Ei siis ahtaajat. Usein käyny nii että käväisen avaimilla lukollisella laiturilla. Kun lähden pois, avaimilla portista, niin vähän aja päästä ilmaantuu ukko joka menee portin taa silmäilee tarkkaan monta minuuttia että oliko siellä pahantekijä. Ukkoja 3 eri henkilöä ainakin eri kerroilla eikä kukaan ole venepaikan omistaja. Joskus jopa joku huudellut rannalta että mitä teen. En ole ihan ganstan näkönen ja muutenkin menen avaimilla mutta eikö siellä laiturilla sitten sais käydä vai onko niitä varkaita koko ajan niin paljon että siviilivartijat vahtii.
Satama vahtaajat
5
420
Vastaukset
- Anonyymi
Tultuasi portista ulos sinä aloitat monen minuutin kyttäämisen vai mistä tiedät että ne ukot kyttää monta minuuttia?
- Anonyymi
Totta, on mahdollista, että heille on tullut joku aivotoiminnan häiriö, joka on pysäyttänyt liikkeen ja ajatuksen. Ei voi tietää ilman diagnoosia.
Siellä kuitenkin ovat kuin patsaita kun satun siihen suuntaan vilkaisemaan. Toki tiedän leikin, nimeltä peili. Ne voivat liikkua villistikin, kun en katso.
- Anonyymi
virolaiset kävi kerran bensoja pöllimässä
- Anonyymi
Älä ole, niin herkkä poju, äijät tarkoittavat myös sinun parastasi kyttäämällä ja puuttumalla outoon käyttäytymiseen, jota et itse ymmärrä, vissiin.
Har du bra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605654- 1002941
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.232165- 211918
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401680Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251422
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631371Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181335