Mistähän löytyis viikonlopuksi 55-65v kuuma puuma?
Jos kokeilis vanhempaa puumaa nyt eikä noita parikybäsiä.
Mistä 55-65v puuma
46
617
Vastaukset
- Anonyymi
Palvelutalosta löytyy.
- Anonyymi
Palvelutalossa on 75-90v. Ne on jo liian kuumia mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Mulle mahdollisesti Sullen sukulainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On seseseseee onnnnoonnnn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sukua. Mulle on Aasialainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just sopivia sinulle, eivät hoksaa heti
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Ei ole Sulle onneton, on perjantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Sulle onneton, on perjantai.
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
Äitiis osui ja upposi kun isäs selkään hyppäsi.
- Anonyymi
Alkoittajan kyytiin ei istu kukaan vaikka just osti Kekäleestä uudet pökäleet.
- Anonyymi
Naisväki tosiaan kiertää kaukaa Alkoittajan. Uudet pötkäleet eivät hämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisväki tosiaan kiertää kaukaa Alkoittajan. Uudet pötkäleet eivät hämää.
Alkoittaja siis joku spuge vai
- Anonyymi
En minä autoon ole ketään pyytänytkään. Baareissa kävin mutta ei näkynyt tällaisia vapaita puumia, kaikki lienee mummoutunut kotiinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä autoon ole ketään pyytänytkään. Baareissa kävin mutta ei näkynyt tällaisia vapaita puumia, kaikki lienee mummoutunut kotiinsa
Ei ne ryppysiä harmaita lökäjuoppoja puumat huoli.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ryppysiä harmaita lökäjuoppoja puumat huoli.🤣
Niin, puumat rakastavat pyykkilautavatsaa ja Käärijää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, puumat rakastavat pyykkilautavatsaa ja Käärijää!
Väärässä genressä jos laahustaa ei nappaa. Ja luisuhartiat on yök.
- Anonyymi
Pitää mennä oikeaan baariin hieman keskustan ulkopuolelle. Sieltä puuma iskee sinut mukaan kotiinsa ja tarjoaa kuuman yön.
Aamulla heräilet iloiseen lasten nauruun, kun hoitopaikasta palanneet yh;n kuusi lasta leikkivät housuillasi ja huutavat että osta setä jäätelöä! - Anonyymi
Mene Thai- hierontapaikkaan. Siellä itseään kolmikymppiseksi mainostavat 60v. Thaikut antaa sulle kyydit.
- Anonyymi
Ei sillä nouse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä nouse.
Varsinkaan sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan sulla
varsinkaan mesemiehellä
- Anonyymi
eläintarhasta
- Anonyymi
Kyllä joku 70 vuotiaskin hyvin säilynyt voi olla vielä kova kone.
- Anonyymi
Paitsi jos on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos on mies.
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Kyllä vaseliinilla voideltavat naiset ovat jo täysin out. Mitä järkeä tuhrata ja sotkea joka paikkaa. Itsekastuviakin löytyy vaikka kuinka.
- Anonyymi
Voi kuule, aloittajan kaipaamassa ikähaarukassa olevilta saa parhaat kyydit kun niiden ei tarvii pelätä raskaaksi tuloa. Sitä iloa ei vaan kaikille suoda. Pitää olla MIES eikä keskenkasvuinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, aloittajan kaipaamassa ikähaarukassa olevilta saa parhaat kyydit kun niiden ei tarvii pelätä raskaaksi tuloa. Sitä iloa ei vaan kaikille suoda. Pitää olla MIES eikä keskenkasvuinen
Mies joka osaa hommansa saa naisen kastumaan. Onkohan tällä vaseliinivihtorilla mitään muuta siellä housussa kuin vaseliinipurkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies joka osaa hommansa saa naisen kastumaan. Onkohan tällä vaseliinivihtorilla mitään muuta siellä housussa kuin vaseliinipurkki.
Mies joka osaa hommansa ei tule jätetyksi :D
- Anonyymi
Voi lapsukaiset, mikä siitä naimisesta nyt tekee niin ihmeellistä? Muutaman minuutin homma ja sitten pääsee taas harrastamaan tärkeämpiä juttuja. Työpaikallakin vetäistiin siivoojia moppikomerossa kahvitauolla ja vielä ehti kahvitkin juomaan.
- Anonyymi
Jännää on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää on.
Jännää siinä on vain se lihaskouristus nivusissa. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää siinä on vain se lihaskouristus nivusissa. Siinä kaikki.
Lihaskouristus🤗 hehee, siinäpä anatomian tohtori hehee
- Anonyymi
Ei naiminen ole kummoista tuollaisen törpön kanssa: Siksi sinut jätettiinkiin. Hyvin kuvasit haaveajatteluasi. Kännäilevät itserakkaat nupopäät, joille tärkeintä on vain oman tarpeen purkaminen, ovat naisten mielestä hylkytavaraa. Ja sinutkin on lempattu sen takia viime aikoina monta kertaa :D Ja sama karma seuraa sinua elämäsi loppuun asti. Hähää.
- Anonyymi
Yhdyntähän on ainoastaan siittämistä varten, nykyisin ei välttämättä enää sitäkään. Nopea poski, esim. autossa tai työpaikan vessassa riittää tyydytykseen. Naisilla on omat keinonsa itsenäisesti tai keskenään.
Orgasmista on tullut kummallinen myytti jossa siihen pääsemiseen pitäisi vaatia kummallisia esivalmisteluja, lässytystä lemmestä ja naisen ihanuudesta, vaikka alla olisi minkälainen rutale.- Anonyymi
Katkeraa tilitystä🤣
- Anonyymi
Älä täällä avaudu. Hölmö😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä täällä avaudu. Hölmö😂
Hmmm sehän on kiintoisaa että hän itse pitää huolen huonosta naismenestyksestään. Itkeeköhän äidille vai veljille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm sehän on kiintoisaa että hän itse pitää huolen huonosta naismenestyksestään. Itkeeköhän äidille vai veljille?
Asennevamma hänellä kotoa opittu?
- Anonyymi
Mullapa ei yhdyntä ole siirtämistä varten. Tuhkamunalla ei voi siittää. Siksi yhdyn vain vanhojen miesten kanssa.
- Anonyymi
"Työpaikallakin vetäistiin siivoojia moppikomerossa kahvitauolla ja vielä ehti kahvitkin juomaan."
Mahtoiko olla avaruusasema ISS:n henkilökuntaa?- Anonyymi
Kylän kuuluisin ufo uros. Propelli pyörii päälaella. Ja paljon muu ei liikukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylän kuuluisin ufo uros. Propelli pyörii päälaella. Ja paljon muu ei liikukaan.
No ihan tarzan ja super 🫢😄sipulikasvimiehiä. Harmaakukkainen lajike.
- Anonyymi
Mopin varttako se käytti. Ja mainostaa kaikille.
- Anonyymi
Henry Theel: " Kuulassa ei liikahda karvakaan...."
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066