Hyvää perjantai iltaa

Kuinka ihanalla Prinsessalla 👸🏼 on ilta sujunut? Toivottavasti hyvin. 😊 ✨

112

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidan ottaa lopputilin. On niin perseestä nähdä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Tee enemmän töitä😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee enemmän töitä😅

        Mihin liittyy taas? Täällä kaikkia vituttaa minun olemassa olo selvästikin.


      • Anonyymi

        Miten voi olla noin vaikeaa. . Kotona ei ole yksin kivaa .Töissä ei ole kivaa kun näkee ihmisiä. Koko ajan jaksat valittaa kaikesta. Sääkään ei ole kiva. Mikään ei ole hyvin.


      • Anonyymi

        Pitääkö sun pyytää prinsessa sinne työpaikalle kun hän on ainoa joka saa sut hymyilee muuten sulla on kaikki ihan paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla noin vaikeaa. . Kotona ei ole yksin kivaa .Töissä ei ole kivaa kun näkee ihmisiä. Koko ajan jaksat valittaa kaikesta. Sääkään ei ole kiva. Mikään ei ole hyvin.

        Se ei ole kivaa huomata, että on kaikkien silmissä joku paskaläjä. Ei vanhalla äijällä mitään tee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ole kivaa huomata, että on kaikkien silmissä joku paskaläjä. Ei vanhalla äijällä mitään tee.

        Prinsessan mielestä et ole vaan tosi mukava. Surullista että olet riippuvainen prinsessan huomiosta ja hänen läsnäolosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessan mielestä et ole vaan tosi mukava. Surullista että olet riippuvainen prinsessan huomiosta ja hänen läsnäolosta.

        Kyllä hänkin vielä löytää miehen itselleen ja minulle ei ole enää ketään ikinä missään.
        Huomaan että minusta on puhuttu pahaa. Kaikkien ilmeet kyllä kertoo paljon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä hänkin vielä löytää miehen itselleen ja minulle ei ole enää ketään ikinä missään.
        Huomaan että minusta on puhuttu pahaa. Kaikkien ilmeet kyllä kertoo paljon.

        Voisko prinsessa tulla lohduttaa sutta kun hän on sen tarpeessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä hänkin vielä löytää miehen itselleen ja minulle ei ole enää ketään ikinä missään.
        Huomaan että minusta on puhuttu pahaa. Kaikkien ilmeet kyllä kertoo paljon.

        Hänhän sanoi ettei voi olla koko ajan täälä ja ei ole hylkäämässä sua. Voi vittu sun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisko prinsessa tulla lohduttaa sutta kun hän on sen tarpeessa.

        Ei hänen tarvitse. Hänellä on paljon mielekkäämpää tekemistä. Jos näkisi minut, niin olisi samanlainen kuin kaikki muutkin nuoret naiset. Nyrpistäisi vain nokkaansa minulle ja välttelisi katsetta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin liittyy taas? Täällä kaikkia vituttaa minun olemassa olo selvästikin.

        Näin on


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin liittyy taas? Täällä kaikkia vituttaa minun olemassa olo selvästikin.

        Miks se vituttas kelle täällä si vittuilis jos ei sua olis sun kaltasta paskahousua kohdannu pitkään aikaan missään ei ole kukaan kehdannu edes näi anomuumisti kehuskella lasten hyväksikäytöllä niin kuin sinä sanoisin että taidat olla erittäin sairas mies tai ehkä pikemmin miehen kuvatus enkä usko että sua auttaa yhtään mikään mu koitappa ny pyristellä parhaan osaamises mukaan katsellaan mielenkiinnolla mihin se ne sun pelkotilat lopulta johtaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ole kivaa huomata, että on kaikkien silmissä joku paskaläjä. Ei vanhalla äijällä mitään tee.

        Se on totta. Se on näin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178789302

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kaikilla on jotain kivoja juhlia ympäri kaupunkia. Minulla ei ole.

      • Anonyymi

        Prinsessa voitko tulla kehuu sutta kun häntä taas masentaa kaikki.


      • Anonyymi

        sudella on jo masennuslääkitys ja hän käy terapiassa jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sudella on jo masennuslääkitys ja hän käy terapiassa jo.

        Faktaa vai fiktiota? Jos faktaa niin lääkkeet vaihtoon ja terapia muoto vaihtoon, ei näytä toimivan. Ja terapeutti myös jos on myötäilevä lässyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktaa vai fiktiota? Jos faktaa niin lääkkeet vaihtoon ja terapia muoto vaihtoon, ei näytä toimivan. Ja terapeutti myös jos on myötäilevä lässyttäjä.

        Suden mukaan hänen tunteensa ovat ihan normaaleja ja kuuluvat normaalin ja terveen ihmisen tunne-elämään siis itsensä haukkuminen ja paska asenne itseensä ja elämäänsä. Näin susi ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suden mukaan hänen tunteensa ovat ihan normaaleja ja kuuluvat normaalin ja terveen ihmisen tunne-elämään siis itsensä haukkuminen ja paska asenne itseensä ja elämäänsä. Näin susi ajattelee.

        Eipä taida olla tietoa siitä miten terve ja normaali ihmisen tunne-elämä toimii ja pitäisi olla. Susi-rukkanen joutaisi kyllä vähän muuttaa asioita elämässään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla tietoa siitä miten terve ja normaali ihmisen tunne-elämä toimii ja pitäisi olla. Susi-rukkanen joutaisi kyllä vähän muuttaa asioita elämässään.

        Ei tällä elämällä tee enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla tietoa siitä miten terve ja normaali ihmisen tunne-elämä toimii ja pitäisi olla. Susi-rukkanen joutaisi kyllä vähän muuttaa asioita elämässään.

        Mutta suden mukaan hänen tunne elämänsä on ihan terve ja normaali. Kuulemma ihan normaalia tuntea tuolla tavalla. Jos hän ei tuntisi noin niin hänellä on liian vahvat masennuslääkkeet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tällä elämällä tee enää mitään.

        Sääliks käy suden terapeuttia kun saa jatkuvasti kuulla tollasta asennevammaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tällä elämällä tee enää mitään.

        Itse ne muutokset on tehtävä ja halua tehdä ne, ei kukaan tee niitä sun puolesta. Itse lääkkeet ja terapiat läpi käynyt ja parempaan suuntaan menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta suden mukaan hänen tunne elämänsä on ihan terve ja normaali. Kuulemma ihan normaalia tuntea tuolla tavalla. Jos hän ei tuntisi noin niin hänellä on liian vahvat masennuslääkkeet.

        Tää suden logiikka ei nyt pelitä tässä: jos on liian vahvat masis lääkkeet niin kaikki tunteet häviää ja mikään ei tunnu miltään. Ei edes voi rypeä itsesäälissä. Pers-härö (persoonallisuushäiriö ) tai joku muu ikävä ongelma vois olla tarjolla.


      • Ei minullakaan mitään juhlia ole, olisihan se kiva jos olisi. 🙂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei minullakaan mitään juhlia ole, olisihan se kiva jos olisi. 🙂

        No olisi varmasti kiva. Eikö kaverisi järjestä? 😐


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tällä elämällä tee enää mitään.

        Sinun elämällä on tarkoitus!Älä vähättele itseäsi.


      • mustasusi kirjoitti:

        No olisi varmasti kiva. Eikö kaverisi järjestä? 😐

        Kavereillani on myös töitä ja aikataulumme ei lähes koskaan osu kohdalleen, että olisi mahdollisuutta mitään yhdessä tehdäkään.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kavereillani on myös töitä ja aikataulumme ei lähes koskaan osu kohdalleen, että olisi mahdollisuutta mitään yhdessä tehdäkään.

        Tuo on kyllä ikävä juttu. Työt haittaa joskus muuta elämää...

        Mitä sinä olet tänään puuhaillut? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuo on kyllä ikävä juttu. Työt haittaa joskus muuta elämää...

        Mitä sinä olet tänään puuhaillut? 🙂

        En mitään ihmeellistä 😆


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En mitään ihmeellistä 😆

        Et mitään ja olet antanut suden täällä pyöriä itsesäälissään ja asennevammassaan.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En mitään ihmeellistä 😆

        Hassu. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et mitään ja olet antanut suden täällä pyöriä itsesäälissään ja asennevammassaan.

        Itsekin olet sanonut, ettei hänellä ole mitään velvollisuutta huolehtia minusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itsekin olet sanonut, ettei hänellä ole mitään velvollisuutta huolehtia minusta.

        Ei olekaan mutta haukuit prinsessankin nyt illalal ja et osaa pyytää automaattisesti anteeksi jos sitä ei sulle sanota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan mutta haukuit prinsessankin nyt illalal ja et osaa pyytää automaattisesti anteeksi jos sitä ei sulle sanota.

        Miten olen häntä nyt haukkunut???


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten olen häntä nyt haukkunut???

        että prinsessa ei ole välttämättä kaunis. saa kenet tahansa muun itselleen ja elää luksus elämää. Voin tokia laittaa tähän kellonajat jolloin olet noin sanonut


      • Anonyymi kirjoitti:

        että prinsessa ei ole välttämättä kaunis. saa kenet tahansa muun itselleen ja elää luksus elämää. Voin tokia laittaa tähän kellonajat jolloin olet noin sanonut

        Ei se mitään haukkumista ollut... Enhän minä voi tietää, miltä hän näyttää... Ja ainahan naiset saa, kenet haluaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mitään haukkumista ollut... Enhän minä voi tietää, miltä hän näyttää... Ja ainahan naiset saa, kenet haluaa.

        mä sanoin että hän on timmi johon sinä sanoit voi ylipainoisetkin käydä juoksulenkillä. Eli prinsessa voi olla ylipainoinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä sanoin että hän on timmi johon sinä sanoit voi ylipainoisetkin käydä juoksulenkillä. Eli prinsessa voi olla ylipainoinen

        En ole väittänyt että hän on ylipainoinen... Voit lopettaa tuon...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole väittänyt että hän on ylipainoinen... Voit lopettaa tuon...

        no sä et usko että kaunottaret on täällä palstalla eli pidät prinsessaa rumana koska on täällä sun seurana.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kavereillani on myös töitä ja aikataulumme ei lähes koskaan osu kohdalleen, että olisi mahdollisuutta mitään yhdessä tehdäkään.

        Lammas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa voitko tulla kehuu sutta kun häntä taas masentaa kaikki.

        Ei ole rahaa tulla

        Enkä saa töitä :(

        Vuokra firman pelle kouluun juoksukiksi

        En mene ympäri Suomeen pompoteltavaksi

        Työ matkat autolla 250km päivässä 500km 150€ pensaa päivässä 5 päivää 750€ 10 päivää 1500 1kk 3 000 pensaan palkka ei riitä kuluihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lammas

        Var du ser ett får? 🐑


      • Anonyymi

        Tanssi kotona yksin keskenäsi vaikka kokopeilin edes.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tällä elämällä tee enää mitään.

        Olet täysin oikeassa. Ymmärrän sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rahaa tulla

        Enkä saa töitä :(

        Vuokra firman pelle kouluun juoksukiksi

        En mene ympäri Suomeen pompoteltavaksi

        Työ matkat autolla 250km päivässä 500km 150€ pensaa päivässä 5 päivää 750€ 10 päivää 1500 1kk 3 000 pensaan palkka ei riitä kuluihin

        Niin. Se pensan hinta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo on kyllä ikävä juttu. Työt haittaa joskus muuta elämää...

        Mitä sinä olet tänään puuhaillut? 🙂

        Kello on vasta kahdeksan, mutta rakkausasioita tehty. Nam.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mitään haukkumista ollut... Enhän minä voi tietää, miltä hän näyttää... Ja ainahan naiset saa, kenet haluaa.

        Niin saankin.
        T: Nainen


    • Anonyymi

      Susi olet helvetin huom ionhakuinen ja haet sääliä haukkumalla itseäsi ja koko elämääsi. Ja prinsessa menee tohon että hän kehuu sua jotta pääset taas hymyilee kun prinsessa antaa sulle huomiota.Miten pärjäät kun hänellä alkaa ensi viikolla työt?

    • Nykyisin naiset ahdistuu pelkästä hymystä ja silmiin katsomisesta.

      • Anonyymi

        Mutta olethan sä päässyt peittelee prinsessan sänkyyn ja antaa lentosuukon hänelle.


      • Anonyymi

        Mutta sähän teit enemmän. Sä kerroit ihastumisesta työpaikalla 17-vuotiaalle teinille.


      • Anonyymi

        Jos jollekin alaikäiselle menet itteäs tyrkyttämään niin kyllä varmaan ahdistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän teit enemmän. Sä kerroit ihastumisesta työpaikalla 17-vuotiaalle teinille.

        Puhuin kylläkin eilisestä ja tämän päiväisistä kokemuksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollekin alaikäiselle menet itteäs tyrkyttämään niin kyllä varmaan ahdistuu.

        Näyttää riittävän että on joku +20v.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näyttää riittävän että on joku 20v.

        Mene helvetti töihin jossa on vanhempia ihmisiä kuin 20 vuotiaita. Aina on vika muissa ja itsessäsi et näe mitään vikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene helvetti töihin jossa on vanhempia ihmisiä kuin 20 vuotiaita. Aina on vika muissa ja itsessäsi et näe mitään vikaa.

        Näen vikaa itsessäni. Vanha paska joka vois jo kuolla pois.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näen vikaa itsessäni. Vanha paska joka vois jo kuolla pois.

        Niin ja sä et vieläkään ymmärrä että 17-vuotias netta oli lain mukaan vielä lapsi kun sä työpaikalla menet kertoo ihastumisesta. Ei kukaan teini halua että yli 30 vuotta vanhempi tulee töissä kertoo tunteistaan. Sä et vieläkään tajua tehneesi väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sä et vieläkään ymmärrä että 17-vuotias netta oli lain mukaan vielä lapsi kun sä työpaikalla menet kertoo ihastumisesta. Ei kukaan teini halua että yli 30 vuotta vanhempi tulee töissä kertoo tunteistaan. Sä et vieläkään tajua tehneesi väärin.

        Se on jo ollutta ja mennyttä. En saa sanoa kellekään mitään ilmeisesti. Olen sitten jatkossa hiljaa, enkä katso päinkään. Mummot ei myöskään kiinnosta. En katso enää ketään. En tervehdi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on jo ollutta ja mennyttä. En saa sanoa kellekään mitään ilmeisesti. Olen sitten jatkossa hiljaa, enkä katso päinkään. Mummot ei myöskään kiinnosta. En katso enää ketään. En tervehdi.

        Tämä tiedetään jo ettet voi moikata vanhempia ihmisiä. Prinsessa on susta ainoa mukava ihminen ja tuo sulle hymyn huulille. Onhan hän sellanen parikymppinen kaunotar.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tiedetään jo ettet voi moikata vanhempia ihmisiä. Prinsessa on susta ainoa mukava ihminen ja tuo sulle hymyn huulille. Onhan hän sellanen parikymppinen kaunotar.

        Et voi tietää millainen kaunotar hän on.... Tuskin olet nähnyt? Mukava kyllä on, ainakin tähän saakka ollut...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näyttää riittävän että on joku 20v.

        Mee vanhainkotiin töihin ja oot kuumaa kamaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tiedetään jo ettet voi moikata vanhempia ihmisiä. Prinsessa on susta ainoa mukava ihminen ja tuo sulle hymyn huulille. Onhan hän sellanen parikymppinen kaunotar.

        Ja mitä kukaan kaunotar täällä palstalla tekisi? Eiköhän niillä ole vientiä tuolla ulkona? Luksus elämää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et voi tietää millainen kaunotar hän on.... Tuskin olet nähnyt? Mukava kyllä on, ainakin tähän saakka ollut...

        No onhan hänellä timmi kroppa kun lenkillä käy. Ylipainoinen ei varmasti jaksais juosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee vanhainkotiin töihin ja oot kuumaa kamaa.

        Voin myös mennä suoraan hautaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et voi tietää millainen kaunotar hän on.... Tuskin olet nähnyt? Mukava kyllä on, ainakin tähän saakka ollut...

        Hän on sanonut että on ollut lapsesta asti naisellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan hänellä timmi kroppa kun lenkillä käy. Ylipainoinen ei varmasti jaksais juosta.

        Et voi silti tietää... Olettaa voi kaikenlaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sanonut että on ollut lapsesta asti naisellinen.

        No sitten voi olla myös hyvä, ettei näe minua. Järkyttyisi niin kuin kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voin myös mennä suoraan hautaan.

        Se on sun valinta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sitten voi olla myös hyvä, ettei näe minua. Järkyttyisi niin kuin kaikki muutkin.

        mä jätän sut rypee itsesäälissä. Eiköhän prinsessa tulee joskus yöllä taas iloisesti moikkaa sua ja sitten kaikki on taas hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun valinta.

        Enkä usko että oot Karjalan evakon jälkeläinen kun oot noin hemmettin ahdasmielinen ja rajoittunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sanonut että on ollut lapsesta asti naisellinen.

        Ai? missä kohtaa olen noin sanonut? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä usko että oot Karjalan evakon jälkeläinen kun oot noin hemmettin ahdasmielinen ja rajoittunut.

        Se tuskin siihen yksin vaikuttaa...


      • Anonyymi

        En minä.
        Tuo peli on ihanaa. Sitä se on ollut koko elämäni.


    • Mikä harmittaa?

      • Täällä töissä kohdellaan kuin paskaa.


      • Anonyymi

        prinsessa anna sudelle hali niin hän laittaa hymy emojin viestin perään


      • Anonyymi

        kun kassatyttö ei sanonut sudelle moi ja susi suivaantui tästä kun häntä ei tervehditty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun kassatyttö ei sanonut sudelle moi ja susi suivaantui tästä kun häntä ei tervehditty.

        No se ei ollut vain yksi ihminen... Kaikki on samanlaisia minua kohtaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se ei ollut vain yksi ihminen... Kaikki on samanlaisia minua kohtaan.

        paitsi prinsessa. Sutta ei haittaa vaikka prinsessa olis ylipainoinen


      • mustasusi kirjoitti:

        Täällä töissä kohdellaan kuin paskaa.

        Teillä on huono työilmapiiri sitten 🤔


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Teillä on huono työilmapiiri sitten 🤔

        Siis, kun minä en ole samasta firmasta kuin muut. Muut kyllä seurustelee keskenään. Minä olen täällä ihan ulkopuolisena hommissa. Tauot ja kaikki täytyy pitää omassa yksinäisyydessä. Eri asia sitten niillä, jotka olleet tässä talossa vuosia töissä... Minut siirrettiin tänne muualta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Teillä on huono työilmapiiri sitten 🤔

        Mutta kun sutta kohdellaan huonosti täällä palstoillakin. Sinä prinsessa olet ainoa joka tuo suden elämään iloa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siis, kun minä en ole samasta firmasta kuin muut. Muut kyllä seurustelee keskenään. Minä olen täällä ihan ulkopuolisena hommissa. Tauot ja kaikki täytyy pitää omassa yksinäisyydessä. Eri asia sitten niillä, jotka olleet tässä talossa vuosia töissä... Minut siirrettiin tänne muualta.

        Niin koska 17-vuotias teini ei tykännyt kun ilmoitit hänelle ihastumisesta. Mitä mieltä prinsessa on saako työpaikalla kertoa ihastumisesta ala-ikäiselle työkaverille?


      • mustasusi kirjoitti:

        Siis, kun minä en ole samasta firmasta kuin muut. Muut kyllä seurustelee keskenään. Minä olen täällä ihan ulkopuolisena hommissa. Tauot ja kaikki täytyy pitää omassa yksinäisyydessä. Eri asia sitten niillä, jotka olleet tässä talossa vuosia töissä... Minut siirrettiin tänne muualta.

        Mitä jos vaihtaisit työpaikkaa? Onko aivan absurdi ajatus? 😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä jos vaihtaisit työpaikkaa? Onko aivan absurdi ajatus? 😅

        No... Pitää sitäkin miettiä kyllä. Ei tämä ole enää kivaa. Ennen viihdyin siellä mistä minut potkittiin pois. Siellä minusta pidettiin ja kutsuttiin nimelläni. Täällä olen vaan joku paska vartija.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä jos vaihtaisit työpaikkaa? Onko aivan absurdi ajatus? 😅

        susi sai jo potkut aikasemmasta työpisteessä ja susi ei osaa tehdä muuta koska on niin tyhmä ja vanha


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No... Pitää sitäkin miettiä kyllä. Ei tämä ole enää kivaa. Ennen viihdyin siellä mistä minut potkittiin pois. Siellä minusta pidettiin ja kutsuttiin nimelläni. Täällä olen vaan joku paska vartija.

        Pidettiin . ai nettakin joka meni pomolle sanoo että kerroit olevasi ihastunut. Onko se susi sun mielestä tykkäämistä jos saat potkut muualle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidettiin . ai nettakin joka meni pomolle sanoo että kerroit olevasi ihastunut. Onko se susi sun mielestä tykkäämistä jos saat potkut muualle?

        Minä en tarkoittanut sillä häntä. Hän kuului siellä niihin jotka ei minua tuntenut. Hänelle en ollut mitään, muuta kuin yököttävä pappa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tarkoittanut sillä häntä. Hän kuului siellä niihin jotka ei minua tuntenut. Hänelle en ollut mitään, muuta kuin yököttävä pappa.

        Kuule susi kun työpaikalle ei mennä työaikana kertomaan ihastumisesta varsinkaan ala-ikäiselle tytölle. Sä et nyt ymmärrä että sä olet yli 30 vuotta vanhempi kuin netta. Sä et näe edelleenkään mitään väärää mennä kertoo tunteista lapselle .Kyllä lain silmissä 17 vuotias on vielä lapsi


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä jos vaihtaisit työpaikkaa? Onko aivan absurdi ajatus? 😅

        Miten minä olen sinua haukkunut? 🙁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule susi kun työpaikalle ei mennä työaikana kertomaan ihastumisesta varsinkaan ala-ikäiselle tytölle. Sä et nyt ymmärrä että sä olet yli 30 vuotta vanhempi kuin netta. Sä et näe edelleenkään mitään väärää mennä kertoo tunteista lapselle .Kyllä lain silmissä 17 vuotias on vielä lapsi

        Älä jaksa jauhaa tuota vanhaa asiaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä jaksa jauhaa tuota vanhaa asiaa...

        Itehän olet avautunut täällä netasta ja uskoit pari päivää sitten että netta aidosti on palstalla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Miten minä olen sinua haukkunut? 🙁

        Et sinä ole minua haukkunut 😯


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Et sinä ole minua haukkunut 😯

        Ei minulla ole mitään syytä haukkua sinua. Enkä toivottavasti koskaan pahoita mieltäsi. 😥


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään syytä haukkua sinua. Enkä toivottavasti koskaan pahoita mieltäsi. 😥

        Älä huoli 😊


    • Anonyymi

      jee prinsessa on taas palstalla ja sutta hymyilyttää kun prinsessa tuli tänne. Voi miten ihana teidän suhde on .

    • Susi starttaa taas kotiinsa, omaan yksinäiseen linnaansa. 🚘🐺🌃

    • Anonyymi

      miten susi pärjää kun prinsessalla alkaa työt? 8 tuntia ilman prinsessaa ja sinä aikana kerkee monta kertaa ottaa martyyriasenteen ja asennevammansa esiin. Jos näin ei tapahdu niin ihme on tapahtunut.

    • Hyvää yötä Prinssille…☺️ nukutaanhan paremmin kuin viimeyönä😴

      • Hyvää yötä Prinsessalle... Toivottavasti nyt saadaan hyvin unta. ☺️
        Nähdään aamulla 😴


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä Prinsessalle... Toivottavasti nyt saadaan hyvin unta. ☺️
        Nähdään aamulla 😴

        Tavataan taas aamulla. Tai päivällä, riippuu koska heräämme…😆

        Uniäijä tulkoon paiskomaan sitä taikahiekkaansa silmiini ja sinunkin silmiisi😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tavataan taas aamulla. Tai päivällä, riippuu koska heräämme…😆

        Uniäijä tulkoon paiskomaan sitä taikahiekkaansa silmiini ja sinunkin silmiisi😊

        Kiitos, jätti viime yönä tekemättä sen kokonaan. 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, jätti viime yönä tekemättä sen kokonaan. 😆

        Hur mår du🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hur mår du🤠

        Anna mulle turvatakuut, että yrität

        Takuut ettet solvaa minua tyhjästä

        Koska

        Rakkaus on tärkein


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hur mår du🤠

        Jag mår bra, tack. God morgon☕️
        Mår du bra också?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mulle turvatakuut, että yrität

        Takuut ettet solvaa minua tyhjästä

        Koska

        Rakkaus on tärkein

        Mikä tämä on haikuruno jaappanialainen, vaiko eikö?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä Prinsessalle... Toivottavasti nyt saadaan hyvin unta. ☺️
        Nähdään aamulla 😴

        Minä olen prinsessa. Minä nukun.


    • Anonyymi

      Uusi valoisa koti.
      Uusi ihastusrakastus.
      Ei voisi paremmin olla.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4111
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2317
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      132
      1662
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      101
      1452
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1413
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      55
      1115
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe