistu jos ei luota. Luottamuksen voi menettää.
Se on totta kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta kyllä.
Kellokallet saa suksia matkoihinsa.
- Anonyymi
Miksi kävellä?
- Anonyymi
Odotatko tosiaan minua? Miten voin tietää että saisin tulla kun et sitä suoraan sano. On tosi hävettävää kävellä sitä 15 minuuttista ja tulla jos ei tiedä että on tervetullut. Voithan itse tulla ja kertoa tunteesi minulle. Odotan sitä innolla. tv kapu
- Anonyymi
Oi rakas tulisin jos tietäisin olevan hän.
ei kyll pääse Ikäväni luokse vartissa =) noway.
- Anonyymi
Tule tänne niin tulen - Nin niin.
- Anonyymi
Missahan Sina mahdat asua nykyaan?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486268Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694195- 443481
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213196- 1972960
- 402632
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202472- 1531516
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488