Yksinäisen suden ketju

Täällä taas. Siellä minne kuulunkin. Yksinäisyydessä. Ikuisesta ikuiseen.

88

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susi yksinäinen, niin eläväinen. Prinsessa tahtoo lohduttaa, kun sutta harmittaa. Ei mikään ikuista olekaan, hän muistuttaa. Ei yksinäisyys jatku loputtomiin, ei ikinä äärettömiin 😔

      • Kiitos lohdutuksesta prinsessalle... Kyllä joskus vaan tuntuu siltä.


      • Anteeksi pyydän Prinsessalta, kun olen näin vaikea ihminen.... Pelkään vaan jääväni yksin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Anteeksi pyydän Prinsessalta, kun olen näin vaikea ihminen.... Pelkään vaan jääväni yksin.

        Ei sitä tarvitse anteeksi pyytää. Sanottakoon kuitenkin, että olen sinusta huolissani. Siltikin, vaikka olet sanonut ettei tarvitse olla…


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Anteeksi pyydän Prinsessalta, kun olen näin vaikea ihminen.... Pelkään vaan jääväni yksin.

        On syytäkin pyytää anteeksi. Sä syyytät prinsessaa hylkäämisestä ja haluat koko ajan hän läsnäoloaan täällä. Ymmärrä susi että prinsessalla on oma elämä. Sinä elät nettimaailmassa ja et ymmärrä että muilla on elämää netin ulkopuolella. Sä olet jäänyt jo yksin koska sä hyväksyt vaan kauniit ja nuoret naiset. Herää susi todelliseen maailmaan tästä sun nettimaailmasta.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse anteeksi pyytää. Sanottakoon kuitenkin, että olen sinusta huolissani. Siltikin, vaikka olet sanonut ettei tarvitse olla…

        No, ehkä minä olen vähätellyt tätä olotilaani... Minusta on mukava että olet olemassa. En halua sinulle mikään taakka olla. Yritän nyt piristyä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On syytäkin pyytää anteeksi. Sä syyytät prinsessaa hylkäämisestä ja haluat koko ajan hän läsnäoloaan täällä. Ymmärrä susi että prinsessalla on oma elämä. Sinä elät nettimaailmassa ja et ymmärrä että muilla on elämää netin ulkopuolella. Sä olet jäänyt jo yksin koska sä hyväksyt vaan kauniit ja nuoret naiset. Herää susi todelliseen maailmaan tästä sun nettimaailmasta.

        Minulla on vaikeuksia luottaa, kun minut on kerta toisensa jälkeen aina hylätty.
        Kyllä minä sen tiedostan ja joka päivä saan nähdä sen, miten vähän "nuoria kauniita" kiinnostaa minun läsnäolo. Hivelee itsetuntoa kovasti sellainen. Parempi kun ei vaan enää välittäisi yhtään kestään ympärillä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, ehkä minä olen vähätellyt tätä olotilaani... Minusta on mukava että olet olemassa. En halua sinulle mikään taakka olla. Yritän nyt piristyä. :)

        Ai vähätellyt? Eli tilanne on siis todellisuudessa pahempi? 😬
        Et sinä mikään taakka olekaan… minua huolettaa vain tuo välillä aika voimakaskin alavireisyys ja itsetuhoiset puheet.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai vähätellyt? Eli tilanne on siis todellisuudessa pahempi? 😬
        Et sinä mikään taakka olekaan… minua huolettaa vain tuo välillä aika voimakaskin alavireisyys ja itsetuhoiset puheet.

        Anteeksi anna... Yritän parantua. 🌼


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Anteeksi anna... Yritän parantua. 🌼

        Älä valehtele taas. Sä tuut jatkossakin jatkaa samalla linjalla. Miten sä pärjäät kun prinsessalla alkaa työt. Miten sä kestät sen ettei hän ole sun seurana täällä sun nettimaailmassa. Ihme on jos et valita asioista joko tänään myöhemmin tai huomenna viimeistään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Anteeksi anna... Yritän parantua. 🌼

        Hyväksyn anteeksipyyntösi, vaikkei tosiaan minulta tarvitse tällaista anteeksi pyytääkään. Et sinä ole minua loukannut koskaan. 😊
        Toivon sinulle parempia päiviä🌹


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyväksyn anteeksipyyntösi, vaikkei tosiaan minulta tarvitse tällaista anteeksi pyytääkään. Et sinä ole minua loukannut koskaan. 😊
        Toivon sinulle parempia päiviä🌹

        Jos sinä et enää halua jutella minun kanssa täällä, niin toivon että kerrot sen. Minulla ei ole mitään virkaa sitten olla enää koko palstalla, jos sinäkin minut hylkäät. 😥


      • mustasusi kirjoitti:

        Jos sinä et enää halua jutella minun kanssa täällä, niin toivon että kerrot sen. Minulla ei ole mitään virkaa sitten olla enää koko palstalla, jos sinäkin minut hylkäät. 😥

        Susi, minä nukuin ja heräsin vasta äskettäin… olin todella väsynyt ja päätä särki lujaa, otin lääkettä ja kävin nukkumaan. En jaksanut jutella laisinkaan😴🤕


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi, minä nukuin ja heräsin vasta äskettäin… olin todella väsynyt ja päätä särki lujaa, otin lääkettä ja kävin nukkumaan. En jaksanut jutella laisinkaan😴🤕

        Hyvä että tulit sen kertomaan... Niin minä kyllä ajattelinkin että menit nukkumaan, mutta nyt kello on jo paljon... Ei se mitään, hyvä kun sait levättyä nyt... Toivottavasti pääkipu hellittää. Eikö sinun kohta pidä mennä nukkumaan uudelleen?
        Minulla on huomenna herätys aikainen. Minäkin olen tänään ollut tavallista väsyneempi....


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi, minä nukuin ja heräsin vasta äskettäin… olin todella väsynyt ja päätä särki lujaa, otin lääkettä ja kävin nukkumaan. En jaksanut jutella laisinkaan😴🤕

        Minä lähden nyt käymään kuntosalilla. Jos jaksaisin vähän vaikka treenata vielä tänään. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvä että tulit sen kertomaan... Niin minä kyllä ajattelinkin että menit nukkumaan, mutta nyt kello on jo paljon... Ei se mitään, hyvä kun sait levättyä nyt... Toivottavasti pääkipu hellittää. Eikö sinun kohta pidä mennä nukkumaan uudelleen?
        Minulla on huomenna herätys aikainen. Minäkin olen tänään ollut tavallista väsyneempi....

        Kohta pitää mennä uudestaan nukkumaan, totta kyllä😄 elämä on toisinaan yhtä nukkumista, mutta minkäs sille mahtaa.
        On taas herätys aikainen minullakin aamulla. Kello soi 5:30, mutta yleensä nousen vasta varttia taikka kymmentä vaille kuusi. ⏰


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kohta pitää mennä uudestaan nukkumaan, totta kyllä😄 elämä on toisinaan yhtä nukkumista, mutta minkäs sille mahtaa.
        On taas herätys aikainen minullakin aamulla. Kello soi 5:30, mutta yleensä nousen vasta varttia taikka kymmentä vaille kuusi. ⏰

        …ja teen kaiken tarvittavan hirveässä kiireessä ja lähden ajelemaan🙃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kohta pitää mennä uudestaan nukkumaan, totta kyllä😄 elämä on toisinaan yhtä nukkumista, mutta minkäs sille mahtaa.
        On taas herätys aikainen minullakin aamulla. Kello soi 5:30, mutta yleensä nousen vasta varttia taikka kymmentä vaille kuusi. ⏰

        Joo olen huomannut saman jutun. 😄
        Minä herään huomenna samaan aikaan. Minun täytyy kuudelta ajella työpaikalle. Olisi muutama aamuvuoro nyt tehtävä. Oli vain tämä 1 päivä vapaana. :)


      • Prinsessasi kirjoitti:

        …ja teen kaiken tarvittavan hirveässä kiireessä ja lähden ajelemaan🙃

        Sitten olet siinäkin samanlainen kuin minä... Mitäänhän ei voi koskaan laittaa valmiiksi, että lähteminen kävisi helpommin. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä että tulit sen kertomaan... Niin minä kyllä ajattelinkin että menit nukkumaan, mutta nyt kello on jo paljon... Ei se mitään, hyvä kun sait levättyä nyt... Toivottavasti pääkipu hellittää. Eikö sinun kohta pidä mennä nukkumaan uudelleen?
        Minulla on huomenna herätys aikainen. Minäkin olen tänään ollut tavallista väsyneempi....

        Etkä ajatellut. Juurihan sä sanoit että prinsessa hylkäsi sut. Mikä ihmeen mielyttämisen ja valehtelun tarve sulla on. Koko illan olet valittanut että prinsessa on hylännyt sut ja nyt sanotkin että ajattelitkin että hän on nukkumassa. Ihan kaksi eri asiaa .Sä sanot muuta ja kun prinsessa sanoo mitä on tehnyt niin sanot aian että kyllä minä niin ajettelin. Miksi sä toimit. Olet kyllä säälittävä mielistelijä. Et sannonut missään kohtaa alkuillan aikana että prinsessa on varmaan nukkumassa vaan valitat ettei prinsessa halua jutella. Oletko noin dementikko susi?


