Rakastunut työkaveriin

En enää kestä, olen yrittänyt tukahduttaa tunteet.
Olen aivan rakastunut työkaveriin. Miinusta tuntuu että myös hän on ihastunut, mutta en tätä varmasti osaa sanoa. On erittäin vaikeaa tulkita miestä.

Olen varattu ja hän on, mutta olen ihastunut ja tuntuu että jätän tärkeän asian tekemättä jos vain annan olla. Toisaalta en tiedä mistä tunnistaa onko mies kiinnostunut. Onko pitkä katsekontakti merkki. En osaa sanoa. En tiedä kuinka lähestyä häntä asian kanssa.

Haluaisin vain hänet, haluaisin häntä. Haluaisin katsoa syvälle noihin silmiin ja pitää lähellä.

91

3856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hassua että herään ja ensimmäiseksi luen tämän. Tämä nimittäin voisi olla kirjoittamani. Tosin olen mies. On todella ahdistava ja raastava tunne, kun kokee vahvaa vetoa toiseen. Hänen lähellään kytkeytyy ”jokin” päälle. Tunnetta on vaikea selittää, mutta ihan niin kuin sulautuisimme yhteen lähellä ollessamme, samalla kun muu maailma katoaa ympäriltämme. Ainakin minä koen näin. Toisesta, varatusta, en tiedä, mutta mielestäni hänkin kokee vetoa minuun. Ei kai tuollainen tunne ihan tyhjästä synny?

• Anonyymi

Pidätkö hänet etäällä vai lähestytkö häntä aina kun mahdollista? Sivusta utelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö hänet etäällä vai lähestytkö häntä aina kun mahdollista? Sivusta utelen

Usein lähestyn ja tikustakin monesti asiaa olen tehnyt. Nyt kuitenkin vähennän kontaktia häneen, koska hän kuitenkin on varattu, seikka, jota en ole aina uskonut, koska mielestäni hänkin niin kovasti on kiinnostustaan osoittanut. Tosiasiat on kuitenkin huomioitava. Liian raastavaksihan tämä on käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein lähestyn ja tikustakin monesti asiaa olen tehnyt. Nyt kuitenkin vähennän kontaktia häneen, koska hän kuitenkin on varattu, seikka, jota en ole aina uskonut, koska mielestäni hänkin niin kovasti on kiinnostustaan osoittanut. Tosiasiat on kuitenkin huomioitava. Liian raastavaksihan tämä on käynyt.

Oletko tähän asti ollut tiivisti yhteydessä? Se on sitten oma valinta mitä tekee mutta pitää kuitenkin yrittää olla ystävällinen jos hän on sinulle tärkeä. Pahin tilanne on jos olette tulehtuneissa väleissä ja hän olisikin vapaa? Vai olisko se paras tilanne kuitenkin, Mahdottomuus? Näitä kannattaa miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tähän asti ollut tiivisti yhteydessä? Se on sitten oma valinta mitä tekee mutta pitää kuitenkin yrittää olla ystävällinen jos hän on sinulle tärkeä. Pahin tilanne on jos olette tulehtuneissa väleissä ja hän olisikin vapaa? Vai olisko se paras tilanne kuitenkin, Mahdottomuus? Näitä kannattaa miettiä.

Välitän hänestä valtavasti. Rakastan hänen rakkauttaan toista kohtaan. Ei ole mitään syytä, miksi välimme tulehtuisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välitän hänestä valtavasti. Rakastan hänen rakkauttaan toista kohtaan. Ei ole mitään syytä, miksi välimme tulehtuisivat.

JOS tunteita on niin saattaa loukata tietämättään vaikka se olisi viimeinen asia mielessä tai tarkoituksissa. Pidä hänestä kiinni vaikka et pidä kiinni :)

• Anonyymi

Tämä antoi turhaa toivoa epätodellisen tilanteeseen. Tiedän myös että ei mene sääntöjen ja moraalien mukaan mutta tunteille ei mitään voi.

• Niinpä. Sitä miettii että kokeeko ja tunteeko sen välillä olevan vetovoiman vain itse vai onko se sellainen jonka myös toinen aistii.

Sen kun tietäisi ja saisi vain toiselle kerrottua mitä tuntee.

• Anonyymi

Pelkkää lihanhimoa se on, sen takia ei kannata suhdetta tärvellä.

• Anonyymi

Entä jos siinä on ehkä muutakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos siinä on ehkä muutakin?

No joo uutuden viehätystä.. muutoin tulee olee samaa pask, tosin eri muodossa.. itepähän tiedätte mitä haluutte tarvellä,ei miun tarvii erotuomarina olla. Mut elkää myöskää täällä valittako, kun hommat mener totaallisesti perceellee.

• Anonyymi

Kirjoitetaanpa tähänkin.. 😀 kun nyt on näitä lukenut oikein urakalla 😀
      Oon silmittömän ihastunut työkaveriin (mieheen) ja olen varattu. Vuosien parisuhteessa ollut ja perhe ja lapsia on. Puoli vuotta on katseita vaihdettu vaikka harvakseltaan nähdään. Toki nyt ehkä enemmän.
      Oon omien tunteiden kanssa ihan sekaisin.. eikä tilanne oo helppo mut toivon että voitais puhua. Muakin raastaa tää tilanne ja toivon että vieläkin keksit tikusta asiaa 🙃 yritin sulle pari mahdollisuutta töissä antaa mut et sä niihin tarttunut..
      Mut ei oo helppo tilanne.

• Sama tilanne täällä?!?! Haluaisin vain kertoa hänelle, mutta en voi. Haluaisin hänet. ❤️❤️

Mitä tässä voi tehdä. Kertokaa miehet miten voi näyttää ihastuksen töissä??? Niin että ei sano suoraan?

Mikä olisi hyvä tapa näyttää? Jokin muu kuin jatkuvasti toisen seuraan hakeutuminen. Sitä en voi tehdä, se olisi outoa ja ahdistavaa hänellekin. ☺️

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä itsekkäältä ajattelulta. Hienoa varmaan sen jälkeen kun kaksi perhettä rikki.

• Niin ja olen ainoa joka eroaisi ? Olet siis sitä mieltä että jos molemmat on toisistaan kiinnostuneita ja haluaa toisensa, että pitäisi vain jatkaa nykyisessä suhteessa. ☺️

Asioilla on usein tarkoitus. Mistä sinä tiedät jos meidät olisi juuri tarkoitettu yhteen ja meillä olisi hyvä olla?

• Anonyymi

Mä olisin heti hänen kanssaan, jos hän kertoisi rakastuneensa minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olisin heti hänen kanssaan, jos hän kertoisi rakastuneensa minuun.

Voiko oliski niin helppoa tunnustaa rakkautta töissä.. Mut meidän tapauksessa taitaa jäädä siihen silmien tuijotteluun ja hei tervehdykseen. Ei aloitusta uskalla kumpikaan tehdä vai eikö halua.. sitäkään ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko oliski niin helppoa tunnustaa rakkautta töissä.. Mut meidän tapauksessa taitaa jäädä siihen silmien tuijotteluun ja hei tervehdykseen. Ei aloitusta uskalla kumpikaan tehdä vai eikö halua.. sitäkään ei tiedä.

Onko minkälaisesta työpaikasta kyse? Kerro tähän joku sana tms. minkä sanot kun ohimenne näette, niin tiedän oletko hän? 🤔🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko minkälaisesta työpaikasta kyse? Kerro tähän joku sana tms. minkä sanot kun ohimenne näette, niin tiedän oletko hän? 🤔🤭

Hän tietää mitä työtä tehdään ja voi kertoa että kun ohimennen nähdään niin sana on Hei, terve tai Huomenta.. Ei mitään muuta. 🤗
        En tiedä kyllä hänestä yhtään mitä meinaa tai haluaa. Mutta aiheutti mulle tunteita vähän liikaa..

• Anonyymi

Kannattaako ap kysyä tuommoista asiaa täältä. Paikasta, jossa miehet on joko jätettyjä, ajan kuluksi pelleileviä tai sinkkuna viihtyviä. Löytyy parempia foorumeita asian käsittelyyn ja ihmisiä, joilla on normi tunne-elämä.

• Anonyymi

Oletko miestä lyhyempi tumma kutrinen nainen ja mies kiekuen naurava pitkä hujoppi?

• Anonyymi

Kukaan ei kuvailisi itseään kiekuen nauravaksi hujopiksi.

Minusta kiinnostavaa se, kuka sä olet ja miks sulla on mustat sukat?

Yksi ruskeakutrinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei kuvailisi itseään kiekuen nauravaksi hujopiksi.

Minusta kiinnostavaa se, kuka sä olet ja miks sulla on mustat sukat?

Yksi ruskeakutrinen.

Ei olen vaalea, mutta lyhyempi kyllä. ☺️

• Anonyymi

Ihanaa etten ole yksin tässä tilanteessa! Tiesin alusta alkaen että molemmat tunnetaan vetoa toisiamme kohtaan, nyt tunteisiin on tullut vahvistus. Ehkä kyse on vain seksuaalisesta vetovoimasta ja tämä menee vielä ohi...Ikäeroakin on... Ehkä voisimme olla läheisiä ystäviä. Ei voisi pää enää enempää sekaisin olla

• Anonyymi

Kyllä mä ihastuin sun luonteeseen ihan ekaksi.. oot tosi kivan oloinen. Varmaan ajan myötä tullut tämä jännite tähän lisäksi.. luot vaan sellasia katseita että päivä menee ihan sekaisin 🤭
        Ikäeroa on kyllä useampi vuosi..
        Ajattelen sua ihan jatkuvasti ja välissä toivon enemmänkin vaikka mulla on hyvä parisuhde ja perhe. Ois kiva jutella mut jännite on aika suureksi tullut...

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä ihastuin sun luonteeseen ihan ekaksi.. oot tosi kivan oloinen. Varmaan ajan myötä tullut tämä jännite tähän lisäksi.. luot vaan sellasia katseita että päivä menee ihan sekaisin 🤭
        Ajattelen sua ihan jatkuvasti ja välissä toivon enemmänkin vaikka mulla on hyvä parisuhde ja perhe. Ois kiva jutella mut jännite on aika suureksi tullut...

Tule pyytämään sitten kahville minua ☺️❤️
        Myös minä mietin sinua kokoajan! Olet ihana !

Itse haluan sinut kyllä heti jos vain minusta välität. ❤️❤️☺️

• Anonyymi

Kenelle tämä oli tarkoitettu 😊 täällä useampi samassa tilanteessa oleva 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä oli tarkoitettu 😊 täällä useampi samassa tilanteessa oleva 🤗

Niin varmasti. ☺️❤️ Haaveissa toivon että hän olisi täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli naiselta miehelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Kerro jotain hänen luonteesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kertoa jos joskus on siihen mahdollisuus mut en täällä yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko työkaverisi oikean luonteen? Et, mutta se puoliso totisesti tuntee.
        Oli kyse mies- tai naispuolisesta työkaverista, ala kuin ala, et tunne heitä, mitä he oikeasti ovat, tunnet vain sen "työhenkilön", kaikkihan töissä pistävät parastaan. Alat seurustella (vapaat ihmiset) jonkun kanssa, et tunne häntä, mutta kun muutatte hynttyyt yhteen, tulee se todellinen minä esiin, koskien mies- että naissukupuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko työkaverisi oikean luonteen? Et, mutta se puoliso totisesti tuntee.
        Oli kyse mies- tai naispuolisesta työkaverista, ala kuin ala, et tunne heitä, mitä he oikeasti ovat, tunnet vain sen "työhenkilön", kaikkihan töissä pistävät parastaan. Alat seurustella (vapaat ihmiset) jonkun kanssa, et tunne häntä, mutta kun muutatte hynttyyt yhteen, tulee se todellinen minä esiin, koskien mies- että naissukupuolta.

Täällä keskustelu on ihan turhanpäiväistä. Ihan päivänselviä asioita ettei kunnolla tunne.. mutta sen verran mitä tuntee niin luonne miellyttää. Ja arki tulee aina vastaan.. joka suhteessa. Ja koko homma lähti hänestä ei minusta.
        Eikä kukaan ole puhunut että tästä joku suhde tulis. En ole siihen valmis vaikka meninkin ihastumaan.

• Anonyymi
        Kysyä kirjoitti:

Tule pyytämään sitten kahville minua ☺️❤️

Itse haluan sinut kyllä heti jos vain minusta välität. ❤️❤️☺️

No mä e kahville kehtais pyytää vaikka mieli tekis ja siksi toisekseen en ole parisuhteessa poika mulla on josta on elatusmaksut vie sen kakstoista vuotta ainakin ja omasta mielestä olen liian vanha hänelle mistä johtuu etten kehtaa häntä kahville kysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä e kahville kehtais pyytää vaikka mieli tekis ja siksi toisekseen en ole parisuhteessa poika mulla on josta on elatusmaksut vie sen kakstoista vuotta ainakin ja omasta mielestä olen liian vanha hänelle mistä johtuu etten kehtaa häntä kahville kysyä

Pyydä vaan jos välität toisesta
        Ikä on vain numeroita

• Anonyymi

Ajattelinkin, että olit vain puutteessa. Sait sentään kuulla mun seksikkään äänen.. väärä kuppikoko oli toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin, että olit vain puutteessa. Sait sentään kuulla mun seksikkään äänen.. väärä kuppikoko oli toki.

Anteeksi tästä. Taas piti näköjään piikitellä.. 😅 pitäis opetella käyttäytymään paremmin 😇

• Tule pyytämään sitten kahville minua ☺️❤️

• Anonyymi

Niin kenelle tämä oli tarkoitettu 😀

• No jos olet oikea henkilö niin tiedät ❤️

• Anonyymi

Varatut jätetään rauhaan. Kukaan teitä lutkia halua.

• Mukavaa päivää sinullekin! 🙂

• Anonyymi
        Kysyä kirjoitti:

Mukavaa päivää sinullekin! 🙂

Voit tunkea toivotukses sinne minne päivä ei paista, lortto.

• Anonyymi kirjoitti:

Voit tunkea toivotukses sinne minne päivä ei paista, lortto.

Okei, jos se tekee sinut onnelliseksi ☺️

• Anonyymi

Jos tietäisit mitä miehet sunlaisista puhuu taukohuoneessa et kehtais enää mennä töihin.

• ☺️😌

• Anonyymi

Eiköhän se ole niiden oma häpeä jos eivät osaa pitää suutansa soukeamalla. Siinä on tehty taas omat äidit, tyttäret ja isoäidit ylpeiksi jutuillaan.

• Anonyymi

Mä olen helsingissä työskennellessäni ihastunu moneenkin naispuoliseen työkaveriini ei se minun ihastukseni ole silti antanut minulle oikeutta alkaa heitä lääppimään tai yrittää pokata heitä olin sitte sinkku tai varattu

• Ai, no se on kuule ihan normaalia että on kiinnostunut.
        Lääppiminen on eri asia, mutta ihastuksen ilmaisu ei kuule ole outoa. 😅

• Anonyymi

Kyllä on nähty sinun kännykän käyttö "salassa" jiyen painu pihalle.

• Anonyymi

aaaw istuin tänään ihanan vieressä ja vahingossa hipaisin täydellistä pyllyä.

• Anonyymi

Kuormasta ei kannata ikinä syödä, muista se vaikka tunteet on "niiiin raaastaavaaat".
      Rikotte paljon ja lopputulema sen ihastuksen kanssa, kun arki tulee väistämättä vastaan, on finito. Jokainen sitten tahollaan katuu ja kärsii. Näitä on nähty, ei yksikään jatkannut, mutta rikkoi paljon.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Rakkaus sokaisee, mutta onneksi aina välillä pystyy ajattelemaan järkevästi.

• Anonyymi

Noin käy vain jos ei ole kasvettu kypsiksi aikuisiksi ihmisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin käy vain jos ei ole kasvettu kypsiksi aikuisiksi ihmisiksi.

Suosittelisin suakin sitten aikuistumaan.

• Anonyymi

Toisten elämän voi halutessaan sotkea,ihastumalla varattuun mieheen.
      Ja varsinkin kun ihastujalla tuntuu olevan pakkomielle.
      Laittaa viestejä kuinka kaipaa jne.
      Oma mies ei tunnu riittävän.
      Eikä edes ole haluja sitten selvittää sotkujaan.
      Ilmeisesti toiminut näin myös edellisessä työpaikassa.
      Josta sitten joutunut lähtemään.

• Anonyymi

Jospa antaisit varattujen olla.
      Onko sinulla pakkomielle tuhota muiden parisuhteet.
      Ja vieläpä laitella viestejä,kuinka kaipaat.
      Jospa tyytyisit mieheesi,joka on ihmeen kauan katsellut tuota touhua.
      Sotkut olisi hyvä selvittää,ettei käy niin kuin edellisessä työpaikassa.

• Anonyymi

Toivon todella ettei nuo viestit olleet sulta. En ikinä ole pettänyt miestäni enkä halunnut rikkoa toisten parisuhteita. Kaikki on lähtenyt sinusta.. !!
      Enkä kaipausviestejä ole tänne laitellut. Tämä täynnä epätoivoisia ihmisiä ja näköjään melko monella on samanlaisia tilanteita.
      Ja kyllä ihastuin suhun. Mut et sä mikään pakkomielle mulle ole.

• Anonyymi

Jos oikeasti nuo oli sulta niin oot todella sitä mitä työkaverikin sinusta oli mieltä!!

• Anonyymi

Jäit kiinni.. vai mitä?

• Anonyymi

Enkä ikinä ole joutunut lähtemään miessotkujen takia jostain työstä pois. Niitä ei ole koskaan ollut. Ikinä en ole myöskään omia tunteita päästänyt näin pitkälle menemään.. saati että tiesin oletko varattu vai et. Sinä olet tiennyt että minä olen. Osoitit kyllä kaikkea muuta minua kohtaan..

• Anonyymi

Nää ei kyllä koske mua. En oo mitään kaipausviestejä laittanut kenellekään täällä tai oikeassa elämässä. Aika ikävää syyttelyä silti 😌

• Anonyymi

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa

• Anonyymi

Näin tänään kun ajelit vastaan.. 🤭

• Anonyymi

Näit missä?

• Anonyymi

En kyllä ajellut vaan ihan myötäkarvaan. Sanotaanko että vahingoista viisastuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ajellut vaan ihan myötäkarvaan. Sanotaanko että vahingoista viisastuu...

Niinpä.. et ajatellut loppuun asti että voisin suhun rakastua. Mutta nuo muualla olleet rakkauden tunnustukset on kyllä sinulta.
        Saitpa ainakin sydänsuruja.. ja suututtaa että annoin omien tunteiden päästä näin pitkälle. Mut niitä ei vain voi hallita aina..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.. et ajatellut loppuun asti että voisin suhun rakastua. Mutta nuo muualla olleet rakkauden tunnustukset on kyllä sinulta.
        Saitpa ainakin sydänsuruja.. ja suututtaa että annoin omien tunteiden päästä näin pitkälle. Mut niitä ei vain voi hallita aina..

Itse asiassa puhuin vain karvojeni ajelusta, se kannattaa yleensä tehdä myötäpäivään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa puhuin vain karvojeni ajelusta, se kannattaa yleensä tehdä myötäpäivään.

Jaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvastaa hyvin sun mielenmaisemaa..

• Anonyymi

Jospa heräisit ruususen unestasi. Se olisi kaikille parempi. Sinulle itsellesi etenkin.

• Anonyymi

Haluat sanoa mitä?

• Anonyymi

Mitä sitten täällä teet näillä palstoilla jos sua häiritsee asiat..
      Et ota yhtään vastuuta omista teoista. En oo sun parisuhdetta tuhoamassa jos sitä pelkäät.
      Laitat rakastumaan itseesi ja oot kyllä sitä tunnustanut itsekin.
      Sano mitä haluat niin asia on sillä hyvä..

• Anonyymi

Vastaa kerrankin loppuun asti niin ei tarvi huomenna miettiä kun sut näkee että mitä mieltä susta pitäis olla.
      Mulla menee varmaan aikaa että pystyn omat tunteet unohtaa. Ehkä tää on sulle helpompaa.

• Anonyymi

Miksi si olet parisuhteessa jos jotakuta toista himoitset kun sitä kenenkä kanssa olet

• Anonyymi

Sitä samaa voisin kysyä sulta? En tiennyt että oot parisuhteessa. Sekin piti muilta udella.
        Pitkä avioliitto takana.
        Rakastan miestäni.. mutta olen rakastunut sinuun ja syytän kyllä siitä myös sinua, kun sait mun tunteet valloilleen. Mutta se on toki minun ongelma asioiden suhteen. En ikinä ole pettänyt ketään.
        Aika paljon sait tunteita aikaan.

• Anonyymi

Jos haluat keskustella niin eikö tätä vois vähän yksityisemmin..

• Anonyymi

Nyt tiedät.. ja jätät mut vastauksia vaille.
      Helpompi syyttää muita kun itse on aiheuttanut kaiken. Toki vastasin vaikka olis pitänyt aikoja sitten näyttää että oon varattu, mut en jostain syystä halunnut. Ei oo epäilystä ettet se olis sinä. Mut en halua täällä enempää avautua. Varmaan olis hyvä nähdä ja puhua asioista.. mihinkään enempään tän ei tarvi johtaa.

• Mitä ihmettä ☺️ Luuletteko te oikeasti että olisitte molemmat sattumalta täällä.

Itse aloitin tämän ketjun koska halusin purkaa sydäntäni ja kertoa tilanteen tänne koska en voi ihastukselle kertoa . 🙂

Ja tietenkin toivoin että hän vain tulisi ja kertoisi että niin minäkin sinua…. ❤️

• Anonyymi

Kyllä me oikeasti taidetaan täällä olla. En epäile sitä yhtään..
        Toki sinun ketju varastettu.

• No se että olisitte molemmat täällä olisi ihme. ☺️ Mutta onnea teille.

Mutta missä minun rakkauteni ja ihastukseni? ❤️

• Anonyymi

Minäkin armastan sinua ihana M nainen

• Anonyymi

Älä edes yritä, kyllä m-nainen on mun 😤🤯🤬

• Anonyymi

Helpoiten tuo homma alkaa selviämään kun AP vaan rohkeesti kyselee esim. Lounaalle / Kahville töiden lomassa, Siellä sitten puhutte niitä näitä ja kyllä se siitä sitten lähtee etenemään jos on edetäkseen...

• Anonyymi

Näin juuri. Työpaikalla ei mikään selviä, pitää viedä tilanne vapaa-ajalle.

• Anonyymi

Tunteet ovat hyvin likainen asia, likaisempia kuin kehon lika.

Naisen olisi pitänyt töiden sijaan synnyttää hyvän vauvan,
      niin syrjähypyt jäisivät väliin, koska ei olisi tarvetta.

Ehkä nykyisessä suhteessa et saa biologista oikeutta ja mieli alkaa hyppiä.

• Anonyymi

Onko työ oikein?
        Ei jos se ei edistä biologista itsensä toteuttamista ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko työ oikein?
        Ei jos se ei edistä biologista itsensä toteuttamista ajoissa.

Biologinen itsensä toteuttaminen tarkoittaa raskautta ja synnyttämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biologinen itsensä toteuttaminen tarkoittaa raskautta ja synnyttämistä.

Kiitos. Olen saanut kaksi lasta. ☺️ Ensimmäisen 21v.
        Ap

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe