Muistan kun jouduin eka luokalle, olin siellä viikon ja sen jälkeen muka menin kouluun. En mä mihinkään kouluun mennyt, ajoin mun upealla polkupyörällä koulumaatilalla joka oli kasvuympäristönä.
Opettaja oli soittanut että en ole tullut kouluun, tällöin oli pakko vaan mennä. Tämä tietty tarkoitti että en lukenut mitään.
Ei ihme että en viihtynyt kun peruskoulu oli kopioitu DDRstä. Opettaja oli uskonlahkon jäsen.
Kun yläaste oli ohi luulin että kaikki on ohi, mutta kun ei. Jouduin lukioon jossa en viihtynyt.
Lukion jälkeen jouduin armeijaan, josta suunnittelin karkaamista. Tosin jos olisi paennut yhteiskunta olisi laittanut tälläiset yksilöt vankilaan.
Intin jälkeen opiskelin metsäalan 2 v, meillä on omaa metsää jota aloin raivaamaan. Opintolainaa ei ollut paljoo sen kun sain maksettua olin vapaa.
Täysin vapaa, täysin vapaa. Vapaa elämä on ihanaa.
Talous kantsii opiskella, se takaa vapauden.
Ou jee.
Koulutusjärjestelmä
Anonyymi-ap
4
185
Vastaukset
- Anonyymi
DDR...
- Anonyymi
Et siis sopeudu yhteiskuntaan ja sen sääntöihin. Mutta vaatia varmaan osaat kaiken, mitä yhteiskunta voi tarjota.
- Anonyymi
Niin ja tietosi DDR:sta ovat heikot. Siellä ei koulujen henkilökuntaan kuulunut minkään uskonlahkon jäseniä.
- Anonyymi
Kopioitu siis, ei siis henkilökuntaa tuotu tänne DDRstä.
Mä en vaadi tältä yhteiskunnalta oikein mitään, veroja maksan niinkuin kaikki ja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623