Uskonnoissa tuntuu lusifer? , olevan takana ja suuntauksissa myös.
Katolilaisuus on pedofiliaa monelta osin ja Paavi ei pyydä anteeksi lapsilta.
Puhuvat Rakkaudesta mutta tekevät toisin,saastaa !
Ortodoksi Venäjä,mennyt pilalle.
Amerikkalaiset lahkot,pelko ja ahdistus kuka on oikeassa,ettei nyt tekisi väärin.
Kuka upotetaan ja ahdistus ja ahdistetaan taivaan sanomalla ihmisiä mitä eri muotoisin ,että pelastut.
Lestadiolaisuus,synkkä tarina pelosta ja painostuksesta sekä ilosta ja onnesta.
Amerikanlahkoissa hylkääminen ja pedofilia kuuluu kuvaan myös.
Luterilaisuus,pride,muut oudot asiat.Raamatun vastaisia asioita tehdään?
Kaikissa on pelko kuolemasta vaikka Kristus on kuollut syntiemme tähden !
Mitä te pelkäätte ?
Uskonnot ja lahkot.
17
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Liperistä puuttuu moskeija
- Anonyymi
Liperistä puuttuu moskeija
On se kirkon vierssä oleva jallarulla kahvila.
Taittaa jo onneksi lähteä.. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878946X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kun jatkuvasti puhutaan nyt tuosta diakonin, Tonin Hurmeen teoista Oulun seurakunnan sisällä, niin miksi kaikki kirjoitukset siitä poistetaan? Jos hän on kosketellut alle 13vuotiaita tyttöjä, onhan hänen kannettava vastuu.
- Anonyymi
Ateisti olen ja ateistina kuolen, uskoon itseeni ja evoluutioon..
Mitään uskontoa en kaipaa elämääni synkistämään, minun on hyvä näin...- Anonyymi
Mitään uskontoa en kaipaa elämääni synkistämään, minun on hyvä näin...
Kristus ei ole uskonto,hän on Rakkaus !
En minäkään ota vastaan kirkkoa enään .
- Anonyymi
Se on tuo lähimmäisen rakkaus mikä seurakunnassa on joka ei tosin koske homoja ja lesboja.
- Anonyymi
Satupiirejä riittää niin meillä kuin muuallakin. Totuuden siementä niissä on turhaa etsiä..
Itse palvon saatanaa, voi veljet kun on kivaa...- Anonyymi
Itse palvon saatanaa, voi veljet kun on kivaa...
Tulet tuntemaan,kohta ei ole kivaa.
- Anonyymi
Totuus vapauttaa valheesta olipa asia mikä hyvänsä.
Sellainen on aitoa oikeaa elämää.
Avoimuus, totuudellisuus ja rehellisyys.
Siitä on Jeesus paasannut kuten monet muutkin opettajat kautta aikojen.
Pahaa on myös takertua/luottaa omaisuuksiin , mihin vain , jopa omaan kulkineeseensa eli kehoonsa , maatahan se vain on ja sieltä tullut.
Ulkokultaiset kristityt ja narsistiset persoonallisuudet jotka väittävät itse omaavansa pyhän hengen ovat oksettavinta sakkia mitä Jeesuksen oppien varjolla liikuskelee. Hyi hitto.
JJM - Anonyymi
Kyllä Liperiin tulee moskeija minareetteineen, seuraava tulee Lentiiraan.
T. Suomen Ajatollah.- Anonyymi
Eikö Liperissä ole vielä moskeijaa minareetteineen, tasta on tehtava edyskyntakysely.
T. Itiksen Imaami Helsingistä.
Kaikki missä kristinusko on mukana, siitä on tullut pahaa. Hyvien tekojenkin mentaliteetti on vilpillinen. Kaikki JEESUKSEN KRISTUKSEN nimissä. Kyllä minullakin ennen uskoontuloa oli tolkku. Luulin kaikenlaista. Kristittyjen pahuus yllätti. OMAT AJATUKSENI YLLÄTTIVÄT MINUT.
- Anonyymi
Kommunisti aloittelee näitä vihakirjoituksia.
- Anonyymi
KAIKKI uskot ja uskomukset ovat pahasta, niiden voimalla soditaan milloin missäkin.. Sairaita satuja ja tarinoita jotka on ihmisten vilkas mielikuvitus tehnyt... Itseeni uskon ja mahdollisuuksiini elämässä, noudatan SUOMEN lakia. Riittää minulle...
- Anonyymi
Eikö ole järkyttävää,e että tangokuningas on paljastunut pedofiiliksi?
- Anonyymi
Katsotaan, mitä paavi saa aikaiseksi tällä tempullaan Jouluna:
https://amg-news.com/breaking-pope-to-open-5-sacred-portals-on-christmas-eve-this-ritual-has-never-been-done-before/
BREAKING: Pope to Open 5 Sacred Portals on Christmas Eve, This Ritual Has NEVER Been Done Before!
BREAKING: Pope Francis to open 5 Sacred Portals on Christmas Eve in a RITUAL NEVER SEEN BEFORE! A historic, shocking move shaking the Catholic Church and the world. What does it mean? Prophecy, grace, or a warning? Find out NOW!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828