K-nuotan ilmoitustaululle jätettyjä ilmoituksia ?
Kuka siirtelee
25
1579
Vastaukset
- Anonyymi
Palkattu siirtäjä.
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Mitä merkitystä jos kerran jäävät näkyviin seinälle
- Anonyymi
Oli tai ei,miksi pitää siirrellä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tai ei,miksi pitää siirrellä ?
No siksi, että olis joku tolkku siinä laputtamisessa. Yleensäkin nuo taulut ovat kuin..., noh jääköön sanomatta, mutta jos jätätte ilmoituksen, niin olis kyllä huolehtia se sieltä myös pois. Tajuuttekos pölövästit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi, että olis joku tolkku siinä laputtamisessa. Yleensäkin nuo taulut ovat kuin..., noh jääköön sanomatta, mutta jos jätätte ilmoituksen, niin olis kyllä huolehtia se sieltä myös pois. Tajuuttekos pölövästit?
Olisiko tästä vinkistä hyötyä ?
Käytäntö pitäisi olla sellainen,jos ei ole laitettu ilmoituksen jättöpäivää , niin se poistetaan heti .
Mutta sellaiset ilmoitukset joissa on jättöpäivä ilmoitettu,ne poistetaan kuukauden kuluttua.
- Anonyymi
Aivan sama kuka siirtelee, mutta siirtely haittaa?
Vai haluatko että ilmoituksesi on parhaalla mahdollisella paikalla keskellä taulua tms?- Anonyymi
Pyrin laittamaan ilmoituksen,paikkaan missä on tilaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrin laittamaan ilmoituksen,paikkaan missä on tilaa .
Polvijärvellä joku siirtelee kissoja viinijärvelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa uutinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kissa siirretty Poltsilta Viinijärvelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku oli siirtännä naisesa meille. Oli siinä selittämistä emännälle, eikä se siltä uskonu, jotta ei ollu minun tuoma, vaikka samalla Tallinnan reissulla oltiinki.
- Anonyymi
Vie Ässään, K-kaupan ilmoitustaululla ei pysy mikään viikkoakaan…
- Anonyymi
Joskus ei tuntiakaan.
Eräs henkilö oli laittanut K-Nuotan ilmoitustaululle,todella "selkokielisen" kommentin renkaiden puhkojasta .
Mutta henkilökunta poisti sen melkein välittömästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ei tuntiakaan.
Eräs henkilö oli laittanut K-Nuotan ilmoitustaululle,todella "selkokielisen" kommentin renkaiden puhkojasta .
Mutta henkilökunta poisti sen melkein välittömästi.Onko polvijärvellä muka joku renkaan puhkoja.
- Anonyymi
Eipä tää kauppias muutenkaan hoida hommiaan aina on tavara lopussa tai ei oo tyllutkaan.ja tylyä käytöstä ei tervehdikkään ja rouva kauppias tiuskii asiakkaille🙄
- Anonyymi
Nyt olen kyllä täysin eri mieltä . K-Nuotan kauppiaat eivät ole koskaan minulle eikä kenellekään tutulleni tiuskineet. Palvelu on paljon ystävällisempää kuin S-msrketissa. Ja jos joku tavara loppuu niin tilaavat uutta.
- Anonyymi
Eipä rahattomia tervehitä muuvallakaan.
- Anonyymi
Jospa sillä Lieksasta muuttaneella rosvo pojalla on joku tarve siirrellä niitä (joku uus konnuus mielessä) ainakin kun päivittäin käyn kaupassa ni se on maleksimassa siellä.
- Anonyymi
Eiköhän Nuotan ilmoitustaululle mahdu ihan jokaisen ilmoitukset.
- Anonyymi
Ei mahtunut liian pieni taulu kun joutui viemään ilmon muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mahtunut liian pieni taulu kun joutui viemään ilmon muualle
Synnyin Polvijärvellä, mutta muutettiin pois jo kun olin pikkuskidi - onneksi. Jos oltaisiin jääty, niin varmaan minustakin olis tullu tommonen nenänkaivajatollo.
- Anonyymi
Ettei itse Lucifer!
- Anonyymi
Taitaa olla aloittajalla Hermanni Päätalon vaivat ,mikäs merkitys näillä verhoilla on,
- Anonyymi
Pakko myöntää , ÄO-määräni ei riitä ymmärtämään kommenttiasi .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185