Just sulle muuta et ansaitse
Paskaa loppu elämää
16
289
Vastaukset
Ihan sitä samaa myös sulle.
- Anonyymi
Sinä se kusipää olet mitään muuta et ansaitse kuin paskaa
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se kusipää olet mitään muuta et ansaitse kuin paskaa
Mitä minä olen sinullekin muka tehnyt koskaan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
susi sun ei tartte kommentoida jokaista ketjua. Sä ite taas alotit ton. Miksi sun pitää kommetoida kaikkea.
Anonyymi kirjoitti:
susi sun ei tartte kommentoida jokaista ketjua. Sä ite taas alotit ton. Miksi sun pitää kommetoida kaikkea.
Tämä oli varmasti minulle tarkoitettu. Näin jokainen ajattelee minusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tämä oli varmasti minulle tarkoitettu. Näin jokainen ajattelee minusta.
Prinsessan mielestä ole tosi mukava. Ei hän muuten peittelisi sua joka ilta vuoteeseen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tiedät ja sen taakan kannat harteillasi koko lopun elämäsi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedät ja sen taakan kannat harteillasi koko lopun elämäsi
Juu, sanoin moi nuorelle kassalle joka ei edes moikannut takaisin. Kai mun pedarimaine on kiirinyt kauas.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu, sanoin moi nuorelle kassalle joka ei edes moikannut takaisin. Kai mun pedarimaine on kiirinyt kauas.
Pitääkö mun taas muistuttaa että netta oli ala-ikäinen kun menit työpaikalla kertoo tunteista.
- Anonyymi
Aikuisten keskuteluissa olisi hyvä antaa jotain perusteluita.
Muuten white-trash filtterit skulaa mitä skulaa.- Anonyymi
Sinä teinin tasolle taantunut pappa pidä pääsi kiinni.
- Anonyymi
Kuinka sulla on pokkaa toivoa kellekään kurjaa loppuelämää? Vaikutat sokealta tomppelilta, jolla ei ole monellekaan hyvää sanottavaa
- Anonyymi
Sitä toivon myös sinulle todella paskan epäonnen loppuelämää sinulle myös
- Anonyymi
Toivottavasti pahat sudet tulevat uniisi öisin
- Anonyymi
Toivottavasti lähdet.
- Anonyymi
Antipatiaa, syy on epäilemättä ja varmaan legit eikä wtf + bullshit.
Kuten tapana on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066643Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai495796Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865282Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614063Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383328Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53313HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381015