Se jonne ei aurinko paista

Anonyymi-ap

Eli hautaan joka on kuolleen uskon hauta ja aurinko merkitsee Pyhän Hengen valkeutta!

Ja millainen on tämä kuollut usko?

Se on sellaista uskoa, että aina se uskoo suloiseen Jeesukseen ja aina se rakkauden käsittää mutta ei koskaan totuutta!

KOSKAAN ei sen tarvi huutaa sydämestään Jeesus Daavidin poika armahda minua!

Ei koskaan tarvitse sydämestään asti katua syntejään!

Jos se jotain vielä tunnustaa ja vielä ulkoisesti näyttää jonkun käärmeen kyyneeleen vuodattavan kun suloista armoevankeliumia saarnataan seurojen lopussa niin koskaan ei se kuitenkaan vuodata kyyneleitä siinä vaiheessa saarnaa kun puhutaan totuudesta eli osoitetaan syntiä, silloin EI se KOSKAAN vuodata kyyneltäkään, koska ei hänellä ole yhtään syntiä eikä hänen tarvitse huokaa niin kuin publikaanin Jumalan puoleen auta minua syntistä!

Ja mitä pitää kuolleen uskon haudassa makaavalle saarnata eli huutaa että heillekin aurinko paistaisi?

Kahdella ovella on se lukittu, toinen merkitsee totuutta ja toinen rakkautta, ensin tulee totuus saarnata ihmisen sydämeen ja sen jälkeen rakkaus mutta jos ei kumpaakin saarnata silloin jää toinen ovista avaamatta ja armon säteet eivät ylety silloin kuolleen uskon hautaan.

Ja siellä on aivan pimeää luonnollisesti ja hengellisesti. Ja ehkä elämässäkään ei silloin mene niin hyvin maallisestikaan kun pimeässä ei näe minne vaeltaa ja kun yrittää niin aina törmää johonkin ja loukkaa itsensä.

Siksi tulee totuuden saarnan myös päästä sydämeen että tulee herätä myös elävä synnin tunto, mutta jos synnin tunto herää ainoastaan silloin kuin saarnataan evankeliumia niin ei se ole oikea synnintunto se on tehdä Jeesuksesta pahuuden peite että ainoastaan päästää rakkauden saarna sydämeen mutta polkea totuuden saarna maahan ja jaloillaan sen tallattaa! Ettei sellaisen ihmisen sydämessä joka makaa kuolleen uskon haudassa ole koskaan elävää synnintuntoa vaan ainoastaan loputon armon tunto ja aina rakastava Jumala joka aina katsoo lävitse sormien kaikki ylitsekäymiset ja koskaan ei tarvitse itkeä ja valittaa ja huokaa niin kuin syntinen publikaani huokaa Jumalan puoleen ja ne 10 syntistä jotka huusivat auta meitä Jeesus Daavidin poika!

29

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se jolle tämä saarnaa kuuluu, se ymmärtäkööt, joka pimeydessä vaeltaa. Sen työt ovat myös pimeät!

    • Anonyymi

      Ainoa josta voit puhua, olet sinä itse. Miksi tätä samaa projektiota, harrastat koko ajan? Heijastat oman surkean tilasi muihin. Miksi et suostu armahdettavaksi sinäkin?🧐

      Totta kai Jeesus on suloinen heille, jotka rakastavat Jeesusta. Ja miksi he rakastavat? Siksi kun Jeesus on ensin rakastanut heitä, antanut kaikki synnit anteeksi ja lahjoittaa iankaikkisen elämän.❤️✝️

      • Anonyymi

        Tämä avaus ei oikeastaan ollut sinulle. Joten en näe tarpeelliseksi myöskään vastata sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä avaus ei oikeastaan ollut sinulle. Joten en näe tarpeelliseksi myöskään vastata sinulle.

        Kenelle avaus oli, vain sinulle itsellesikö, koska pitkä hyvä kirjoitushan avaus oli?

        Voimia avaajalle, rukoilen puolestasi!


      • Anonyymi

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle avaus oli, vain sinulle itsellesikö, koska pitkä hyvä kirjoitushan avaus oli?

        Voimia avaajalle, rukoilen puolestasi!

        Ehkä jollekin seuroissa kävijälle....ehkä sellaiselle joka pitää itseään kristittynä ja on ehkä armoakin päässyt varastamaan ja sitä myöten kristitty koska hän on kuitenkin armon käsittänyt. Ja kuitenkin aivan pimeydessä ettei taida yhtään nähdä, ei tiedä pitäisikö sitä kolkuttaa tuosta tai kävellä tuosta ja ei kuitenkaan löydä ettei sitä ymmärrä ettei hän itse ole se joka kolkuttaa vaan kolkuttaja seisoo ulkopuolella ja ovet avataan ulkopuolelta, ei kukaan tule ulos pimeydestä itse vaan kolkuttaja seisoo ulkopuolella ja avaa ulkopuolelta että se joka päivän sitten käsittää sanoo, minulle avattiin ja en minä itse vaan armosta minä päivän paisteen jälleen nään. Niin se on elävässä kristillisyydessä ettei yksikään joka haudassa makaa itse sieltä ulos tule vaan yksi saarnaa totuuden eli herättää ja toinen saarnaa rakkauden eli vetää rantaa ja silloin nousee armon säteet kun pimeyden kahleet eli portit pois otetaan ja vanki joka vapautetaan sanoo armosta ja armosta ja en minä itse vaan minulle avattiin. Ja kuka avasi? Hän joka ulkopuolella seisoi ja kuuli huudon, jos joku sanoo että ainoastaan Jeesus niin minä sanon, ei ainoastaan Jeesus vaan myös valkeuden lapset, sillä Jumalan lapsille on annettu taivaan valtakunnan avaimet, ettei kukaan joka raskautettu on tai pimeydessä istuu ja tahtois sieltä ulos päästä, ja joku valkeuden lapsi siitä ohitse kävelee voisi häntä vapauteen vetää ulos pimeydestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jollekin seuroissa kävijälle....ehkä sellaiselle joka pitää itseään kristittynä ja on ehkä armoakin päässyt varastamaan ja sitä myöten kristitty koska hän on kuitenkin armon käsittänyt. Ja kuitenkin aivan pimeydessä ettei taida yhtään nähdä, ei tiedä pitäisikö sitä kolkuttaa tuosta tai kävellä tuosta ja ei kuitenkaan löydä ettei sitä ymmärrä ettei hän itse ole se joka kolkuttaa vaan kolkuttaja seisoo ulkopuolella ja ovet avataan ulkopuolelta, ei kukaan tule ulos pimeydestä itse vaan kolkuttaja seisoo ulkopuolella ja avaa ulkopuolelta että se joka päivän sitten käsittää sanoo, minulle avattiin ja en minä itse vaan armosta minä päivän paisteen jälleen nään. Niin se on elävässä kristillisyydessä ettei yksikään joka haudassa makaa itse sieltä ulos tule vaan yksi saarnaa totuuden eli herättää ja toinen saarnaa rakkauden eli vetää rantaa ja silloin nousee armon säteet kun pimeyden kahleet eli portit pois otetaan ja vanki joka vapautetaan sanoo armosta ja armosta ja en minä itse vaan minulle avattiin. Ja kuka avasi? Hän joka ulkopuolella seisoi ja kuuli huudon, jos joku sanoo että ainoastaan Jeesus niin minä sanon, ei ainoastaan Jeesus vaan myös valkeuden lapset, sillä Jumalan lapsille on annettu taivaan valtakunnan avaimet, ettei kukaan joka raskautettu on tai pimeydessä istuu ja tahtois sieltä ulos päästä, ja joku valkeuden lapsi siitä ohitse kävelee voisi häntä vapauteen vetää ulos pimeydestä!

        Sitä saattaa olla joku kristitty ettei hänelle päivä paista vaikka hänellä kristityn vaatetus muuten olis, se muistakaa vielä että päivä on Pyhän Hengen valkeus eli opettaja!

        Että hänellä saattaa kyllä olla katumuksen kyyneliä mutta ei hänellä kuitenkaan ole mitään mistä hän katuis ei mitään mistä hän murehtis jos se syntiä olis eli Jumalan murheelliseksi tekis. Vielä saattaa kyyneleitä olla ja kauluspaitaa seuroissa mutta onko nyt yhtään syntiä josta murhetta hän pitäis ei katumusta katumuksella autuutta ansaitakseen vaan katumuksen eli murheen omista synneistään ja autuus Kristuksesta Jeesuksesta!

        Katso nyt sinä joka kuolleen uskon haudassa seisot; se on sinulla ei ole Pyhää Henkeä kotiopettajana vaan sinä olet omillasi ja eksyksissä sinä raukka!

        Anna nyt avata ne kahleet päästä se saarna kun Jumalan seurakunnassa nuhdellaan synnistä päästä se sydämeesi ja anna se tuomita sinua että Kristuksessa Jeesuksessa olis sinulle autuus!

        Että muutamat tahtovat ainoastaan rakkauden saarnan vastaan ottaa ja eivät koskaan näe päivän valoa eli käsitä Pyhää Henkeä ja ovat siksi pimeydessä eksyksissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saattaa olla joku kristitty ettei hänelle päivä paista vaikka hänellä kristityn vaatetus muuten olis, se muistakaa vielä että päivä on Pyhän Hengen valkeus eli opettaja!

        Että hänellä saattaa kyllä olla katumuksen kyyneliä mutta ei hänellä kuitenkaan ole mitään mistä hän katuis ei mitään mistä hän murehtis jos se syntiä olis eli Jumalan murheelliseksi tekis. Vielä saattaa kyyneleitä olla ja kauluspaitaa seuroissa mutta onko nyt yhtään syntiä josta murhetta hän pitäis ei katumusta katumuksella autuutta ansaitakseen vaan katumuksen eli murheen omista synneistään ja autuus Kristuksesta Jeesuksesta!

        Katso nyt sinä joka kuolleen uskon haudassa seisot; se on sinulla ei ole Pyhää Henkeä kotiopettajana vaan sinä olet omillasi ja eksyksissä sinä raukka!

        Anna nyt avata ne kahleet päästä se saarna kun Jumalan seurakunnassa nuhdellaan synnistä päästä se sydämeesi ja anna se tuomita sinua että Kristuksessa Jeesuksessa olis sinulle autuus!

        Että muutamat tahtovat ainoastaan rakkauden saarnan vastaan ottaa ja eivät koskaan näe päivän valoa eli käsitä Pyhää Henkeä ja ovat siksi pimeydessä eksyksissä!

        Sinä joka paljon kyynelehdit se on hyvä jos kyynel tulee synnin tunnosta mutta jos kyynel tulee että se olis autuutta omistaakseen niin ei Jumala sitä miksikään lue.

        Missä on sinun syntisi joka pimeydessä istut, osoita sinun syntisi niin minä osoitan sitten Jumalan Poikaa vaan jos ei sinulla syntiä ole niin istu pimeydessä siihen asti että sinä mätänet sinne iankaikkisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka paljon kyynelehdit se on hyvä jos kyynel tulee synnin tunnosta mutta jos kyynel tulee että se olis autuutta omistaakseen niin ei Jumala sitä miksikään lue.

        Missä on sinun syntisi joka pimeydessä istut, osoita sinun syntisi niin minä osoitan sitten Jumalan Poikaa vaan jos ei sinulla syntiä ole niin istu pimeydessä siihen asti että sinä mätänet sinne iankaikkisesti!

        Siinä oli siis elävän kristillisyyden muotoa, en tarkoita että itse olisin armon tilassa enään.

        Mutta jos tuo sana oli jollekin avuksi eli pimeydessä istuvalle niin päästä se totuuden saarna myös sydämeesi että sinä löytäisit syntiä itsestäsi että Kristus myös sinut voisi löytää mutta sen jälkeen ihminen tunnustaa syntisyytensä sitten on vielä yksi portti pitää tunnustaa vielä Jeesus Kristus eli ottaa vastaan synnin päästö uskolla jeesukseen sitten vasta voi armon säteet alkaa paistamaan.

        Mutta jotkut tahtovat ottaa sen synninpäästön synnittöminä joku vielä kyyneleillä mutta kuitenkin synnittömänä silloin hän jää pimeyteen.

        Ja se näkyy mm siinä että hän rauhoitu koskaan vaan on levoton. Koska Pyhän Hengen rauha ei ole käsittänyt häntä vaan perkeleen levottomuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle avaus oli, vain sinulle itsellesikö, koska pitkä hyvä kirjoitushan avaus oli?

        Voimia avaajalle, rukoilen puolestasi!

        Mikään sellainen hengellinen kirjoitus ei ole hyvä, josta puuttuu Jeesus Kristus syntien sovittajana uskon kautta. Mitä tarkoittaa panettelu "suloisesta Jeesuksesta". Sehän ilmentää ainoastaan äärimmäistä kateutta pelastettuja kohtaan.

        Lihan viilaamista riittää. Se ei ole mikään parannus, että ihminen alkaa parantelemaan itseään "parannuksen" teoilla, tai yrittää muita parannella. Ne on ihmisoppeja kaikki tyynni.


    • Anonyymi

      Koska Jeesus ei ole vain totuus ja elämä vaan myös tie niin on tarpeellista kirjoittaa sana tiestäkin että tie, totuus ja elämä yhtä olisivat vaikka ne kaikki on lopulta Kristuksessa kun ihminen saa synnit anteeksi niin tulee ne kuitenkin toisistaan eroittaa erillisinä opin kappaleina vaikka itsessään syntien anteeksi antamuksessa on kaikki, mutta koska me emme tee Kristuksesta pahuuden peitettä niin me eroitamme opissa ne toisistaan eli tien ja totuuden ja elämän ettei Kristuksesta tule pahuuden peite.

      Mutta tie ja matka on totuudessa ja elämässä, että totuus herättää maailman eli synnin unesta ja elämä on Kristuksessa eli syntien anteeksi saamisessa mutta

      En usko että totuus on ainoastaan herätykseksi vaan uskon että joka vaeltaa tiellä vaeltaa myös totuudessa koska Johannes kirjoittaa 1kirje 2luvussa;

      "15. II. Älkäät maailmaa rakastako* eli mitään mitä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, ei hänessä ole Isän rakkaus+.
      16. Sillä kaikki, mitä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän koreus, ei se ole Isästä, vaan se on maailmasta.
      17. Ja maailma katoo* ja hänen himonsa; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy ijankaikkisesti."

      Eli ettei sitä totuuden saarnaa tule jättää ainoastaan sinne parannuksen tekemiseen eli katumiseen ja syntien anteeksi antamukseen vaan sen (totuuden) tulee myös olla ojennusnuorana elämän tiellä vaikka elämä on Kristuksessa niin kuitenkin ovat ne kaikki yhtä tie, totuus ja elämä, että joka vaeltaa tiellä vaeltaa myös totuudessa mutta voima tulee elämän Puusta eli Kristuksesta.

      Ehkä vaikeaa puhetta, mutta halusin vain sanoa että ei tule halpana pitää totuuden saarnaa vaikka olis armon käsittänyt koska armon voi myös menettää.

      Vaikka en lopultakaan tiedä haluaako Johannes noilla totuuden sanoilla herättää synnin unesta vai tahtooko hän sanoa että kristityn vaellus on juuri näin eikä toisella tavalla koska totuuden saarnan ensimmäinen tehtävä on herättää ihminen synnin tuntoon ja sen jälkeen osoittaa tietä joka on elämä Kristuksessa.

      Mutta niitä voi jokainen pohtia itse omalla kohdalla että kuinka vaarallista se on vetää iestä maailman kanssa ja mitä se vaikuttaa kristillisyyteen.

      "Jos joku maailmaa rakastaa, ei hänessä ole Isän rakkaus+."

      Niin kuin Johannes tuossa tahtoo sanoa että se kuolettaa Isän rakkautta. Ehkä voi käydä niin että tulee luopumus kristillisyydestä jos vetää liikaa iestä maailman kanssa.

      Mutta kun minä saarnaan totuuden niin minä itse saarnaan sitä herätykseksi eli synnin tunnoksi mutta näyttää siltä että Johannes saarnaa sitä myös tielle ja matkalle.

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole totuudesta vielä harmainta aavistustakaan. Ethän tunne Kristusta, etkä usko sovitusta hänessä uskon ja kasteen kautta.

        Lörpöttelet ainoastaan päivästä toiseen Raamatun lauseita kääntelemällä ja vääntelemällä. - Tee parannus ja usko evankeliumi. Huomaat kuinka kaikki ympärilläsikin näyttää muuttuvan tykkänään toisenlaiseksi.

        Jeesus antaa sinulle elämän. Kristuksen seuraaminen on rakkaussuhde häneen, - Jumalan lapsioikeus, ei lörpöttelyä tyhjänpäiväisyyksillä ja suuria luuloja itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole totuudesta vielä harmainta aavistustakaan. Ethän tunne Kristusta, etkä usko sovitusta hänessä uskon ja kasteen kautta.

        Lörpöttelet ainoastaan päivästä toiseen Raamatun lauseita kääntelemällä ja vääntelemällä. - Tee parannus ja usko evankeliumi. Huomaat kuinka kaikki ympärilläsikin näyttää muuttuvan tykkänään toisenlaiseksi.

        Jeesus antaa sinulle elämän. Kristuksen seuraaminen on rakkaussuhde häneen, - Jumalan lapsioikeus, ei lörpöttelyä tyhjänpäiväisyyksillä ja suuria luuloja itsestä.

        Kyllä varmasti perkele antaa maailman rakkauden, luuletko etten minä ole sinun uskoasi koetellut eli täytetty sillä samalla armolla joka sinulla on. Kyllä minä olen kolmesti sen jo koetellut ja saanut sitä samaa Henkeä maistaa, Kyllä sitä oli suuri rakkaus maailman huoria ja rehellisiä varkaita ja väärintekijöitä kohtaan, ja suuri rakkaus syntiä kohtaan sen se vaikutti, oikein suloista armon tuntemista ja oikein suloista maailman rakkautta, joka kuitenkin on perkeleestä, sillä ei yksikään koka Jumalasta syntynyt on rakasta maailmaa taikka vihaa veljeänsä sillä nämä kaksi maailman rakkaus ja veljen viha ovat perkeleestä ja niistä tunnetaan perkeleen lapset jotka veljeänsä vihaavat ja maailmaa rakastavat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti perkele antaa maailman rakkauden, luuletko etten minä ole sinun uskoasi koetellut eli täytetty sillä samalla armolla joka sinulla on. Kyllä minä olen kolmesti sen jo koetellut ja saanut sitä samaa Henkeä maistaa, Kyllä sitä oli suuri rakkaus maailman huoria ja rehellisiä varkaita ja väärintekijöitä kohtaan, ja suuri rakkaus syntiä kohtaan sen se vaikutti, oikein suloista armon tuntemista ja oikein suloista maailman rakkautta, joka kuitenkin on perkeleestä, sillä ei yksikään koka Jumalasta syntynyt on rakasta maailmaa taikka vihaa veljeänsä sillä nämä kaksi maailman rakkaus ja veljen viha ovat perkeleestä ja niistä tunnetaan perkeleen lapset jotka veljeänsä vihaavat ja maailmaa rakastavat!

        Kyllä antaa perkele suloisia armon tuntemisia, minä olen jo 3sti tai joskus vuosia sitten vielä eli 4sti tai 5sti minä olen koetellut heidän uskonsa, oikein suloista armon tuntemista se on, ja mikä siinä on ihmeellisintä niin suuri rakkaus tulee syntiin ja suuri rakkaus maailmaan! Kyllä minä luulen että ne armon tuntemiset taitavat olla perkeleestä ja ei Jumalasta SILLÄ ei yksikään armon tunteminen joka vaikuttaa maailman rakkautta ole Jumalasta vaan perkeleestä!


    • Anonyymi

      Huutakaa huutakaa te eriseuran rakentajat huutakaa nyt kovaan kuinka suloista on Jeesuksen armo ja kuinka suloista on maailman rakkaus, mutta en minä sen takia lakkaa, tai ota sinä ruma perkele se minulta pois mikä minulla on, ja en minä silti lakkaa, vaikka minun uskoni olisi pienempi kuin sinapin siemen tai minun häävaatteeni mustat kuin riettaan, niin en minä silti lakkaa, koska totuutta minä olen teille tullut saarnaamaan ja saarnaan siihen asti kuin haluan, että teille riettaan orjilla ja maailman mielisillä hattaroilla, ja kevytmielisillä perkeleillä heräisi joskus elävä synnin tunto, ja vaikka en minä siitä itse mitään hyötyisi, silti minä teille saarnaan ettette te saa rauhaa päivällä ettekä yöllä vaan teidän omatuntonne pitää teitä tuomitseman teidän synneistänne, ja siksi minä saarnaan totuutta, ja niin kauan kun haluan riippumatta omasta sieluntilasta ja riippumatta siitä vaikuttaako se kenessäkään mitään. Mutta perkele ei saa rauhassa juottaa myrkkyänsä orjilleen niin kauan kun valkeuden lapset huutavat siionin muureilla; katso aika kuluu, sinun lunastukseksi päivä lähestyy Herra sebaot!

      Juota nyt myrkkyäsi perkele kaikille orjillesi, mutta en minä silti lakkaa saarnaamasta että se on synti, joka sitä myrkkyä juo, joutuu helvettiin!

      On parempi herätä ajassa kuin iankaikkisuudessa, mihin? Synnin tuntoon!

      Jeesus Kristus on tullut vain syntisiä varten! Ja siksi minä saarnaan totuutta että synti tunnon edes yhdessä heräisi, ja jos ei herää, niin se on kuitenkin Jumala joka herättää, sillä sen minä tiedän ettei yksikään joka köyhään Jeesus Nasaretilaiseen uskoo neitsyt Mariasta syntyneeseen ole synnitön, vaan se Kristus joka ylhäältä Jumalalta annettu on, herättää opetuslapsissaan myös synnin tunnon, mutta perkele ei koskaan orjissaan herätä synnin tuntoa ehkä he syntisyytensä myöntävät mutta eivät tunne syntejään koska perkele ei anna synnin tuntoa vain köyhä Jeesus Nasaretilainen voi antaa synnin tunnon!

      Siitä myös tietäkää perkeleen ja Jeesuksen uskoiset, että perkele ei anna synnintuntoa mutta Jeesus Nasaretilainen antaa synnin tunnon opetuslapsilleen!

      • Anonyymi

        Ei ole synnintunto omaavanhurskautta , sellaista sanaa kuin omavanhurskaus mahtaakohan Raamattu edes tuntea?

        Ei vaan perkele ei koskaan anna orjilleen synnintuntoa ei koskaan!

        Siitä tuntekaa ne ketkä ovat Jumalasta ja ketkä perkeleestä! Ne jotka perkeleestä ovat he kyllä tunnustavat joskus vikansa mutta eivät tunne koska rietas ei anna synnin tuntoa!

        Mutta elävä Jeesus Kristus antaa synnin tunnon!

        Ja sentähden kaikki syntinstä tuntevat ovat ylönlatsottuja myös elävässä seurakunnassa koska perkele vihaa niitä jotka uskovat Jeesukseen!

        Miksi sitten toisilla vaikka he kyynelehtivät joskus ei kuitenkaan ole synnintuntoa? Koska he eivät siihen Jeesukseen joka on Jumalasta vaan he uskovat siihen perkeleeseen joka on Kristuksen kaavussa, siksi heillä ei ole synnintuntoa synnistä jota kaikki kuitenkin tekevät, mutta Jeesuksen opetuslapset eivät tee syntiä iloiten niin kuin perkeleen lapset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole synnintunto omaavanhurskautta , sellaista sanaa kuin omavanhurskaus mahtaakohan Raamattu edes tuntea?

        Ei vaan perkele ei koskaan anna orjilleen synnintuntoa ei koskaan!

        Siitä tuntekaa ne ketkä ovat Jumalasta ja ketkä perkeleestä! Ne jotka perkeleestä ovat he kyllä tunnustavat joskus vikansa mutta eivät tunne koska rietas ei anna synnin tuntoa!

        Mutta elävä Jeesus Kristus antaa synnin tunnon!

        Ja sentähden kaikki syntinstä tuntevat ovat ylönlatsottuja myös elävässä seurakunnassa koska perkele vihaa niitä jotka uskovat Jeesukseen!

        Miksi sitten toisilla vaikka he kyynelehtivät joskus ei kuitenkaan ole synnintuntoa? Koska he eivät siihen Jeesukseen joka on Jumalasta vaan he uskovat siihen perkeleeseen joka on Kristuksen kaavussa, siksi heillä ei ole synnintuntoa synnistä jota kaikki kuitenkin tekevät, mutta Jeesuksen opetuslapset eivät tee syntiä iloiten niin kuin perkeleen lapset!

        Omavanhurskaus kuitenkin on sanana hyvä jos sen ymmärtävää oikein, eli se mikä on ihmisestä.

        Mutta synnintunto on Jumalasta!

        Ja katumattomuus perkeleestä!


