Kirpputorin hinnoittelu

Anonyymi-ap

Vanhassa aatamissa on yrittäjän tavaroissa liian korkea hintataso. Olkootkin osa uutta tavaraa, mutta kun se kirpparilla myydään niin hinnoitelkaa kirpparihintojen tasoisesti.

Ihan tyhjä vedota tavaroiden ovh hintoihin, kun oikeista kaupoistakin saa alemmalla hinnalla ( usein parempaa, osuvampaa tavaraa) mitä kirpparilta. Järki käteen jos haluatte, että tavara vaihtuu. Ei tarvi ilmaseksi antaa, mutta sanotaan karkeasti että 20-30 % hinnasta pois.

Sen ymmärrän, että tavikset ei osaa vanhoja virttyneitä rättejään hinnoitella oikeaan hintatasoon.

Yrittäjän hinnoittelua en ymmärrä, siksipä ei tule usein käytyä enää koko paikassa. Rupeaa vaan ärsyttämään siellä. Tietenkin yrittäjälle on se ja sama käypikö yksi nettivalittaja hänen puljussaan, mutta kun meitä on monia, jotka on tuumanneet samaa: harvon löytyy mitään ostamisen arvoista nuilla hinnoilla.

8

1415

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä. Kerran käyny siellä hinnat kovia. Ei tule toista kertaa käytyä

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17879763b

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Menkää Löytölään!

• Anonyymi

Ei kiitos Löytölä, siellä ne tavarat jotka ei kirpparilla mene kaupaksi

• Anonyymi

Pinkki Taivas pisti lapun luukulleen

• Anonyymi

Harmi juttu

• Anonyymi

Kyllä minun mielestäni hintataso on kohdallaan. Siistiä ja tavarat oikein hyvin järjestyksessä.

• Anonyymi

Olen monta kertaa käynyt vanhassa aatamissa en ole vielä löytänyt mitään ostettavaa, kyllä siellä on likaisia ja rikkinäisiä vaatteita rekissä ei mieli kyllä tee ostaa mitään henkilö kuntaa 1 myyjä on aina niin iloinen ja ystävällinen 🙂 muut on niinkö piikkisiilin nielassu. Mieluiten asioin löytölässä siellä edulliset aikuisten ja lasten vaatteet ja löytölän henkilökunta on ilosia tuntee itsensä tervetulleeksi asioimaan,kyllä välillä mukavat huumorit ja naurut lentää päivän piristys paikka 🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. Millä alalla olet töissä?!

😊
      Ikävä
      49