Moi mitä kuuluu?

Anonyymi-ap

Miten sulla on menny kun ei olla enää nähty?

59

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, jos tämä mulle naiselle, olen vaan yrittänyt jotenkin selviytyä ja odottanut sua kun taas tuut takasin, ikävä ollut😊

      • Anonyymi

        Mitä sulle kuuluu mies?


      • Anonyymi

        En tule takaisin. Se meni. Annoit mennä.
        Se ei kosketa minua millään lailla.


    • Anonyymi

      Mutta kun ollaan nähty. Viikko on mennyt erittäin rakastuneissa tunnelmissa, mutta nyt tänään illalla iski joku masis. Tällaista se on kun rakastaa.

      • Anonyymi

        Sait sentään viikolla lennellä korkeuksissa. Se on jo jotain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait sentään viikolla lennellä korkeuksissa. Se on jo jotain!

        "Lennellä korkeuksissa" kerro, mitä tarkoitat sillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lennellä korkeuksissa" kerro, mitä tarkoitat sillä?

        Tarkoitin sillä sitä kevyttä, leijuvaa tunnetta, kun on "erittäin rakastuneissa tunnelmissa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sillä sitä kevyttä, leijuvaa tunnetta, kun on "erittäin rakastuneissa tunnelmissa".

        Aaa, okei, ymmärrän


      • Anonyymi

        Tuo on ihastumis-rakastumisvaihe, biologisfyysinenkin tila. Odota. Se menee ohitse 😆.

        Rakastaminen on tahtotila, päämäärä ja päätös pysyä yhdessä. Kehittyä uudelleen erillisiksi henkilöiksi, eriytyä, ja kulkea yhdessä silti samaan suuntaan.
        Antaa anteeksi. Antaa tilaa. Nähdä toisen virheiden taakse, vaikuttaviin tekijöihin, vaikuttajiin.

        Rakastaminen on jakamista. Puhetta, kertomista, salaisuuksien ja itsensä paljastamista silläkin uhalla, että se sattuu. Heikkpuksiensa myöntämistä itselle ja rakastetulleen. Se on myös häpeäntunnetta ja vajavaisuudentunnetta, koska kukaan ei ole täydellinen.

        Rakastaminen jatkuu, kehittyy koko elämän sen valitun kanssa. Yhdessä. Koska niin päätettiin. Yhdessä.

        Rakastaminen päätetään tietoisesti joka aamu ja lopputilinpäätös tehdään päivästä ennen nukkumaanmenoa.

        Mitä on rakastaa ja rakastaminen. Joskus se on sietämistä.
        Samaan ihmiseen voi rakastua uudelleenkin.


    • Anonyymi

      Töitä ja kaipuuta on piisannut, kultainen ihminen jatkuvasti mielessä.
      Onneksi nyt vapaata edes pari päivää töistä...

      • Anonyymi

        Pyhää hyvää Pyhää
        Päivään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhää hyvää Pyhää
        Päivään

        Samoin itsellesi 🍀


    • Anonyymi

      Sinua miettinyt of course ja siitä olisinkin halunnut puhua mihin jäätiin, että milloin muutamme sinne yhteiseen uuteen kotiin Mikkeliin? Pitäisit siitä varmasti joohan?

      • Anonyymi

        Mikkeliin! Apua. Ei.


    • Anonyymi

      Ei hyvin. Muttei myöskään sinun kanssasi mennyt, kun petyin kerta toisensa jälkeen. En alennu moiseen enää, teithän sen jo ajat sitten selväksi että kunhan joku p*llu siinä on, en ollut erityinen. Että en kyllä viitti rikkoo enää itseäni tyhjän takia, ansaitsen kyllä jotain ihan muuta. Sinusta ei siihen ole, kohtelemaan kauniisti. Et osaa, etkä edes halua yrittää.

      • Anonyymi

        Niin no, keskimääräisesti naisten ois varmaan kätevintä hyväksyä sellainenkin sukupuoliero että miehelle kelpaa kuka tahansa perusmukava ja ok-näköinen ja nainen etsii kolahdusta että on tunteet mukana, muuten ei lähe. Varmaan miehissä on jakaumaa mutta on myös niitä joille ja joilla pitää olla nainen, siis sukupuoli, ei silleen ihminen (edes kiinnosta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, keskimääräisesti naisten ois varmaan kätevintä hyväksyä sellainenkin sukupuoliero että miehelle kelpaa kuka tahansa perusmukava ja ok-näköinen ja nainen etsii kolahdusta että on tunteet mukana, muuten ei lähe. Varmaan miehissä on jakaumaa mutta on myös niitä joille ja joilla pitää olla nainen, siis sukupuoli, ei silleen ihminen (edes kiinnosta)

        Ihan mielellään olen yksin, kun tiedän nuo "miehet" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielellään olen yksin, kun tiedän nuo "miehet" :)

        Ja kyllä "se" mies on ääripää. Harva on kuitenkaan niin empatiakyvytön mulkku. On minulla sentään miespuolisia kavereita, että on mihin rinnastaa. Sanoisin että hän on naisiin suhtautumisessaan ihan omassa luokassaan. Narsisti, joka tykkää olla naisille ilkeä.

        Ja sitten sitä, että jos nainen ei ole tietynlainen joustava ja mukava ja lässykkä, saa naiselle olla millainen vaan. Minä toteutan tuon saman, "kovalle kova kohtelu". Kiitos ja näkemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielellään olen yksin, kun tiedän nuo "miehet" :)

        Niinpä. Tuossa yksi iso syy siihen, miksi hyviä miehiä on hankala löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, keskimääräisesti naisten ois varmaan kätevintä hyväksyä sellainenkin sukupuoliero että miehelle kelpaa kuka tahansa perusmukava ja ok-näköinen ja nainen etsii kolahdusta että on tunteet mukana, muuten ei lähe. Varmaan miehissä on jakaumaa mutta on myös niitä joille ja joilla pitää olla nainen, siis sukupuoli, ei silleen ihminen (edes kiinnosta)

        Jos miehille käy kuka tahansa nainen niin silloin suhteesta puuttuu rakkaus ja intohimo.
        Ja mies haluaa oikeesti vain pillun kantotelineen tai sitten on niin ettei vehkeet pelitä enää ollenkaan.
        Nainen haluaa tuntea itsensä rakastetuksi ja halutuksi.
        Siinä sukupuolten eroa.
        Toki naisiakin on moneen junaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehille käy kuka tahansa nainen niin silloin suhteesta puuttuu rakkaus ja intohimo.
        Ja mies haluaa oikeesti vain pillun kantotelineen tai sitten on niin ettei vehkeet pelitä enää ollenkaan.
        Nainen haluaa tuntea itsensä rakastetuksi ja halutuksi.
        Siinä sukupuolten eroa.
        Toki naisiakin on moneen junaan.

        Niin ei sille mitään mahda, kun ei tarpeet kohtaa 😢 Miksi sitä sitten menettää sydämensä jollekin, joka ei sitä ns ansaitse? Kaikki kauniit tunteet menee ihan hukkaan. Joskus se vähän suututtikin ja tuotti surua ja alakuloa, kun oli toivonut jotain ihan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei sille mitään mahda, kun ei tarpeet kohtaa 😢 Miksi sitä sitten menettää sydämensä jollekin, joka ei sitä ns ansaitse? Kaikki kauniit tunteet menee ihan hukkaan. Joskus se vähän suututtikin ja tuotti surua ja alakuloa, kun oli toivonut jotain ihan muuta.

        Sitten kannattaa ottaa järki avuksi ja sanoa sydämelle että lopeta , älä tuhlaa rakkauttasi tuohon ihmiseen joka ei sitä ansaitse.


    • Anonyymi

      Sinua kaivaten mies mennyt aika.

    • Anonyymi

      Eiköhän se kyttääjien avulla sekin selviä

    • Anonyymi

      Kirkasta.

      Uusi valoisa koti.
      Uusi rakas.

      • Anonyymi

        Uusi ujoilleemme
        Elämä ihmeellisin


    • Anonyymi

      Miksi kysyt tuntemattomilta? Vähänpä olet tietystä naisesta kiinnostunut kun täällä kyselet. Taidat hakea yksinäisyyteen vain lohtua täältä, muuten ottaisit suoraan yhteyttä

    • Anonyymi

      Hyvin kitos. En ole edes miettinyt sua. Miks sä tollasii kyselet.

    • Anonyymi

      Ikävöidessä ihanaa naista tietenkin se on mennyt. Moikka!

    • Anonyymi

      Same old same old

    • Anonyymi

      Vähän paha mieli kaiken suhteen :( elämä on epäreilua :(

      • Anonyymi

        Ei olla ainoita kukaan mutta tärkeitä kuitenkin.


      • Anonyymi

        Älä valita nössö


    • Anonyymi

      Voisiko tämä olla S nainen?

    • Anonyymi

      … kai hyvää kuuluu.

    • Anonyymi

      Välttävästi kai ainakin olen vielä hengissä tiedä kuinka moni ihminen on tämänkin päivän aikana kuollu

      • Anonyymi

        Kuallu


    • Anonyymi

      Kyllä mä sua kaipaan, vaikka ei nähdäkään. Mietin kuinka voit ja miten ihana olisi olla sun kainalossa.

    • Anonyymi

      Eiköhän se aika mennyt jo

    • Anonyymi

      Siinähän se mikset ole halunnut nähdä

    • Anonyymi

      Käy katsomassa

    • Anonyymi

      Niinkuin jäitä polttelis!

    • Anonyymi

      Olen kasvattanut etureppua ja rapistanut kuntoa. Kuis sulla?

    • Anonyymi

      Nyt melkein lomalla.

    • Anonyymi

      Älyttömän hyvin.

      Valo. Aurinko. Uusi ihana koti. Asiat kondiksessa.

      Hyvä mieli.

      Uusia suunnitelmia ja uutta tekemistä.

      Pian menen Höyhensaarille.

      Hyvä fiilis.

    • Anonyymi

      Haukotus.

    • Anonyymi

      Hänelläkö kenties jopa paremmin

    • Anonyymi

      Ollut tietenki kova ikävä .

    • Anonyymi

      Ihan tavallisesti. Ikäväähän se on ettei nähdä, mutta minkäsä sille.

    • Anonyymi

      Ihan paskaa kun ei nähdä

    • Anonyymi

      Kysy täällä niin varmasti saat vastauksen?

      • Anonyymi

        Täältä saa montakin! Enempi parempi, eiks je? -sivusta


    • Anonyymi

      Hyvin on mennyt.
      Rauha on tullut elämään. En odota turhia. Mitään valheitasi ja epämääräisyyttäsi ei tarvitse miettiä.
      Vapaus. Ilo. Toivo. Tasapaino. Hymy. Kiitollisuus.

      Olit falski. Valehtelit. Lupasit. Peruit. En saanut kontaktia sinuun. Kylmä olit. Välinpitämätön. Et rakastanut minua.

      Nyt minulla on taas itsessäni turva. Ainoastaan ja vain. Tämä on hyvä.

      En kaipaa enää sinua. Olet nyt vapaa touhuiluja jatkamaan. Meillä oli erilainen maailmankatsomus.

      • Anonyymi

        Semmoiset mietteet sitten…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoiset mietteet sitten…

        Miksi jotkut omii täällä kaikki negaviestit?! Kysypä tuota itseltäsi.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla kello kulkee eteenpäin ja päivä vaihtuu toiseen näki ketään tai ei se mitä tekee jota aika kuluis nopeemmin ni riippuu itsestä mu jos kelloa tykkää kokoajan vahtia ni päivät on todella pitkiä ku yhden minuutinkin aika on kun nälkävuosi kelloa vahtimalla

    • Anonyymi

      Epämääräisesti. Olen säälittävästi jumahtanut tänne etsimään merkkejä sinusta. Jokainen päivä olen ajatellut. En uskalla edes laskea, kuinka monesta päivästä on kyse. Liian monesta. Kai tämä on ollut jonkinlaista harhaa. Vähän kuin peliongelmaisella, on huono juttu voittaa heti alkuun jotain (saada osumaa), sen jälkeen tulee aina tappiota. Sitä tulee pitkään, kunnes taas osuu ja ihminen oppii valehtelemaan itselleen. Kuvittelee liikoja, kunnes ymmärtää, että se on vain luovuttava illuusiosta.
      …Lempeästi päästettävä irti kuvitelmista ja löydettävä hyvä olo jostain muusta.

    • Anonyymi

      Kaikki on ihan okei, olen alkanut kääntyä pois siitä pysyvästä kuvasta minkä ehdin luoda meistä ja palata takaisin tapahtumisen maailmaan, missä ihmiset muuttuu, on valoa ja varjoa ja missä elämä virtaa niin mudan kuin kivienkin yli.

    • Anonyymi

      Elämä jatkuu sillä vuoksesi en voi elää. Et tainnut koskaan kuitenkaan nähdä itseäsi kanssani, loppujen lopuksi. Mutta nautin siitä kaikesta, sen tapahtumisen tunteesta. Toiveikasta surullisuutta mikä ottaa aina aikansa. Ei ollut mitään voitettavaa, rakastin oikeasti. Ehkä on hyvä laittaa asiat perspektiiviin, mutta joskus ajattelen, että ainoa näkökulma on olla todella olemassa. Koska on okei tuntea asioita. Olin todella siellä ja se riitti tuntemaan oloni äärettömäksi. Seisominen elämän reunalla antaa ainutlaatuisen näkökulman sekin. Ja ei voi myöskään vain istua ja asettaa toisen elämää omansa edelle ja ajatella sen olevan rakkautta, on tehtävä asioita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe