Ei siis ahtaajat. Usein käyny nii että käväisen avaimilla lukollisella laiturilla. Kun lähden pois, avaimilla portista, niin vähän aja päästä ilmaantuu ukko joka menee portin taa silmäilee tarkkaan monta minuuttia että oliko siellä pahantekijä. Ukkoja 3 eri henkilöä ainakin eri kerroilla eikä kukaan ole venepaikan omistaja. Joskus jopa joku huudellut rannalta että mitä teen. En ole ihan ganstan näkönen ja muutenkin menen avaimilla mutta eikö siellä laiturilla sitten sais käydä vai onko niitä varkaita koko ajan niin paljon että siviilivartijat vahtii.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tultuasi portista ulos sinä aloitat monen minuutin kyttäämisen vai mistä tiedät että ne ukot kyttää monta minuuttia?
- Anonyymi
Totta, on mahdollista, että heille on tullut joku aivotoiminnan häiriö, joka on pysäyttänyt liikkeen ja ajatuksen. Ei voi tietää ilman diagnoosia.
Siellä kuitenkin ovat kuin patsaita kun satun siihen suuntaan vilkaisemaan. Toki tiedän leikin, nimeltä peili. Ne voivat liikkua villistikin, kun en katso.
- Anonyymi
virolaiset kävi kerran bensoja pöllimässä
- Anonyymi
Älä ole, niin herkkä poju, äijät tarkoittavat myös sinun parastasi kyttäämällä ja puuttumalla outoon käyttäytymiseen, jota et itse ymmärrä, vissiin.
Har du bra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843387Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3941251Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty36939Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65815Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä189774Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271714Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22690Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31618Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17585Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576