mun luo. Taas saan seksiä. Ei kannata kaivata. 👋
Nainen tulee yöksi
11
493
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, en minä seksin takia ketään kaipaisikaan. Hauskaa piIIun nuoIentaa sinulle vajaa!
- Anonyymi
Kiva kuulla, sulla on niitä pyIIyyn Nuzzijoita ollut niin monena viikonloppuna. Kiva että saat naistakin vielä. Onnea
- Anonyymi
Nykymeno, porno ja insta tehnyt suuresta osaa miehiä ihan täysin ääliöitä.
Kun olin nuorempi 80-00, niin miehet oli normaaleita eikä mitään muna pystyssä poikkelehtivia tunnevammaisia törkyturpia tai itkupilli-inceleitä.
Nykyään ei edes huvita lähtee suhteeseen, kun miehet on niin pellejä. Todella epäeroottista.
Voitteko naiset lakata kiihottomasta idiootteja instassa niillä tissi ja persepostauksilla? Onko ne ihan täysin välttämättömiä hyvän elämän rakentsmiseksi, kysyn vaan?- Anonyymi
Kilpailu seurustelu markkinoilla on kai tätä nykyä niin kovaa että jos ei ole rahaa ni si pitäis kai olla ulkonäköä ja si jos ei ole kumpaakaan ni tilanne on kai melko mahdoton mu kun viittisitte noita rikkaita jenkki julkkiksia kattoa ni eipä sitä uskollisuutta saa edes rahalla tai ulkonäöllä heki kai enempi kilpailevat keskenään kuka on nainu ja kenenkä kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailu seurustelu markkinoilla on kai tätä nykyä niin kovaa että jos ei ole rahaa ni si pitäis kai olla ulkonäköä ja si jos ei ole kumpaakaan ni tilanne on kai melko mahdoton mu kun viittisitte noita rikkaita jenkki julkkiksia kattoa ni eipä sitä uskollisuutta saa edes rahalla tai ulkonäöllä heki kai enempi kilpailevat keskenään kuka on nainu ja kenenkä kanssa
Kai tajuat, että kaikki tämä tapahtuu suurimmaksi osin vaan ihmisten mielikuvituksessa? Suomijulkutkin on niin vastenmielisiä persnaamoja ja koko kansa rutiköyhää lukuunottamatta niitä viittä ihmistä joilla täälä on kaikki rahat ja nekin on ihan helvetin rumia.
Mut ymmärrän sun pointin, hyvä pointti.
Tässäkin ketjussa näkyy toi kilpailuasenne, panokilpailu. Vastenmielistä. Kannattaisi hankkia elämä. Aika heikkoa jos oma panos elämään on se, ketä on pannut ja onko päässyt ihan nokittaan!
Taidan mennä nukkumaan, oon oikeesti saanut tänään asioita aikaan.
Öitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tajuat, että kaikki tämä tapahtuu suurimmaksi osin vaan ihmisten mielikuvituksessa? Suomijulkutkin on niin vastenmielisiä persnaamoja ja koko kansa rutiköyhää lukuunottamatta niitä viittä ihmistä joilla täälä on kaikki rahat ja nekin on ihan helvetin rumia.
Mut ymmärrän sun pointin, hyvä pointti.
Tässäkin ketjussa näkyy toi kilpailuasenne, panokilpailu. Vastenmielistä. Kannattaisi hankkia elämä. Aika heikkoa jos oma panos elämään on se, ketä on pannut ja onko päässyt ihan nokittaan!
Taidan mennä nukkumaan, oon oikeesti saanut tänään asioita aikaan.
Öitä!Kyllä nää on niin nähty. Ja tietää jo.
- Anonyymi
En minä nyt pääsekään. Kivempi mies soitteli ja tulee tänne. Ensi viikonloppuna ehkä.
- Anonyymi
Ihme mustasukkaisuusleikkejä. Kyllä saisi mies katua, jos tuollain mulle tekis.
- Anonyymi
Mistä tilasit huoran itelles
- Anonyymi
0800-PANEMUA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412