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo olen huomannut saman jutun. 😄
        Minä herään huomenna samaan aikaan. Minun täytyy kuudelta ajella työpaikalle. Olisi muutama aamuvuoro nyt tehtävä. Oli vain tämä 1 päivä vapaana. :)

        Eihän tuo yksi vapaapäivä tunnu missään, tiedän omasta kokemuksesta… esim. viiden päivän työputken jälkeen se yksi vapaa, sitten taas jatkuu heti joku kolme päivää töitä 😒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ajatellut. Juurihan sä sanoit että prinsessa hylkäsi sut. Mikä ihmeen mielyttämisen ja valehtelun tarve sulla on. Koko illan olet valittanut että prinsessa on hylännyt sut ja nyt sanotkin että ajattelitkin että hän on nukkumassa. Ihan kaksi eri asiaa .Sä sanot muuta ja kun prinsessa sanoo mitä on tehnyt niin sanot aian että kyllä minä niin ajettelin. Miksi sä toimit. Olet kyllä säälittävä mielistelijä. Et sannonut missään kohtaa alkuillan aikana että prinsessa on varmaan nukkumassa vaan valitat ettei prinsessa halua jutella. Oletko noin dementikko susi?

        En tiedä, mikä tuo sinun funktiosi on jatkuvasti arvostella ja seurata sanomisiani.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Eihän tuo yksi vapaapäivä tunnu missään, tiedän omasta kokemuksesta… esim. viiden päivän työputken jälkeen se yksi vapaa, sitten taas jatkuu heti joku kolme päivää töitä 😒

        No näinhän tämä just menee.. Juuri tein 5 iltaa ja nyt yksi vapaa sitten 3 aamua... On näitä välillä ollut. Ei paljon palautumaan ehdi tässä ajassa, saati mitään unirytmiä kääntämään aamuvuoroon sopivaksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sitten olet siinäkin samanlainen kuin minä... Mitäänhän ei voi koskaan laittaa valmiiksi, että lähteminen kävisi helpommin. 😄

        Ei tietenkään voi, turhaa vaivata itseään 😆


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eihän tuo yksi vapaapäivä tunnu missään, tiedän omasta kokemuksesta… esim. viiden päivän työputken jälkeen se yksi vapaa, sitten taas jatkuu heti joku kolme päivää töitä 😒

        Susi on uhannut tappaa omat lapsensa koska heillä ei ole tulevaisuutta suden mielestä. Mille se sinusta kuulostaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä lähden nyt käymään kuntosalilla. Jos jaksaisin vähän vaikka treenata vielä tänään. 😊

        Mihin sun masennus hävisi? sulla on pakkomielle prinsessasta. sulla oli koko päivä aikaa mennä salille mutta vasta kun prinsessa tuli palstalle niin voit lähteä kotoa pois.


      • mustasusi kirjoitti:

        No näinhän tämä just menee.. Juuri tein 5 iltaa ja nyt yksi vapaa sitten 3 aamua... On näitä välillä ollut. Ei paljon palautumaan ehdi tässä ajassa, saati mitään unirytmiä kääntämään aamuvuoroon sopivaksi.

        Tuollainen ei ole ollenkaan sitten kivaa. Silloin tuntuu, että asuu työpaikallaan ja ei ole muuta elämää🙁 kyllä kaksi vapaata aina vähintään tarvisi työputkien väliin, niin ehtisi ja jaksaisi tehdä jotain muutakin kuin nukkua…😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sun masennus hävisi? sulla on pakkomielle prinsessasta. sulla oli koko päivä aikaa mennä salille mutta vasta kun prinsessa tuli palstalle niin voit lähteä kotoa pois.

        Sinä et siitä päätä milloin sinne menen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sun masennus hävisi? sulla on pakkomielle prinsessasta. sulla oli koko päivä aikaa mennä salille mutta vasta kun prinsessa tuli palstalle niin voit lähteä kotoa pois.

        Prinsessa osaa poistaa masennukseni. Ei kukaan muu pysty siihen.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tuollainen ei ole ollenkaan sitten kivaa. Silloin tuntuu, että asuu työpaikallaan ja ei ole muuta elämää🙁 kyllä kaksi vapaata aina vähintään tarvisi työputkien väliin, niin ehtisi ja jaksaisi tehdä jotain muutakin kuin nukkua…😃

        Se on totta. Pitäisi olla muuhunkin aikaa, kuin nukkumiseen ja töissä suoriutumiseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä, mikä tuo sinun funktiosi on jatkuvasti arvostella ja seurata sanomisiani.

        Miksi sitten et voi myöntää että pelkäsit että prinsessa on hylännyt sut. kerro toki milloin sanoit prinsessan olevan nukkumassa niin jätän sut rauhaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa osaa poistaa masennukseni. Ei kukaan muu pysty siihen.

        Minähän olen oikea neiti päivänsäde kun sille mielelle satun🤗☀️ on aina mukava kuulla, että tuon iloa toisten päivään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa osaa poistaa masennukseni. Ei kukaan muu pysty siihen.

        hei hienoa. Prinsessa viettää seuraavat vuodet täällä sun seurana ja saa unohtaa oman elämänsä koska sä loukkannut siitä jos prinsessa ei kirjoita sulle. Hän ei voi parisuhdetta etsiä eikä lapsia miettiä koska se aika on poissa täältä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minähän olen oikea neiti päivänsäde kun sille mielelle satun🤗☀️ on aina mukava kuulla, että tuon iloa toisten päivään.

        🤗🤗


    • Minä tulin palstalle alunperin siksi, kun luulin että minua kaivattiin täällä. Ja kun ei niin ei. Mitäs minä sitten täällä enää teen...

    • Anonyymi

      Sulle susi tulee vitun vaikea elämä . Olet riippuvainen prinsessasta ja olet masentunut jos hän ei juttele sun kanssa. Heti jos hän ei ole täällä niin sä masennut ja Prinsessa tulee palstalle niin johan masen nus häipyy heti. Todellanen ei ole tervettä. Et sä voi elää elämääsi täällä prinsessan takia. Luuletko oikeesti että teidän suhde toimii. Loukkaannut heti kun prinsessa ei ole palstalla. Sä et voi vaatia prinsessa olevan sun seurana kokok ajan.Oot vitun tyhmä kun et tajua että muilla on elämään tän palstan ulkopuolella. Sulla susi ei ole,kun heti on kaikki hylkäämässä jos et saa mielyttää huomiota. Mene hitto sinne terapiaan ja vaiha lääkitys.

      • Sillepä et voi mitään. Minkä sille mahdat. Minun elämä on ollut vaikeaa aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sillepä et voi mitään. Minkä sille mahdat. Minun elämä on ollut vaikeaa aina.

        Miltä susta susi tuntuu kun sä estät prinsessalta parisuhteen etsimisen ja sitten lasten hankkimisen.Miltä sellanen tuntuu susta. onko vaan tärkeintä että sulla on mukava aja toinen ei saa perustaa perhettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä susta susi tuntuu kun sä estät prinsessalta parisuhteen etsimisen ja sitten lasten hankkimisen.Miltä sellanen tuntuu susta. onko vaan tärkeintä että sulla on mukava aja toinen ei saa perustaa perhettä.

        Se on Prinsessan asia, ei minun. Jos hän haluaa olla minun kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on Prinsessan asia, ei minun. Jos hän haluaa olla minun kanssa.

        Eli sun mielestä prinsessan pitää seurustella sun kanssa ja olla sun kanssa suhteessa koska hän poistaa sun masennuksen?


    • Anonyymi

      Voisko prinsessa ilmoittaa aina sudelle kun ei ola paikalla ettei suden tartte jatkuvasti puhua että olet hylännyt hänet.Kun hänellä on dementia eikä muista asioita.

    • Anonyymi

      Prinsessa miltä susta tuntuu kun et pääse etsimään itsellesi parisuhdetta? Oletko valmis luopumaan sun omasta elämästä suden takia jotta sudella olisi hyvä elämä,vaikka sinun prinsessan elämä siitä kärsisi. Olet alle 25 vuotias vasta ja sä laitat sun elämän siihen että sulla on velvollisuus pitää suden masennus poissa olemalla hänen seuranaan täällä netissä. Sitäkö sä haluat sun elämältä.Olla tilivelvollinen sudelle ja kertoa sun elämästä kaikille lukijoile. Sitäkö sä haluat elämältä?Olet suden pihdeissä ja et voi elää enää omaa elämää kertomatta siitä kaikille.Onnea sille tiellä koska sen tien sä olet valinnut.

      • Mitä sulle muiden elämän valinnat kuuluu?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sulle muiden elämän valinnat kuuluu?

        Ei kuulu. Mutta et ajattele sitä että prinsessa ei halua sun kanssa parisuhdetta ja sinä et anna hänen etsiä sitä koska prinsessa ei saa olla muiden kuin sinun kanssa. Sinä estät häntä elämästä. Prinsessa ei varmasti lapsia halua mutta sä estät häneltä parisuhteen koska sinä et anna hänen valita ketään muuta kuin sinut. Jos hän on kiinnostunut jotain muusta niin sinä et tykkää siitä ajatuksesta. Ja sinä loukkaannut siitä .


      • Miltä sinusta tuntuu puida täällä tuntemattomien ihmisten asioita ja tarttua niihin riepotellen? ei varmaan oma elämäsi ole hääviä kun on aikaa ja energiaa vain mietiskellä muiden elämää ja arvostella…
        (anonyymille suunnattu, ei sudelle tokikaan)


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miltä sinusta tuntuu puida täällä tuntemattomien ihmisten asioita ja tarttua niihin riepotellen? ei varmaan oma elämäsi ole hääviä kun on aikaa ja energiaa vain mietiskellä muiden elämää ja arvostella…
        (anonyymille suunnattu, ei sudelle tokikaan)

        Hei hienoa prinsessa. Olet nyt suhteessa suden kanssa. Onnea teille. Näköjään sinulla on tunteita sutta kohtaan. En arvostele mutta susi on 50 vuotias,mutta jos haluat hänen kanssaan suhteen niin onnittelut. Olen kysellyt sulta asioita mutta et vastaa niihin. Hän varmasti palvoo sua.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miltä sinusta tuntuu puida täällä tuntemattomien ihmisten asioita ja tarttua niihin riepotellen? ei varmaan oma elämäsi ole hääviä kun on aikaa ja energiaa vain mietiskellä muiden elämää ja arvostella…
        (anonyymille suunnattu, ei sudelle tokikaan)

        Jos koet että susi on sulle se oikea mies niin onnea teille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei hienoa prinsessa. Olet nyt suhteessa suden kanssa. Onnea teille. Näköjään sinulla on tunteita sutta kohtaan. En arvostele mutta susi on 50 vuotias,mutta jos haluat hänen kanssaan suhteen niin onnittelut. Olen kysellyt sulta asioita mutta et vastaa niihin. Hän varmasti palvoo sua.

        Ja tuo maaginen viiskytvuotias tulee esiin aina. Ilmeisesti tässä iässä ei saisi enää rakastua ja rakastaa ketään. On heti joku kehdonryöstäjä ja elämän tuhoaja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tuo maaginen viiskytvuotias tulee esiin aina. Ilmeisesti tässä iässä ei saisi enää rakastua ja rakastaa ketään. On heti joku kehdonryöstäjä ja elämän tuhoaja.

        Oletko valmis tulemaan isäksi esim 10 vuoden kuluttua kun prinsessa haluaa varmasti nyt keskittyä uraa ja ei haaveile lapsista. Olette näköjään suhteessa mutta ette pysty kirjoittaa toisillenne sähköpostia vaan haluatte jakaa kaiken täällä. Millanen suhde sellanen on jossa jaetaan oma suhde kaikkiean nähtäväksi?Eikö tämä ole outoa että haluatte julkisen suhteen ilman että voitte jutella mistään syvällisestä tai sellasesta jota ette kaikille halua jakaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis tulemaan isäksi esim 10 vuoden kuluttua kun prinsessa haluaa varmasti nyt keskittyä uraa ja ei haaveile lapsista. Olette näköjään suhteessa mutta ette pysty kirjoittaa toisillenne sähköpostia vaan haluatte jakaa kaiken täällä. Millanen suhde sellanen on jossa jaetaan oma suhde kaikkiean nähtäväksi?Eikö tämä ole outoa että haluatte julkisen suhteen ilman että voitte jutella mistään syvällisestä tai sellasesta jota ette kaikille halua jakaa?

        Miksi jatkuvasti stressaat asialla? On se niin vaikeaa hyväksyä asioita näköjään, jos joku elää eritavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis tulemaan isäksi esim 10 vuoden kuluttua kun prinsessa haluaa varmasti nyt keskittyä uraa ja ei haaveile lapsista. Olette näköjään suhteessa mutta ette pysty kirjoittaa toisillenne sähköpostia vaan haluatte jakaa kaiken täällä. Millanen suhde sellanen on jossa jaetaan oma suhde kaikkiean nähtäväksi?Eikö tämä ole outoa että haluatte julkisen suhteen ilman että voitte jutella mistään syvällisestä tai sellasesta jota ette kaikille halua jakaa?

        Siis teidän suhde on sitä että kerrotaan että käydään töissä, suihkussa,saunassa ,kaupassa. Onko toi sellanen suhde joka tuo tyydytystä elämään kertomalla koska mennään käymään kaupassa ja suihkussa ja harrastuksissa. Jos toi tieto riittää tyydyttää teidän suhteen niin hieno homma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis teidän suhde on sitä että kerrotaan että käydään töissä, suihkussa,saunassa ,kaupassa. Onko toi sellanen suhde joka tuo tyydytystä elämään kertomalla koska mennään käymään kaupassa ja suihkussa ja harrastuksissa. Jos toi tieto riittää tyydyttää teidän suhteen niin hieno homma.

        No missä on sinun oma suhde? Täällä olet motkottanut tänään ihan koko päivän yöhön saakka. Ei näytä olevan kaksista sinullakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No missä on sinun oma suhde? Täällä olet motkottanut tänään ihan koko päivän yöhön saakka. Ei näytä olevan kaksista sinullakaan.

        Olenko sanonutv ettäö haluan parisuhteen. En ole sellaista sanonut. Jos et huomannut niin oli kaksi tuntia pois. Kävin lenkillä ja sen jälkeen suihkussa. Mä näin torstaina ystävän ja käytiin syömässä ja juttelemassa. Et sinäkään joka päivä näe sun kavreita. Juttelin toisen ystäväni kanssa tänään puhelimessa.

        Jos susta klo 23 on jo yötä niin mitä sulle klo 2 on kun olet täällä vielä silloinkin kun minä olen ollut jo nukkumassa.

        Mutta kuten sanoin niin onnittelut teille ja teidän hienolla suhteelle. Olette varmasti sopivia toisillenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko sanonutv ettäö haluan parisuhteen. En ole sellaista sanonut. Jos et huomannut niin oli kaksi tuntia pois. Kävin lenkillä ja sen jälkeen suihkussa. Mä näin torstaina ystävän ja käytiin syömässä ja juttelemassa. Et sinäkään joka päivä näe sun kavreita. Juttelin toisen ystäväni kanssa tänään puhelimessa.

        Jos susta klo 23 on jo yötä niin mitä sulle klo 2 on kun olet täällä vielä silloinkin kun minä olen ollut jo nukkumassa.

        Mutta kuten sanoin niin onnittelut teille ja teidän hienolla suhteelle. Olette varmasti sopivia toisillenne.

        No ainakin hän osaa olla mukava. Toisin kuin sinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No missä on sinun oma suhde? Täällä olet motkottanut tänään ihan koko päivän yöhön saakka. Ei näytä olevan kaksista sinullakaan.

        Mutta susi ei ole enää sinkku vaan onnellisessa parisuhteessa prinsessan kanssa. Teillä suhde eteni nopeasti seurusteluksi. Jakakaa jatkossakin kaupassa käynnit ja suihkussa käymiset täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ainakin hän osaa olla mukava. Toisin kuin sinä.

        No se on vaan sun mielipide. Tällä ei mukavalla on sentään oikea elämä ja ihmissuhteet joita sinulla ei ole. Mulla on elämässä ihmisiä joiden kanssa voi puhua muusta kuin koska menen suihkuun tai kauppaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on vaan sun mielipide. Tällä ei mukavalla on sentään oikea elämä ja ihmissuhteet joita sinulla ei ole. Mulla on elämässä ihmisiä joiden kanssa voi puhua muusta kuin koska menen suihkuun tai kauppaan.

        Ole sitten onnellinen siitä, äläkä motkota. Sulle näyttää olevan niin tärkeää kuitenkin kahden täysin tuntemattoman ihmisen tekemiset ja haluamiset.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ole sitten onnellinen siitä, äläkä motkota. Sulle näyttää olevan niin tärkeää kuitenkin kahden täysin tuntemattoman ihmisen tekemiset ja haluamiset.

        Tuli tässä mieleen ettet ole nähnyt sun kumppanista kuvaa. Eikö se häiritse sua. Sulle riittää että toinen sanoo itseään kauniiksi. Ihme ettei sua kiinnosta oikeesti miltä sun seurustelukumppani näyttää eikä näytä kiinnostavan prinsessaakaan. Mutta se hyvä että ette tiedä miltä näytätte, Sellanen suhde toimii niin tule ulkonäköpaineita kun ei tiedetä miltä oma kumppani näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tässä mieleen ettet ole nähnyt sun kumppanista kuvaa. Eikö se häiritse sua. Sulle riittää että toinen sanoo itseään kauniiksi. Ihme ettei sua kiinnosta oikeesti miltä sun seurustelukumppani näyttää eikä näytä kiinnostavan prinsessaakaan. Mutta se hyvä että ette tiedä miltä näytätte, Sellanen suhde toimii niin tule ulkonäköpaineita kun ei tiedetä miltä oma kumppani näyttää.

        Niin... kumpanenkin voi haaveilla vaikka mistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... kumpanenkin voi haaveilla vaikka mistä.

        Teillä tulee olee aika seksitön suhde.Etkö kaipaa sellaista suhdetta? Prinsessakin joutuu tyytyy omaan käteen ja leluihinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä tulee olee aika seksitön suhde.Etkö kaipaa sellaista suhdetta? Prinsessakin joutuu tyytyy omaan käteen ja leluihinsa.

        Sitä joudut murehtimaan sitten koko loppu elämäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä tulee olee aika seksitön suhde.Etkö kaipaa sellaista suhdetta? Prinsessakin joutuu tyytyy omaan käteen ja leluihinsa.

        Sillä ei ole koskaan ollut merkitystä, jos minä kaipaan seksiä... Sitä en kuitenkaan ole saamassa mistään koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei hienoa prinsessa. Olet nyt suhteessa suden kanssa. Onnea teille. Näköjään sinulla on tunteita sutta kohtaan. En arvostele mutta susi on 50 vuotias,mutta jos haluat hänen kanssaan suhteen niin onnittelut. Olen kysellyt sulta asioita mutta et vastaa niihin. Hän varmasti palvoo sua.

        Joo olet kysellyt välillä jotain, että miltä minusta tuntuu ja mitä mieltä olen mistäkin. En ole vastannut, koska ei kuulu sinulle ja ei kiinnosta sinulle avautua. Niin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sillä ei ole koskaan ollut merkitystä, jos minä kaipaan seksiä... Sitä en kuitenkaan ole saamassa mistään koskaan.

        ei tule prinsessakaan saamaan. Harmi että nuorella naisella ei tule olee enää seksiä miehen kanssa koska hän ei petä sua muiden miesten kanssa. Ja prinsessa ei tarvitse toisen kosketusta ihan live-elämässä. Ajattele ettei alle 25 vuotias nainen saa kokea live läheisyyttä vaan saa täällä kokea virtuaali halit ja pusut. Ne varmasti riittää teille molemmille. ja tyydyttää teidän läheisyyden kaipuun. Riittää kun toinen kirjoittaa palstalle halit ja pusut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei tule prinsessakaan saamaan. Harmi että nuorella naisella ei tule olee enää seksiä miehen kanssa koska hän ei petä sua muiden miesten kanssa. Ja prinsessa ei tarvitse toisen kosketusta ihan live-elämässä. Ajattele ettei alle 25 vuotias nainen saa kokea live läheisyyttä vaan saa täällä kokea virtuaali halit ja pusut. Ne varmasti riittää teille molemmille. ja tyydyttää teidän läheisyyden kaipuun. Riittää kun toinen kirjoittaa palstalle halit ja pusut.

        Sinä et siitä voi tietää, niin kuin en minäkään, millainen seksielämä hänellä on. Eikä se kuulu tänne, koska Prinsessa ei tahdo niistä asioista avautua. Sinä voit jo lopettaa tuon jatkuvan mussuttamisen asioista, jotka eivät sinulle kuulu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et siitä voi tietää, niin kuin en minäkään, millainen seksielämä hänellä on. Eikä se kuulu tänne, koska Prinsessa ei tahdo niistä asioista avautua. Sinä voit jo lopettaa tuon jatkuvan mussuttamisen asioista, jotka eivät sinulle kuulu.

        Ei kuulu mutta teidän kirjoitukset näkyy, Ei toimivaan parisuhteeseen kuulu seksi ja siitä puhuminen. Sä olet monesti kertonut että seksi on sulle tärkeää. ja nyt kun sä olet parisuhteessa niin se ei olekaan sulle tärkeää. Vaikka prinsessa olis neitsyt niin pitääkö hänen olla neitsyt lopun ikänsä koska on suhteessa sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu mutta teidän kirjoitukset näkyy, Ei toimivaan parisuhteeseen kuulu seksi ja siitä puhuminen. Sä olet monesti kertonut että seksi on sulle tärkeää. ja nyt kun sä olet parisuhteessa niin se ei olekaan sulle tärkeää. Vaikka prinsessa olis neitsyt niin pitääkö hänen olla neitsyt lopun ikänsä koska on suhteessa sun kanssa.

        Eikö ole surullista ettei prinsessa saa kokea fyysistä läheisyyttä vaan joutuu tyytymään virtuaalihaleihin ja pusuihin. Korvaako nämä kirjoitukset oikeesti sen fyysisen läheisyyden.oikeesti? Sulle näyttää riittävän jo pelkkä hymy emoji. riittääkö se prinsessalle että sä laitat sille hymy emojin. korvaako emoji fyysisen kanssakäymisen?


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinä et siitä voi tietää, niin kuin en minäkään, millainen seksielämä hänellä on. Eikä se kuulu tänne, koska Prinsessa ei tahdo niistä asioista avautua. Sinä voit jo lopettaa tuon jatkuvan mussuttamisen asioista, jotka eivät sinulle kuulu.

        Aivan juuri niin. Ne ovat henkilökohtaisia juttuja minulle ja en koe mitään tarvetta niistä puhua täällä.

        Prinsessan seksuaalisuus tulee olemaan anonyymille ikuinen mysteeri, voimia sen kestämiseen kun et tule saamaan siitä infoa😆🤫


    • Anonyymi

      Tulee muuten hieno suhde kun prinsessa ei halua avautua täällä. Aika jännää ettet tiedä edes mitä kumppanisi tekee työksensä. No jos kauppakäynnistä kertominen tyydyttää molempia niin teillä on ihan mahtava suhde.

      • No ollaanko tässä mitään suhdetta virallistettu ja kailotettu kellekään? Haloo. Voi olla että prinsessa on nyt senkin takia hiljaa koko ajan, kun vituttaa tuo sinun vittuilu ja painostaminen tästä aiheesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ollaanko tässä mitään suhdetta virallistettu ja kailotettu kellekään? Haloo. Voi olla että prinsessa on nyt senkin takia hiljaa koko ajan, kun vituttaa tuo sinun vittuilu ja painostaminen tästä aiheesta.

        Niin miksi ei laita sulle sähköpostia? Luulis nuorella naisella olevan meiliosoite jos useampi,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi ei laita sulle sähköpostia? Luulis nuorella naisella olevan meiliosoite jos useampi,

        Miksi ei tee sitä ja tätä? Miksi koko ajan kyselet? Minulla ei ole kaikkeen vastausta. Ehkä se on vain minun kohtaloni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi ei tee sitä ja tätä? Miksi koko ajan kyselet? Minulla ei ole kaikkeen vastausta. Ehkä se on vain minun kohtaloni.

        Te valitatte muista jotka ei ole mukavia niin miksi ette voi kirjoitella sähköpostia niin kaikki olis niin mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te valitatte muista jotka ei ole mukavia niin miksi ette voi kirjoitella sähköpostia niin kaikki olis niin mukavaa.

        Siinä kun saattaa lumous pian haihtua, jos tätä tehdään astetta vakavammalla mielellä.


    • Anonyymi

      Vaikka prinsessaa ei kiinnosta mulle avautua niin sudelle voit toki kertoa sun ajatuksia muustakin kuin kaupassa ja saunassa käynnistä.

      • Olet kyllä harvinaisen aivovammanen tapaus. Muistitko ottaa iltalääkkeet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet kyllä harvinaisen aivovammanen tapaus. Muistitko ottaa iltalääkkeet?

        Kyllä muistin . otin ne klo 23. kiitos vaan muistamisesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muistin . otin ne klo 23. kiitos vaan muistamisesta

        No niin painu sitten jo nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin painu sitten jo nukkumaan.

        Miksi? oot sä mun äiti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? oot sä mun äiti?

        Kukaan nelikymppinen nainen ei voi olla noin vammanen päästään. Olet aivan varmasti eräs sekopää äijä kenet satun tietämään. Ihme pakkomielle vaan vittuilla täällä anonyyminä minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? oot sä mun äiti?

        Nimesi alkaa J:llä ja R:llä sukunimi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kukaan nelikymppinen nainen ei voi olla noin vammanen päästään. Olet aivan varmasti eräs sekopää äijä kenet satun tietämään. Ihme pakkomielle vaan vittuilla täällä anonyyminä minulle.

        sori mutta mä olen 47 en 40.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sori mutta mä olen 47 en 40.

        Vielä pahempaa. Olet aivan täysi seko. Lapsellinen kuin mikä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kukaan nelikymppinen nainen ei voi olla noin vammanen päästään. Olet aivan varmasti eräs sekopää äijä kenet satun tietämään. Ihme pakkomielle vaan vittuilla täällä anonyyminä minulle.

        Tietääkseni mulla on ollut vagina 47 vuotta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vielä pahempaa. Olet aivan täysi seko. Lapsellinen kuin mikä.

        Joo mä olen liian nuori 17 vuotiaille teini pojille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä olen liian nuori 17 vuotiaille teini pojille.

        Onko edelleen suuria vaikeuksia päästä yli siitä järkytyksestä? Miten olisi kallonkutistajalla käynti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko edelleen suuria vaikeuksia päästä yli siitä järkytyksestä? Miten olisi kallonkutistajalla käynti?

        Miksi lapsen pitäis olla kiinnostunut teini-ikäisistä?


    • Tulin taas tänne. Tänne minä kuulun. Hyvää yötä minulle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe