Oikea vastaus on: 6605 eli kaikki sen asukkaat. Jokainen vähänkään fiksumpi nuori lähtee pois ja mitä jää jäljelle? Jumalaan uskovia samaa navetantakusta ikänsä tuijottavia umpimielisiä juntteja.
Montako junttia mahtuu haapavedelle?
14
475
Vastaukset
- Anonyymi
helpottiko? varmasti löytyy sinullekin auttava puhelin.
- Anonyymi
Itkettääkö totuus junttia?
Anonyymi kirjoitti:
Itkettääkö totuus junttia?
ota addick banaani ja rauhotu kun raivoat taas viesteille jotka olet kirjoittanut itse ;)
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178789522
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
väärin laskettu..
puuttuuhan tuosta Pyhäjärven luotsi ja Trolli..."Anonyymi 04.05.2023 10:45
Paikkakunta nimeltä Pyhäjärvi mainittu Haapavesi palstalla ja sana trolli Sensuurin, bannien ja jäähyjen vuoro kuten tähänkin asti vai mitä Pyhäjärven trolli?"Sinä pyhäjärven trolliluots i säilytät aina KAIKKI viestit joissa sinä itse auot päätä itsellesi sinun poistaessa järjestelmällisesti jokaiselta paltalta vastaukset provoihisi joissa esim. mainitaan vain jokin sinun ANONYYMEISTÄ nikeistäsi tai paikkakunta mistä olet kotoisin.
- Anonyymi
Ota pyhäjärven trolli banaani ja rauhotu kun saat taas raivarit ennen kuin sinun provihisi edes vastataan 😂
- Anonyymi
Mene vaikka helevettin kuuseen, ja pysy siellä'!
- Anonyymi
Erämaa karuudessaan ja synkkyydessään tuottaa umpimielisyyttä .
Haapaveellä asuvalla pitää olla happipullot iteltä ja käyvä täyttämäsä ne josain muualla, misä on vähän avarampaa ja hapekkaampaa.
- Anonyymi
Lapsellista höpinää ja vielä "aikuisilta"ihmisiltä .
- Anonyymi
Turvejuntti....
Kunnianimitys joka kalskahtaa juurikin siltä mistä on kyse eli oppimattomista "DEEP River" tasoisista asukeista turvesoiden reunoilla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvejuntti....
Kunnianimitys joka kalskahtaa juurikin siltä mistä on kyse eli oppimattomista "DEEP River" tasoisista asukeista turvesoiden reunoilla...ek sille maantieteelle voi mitään
Anonyymi kirjoitti:
Turvejuntti....
Kunnianimitys joka kalskahtaa juurikin siltä mistä on kyse eli oppimattomista "DEEP River" tasoisista asukeista turvesoiden reunoilla...ota addick banaani ja rauhotu kun raivoat taas viesteille jotka olet kirjoittanut itse ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043