Muistakaapa nyt kun on juhlan aika, kaikki valmistuneet on yhtä arvokkaita, myös ne levyseppä-hitsaajat ym ammatteihin valmistuneet, eikä vain ylioppilaat.
Kaikki on yhtä arvokkaita!
15
691
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää provoa. Melkein menee läpi.
- Anonyymi
Kyllä ammattikoulun suorittaneet ovat yhteiskunnalle arvokkaimpia, he sentään osaavat tehdä jotain hyödyllistä ja tuottavaa, toisin kuin ylioppilaat!
- Anonyymi
Suorittavaan portaaseen on kenestä vaan, johtajaksi vain harvasta. Siksi kaikki eivät ole samanarvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorittavaan portaaseen on kenestä vaan, johtajaksi vain harvasta. Siksi kaikki eivät ole samanarvoisia.
Näinpä. Eikä kaikki ylioppilaat saa edes opiskelupaikkaa jotta voisivat edetä suureksi johtajaksi, voivat päätyä lopulta levyseppähitsaajaksi, mikä onkin hyvä ammatti.
- Anonyymi
Eihän ylioppilas ole mikään ammatti Vaikka onhan niitä
ikuisa teekkareitakin- Anonyymi
aloittaja ressukka poisti ensimmäisen vastauksen.
joten laitetaan se tähän uudestaan:
ONKO SEMMONEN PELEKO ?
- Anonyymi
Ei ole sama,hitsari haisee pahalle ja on musta kun piru,ylioppilastyttö kesämekossa on upea näky ja tuoksuu kesälle
- Anonyymi
Ja ylioppilastytöstä tulee se, jota ilman hitsarilla ei olisi töitä.
- Anonyymi
Oikeassa edellinen, valitettavasti.
- Anonyymi
Naapurin ammattikoulun käynyt autonasentaja ei osannut vaihtaa jarrupaloja. Joten?
- Anonyymi
Tuskimpa se ylioppilaskaan osaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa se ylioppilaskaan osaa..
Mutta ylioppilas osaa kirjoittaa tuskinpa.
- Anonyymi
Näin on!
Ylioppilaat usein käyvät lukion kotoa käsin (myös kirjoittanut) eli palvelu pelaa, eikä ole rahahuolia, silti kokevat olleensa niin kovilla, että välivuosi tarpeen.
Entä sitten ne, jotka muuttavat yläasteen jälkeen opiskelupaikkakunnalle muihin opintoihini. Kotona ei ole ruoka valmiina ja pyykit pestynä ja opintotuki harvoin riittää kaikkeen, joten töitä on tehtävä tai lainaa otettava. Mutta koskaan en ole ammattiin valmistuneen kuullut sanovan, että pidän välivuoden, oli niin raskasta opiskella ja käydä iltaisin töissä.
Ei millään pahalla, mutta ihmettelen vaan. Itse en pitänyt välivuotta, eikä monikaan siihen aikaan... - Anonyymi
Kaikki ovat YHTÄ arvokkaita yhteiskunnan jäseniä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086