Katsoin "Kesäillan valssi"-ohjelmaa ja hämmästyin " Helmenkalastajat"-yhtyeen tasoa, joko oli huippuluokkaa. Vieläkö yhtye on kuvioissa mukana, ja jos ei niin kuka on saanut riveihinsä huippuhaitaristin ko. yhtyeestä.
Keikkaileeko vielä.
13
1693
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi parhaimmista orkesterihaitaristeista joita olen koskaan nähnyt.
- Anonyymi
Säestävistä haitaristeista paras. Toivottavasti on saanut keikkailla taukoamatta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880205o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Keikkailee, jos tuo tieto pitää paikkansa.
29.7.2023 la Luhurikan lava (Lapua)
Helmenkalastajat. - Anonyymi
2019 alussa jäivät keikkatauolle ja ei edes Facessa mitään tietoja päivitetty vaikka heidän piti palata tauolta kyseisenä vuonna kesällä. Taitaa tauko siis jatkua edelleen
- Anonyymi
Tanssiin.net Tulevat keikat ei näytä muuta kuin nollaa.
Mutta tuo Lapua kiinnostaa..
- Anonyymi
Katsoin : Tulevat keikat, ei keikkoja.
- Anonyymi
Toivottavasti joku orkesterin jäsen selvittää asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin harrastajat, koska viimeksi olette tanssineet helmenkalastajien tahtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin harrastajat, koska viimeksi olette tanssineet helmenkalastajien tahtiin.
Seuraavan kerran Lapualla. Sitä ennen 2013.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HysHysHysHysHys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HysHysHysHysHys.
Kysykää Lapualla kun olette tanssimassa. mistä johtuu tämä salaaminen.
Minä en heitä kaipaa.
- Anonyymi
Tanssiin.net.
Keikat Jyrki& Sävel
Keikat Helmenkalastajat
Keikat Leif Lindeman
Keikat Hurma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779