sanoo Poliisi jo päättäjäispäivän alkuillasta.
Kalajoella jo kaksi keulijaa sai rangaistuksen.Kärräsivät toistuvasti jäähallin pihalla.
"Meno näyttää huolestuttavalta"
13
618
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä monissa kaupungeissamme.
Tarvitaan 1000 poliisin virkaa lisää. Mitä sanovat hallitusneuvottelijat?- Anonyymi
Kaikki sujuisi rauhallisesti ja onnellisesti, jos nuo kytät eivät olisi joka helvetin "kissanristiäisessä" aiheuttamssa riitaa, eripuraa, vastahankaa ja uhmakkuutta. Sanokaa minun sanoneen. Ei yhtään poliisia nuorisotapahtumiin, niin ei tapahtuisi häiriöitä...
Ikäluokkimme juhlissa (1950-1980 syntyneet) ei ollut poliiseja, ja siksi kaikki sujui rauhallisesti ja kaikilla oli mukavaa, hah hah haaa!!!...
JK Poliisia tarvitaan vasta, kun on aihetta, "tapahtuu murhia". Pieni nyrkkitappelu, tai pieni känni ei saa olla syy poliisihälytyksille...
Kokkonevalla Perhossa koulujen päättäjäisten yhteydessä kokoonnuimme usein maitolaiturille ja hyppelimme tyttöjen kanssa kuminauhalla tai tinttasimme porukalla. Siinä ei tarvittu koskaan poliiseja ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Koulu olikin ennen kasvattava ja sivistävä.
Tämä, että päättäjäispäivä on poliisille vuoden kiireisin saa kyllä miettimään , ovatko sekä vanhemmat, että koululaitos epäonnistuneet tehtävissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulu olikin ennen kasvattava ja sivistävä.
Tämä, että päättäjäispäivä on poliisille vuoden kiireisin saa kyllä miettimään , ovatko sekä vanhemmat, että koululaitos epäonnistuneet tehtävissään.Koululaitos on ilmiselvästi epäonnistunut kasvatustehtävässään.
- Anonyymi
Paljon vävypoikia ja niiden appiukkoja samaan aikaan liikkeellä.
- Anonyymi
Sääklin nykyajan poliiseja eli paskalakkeja jotka kyttäävät nuoria eivätkä uskalla puuttua esim huumeidenkäyttäjien rikoksiin eikä tekemisiin mutta toisaalta,,,eiköhän ne siellä hervannassa poikia ja typyjä opeta ettei kannata laittaa itseään ehdoin tahdoin lian vaaralliseen koloon:) muistaakos ne kokkolan poliit tuota sen...noh olkoonpa sanomatta tässä
- Anonyymi
Yksittäisten käyttäjien saalistaminen kuulusteluineen ja mahdollisin rangaistusvaatimuksin syö vain verovaroja. Maahantuontiin ja levittäjiin varmaan on tehokkaampaa panostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksittäisten käyttäjien saalistaminen kuulusteluineen ja mahdollisin rangaistusvaatimuksin syö vain verovaroja. Maahantuontiin ja levittäjiin varmaan on tehokkaampaa panostaa.
Koko ajanhan huumekauppiaita jää kiinni Suomessa ja muualla.
- Anonyymi
Paras koulu on armeija, varusmieskoulu, sekä jatkokurssit kuten Kadettikoulu.
Kouluttamani tuhannet pojat ja sadat tytöt, sekä myöhemmin Asekoulun henkilökunnan kurssilaiset ovat nyt Suomen parhaimmistoa...
Kaikki ovat pärjänneet ja pärjäävät elämässään hienosti, ja heidän lapsistaan on tullut ja on tulossa maamme eliittiä. Kyllä Helsingin, Uudenmaan silloiset nuorukaiset (1978-1987) muistavat Kokkolan Kingsin, maailman mukavimman, asiallisimman ja silti vaativan kouluttajansa - Kivelän Reijon...- Anonyymi
Ällistyttävän tyhmä tapaus ja valehtelee kaikessa täysin överisti. Sepittely ei vaan korvaa oikeaa tietämystä. Yli 20 vuotta jo eläkkeellä ja ainoastaan nettihäiriköintiä saanut aikaiseksi.
- Anonyymi
Ressun aikana armeijassa oli vain simputusta ja turhaa ajantuhlausta. Päiväpeiton viikkausta opetettiin viikkoja ja samoja käytäviä lakaistiin yötä päivää. Sulkeisia eli käännöksiä oikeaan tai vasempaan sekä taakse poistu käskyjä jakeli Ressun tavoin "maisteri" koulutuksen saanut luutnantti joka kolmessa tai neljässä vuodessa oli opetettu huutamaan sekä kiroilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514