R-kioskin eurokolikkopussi

keräilijä

Tietääkö kukaan mikä on R-kioskista ostetun avaamattoman eurokolikkopussin arvo?
Paljonko keräilijät maksavat?

18

9408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä

n. 100-160 EUR kunnosta riippuen

• niin ...

paljon on valmis maksamaan?
        Eikös se hinta oo pyörinyt paremminkin 50 euron molemmin puolin.Mulla olis kaksi pussia,mutta en kyllä viiteenkymppiin myy.

• Hannu
        niin ... kirjoitti:

paljon on valmis maksamaan?
        Eikös se hinta oo pyörinyt paremminkin 50 euron molemmin puolin.Mulla olis kaksi pussia,mutta en kyllä viiteenkymppiin myy.

myyntiin.Esim.www.ebay.com,myös www.huuto.net Suomessa ihan hyvä.

• keräilijä
        Hannu kirjoitti:

myyntiin.Esim.www.ebay.com,myös www.huuto.net Suomessa ihan hyvä.

Thanks for everybody very important ihformaties.

• Tarpa

Kyllä niitten prikkojen arvo on ihan tasan 3,88€ eikä yhtään enempää. Vaihdat ne kaupassa kaljaan niin teet parhaat vaihtokaupat. Itseltäkin muutama pussi löytyy jos joku ihan välttämättä niitä haluaa.

• masa

maksan 14e pussista huutonetissä hinnat 15 eurosta 25 euroon.

• beeb

Myytkö sä niitä siihen sun sanomaasi hintaan?

• Tarpa
        beeb kirjoitti:

Myytkö sä niitä siihen sun sanomaasi hintaan?

Mieluummin mä heitän noi prikat roskiin kuin alan niitä kenellekään myymään! Ei vaan, revin jo pussit auki ja ostin lapsille ruokaa. Menivätpä nekin rahat johonkin hyödylliseen.

• haba

Moro! Mihin hintaa olisit valmis myymään nuo R-kioskin rahapussit?

• keräilijä

Ulkomailla voi saada ton päälle 20€, esim www.ebay.de www.ebay.nl www.ebay.fr

• keräilijä 344556

väärennettyjä ärrä-pusseja on myös liikenteessä!!! olkaa tarkkana! Tietenkin jotkut keräilijät voi maksaa hyvin tehdystä väärennetystä paljon!

• ozzman

Voin myydä 40 euroon. Täysin kunnossa oleva pussi. vuoden 2002 pussi, Ärrältä ostettu.

• Pussukka-keräiijä

Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...

• r-kioski
        Pussukka-keräiijä kirjoitti:

Löytyykö vielä 40 euroon ja miten saan suhun yhteyden??? Oon eri liikkeistä ja nettikauppiailta kysellyt, kaikki ovat pyytäneet yli satasta...

Hei
        Täällä löytyy yksi ylimääräinen pussi

• Eurokeräilijä
        Pussukka-keräiijä kirjoitti:

Nytkin näyttää olevan : http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119371799
        Osta heti hinta 24€.

• Eurokeräilijä

• Tarkka Markka
        Eurokeräilijä kirjoitti:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119073482

Hakusanaksi vaikka "ärrä pussi", "europussi", "r-kioski"

Hei
        Kyllä niitä myynnissä on mutta ilman kuvaa myynnissä olevaa pussukkaa ei kannata ostaa .
        Voi olla piirrelty pussiin taikka vaan vähäsen avattu

• mielenkiinnosta.
        Tarkka Markka kirjoitti:

Hei
        Kyllä niitä myynnissä on mutta ilman kuvaa myynnissä olevaa pussukkaa ei kannata ostaa .
        Voi olla piirrelty pussiin taikka vaan vähäsen avattu

Paljonkohan pussukasta irtoaisi nykyään. Itsellä olisi yksi koskematon ja hyväkuntoinen, aito Ärriskä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe