"Meno näyttää huolestuttavalta"

Anonyymi-ap

sanoo Poliisi jo päättäjäispäivän alkuillasta.
Kalajoella jo kaksi keulijaa sai rangaistuksen.Kärräsivät toistuvasti jäähallin pihalla.

13

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sitä monissa kaupungeissamme.

      Tarvitaan 1000 poliisin virkaa lisää. Mitä sanovat hallitusneuvottelijat?

      • Anonyymi

        Kaikki sujuisi rauhallisesti ja onnellisesti, jos nuo kytät eivät olisi joka helvetin "kissanristiäisessä" aiheuttamssa riitaa, eripuraa, vastahankaa ja uhmakkuutta. Sanokaa minun sanoneen. Ei yhtään poliisia nuorisotapahtumiin, niin ei tapahtuisi häiriöitä...
        Ikäluokkimme juhlissa (1950-1980 syntyneet) ei ollut poliiseja, ja siksi kaikki sujui rauhallisesti ja kaikilla oli mukavaa, hah hah haaa!!!...
        JK Poliisia tarvitaan vasta, kun on aihetta, "tapahtuu murhia". Pieni nyrkkitappelu, tai pieni känni ei saa olla syy poliisihälytyksille...


    • Kokkonevalla Perhossa koulujen päättäjäisten yhteydessä kokoonnuimme usein maitolaiturille ja hyppelimme tyttöjen kanssa kuminauhalla tai tinttasimme porukalla. Siinä ei tarvittu koskaan poliiseja ja nyt ei naurata.

      • Anonyymi

        Koulu olikin ennen kasvattava ja sivistävä.

        Tämä, että päättäjäispäivä on poliisille vuoden kiireisin saa kyllä miettimään , ovatko sekä vanhemmat, että koululaitos epäonnistuneet tehtävissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulu olikin ennen kasvattava ja sivistävä.

        Tämä, että päättäjäispäivä on poliisille vuoden kiireisin saa kyllä miettimään , ovatko sekä vanhemmat, että koululaitos epäonnistuneet tehtävissään.

        Koululaitos on ilmiselvästi epäonnistunut kasvatustehtävässään.


    • Anonyymi

      Paljon vävypoikia ja niiden appiukkoja samaan aikaan liikkeellä.

    • Anonyymi

      Sääklin nykyajan poliiseja eli paskalakkeja jotka kyttäävät nuoria eivätkä uskalla puuttua esim huumeidenkäyttäjien rikoksiin eikä tekemisiin mutta toisaalta,,,eiköhän ne siellä hervannassa poikia ja typyjä opeta ettei kannata laittaa itseään ehdoin tahdoin lian vaaralliseen koloon:) muistaakos ne kokkolan poliit tuota sen...noh olkoonpa sanomatta tässä

      • Anonyymi

        Yksittäisten käyttäjien saalistaminen kuulusteluineen ja mahdollisin rangaistusvaatimuksin syö vain verovaroja. Maahantuontiin ja levittäjiin varmaan on tehokkaampaa panostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäisten käyttäjien saalistaminen kuulusteluineen ja mahdollisin rangaistusvaatimuksin syö vain verovaroja. Maahantuontiin ja levittäjiin varmaan on tehokkaampaa panostaa.

        Koko ajanhan huumekauppiaita jää kiinni Suomessa ja muualla.


    • Anonyymi

      Paras koulu on armeija, varusmieskoulu, sekä jatkokurssit kuten Kadettikoulu.
      Kouluttamani tuhannet pojat ja sadat tytöt, sekä myöhemmin Asekoulun henkilökunnan kurssilaiset ovat nyt Suomen parhaimmistoa...
      Kaikki ovat pärjänneet ja pärjäävät elämässään hienosti, ja heidän lapsistaan on tullut ja on tulossa maamme eliittiä. Kyllä Helsingin, Uudenmaan silloiset nuorukaiset (1978-1987) muistavat Kokkolan Kingsin, maailman mukavimman, asiallisimman ja silti vaativan kouluttajansa - Kivelän Reijon...

      • Anonyymi

        Ällistyttävän tyhmä tapaus ja valehtelee kaikessa täysin överisti. Sepittely ei vaan korvaa oikeaa tietämystä. Yli 20 vuotta jo eläkkeellä ja ainoastaan nettihäiriköintiä saanut aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Ressun aikana armeijassa oli vain simputusta ja turhaa ajantuhlausta. Päiväpeiton viikkausta opetettiin viikkoja ja samoja käytäviä lakaistiin yötä päivää. Sulkeisia eli käännöksiä oikeaan tai vasempaan sekä taakse poistu käskyjä jakeli Ressun tavoin "maisteri" koulutuksen saanut luutnantti joka kolmessa tai neljässä vuodessa oli opetettu huutamaan sekä kiroilemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe