R-kioskin eurokolikkopussi

keräilijä

Tietääkö kukaan mikä on R-kioskista ostetun avaamattoman eurokolikkopussin arvo?
Paljonko keräilijät maksavat?

18

8992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä

      n. 100-160 EUR kunnosta riippuen

      • niin ...

        paljon on valmis maksamaan?
        Eikös se hinta oo pyörinyt paremminkin 50 euron molemmin puolin.Mulla olis kaksi pussia,mutta en kyllä viiteenkymppiin myy.


      • Hannu
        niin ... kirjoitti:

        paljon on valmis maksamaan?
        Eikös se hinta oo pyörinyt paremminkin 50 euron molemmin puolin.Mulla olis kaksi pussia,mutta en kyllä viiteenkymppiin myy.

        myyntiin.Esim.www.ebay.com,myös www.huuto.net Suomessa ihan hyvä.


      • keräilijä
        Hannu kirjoitti:

        myyntiin.Esim.www.ebay.com,myös www.huuto.net Suomessa ihan hyvä.

        Thanks for everybody very important ihformaties.


    • Tarpa

      Kyllä niitten prikkojen arvo on ihan tasan 3,88€ eikä yhtään enempää. Vaihdat ne kaupassa kaljaan niin teet parhaat vaihtokaupat. Itseltäkin muutama pussi löytyy jos joku ihan välttämättä niitä haluaa.

      • masa

        maksan 14e pussista huutonetissä hinnat 15 eurosta 25 euroon.


      • beeb

        Myytkö sä niitä siihen sun sanomaasi hintaan?


      • Tarpa
        beeb kirjoitti:

        Myytkö sä niitä siihen sun sanomaasi hintaan?

        Mieluummin mä heitän noi prikat roskiin kuin alan niitä kenellekään myymään! Ei vaan, revin jo pussit auki ja ostin lapsille ruokaa. Menivätpä nekin rahat johonkin hyödylliseen.


      • haba

        Moro! Mihin hintaa olisit valmis myymään nuo R-kioskin rahapussit?


    • keräilijä

      Ulkomailla voi saada ton päälle 20€, esim www.ebay.de www.ebay.nl www.ebay.fr

    • keräilijä 344556

      väärennettyjä ärrä-pusseja on myös liikenteessä!!! olkaa tarkkana! Tietenkin jotkut keräilijät voi maksaa hyvin tehdystä väärennetystä paljon!

    • ozzman

      Voin myydä 40 euroon. Täysin kunnossa oleva pussi. vuoden 2002 pussi, Ärrältä ostettu.

      • Pussukka-keräiijä

        Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...


      • r-kioski
        Pussukka-keräiijä kirjoitti:

        Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...

        Hei
        Täällä löytyy yksi ylimääräinen pussi


      • Eurokeräilijä
        Pussukka-keräiijä kirjoitti:

        Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...

        Nytkin näyttää olevan : http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119371799
        Osta heti hinta 24€.


      • Eurokeräilijä

      • Tarkka Markka
        Eurokeräilijä kirjoitti:

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119073482

        Hakusanaksi vaikka "ärrä pussi", "europussi", "r-kioski"

        Hei
        Kyllä niitä myynnissä on mutta ilman kuvaa myynnissä olevaa pussukkaa ei kannata ostaa .
        Voi olla piirrelty pussiin taikka vaan vähäsen avattu


      • mielenkiinnosta.
        Tarkka Markka kirjoitti:

        Hei
        Kyllä niitä myynnissä on mutta ilman kuvaa myynnissä olevaa pussukkaa ei kannata ostaa .
        Voi olla piirrelty pussiin taikka vaan vähäsen avattu

        Paljonkohan pussukasta irtoaisi nykyään. Itsellä olisi yksi koskematon ja hyväkuntoinen, aito Ärriskä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe