Kuulemma hoivakoteihin ei oteta enää näin muka painavia ihmisiä hoitoon.
Katson että olen laiha vaikka painan vain 389kg..
4
356
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö kirjoittelit pois
- Anonyymi
Toihan alkaa olla pian arkipäivää. Sängyistä ja tuoleistakin tarvitsee alkaa tehdä nykyistä paljon tukevampia ja julkkisiin liikennevälineisiin leveämmät istuimet tai niin että vain yksi istuu paikalla. On meinaan kuumana päivänä aika tuskasta matkantekoo kun joku toistasataakiloinenkin änkee viereen, hikisenä huohottamaan niin että hiki lentää vierustovereitten päälle.
Voi hoitajia jotka joutuu sellaisia sängyistä kampeamaan. Sitten ne selittää että kuinka heidän painonsa ei kuulu muille. Paitsi että näkyy niin vaikkei kuuluisi mutta ainaskin tuntuu!
Mitä telkkaristakin katsellut niitä ohjelmia missä niitä ylilihavia kun eivät enää edes pääse kävelemään, niin kyllähän se pistää miettimään että täytyy siellä taustalla jokin isompikin sairaus olla, voihan se joittenkin kohdalla olla jokin fyysinenkin, arvelen että kuitenkin aika harvoilla mikään todellinen syy.
Mitä nyt itse olen ylipainoisia tavannut, toimin myyjänä, niin kyllä se usein tuntuu olevan jotain henkistä laatua. Kiukuttelevat kun ei mitään mieluisaa vaatetta löydy ja jos löytyykin, niin miltäs se nyt sitten näyttää. Ei sellaisia vaatteita ole olemassakaaan, joilla saadaan joku toistasataakiloa painava näyttämään hoikalta..
Itse olen sitä mieltä että terve ihminen ei liho.- Anonyymi
Niitä ohjelmii ei pysty! On ihan hirveetä, mihin kuntoon jotkut menneet,
- Anonyymi
Ei sitten isompia huolia ole kuin toisten liikakilojen päivittely?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996