Kuulemma hoivakoteihin ei oteta enää näin muka painavia ihmisiä hoitoon.
Katson että olen laiha vaikka painan vain 389kg..
4
388
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö kirjoittelit pois
- Anonyymi
Toihan alkaa olla pian arkipäivää. Sängyistä ja tuoleistakin tarvitsee alkaa tehdä nykyistä paljon tukevampia ja julkkisiin liikennevälineisiin leveämmät istuimet tai niin että vain yksi istuu paikalla. On meinaan kuumana päivänä aika tuskasta matkantekoo kun joku toistasataakiloinenkin änkee viereen, hikisenä huohottamaan niin että hiki lentää vierustovereitten päälle.
Voi hoitajia jotka joutuu sellaisia sängyistä kampeamaan. Sitten ne selittää että kuinka heidän painonsa ei kuulu muille. Paitsi että näkyy niin vaikkei kuuluisi mutta ainaskin tuntuu!
Mitä telkkaristakin katsellut niitä ohjelmia missä niitä ylilihavia kun eivät enää edes pääse kävelemään, niin kyllähän se pistää miettimään että täytyy siellä taustalla jokin isompikin sairaus olla, voihan se joittenkin kohdalla olla jokin fyysinenkin, arvelen että kuitenkin aika harvoilla mikään todellinen syy.
Mitä nyt itse olen ylipainoisia tavannut, toimin myyjänä, niin kyllä se usein tuntuu olevan jotain henkistä laatua. Kiukuttelevat kun ei mitään mieluisaa vaatetta löydy ja jos löytyykin, niin miltäs se nyt sitten näyttää. Ei sellaisia vaatteita ole olemassakaaan, joilla saadaan joku toistasataakiloa painava näyttämään hoikalta..
Itse olen sitä mieltä että terve ihminen ei liho.- Anonyymi
Niitä ohjelmii ei pysty! On ihan hirveetä, mihin kuntoon jotkut menneet,
- Anonyymi
Ei sitten isompia huolia ole kuin toisten liikakilojen päivittely?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391