Kuka siirtelee

Anonyymi-ap

K-nuotan ilmoitustaululle jätettyjä ilmoituksia ?

25

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palkattu siirtäjä.

      • Anonyymi

        Heh


    • Anonyymi

      Mitä merkitystä jos kerran jäävät näkyviin seinälle

      • Anonyymi

        Oli tai ei,miksi pitää siirrellä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tai ei,miksi pitää siirrellä ?

        No siksi, että olis joku tolkku siinä laputtamisessa. Yleensäkin nuo taulut ovat kuin..., noh jääköön sanomatta, mutta jos jätätte ilmoituksen, niin olis kyllä huolehtia se sieltä myös pois. Tajuuttekos pölövästit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi, että olis joku tolkku siinä laputtamisessa. Yleensäkin nuo taulut ovat kuin..., noh jääköön sanomatta, mutta jos jätätte ilmoituksen, niin olis kyllä huolehtia se sieltä myös pois. Tajuuttekos pölövästit?

        Olisiko tästä vinkistä hyötyä ?
        Käytäntö pitäisi olla sellainen,jos ei ole laitettu ilmoituksen jättöpäivää , niin se poistetaan heti .
        Mutta sellaiset ilmoitukset joissa on jättöpäivä ilmoitettu,ne poistetaan kuukauden kuluttua.


    • Anonyymi

      Aivan sama kuka siirtelee, mutta siirtely haittaa?
      Vai haluatko että ilmoituksesi on parhaalla mahdollisella paikalla keskellä taulua tms?

      • Anonyymi

        Pyrin laittamaan ilmoituksen,paikkaan missä on tilaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrin laittamaan ilmoituksen,paikkaan missä on tilaa .

        Polvijärvellä joku siirtelee kissoja viinijärvelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polvijärvellä joku siirtelee kissoja viinijärvelle

        Olipa uutinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polvijärvellä joku siirtelee kissoja viinijärvelle

        Miksi kissa siirretty Poltsilta Viinijärvelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polvijärvellä joku siirtelee kissoja viinijärvelle

        Joku oli siirtännä naisesa meille. Oli siinä selittämistä emännälle, eikä se siltä uskonu, jotta ei ollu minun tuoma, vaikka samalla Tallinnan reissulla oltiinki.


    • Anonyymi

      Vie Ässään, K-kaupan ilmoitustaululla ei pysy mikään viikkoakaan…

      • Anonyymi

        Joskus ei tuntiakaan.
        Eräs henkilö oli laittanut K-Nuotan ilmoitustaululle,todella "selkokielisen" kommentin renkaiden puhkojasta .
        Mutta henkilökunta poisti sen melkein välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ei tuntiakaan.
        Eräs henkilö oli laittanut K-Nuotan ilmoitustaululle,todella "selkokielisen" kommentin renkaiden puhkojasta .
        Mutta henkilökunta poisti sen melkein välittömästi.

        Onko polvijärvellä muka joku renkaan puhkoja.


    • Anonyymi

      Eipä tää kauppias muutenkaan hoida hommiaan aina on tavara lopussa tai ei oo tyllutkaan.ja tylyä käytöstä ei tervehdikkään ja rouva kauppias tiuskii asiakkaille🙄

      • Anonyymi

        Nyt olen kyllä täysin eri mieltä . K-Nuotan kauppiaat eivät ole koskaan minulle eikä kenellekään tutulleni tiuskineet. Palvelu on paljon ystävällisempää kuin S-msrketissa. Ja jos joku tavara loppuu niin tilaavat uutta.


      • Anonyymi

        Eipä rahattomia tervehitä muuvallakaan.


    • Anonyymi

      Jospa sillä Lieksasta muuttaneella rosvo pojalla on joku tarve siirrellä niitä (joku uus konnuus mielessä) ainakin kun päivittäin käyn kaupassa ni se on maleksimassa siellä.

    • Anonyymi

      Eiköhän Nuotan ilmoitustaululle mahdu ihan jokaisen ilmoitukset.

      • Anonyymi

        Ei mahtunut liian pieni taulu kun joutui viemään ilmon muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahtunut liian pieni taulu kun joutui viemään ilmon muualle

        Synnyin Polvijärvellä, mutta muutettiin pois jo kun olin pikkuskidi - onneksi. Jos oltaisiin jääty, niin varmaan minustakin olis tullu tommonen nenänkaivajatollo.


    • Anonyymi

      Ettei itse Lucifer!

    • Anonyymi

      Taitaa olla aloittajalla Hermanni Päätalon vaivat ,mikäs merkitys näillä verhoilla on,

      • Anonyymi

        Pakko myöntää , ÄO-määräni ei riitä ymmärtämään kommenttiasi .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe