R-kioskin eurokolikkopussi

keräilijä

Tietääkö kukaan mikä on R-kioskista ostetun avaamattoman eurokolikkopussin arvo?
Paljonko keräilijät maksavat?

18

9191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä

n. 100-160 EUR kunnosta riippuen

• niin ...

paljon on valmis maksamaan?
        Eikös se hinta oo pyörinyt paremminkin 50 euron molemmin puolin.Mulla olis kaksi pussia,mutta en kyllä viiteenkymppiin myy.

• Hannu
        niin ... kirjoitti:

paljon on valmis maksamaan?
        Eikös se hinta oo pyörinyt paremminkin 50 euron molemmin puolin.Mulla olis kaksi pussia,mutta en kyllä viiteenkymppiin myy.

myyntiin.Esim.www.ebay.com,myös www.huuto.net Suomessa ihan hyvä.

• keräilijä
        Hannu kirjoitti:

myyntiin.Esim.www.ebay.com,myös www.huuto.net Suomessa ihan hyvä.

Thanks for everybody very important ihformaties.

• Tarpa

Kyllä niitten prikkojen arvo on ihan tasan 3,88€ eikä yhtään enempää. Vaihdat ne kaupassa kaljaan niin teet parhaat vaihtokaupat. Itseltäkin muutama pussi löytyy jos joku ihan välttämättä niitä haluaa.

• masa

maksan 14e pussista huutonetissä hinnat 15 eurosta 25 euroon.

• beeb

Myytkö sä niitä siihen sun sanomaasi hintaan?

• Tarpa
        beeb kirjoitti:

Myytkö sä niitä siihen sun sanomaasi hintaan?

Mieluummin mä heitän noi prikat roskiin kuin alan niitä kenellekään myymään! Ei vaan, revin jo pussit auki ja ostin lapsille ruokaa. Menivätpä nekin rahat johonkin hyödylliseen.

• haba

Moro! Mihin hintaa olisit valmis myymään nuo R-kioskin rahapussit?

• keräilijä

Ulkomailla voi saada ton päälle 20€, esim www.ebay.de www.ebay.nl www.ebay.fr

• keräilijä 344556

väärennettyjä ärrä-pusseja on myös liikenteessä!!! olkaa tarkkana! Tietenkin jotkut keräilijät voi maksaa hyvin tehdystä väärennetystä paljon!

• ozzman

Voin myydä 40 euroon. Täysin kunnossa oleva pussi. vuoden 2002 pussi, Ärrältä ostettu.

• Pussukka-keräiijä

Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...

• r-kioski
        Pussukka-keräiijä kirjoitti:

Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...

Hei
        Täällä löytyy yksi ylimääräinen pussi

• Eurokeräilijä
        Pussukka-keräiijä kirjoitti:

Nytkin näyttää olevan : http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119371799
        Osta heti hinta 24€.

• Eurokeräilijä

• Tarkka Markka
        Eurokeräilijä kirjoitti:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119073482

Hakusanaksi vaikka "ärrä pussi", "europussi", "r-kioski"

Hei
        Kyllä niitä myynnissä on mutta ilman kuvaa myynnissä olevaa pussukkaa ei kannata ostaa .
        Voi olla piirrelty pussiin taikka vaan vähäsen avattu

• mielenkiinnosta.
        Tarkka Markka kirjoitti:

Hei
        Kyllä niitä myynnissä on mutta ilman kuvaa myynnissä olevaa pussukkaa ei kannata ostaa .
        Voi olla piirrelty pussiin taikka vaan vähäsen avattu

Paljonkohan pussukasta irtoaisi nykyään. Itsellä olisi yksi koskematon ja hyväkuntoinen, aito Ärriskä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe