Sisällä minussa.
Mietin äsken miltä tuntuisit minussa
37
620
Vastaukset
- Anonyymi
Perseillään sitten kun täällä alkaa olemaan meno jo niin hävytöntä. Lähe nussiin, niin sittenpähän tiedät ;). Katotaan myöhemmin JOS palaan tänne takaisin. - Hyvää yötä 😙.
- Anonyymi
Täällä mitään katsota kun siellä missä se on mahdollista. Tämä on tunnin päästä pelkkä vanha viesti keskustelupalstalla.
- Anonyymi
Hyvältä se tuntuisi, todella hyvältä
- Anonyymi
Uskon niin. Uskon että se olisi taivaallista. Olen rakastunut häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon niin. Uskon että se olisi taivaallista. Olen rakastunut häneen.
Minäkin olen rakastunut yhteen ihanaan naiseen, ja hänen kanssaan haluaisin sen kokea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen rakastunut yhteen ihanaan naiseen, ja hänen kanssaan haluaisin sen kokea.
Toivon että pääsen sen miehen kokemaan joskus ja usein, muita koskaan tarvitsekaan.
- Anonyymi
Okkei menen sänkyyn jatkamaan miettimistä vaikka ei yhtään nukuta.
Hyvää yötä t aloittaja - Anonyymi
Tom of Finland kysyy, ja toiset pojat vastaa
- Anonyymi
Veit sanat suustani. Asuukohan joka miehessä pieni Tom of Finland.
- Anonyymi
Tämä oli naiselta, mutta homoissa ei ole mitään vikaa. Ne saa naida ja kertoa fantasioitaan kuten kuka tahansa muu. En ymmärrä miten keskustelupalsta voi sallia päivittäisen seksuaalivähemmistöjen haukkumisen. He saavat tietää tietosi operaattorin kautta, he voivat tehdä asialle jotain. Ihmettelen suuresti että saat jatkaa tätä vuodesta toiseen. Jos olisin homo niin tekisin jotain asialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli naiselta, mutta homoissa ei ole mitään vikaa. Ne saa naida ja kertoa fantasioitaan kuten kuka tahansa muu. En ymmärrä miten keskustelupalsta voi sallia päivittäisen seksuaalivähemmistöjen haukkumisen. He saavat tietää tietosi operaattorin kautta, he voivat tehdä asialle jotain. Ihmettelen suuresti että saat jatkaa tätä vuodesta toiseen. Jos olisin homo niin tekisin jotain asialle.
ja tämän saman tietysti laitoin myös ylläpitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko käynyt naista esittävä mies mielessä, että vaikka kuinka kirjoittelisit VPN päällä puhelimestasi (en osaa sanoa pyörittääkö luuri tor-selainta, joka yleensä hankitaan muihin tarkoituksiin kuin netissä spämmäämiseen ja se siitä, sillä lapsikontenttien ym selvittäminen on ammattilaisten asia), että laitetiedot tallentuu ylläpitoon ja on sieltä saatavissa hyvin perustelluista syistä? Muuten tämä sananvapautta melko laajasti kunnioittava saitti olisi hyvin epäilyttävä ja laiton alusta, että mitäs tässä pesemme kädet
- Anonyymi
Miehelle ei oo niin pal väliä kenen sisässä on kunhan on siedettävä naine
- Anonyymi
Niinhän se tuntuu olevan ja useilla naisillakin sama. Mulla on väliä kenet sisääni päästän.
- Anonyymi
Tai mies,vuohi, lammas, sika.
Joku reikä.
- Anonyymi
Jos exältä kysytään niin ei oikein miltään.
- Anonyymi
Mies miehelle. Ahdasta siellä b rapussa on. Muista tyhjennys ennen.
- Anonyymi
Naisellakin b rappu on. -sivusta.
- Anonyymi
Mä mietin monta kertaa päivässä kuinka hyvältä tuntuu kun märkä pillu hyväilee kovaa naisen ollessa päällä kun voi vielä katsoa tämän kasvoista kuinka hän nauttii kun hyväilee hänen kaunista vartaloaan samalla........😘
- Anonyymi
Aaah!
- Anonyymi
Olet liian suora sanoissani, ilmeisesti olet autistinen vähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaah!
Sivusta ähisee. Minä en tykkää että tällaisella palstalla kirjoitetaan noin. Mika morig tyyli ei kiitos!
- Anonyymi
Vähän kuin lämmin kakka mutta eri kulkusuunta, lopussa helpotus kun tyhjennys.
- Anonyymi
Et tuntisi mitään olen pieni ja vikkelä😁
- Anonyymi
Pienihän se vasta helpottaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienihän se vasta helpottaakin.
Kyllä mä vikkelän pupun peiton alta löydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja simsala-bim temput näyttäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolleen söpösti: https://tenor.com/fi/view/hat-trick-gif-5323518
- Anonyymi
Sivusta vastaukset. Kokosi ei kiinnosta, mutta ota tuo toinen sänkyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes etsi. Kuorsaat ja kyttäät nettiä tai telkkaria.
Illalla ei mitään. Aamulla fysiologisella (ei rakkautta) kusistondiksella. Tyhjennystarkoitukseen only.
Harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä wt näytä mitää..
- Anonyymi
Hyvältä.
- Anonyymi
Niin, siltä ajatuksin tuntui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuskin tuntui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnun aina hyvältä.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnun aina hyvältä.😘
Okei, olet se. En halua sinua lähelleni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849