    • Anonyymi

      Joo ja se on aivan sama, vaikka perkeleen orjalla olis 0euroa kuukaudessa kulut eli kuluja ei ole ollenkaan, niin perkeleen orja velkaantuu silti, koska hänellä ei ole Jumalan siunausta, vaikka hänelle annettaisiin kaikki maailman omaisuus ja siunaus niin silti hän velkaantuu ja lopulta on varaton koska hän on perkeleestä ja hänellä ei ole siunausta!

      Mutta minä saarnaan sinulle totuudesta että sinä totuuden alkaisit tuntemaan! Sillä minä puhun siitä totuudesta joka syntyi Neitsyt Mariasta ja oli pilkattu ja halveksittu ettei kukaan joka Häneen uskoo ole synnitön, vaan joka Häneen uskoo ja tekee syntiä, tulee synneistään murheelliseksi, ja kun sellaiselle murheelliselle sitten saarnataan armo evankeliumi silloin ilo täyttää hänet ja erityisesti rauha Pyhässä Hengessä! Ja koska nyt hänellä on Pyhä Henki, niin siksi hänen elämänsä saa myös siunauksen kun hän nyt vain kuuntelee sitä Pyhän Hengen ääntä eikä oman järjen ääntä!

      Mutta Kirjoitettu kuitenkin siitä Iisakin lapsesta että kun hän oli töissä siellä kaukaisella maalla paossa veljeään ja hänelle luvattiin palkkioksi siitä jotain siitä karjasta että kun seuraavat jotkin eläimet syntyvät ja ovat sen ja sen värisiä niin sinä saat ne kaikki. Ja aina kun syntyi uusi en muista mitä eläimiä olivat ja niistä tuli aina sen värisiä mitä jakobille luvattiin ja kun se kenellä jakob oli töissä huomasi sen että hänen pitää nyt kaikki mitä syntyi antaa jakobille palkaksi niin hän aina kielsi sen ja sanoi että seuraavat jotka syntyvät jos ne ovat sen ja sen värisiä niin ne sinä saat, ja aina niistä syntyi juuri sen värisiä kuin jakobille oli luvattu ja lopulta kuin se tapahtui useamman kerran hänen oli lopulta nöyryttävä ja annettava jakobille palkka siitä työstä ja jakob sai suuren karjan palkkioksi siitä työstä ja se oli yksinkertainen esimerkki kuinka Jumala siunaa omiaan riippumatta siitä mitä työtä he tekevät mutta koska Jumala siunaa niin silloin siunaus on riittävä. Ja jos joku muistaa tämän paremmin niin kirjoita koska siinä näkyy hyvin kuinka Jumala siunaa omiaan ja ei ole merkitystä onko joku siivoja tai joku halpa työmies mutta jos Jumala siunaa niin kristitty saa leivän pöytään eikä velkaannu holtittomasti niin kuin perkeleen lapset!

    • Anonyymi

      Kukaan ei voi teosten syntejä tuntea. Syntikyttien ainut motiivi on yrittää todistella itselleen, että muut ovat kelvottomia Jumalalle.

      On vain yksi joka tuntee ihmisten sydämet, ja tuomitsee jokaisen oikein, miksi kukaan ihminen yrittää Jumalana toimia? Ja yleensä aina silloin, kun on kova himo ja halu sysiä toisia ihmisiä helvettiin.

      Tehtävämme Kristuksen todistajina ei ole tuomarina toimiminen, vaan julistaminen Jeesuksesta Kristuksesta joka on sovittanut koko maailman synnit, ensimmäisen ihmisen luomisesta ihmiskunnan viimeisen ihmisen kuolemaan saakka. Sinunkin syntisi ja minun syntini.

      Ihminen jolla ei mielestään syntiä ole, ohittaa tämän julistuksen. Hän pärjää omillaan. Ja syntiset ottavat sanoman syntiensä sovituksesta kiitollisina ja iloiten vastaan. 🧐

      Sääntökokoelmat kuuluvat epäjumalien palvelusmenoihin.

      Syntikytät kaivavat maata (omaansa ja toisten ajallista olemusta) kynsillänsä ja luulevat löytävänsä sieltä aarnihaudan. Lestadiukselta hyvin sanottu!!

      • Anonyymi

        Ero on siinä että sinulla on syntiä niin kuin perkeleen orjilla kaikilla on, mutta Jumalan lapsilla on synnin tunto.


    • Joskus on myös niin, että syntikyttä onkin oma omatunto joka muistuttaa Pyhän Hengen ilmapiirissä.

      • Anonyymi

        😂 Etkö oikeasti erota syntikyttää ja omaatuntoa?

        Voin hieman valistaa. Omatunto valvoo henkilön omia tekoja, silloin kun omatunto on Jumalan sanan johdatuksessa.

        Syntikyttä valvoo muiden tekemisiä, omien kierojen käsitystensä valossa.
        Syntikytän ainoa tavoite on riisua Kristuksen vanhurskaus ja Kristuksen veren peso Kristuksessa vanhurskautetuilta. Tämä ominaisuus on vahvaa omavanhurskautta, joka ei käsitä itse olevansa 100% syntinen ihminen.

        Kaikki jotka eivät tiedosta olevansa 100% syntisiä, rakentavat omaa vanhurskauttaan. Tuo osuus, mikä jää alle 100% on täysin itse rakennettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Etkö oikeasti erota syntikyttää ja omaatuntoa?

        Voin hieman valistaa. Omatunto valvoo henkilön omia tekoja, silloin kun omatunto on Jumalan sanan johdatuksessa.

        Syntikyttä valvoo muiden tekemisiä, omien kierojen käsitystensä valossa.
        Syntikytän ainoa tavoite on riisua Kristuksen vanhurskaus ja Kristuksen veren peso Kristuksessa vanhurskautetuilta. Tämä ominaisuus on vahvaa omavanhurskautta, joka ei käsitä itse olevansa 100% syntinen ihminen.

        Kaikki jotka eivät tiedosta olevansa 100% syntisiä, rakentavat omaa vanhurskauttaan. Tuo osuus, mikä jää alle 100% on täysin itse rakennettua.

        Se on oikein mitä sanot tuosta syntisyydestä minähän itse opetin sen viime helluntaina kun minut täytettiin Pyhällä Hengellä. Mutta huomaa kuitenkin ettei se tarkoita sitä, että maailmaa saisi rakastaa ja syntiä tehdä sen takia että me kuitenkin olemme syntisiä vaan se tarkoittaa ainoastaan sitä että syntisenä ihminen voi vastaanottaa armon. Mutta se ei koske sitä, mitä tulee kristityn vaellukseen, että se olis Kristuksen armon varjolla luvallista elää tahalleen synnissä!

        Et sinä sano noin siksi että sinä tuntisit syntisi, vaan sinä sanot siksi niin, ettei sinun tarvis hävetä syntejäsi kun ihminen kuitenkin on syntinen kokonaan, sillä sinä tahdot väheksyä eli pienentää niitä lankeemuksia joissa sinä elät.

        Mutta synnin tunnon tarkoitus ole tehdä tyhjäksi kuuliaisuutta Jumalalle, vaan synnintunto on Isän kuritusta josta äpärät ovat osattomat.

        Hän tahtoo sanoa että se on aivan sama missä synneissä hän elää koska ihminen on kuitenkin 100% syntinen ja niin hän tahtoo maailman rakkauden tai jonkun helmasynnin tehdä luvalliseksi salaa.

        Mutta syntisenä vastaan otetaan Jeesuksen armo, se ei liity mitenkään tiehen ja vaellukseen siinä mikä koskee kristityn elämää eli esikuvaa, koska sanoohan apostoli Paavalikin että jos me totuuden tuntoon tultuamme alamme tahalleen syntiä tekemään niin ei lueta enään uhria meidän synteimme edestä!

        Ymmärrän ihan täysin mitä hän yrittää noilla 100% synti jutuillaan mutta en osaa täydellisesti selittää, mutta hän on vain yksi eriseuran rakentaja joka on lihan työ josta apostoli kirjoittaa että joka sen kaltaista tekee ei pidä taivaan valtakuntaa perimän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein mitä sanot tuosta syntisyydestä minähän itse opetin sen viime helluntaina kun minut täytettiin Pyhällä Hengellä. Mutta huomaa kuitenkin ettei se tarkoita sitä, että maailmaa saisi rakastaa ja syntiä tehdä sen takia että me kuitenkin olemme syntisiä vaan se tarkoittaa ainoastaan sitä että syntisenä ihminen voi vastaanottaa armon. Mutta se ei koske sitä, mitä tulee kristityn vaellukseen, että se olis Kristuksen armon varjolla luvallista elää tahalleen synnissä!

        Et sinä sano noin siksi että sinä tuntisit syntisi, vaan sinä sanot siksi niin, ettei sinun tarvis hävetä syntejäsi kun ihminen kuitenkin on syntinen kokonaan, sillä sinä tahdot väheksyä eli pienentää niitä lankeemuksia joissa sinä elät.

        Mutta synnin tunnon tarkoitus ole tehdä tyhjäksi kuuliaisuutta Jumalalle, vaan synnintunto on Isän kuritusta josta äpärät ovat osattomat.

        Hän tahtoo sanoa että se on aivan sama missä synneissä hän elää koska ihminen on kuitenkin 100% syntinen ja niin hän tahtoo maailman rakkauden tai jonkun helmasynnin tehdä luvalliseksi salaa.

        Mutta syntisenä vastaan otetaan Jeesuksen armo, se ei liity mitenkään tiehen ja vaellukseen siinä mikä koskee kristityn elämää eli esikuvaa, koska sanoohan apostoli Paavalikin että jos me totuuden tuntoon tultuamme alamme tahalleen syntiä tekemään niin ei lueta enään uhria meidän synteimme edestä!

        Ymmärrän ihan täysin mitä hän yrittää noilla 100% synti jutuillaan mutta en osaa täydellisesti selittää, mutta hän on vain yksi eriseuran rakentaja joka on lihan työ josta apostoli kirjoittaa että joka sen kaltaista tekee ei pidä taivaan valtakuntaa perimän!

        Siis vuosi sitten helluntaina minä itse opetin tuon ja nyt hän yrittää käyttää minua vastaan sitä minkä hän minulta oppi.

        Syntisyys eli sen tunto liittyy vai ja ainoastaan armon vastaanottamiseen!

        Mutta tiellä tulee vaeltaa nuhteettomasti, ei tehden Kristuksesta pahuuden peitettä, mutta jos joku horjahtaa niin isä kurittaa lapsiaan synnintunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Etkö oikeasti erota syntikyttää ja omaatuntoa?

        Voin hieman valistaa. Omatunto valvoo henkilön omia tekoja, silloin kun omatunto on Jumalan sanan johdatuksessa.

        Syntikyttä valvoo muiden tekemisiä, omien kierojen käsitystensä valossa.
        Syntikytän ainoa tavoite on riisua Kristuksen vanhurskaus ja Kristuksen veren peso Kristuksessa vanhurskautetuilta. Tämä ominaisuus on vahvaa omavanhurskautta, joka ei käsitä itse olevansa 100% syntinen ihminen.

        Kaikki jotka eivät tiedosta olevansa 100% syntisiä, rakentavat omaa vanhurskauttaan. Tuo osuus, mikä jää alle 100% on täysin itse rakennettua.

        Katsotaan syntiinlankeemusta! Oliko Jumala syntikyttä, vai oliko kyttäys Aatamin omassatunnossa, kun pakeni Jumalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan syntiinlankeemusta! Oliko Jumala syntikyttä, vai oliko kyttäys Aatamin omassatunnossa, kun pakeni Jumalaa?

        Aatami tiesi tehneensä väärin, siksi hän arkana piiloutui. Jumala ei kysynyt mitä olet tehnyt vaan missä olet. Jumalalla oli jo silloin valmis anteeksiantamuksen suunnitelma langenneelle ihmiselle. Niin on tänäänkin ja Jumalan armo on voimassa maailman loppuun asti. Siihen voimme rauhassa turvautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatami tiesi tehneensä väärin, siksi hän arkana piiloutui. Jumala ei kysynyt mitä olet tehnyt vaan missä olet. Jumalalla oli jo silloin valmis anteeksiantamuksen suunnitelma langenneelle ihmiselle. Niin on tänäänkin ja Jumalan armo on voimassa maailman loppuun asti. Siihen voimme rauhassa turvautua.

        Ja ajoi pois heidät paratiisista se on vertauskuva. Nyt me odotamme että pääsisimme takaisin sinne, ei ollut siis yhdentekevää langeta syntiin... kukahan sen tietää kuka meistä pääsee ja kuka ei takaisin...

        Ei siis ole yhdentekevää miten elää, vaikka ei se ajatuksena olekaan oikein että ainoastaan se yksi helmasynti on syntiä vaan ihminen on muutenkin syntiturmeluksen täyttämä mutta ei Jumalan lapset tahdo olla synnin orjia niin kuin maailman lapset, sen jälkeen kun ovat synnit saaneet anteeksi. Vaikka sitä syntiin joutuu niin kristitty ei tee sitä iloiten vaan murheella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ajoi pois heidät paratiisista se on vertauskuva. Nyt me odotamme että pääsisimme takaisin sinne, ei ollut siis yhdentekevää langeta syntiin... kukahan sen tietää kuka meistä pääsee ja kuka ei takaisin...

        Ei siis ole yhdentekevää miten elää, vaikka ei se ajatuksena olekaan oikein että ainoastaan se yksi helmasynti on syntiä vaan ihminen on muutenkin syntiturmeluksen täyttämä mutta ei Jumalan lapset tahdo olla synnin orjia niin kuin maailman lapset, sen jälkeen kun ovat synnit saaneet anteeksi. Vaikka sitä syntiin joutuu niin kristitty ei tee sitä iloiten vaan murheella.

        Esikoislestadiolainen, vaikka niitä ei ole suurin piirtein missään saatavilla, siis SuomessaKAAN, tarvitaan "todistamaan" synnit anteeksi!!!

        MIETTIKÄÄ NYT IHAN TOSISSANNE, edes 30 % joukostanne ei usko tuota!

        Vai tekee kristitty syntiä murheella? No miksi hän sitä tekee jos sen tekeminen on murhetta?

        On teillä melkoinen "kristillisyys". Kymmenkunta "huru-ukkoa" (VMK esim) ja niiden hännystelijät, rahan- ja vallanahneina, eivät itsekään usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esikoislestadiolainen, vaikka niitä ei ole suurin piirtein missään saatavilla, siis SuomessaKAAN, tarvitaan "todistamaan" synnit anteeksi!!!

        MIETTIKÄÄ NYT IHAN TOSISSANNE, edes 30 % joukostanne ei usko tuota!

        Vai tekee kristitty syntiä murheella? No miksi hän sitä tekee jos sen tekeminen on murhetta?

        On teillä melkoinen "kristillisyys". Kymmenkunta "huru-ukkoa" (VMK esim) ja niiden hännystelijät, rahan- ja vallanahneina, eivät itsekään usko?

        No se 30% pääsee taivaaseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      983
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      670
    Aihe