Suvivirsi pois kouluista

Anonyymi-ap

Vieläkö tuota aataminaikaista virttä lauletaan kouluissa? Voisi jo pikkuhiljaa tulla tälle vuosisadalle ja lopettaa mokomat junttihommat.

33

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvä säilyttää hyviä tapoja ja perinteitä sekä suomlaista kulttuuria yleensäkin! Mikä sinua riipoo onko asiat sekaisin?

      • Anonyymi

        Olisko suomalaista kulttuuria kuitenkin joku muu kuin hiekkamaasta tuotu uskonto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko suomalaista kulttuuria kuitenkin joku muu kuin hiekkamaasta tuotu uskonto?

        Mitäs kevätlaulua alottaja ehottaa tilalle?

        Anttila kun ampaisee ylös vuoteestaan..vai mitä?


      • ota addick banaani ja rauhotu kun raivoat taas viesteille jotka olet kirjoittanut itse ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kevätlaulua alottaja ehottaa tilalle?

        Anttila kun ampaisee ylös vuoteestaan..vai mitä?

        En ole aloittaja, mutta Soi kunniaksi Luojan...... se virsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko suomalaista kulttuuria kuitenkin joku muu kuin hiekkamaasta tuotu uskonto?

        Siis tarkoitatko Kristityn vai islamin uskoa?


    • Anonyymi

      Sievempää sanoitusta, kuin suvivirressä saa etsimällä etsiä.

      Ei jätetä unholaan.

      Vastustajien mielipiteet saa jättää omaan arvoonsa.

      Osa nuorista ei ymmärrä muuta kuin kännykän hipeloinnin.

      Virsi on juhlallinen!

    • Anonyymi

      Suvivirsi on rakas ja tärkeä perinne, joka tulee säilyttää. Siinä on sisällöt kohillaan ja aina sydämessä läikähtää, kun se lauletaan. Siitä ei saa luopua.

    • Anonyymi

      Suvivirsi kuuluu kevääseen. Ei ole mitään syytä luopua siitä. Aloittaja taitaakin vain kokeilla, mitä vastataan? Sellaista sanotaan provoksi.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti sinä et sitä ole laulamassa tänäkään vuonna, joten pidä vain mielipiteesi itselläsi. Toisaalta ymmärrän jos ainut kanava, missä saat edes jonkin verran sosiaalista kontaktia on Suomi24. Sinne ne kaikki pitää oksentaa. Kyllä se siitä.

      • Mitäs sitä pjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit palstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).


      • Anonyymi

        Kylläpä menee navetantakusjuntilla tunteisiin 🤣


      • Anonyymi
        tr.OlliIle kirjoitti:

        Mitäs sitä pjärven trollille muuta? Joka aamuisella kierroksella jonka yhteydessä hypit palstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja jos ei ole saalis uinut trollin pyydyksiin nostat avauksiasi ylös vastaamalla itse itsellesi minkä jälkeen jäät puskiin kyttäämään saatko vastauksia. Sensuuri kehiin kun käry käy (luotsi trollaa).

        Ei edes mainittu persuja, mutta hyppäsit kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes mainittu persuja, mutta hyppäsit kuitenkin.

        Sinä antipersutrolli se jaksat provota joka toisella s24palstalla vuoden jokaisena päivänä ilman mitään muuta elämää jääden sen jälkeen puskiin kyttäämään uiko saalis trollin pyydyksiin. Jos ui hyökkäät kimppuun nimitellen, vttuillen jne. jokaiselle jotka sinun viestien kalasteluviesteihin vastaa ja jos ei ui vastaat itse itsellesi aukoen päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.


      • Anonyymi
        tr.OlliIle kirjoitti:

        Sinä antipersutrolli se jaksat provota joka toisella s24palstalla vuoden jokaisena päivänä ilman mitään muuta elämää jääden sen jälkeen puskiin kyttäämään uiko saalis trollin pyydyksiin. Jos ui hyökkäät kimppuun nimitellen, vttuillen jne. jokaiselle jotka sinun viestien kalasteluviesteihin vastaa ja jos ei ui vastaat itse itsellesi aukoen päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.

        Pompi persukenguru vain menemään.


    • Anonyymi

      Asumme Suomessa ja meidän kulttuuriin kuuluu Suvivirsi. Jos et kestä kuulla pysy kotona.

      • Mitäs sitä pjärven trollille muuta kuin että kirjoitat TAAS jokaisesta lukemastasi lehtijutusta SÄÄNTÖJEN VASTAISIA AVAUKSIA haapavesi palstalle joiden viestiketjuissa väittelet sivupersooniesi kanssa estäen sensuurilla, banneilla ja jäähyillä muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin?


      • Anonyymi
        tr.OlliIle kirjoitti:

        Mitäs sitä pjärven trollille muuta kuin että kirjoitat TAAS jokaisesta lukemastasi lehtijutusta SÄÄNTÖJEN VASTAISIA AVAUKSIA haapavesi palstalle joiden viestiketjuissa väittelet sivupersooniesi kanssa estäen sensuurilla, banneilla ja jäähyillä muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin?

        Voisko tuo trolli olli jo lopettaa tuon epätoivoisen kirjottelunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko tuo trolli olli jo lopettaa tuon epätoivoisen kirjottelunsa.

        Trollaa myös Pyhäjärven sivustolla.Samoja kirjoittelee kuin täälläkin.Pienen pienessä ympyrässä elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trollaa myös Pyhäjärven sivustolla.Samoja kirjoittelee kuin täälläkin.Pienen pienessä ympyrässä elää.

        ota addick banaani ja rauhotu kun raivoat taas viesteille jotka olet kirjoitt anut itse ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisko tuo trolli olli jo lopettaa tuon epätoivoisen kirjottelunsa.

        Miksi kysyt tedraik as kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi korvaten ne yksinpuheluilla omien sivupersooniesi kanssa estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla selvittäen ip-koodit estääksesi heidän pääsyn s24 palstoille?


      • Anonyymi
        tr.OlIiIle kirjoitti:

        Miksi kysyt tedraik as kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi korvaten ne yksinpuheluilla omien sivupersooniesi kanssa estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla selvittäen ip-koodit estääksesi heidän pääsyn s24 palstoille?

        tuo trollaattori vois jo lopettaa ku ei oo ees asian tynkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo trollaattori vois jo lopettaa ku ei oo ees asian tynkää

        Ei se voi lopettaa, ei osaa eikä kykene, persukengurun luonne vaan on sellainen.


      • Anonyymi

        Hopihops, hyppää persukenguru vain ylemmäs ja ylemmäs.


      • Anonyymi

        Persukengurua minä hyppyytän, sitä vartenhan ne ovat olemassa.


      • Anonyymi

        Sinuahan minä trollaan, ja sinä pomppaat kuten persukengurun kuuluukin.


      • Anonyymi

        Persukengurua on vain niin kiva välillä hyppyyttää.


    • Anonyymi

      Itkuvirret on parhautta. Ne on kirjoitettukin siksi.

    • Anonyymi

      Olisko noiden pitänyt laulaa jotain homolauluja englanniksi ja liputtaa prideä?

      • Anonyymi

        Kyllä. Itkettääkö?


    • Anonyymi

      Suomi24ä on aikansa valita.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017878900ti

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe