Nainen tulee yöksi

Anonyymi-ap

mun luo. Taas saan seksiä. Ei kannata kaivata. 👋

11

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok, en minä seksin takia ketään kaipaisikaan. Hauskaa piIIun nuoIentaa sinulle vajaa!

    • Anonyymi

      Kiva kuulla, sulla on niitä pyIIyyn Nuzzijoita ollut niin monena viikonloppuna. Kiva että saat naistakin vielä. Onnea

    • Anonyymi

      Nykymeno, porno ja insta tehnyt suuresta osaa miehiä ihan täysin ääliöitä.

      Kun olin nuorempi 80-00, niin miehet oli normaaleita eikä mitään muna pystyssä poikkelehtivia tunnevammaisia törkyturpia tai itkupilli-inceleitä.

      Nykyään ei edes huvita lähtee suhteeseen, kun miehet on niin pellejä. Todella epäeroottista.

      Voitteko naiset lakata kiihottomasta idiootteja instassa niillä tissi ja persepostauksilla? Onko ne ihan täysin välttämättömiä hyvän elämän rakentsmiseksi, kysyn vaan?

      • Anonyymi

        Kilpailu seurustelu markkinoilla on kai tätä nykyä niin kovaa että jos ei ole rahaa ni si pitäis kai olla ulkonäköä ja si jos ei ole kumpaakaan ni tilanne on kai melko mahdoton mu kun viittisitte noita rikkaita jenkki julkkiksia kattoa ni eipä sitä uskollisuutta saa edes rahalla tai ulkonäöllä heki kai enempi kilpailevat keskenään kuka on nainu ja kenenkä kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailu seurustelu markkinoilla on kai tätä nykyä niin kovaa että jos ei ole rahaa ni si pitäis kai olla ulkonäköä ja si jos ei ole kumpaakaan ni tilanne on kai melko mahdoton mu kun viittisitte noita rikkaita jenkki julkkiksia kattoa ni eipä sitä uskollisuutta saa edes rahalla tai ulkonäöllä heki kai enempi kilpailevat keskenään kuka on nainu ja kenenkä kanssa

        Kai tajuat, että kaikki tämä tapahtuu suurimmaksi osin vaan ihmisten mielikuvituksessa? Suomijulkutkin on niin vastenmielisiä persnaamoja ja koko kansa rutiköyhää lukuunottamatta niitä viittä ihmistä joilla täälä on kaikki rahat ja nekin on ihan helvetin rumia.

        Mut ymmärrän sun pointin, hyvä pointti.

        Tässäkin ketjussa näkyy toi kilpailuasenne, panokilpailu. Vastenmielistä. Kannattaisi hankkia elämä. Aika heikkoa jos oma panos elämään on se, ketä on pannut ja onko päässyt ihan nokittaan!

        Taidan mennä nukkumaan, oon oikeesti saanut tänään asioita aikaan.

        Öitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tajuat, että kaikki tämä tapahtuu suurimmaksi osin vaan ihmisten mielikuvituksessa? Suomijulkutkin on niin vastenmielisiä persnaamoja ja koko kansa rutiköyhää lukuunottamatta niitä viittä ihmistä joilla täälä on kaikki rahat ja nekin on ihan helvetin rumia.

        Mut ymmärrän sun pointin, hyvä pointti.

        Tässäkin ketjussa näkyy toi kilpailuasenne, panokilpailu. Vastenmielistä. Kannattaisi hankkia elämä. Aika heikkoa jos oma panos elämään on se, ketä on pannut ja onko päässyt ihan nokittaan!

        Taidan mennä nukkumaan, oon oikeesti saanut tänään asioita aikaan.

        Öitä!

        Kyllä nää on niin nähty. Ja tietää jo.


    • Anonyymi

      En minä nyt pääsekään. Kivempi mies soitteli ja tulee tänne. Ensi viikonloppuna ehkä.

    • Anonyymi

      Ihme mustasukkaisuusleikkejä. Kyllä saisi mies katua, jos tuollain mulle tekis.

    • Anonyymi

      Mistä tilasit huoran itelles

      • Anonyymi

        0800-PANEMUA


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe