Mikähän on luonnossa muuttunut, kun jokaisen koiran kanssa tehdyn maastoretken jälkeen saapi karvoista kerätä punkkeja, ennenkuin ne alkaa kaivauta ihon sisään.
Punkkikesä
21
731
Vastaukset
- Anonyymi
No onneksi ei sentään ole satiaisia!
- Anonyymi
Marariasääski väistyy, punkit tulee tilalle.
- Anonyymi
Laita ruokaöljyyn murskattua valkosipulia...silitä siihen kastetulla kädelläsi koiraa selästä korvien läheltä...myös kissoille...ei tuu enää punkit...sama omat lahkeet hihat kumpparit...aikamoinen hajuvesi...kannattaa..
- Anonyymi
Kiitos ohjeesta, kaupasta ostetuista punkkipannoista ei ollut apua.
- Anonyymi
Sivele koira sinapilla, toimii!
- Anonyymi
Näin tein ja toimi 👍👍👍
- Anonyymi
Eläinrääkkäys ei liene sallittua.
- Anonyymi
Punkit lisääntyy koska on Ilmasto hätätila 😕 maailma on pelastettava! Suomi hiilineutraaliksi jo vuodeksi 2024!
- Anonyymi
Hiilineutraaliksi tulo voi olla aikaisintaan mahdollista 2050, kuten oikeat asiantuntijat maailmalla ovat sanoneet, Suomen ylimääräisestä viherhörhöilystä, että aina pitäisi olla ykkösenä, vaikka ei onnistu, ei kannata välittää.
- Anonyymi
Punkkilive.fi punkkiseurantaan voi tehdä ilmoituksia punkkihavainnoista. Ilmoituksia kannattaa tehdä, sillä olisihan se tasapuolisuuden vuoksi kohtuullista, että punkkirokotteet tulisivat jokaiselle kansalaiselle maksuttomana, kuten etelä-suomalaisillekin. Kuitenkin täälläkin esiintyy borrelioosia ja puutiasaivokuumetta, eikä puutiaisaivokuumeeseen ole edes lääkettä.
- Anonyymi
Punkkirokote yhtä turha mitä koronapiikki😆
- Anonyymi
Punkki on eläin siinä missä mekin, ei saa tappaa!
vaikka epämieluisa, punkillakin oikeus elää! - Anonyymi
Käärme ja punkki on niin tarpeettomia elukoita, että jos on riittävän lähellä, niin viimeistä kertaa on häiriöksi kellekään.
- Anonyymi
Me ei tarvitan punki ja susi nurmeksen!
- Anonyymi
Punkit on tänä kesänä iso riesa, olisiko jollakin tietoa, mistä moinen johtuu, ei tällaista aikaisempina vuosina. Tarhakoiriakin kannattaa tutkia päivittäin, koska jo lenkkeilyreissun jälkeen sisäkoirasta saapi keräillä karvoihin tarttuneita punkkeja.
- Anonyymi
Runkkarit lisääntyy kun naiset muuttaa pois Nurmeksesta.
- Anonyymi
Mitenkähän tuo liittyy punkkeihin, onkohan tulevilla helteillä jo vaikutusta.
- Anonyymi
Nokkosista ja punkeista ei ole tarvinnut välittää tähän mennessä. Mutta nyt niitä kumpiakin on luonto valtaa uusia alueita.
- Anonyymi
Käärmeiden suojelijat vois laittaa istumaan muurahaispesään.
- Anonyymi
itteeki puri ryökäle just sinne arkaan paikkaan niin kiva oli lähteä irrottamaan ja monta on löytyny jalkoja pitkin mönkimästä eikä ikinä ennen oo tullu vastaan niin on kyllä kumma
- Anonyymi
Tästä tulee upea punkkikesä 🙋♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755