Perussuomalainen kansanedustaja Teemu Keskisarjan kirjoittama Tuusulan Hyrylään tositapahtumiin perustuva kirja antaa realistisen kuvan kouluttajien elämästä. Ressu Kivelä toimi kouluttajana samassa varuskunnassa lyhyen uransa alussa. Alokkailta kiristettiin rahaa, sukupuolielinten rasvaaminen, niskoittelijoiden nenän työntäminen toisten varusmiesten peräaukkoihin olivat simputtamisen muotoja. Nämä kirjassa esiintyvät tapaukset olivat vielä osittain käytössä Ressun aikana 1970-luvun lopulla ja jopa seuraavan vuosikymmenen alussa. Harva kuitenkaan haluaa omalla nimellään näistä kertoa mutta Ressun kirjoituksia miesten välisistä jutuista ja muista homo hommista sekä uimahallin porttikiellot kuten kirjassa eräälle kenraalille kertovat Ressun todellisesta suuntautumisesta.
Teemu Keskisarja Vääpeli T:n tapaus
8
467
Vastaukset
- Anonyymi
Ressu on kyllä nauttinut työskentelystä nuorten varusmiesten kanssa ja saanut irstailla vapaasti. Nyt ei uimahallissa lasten "tuijottelua" katsota läpi sormien ja penalttia tulee säännöllisesti.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178789515
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Soveltuvuustestit alalle tulivat vasta reilu parikymmentä vuotta sitten ja siihen saakka saimme toimia miten halusimme. Nykyään ei puolustusvoimien palvelukseen hyväksytä kaltaisiamme vaan ne hoidetaan vahvalla lääkityksellä tai jopa hoitolaitoksissa. Oma urani kouluttajana Hyrylässä jäi lyhyeksi kuten urani puolustusvoimissa ja siitä olen edelleen katkera Vaasan esikunnan ruotsinkielisille kateellisille paskiaisille, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kyllähän vähitellen Ressu sairauteensa suhtautuu myönteisesti ja hyväksyy kaikki saamansa rangaistukset.
- Anonyymi
Ei jäänyt Ressulla tuijottelun tasolle vaan tilanne oli vakavampi mutta lapsen edun kannalta syyttämättäjättämis kynnys ylittyi ja vain porttikiellot olivat rangaistuksena.
- Anonyymi
TEEMU KESKISARJA: Historia on kärsimyksen suhteuttamisen instrumentti
YouTube
"Suomalaiset ovat alkuperäiskansa" - Anonyymi
Jalkarättien käyttö ja miinojen kanto Ressun ydinosaamista Keuruulla 1974.
- Anonyymi
Uutislähetyksissä kommentaattoreina olevilla upseereilla lähes aina laskuvarjohyppy tunnukset rinnassa tai rajavartija tunnus. Kellään ei ole kuten Ressulla hakkua ja lapiota eli pioneeritunnusta. Mistä tämä johtuu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785