Kuka se rysäytti kuorma-autolla siltaan?
Vanhan vitostien rautatiesillan särkijä
10
2127
Vastaukset
- Anonyymi
Eltellin auto.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880087h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuski oli hyrynsalmelainen, taisi tulla kalliiksi hänelle...
- Anonyymi
Loppujen lopuksi laskut tuostakin Eltelin sähläilystä taviskansalaiset maksavat Kajaven sähkönsiirtolaskuissa.
- Anonyymi
Minä se olin.... RÖYHHH!!! ...olin koeajamassa uutta 10-vetomönkijääni ja sillan alta köryytellessäni kuului kauhea rysäys.... RÖYHHHH!!!... koko silta taisi romahtaa mutta en tiedä tarkkaan kun en viitsinyt katsoa taustapeiliin ..... MINÄ en koskaan katso peileihin RÖYHHH!!! pois alta köyhät...
- Anonyymi
Eltellin tohelointi aiheutti kevyelle liikenteelle koko kesäksi aikamoisen riesan ja vaivan
Miksi ei radan korjaajat tehnyt läpikulkua jalankulkijoille ja pyöräilijöille?. Pieni työ heidän mittakaavassa.
Eltellihän korvaa työntekijöidensä tunaroinnin.
Aukaskaa kevyelle liikenteelle reikä tai korvaava ylimeno. Paljon ihmisiä jotka liikkuu tuosta kautta. - Anonyymi
Kännykän räplääjä oli taas asialla
- Anonyymi
Eli joka toinen meistä😉
- Anonyymi
Etkö muka tiedä . Kalliiksi tuli ajelut poijalle .
- Anonyymi
Mulukkuussa ol kuulemma räplännyt, myöntännä ite polliiseille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357