Mikäli tilanne Venäjän ja Suomen välillä eskaloituu kannatta kodinkoneet kiinnittää ketjuilla niin venäläiset sotilaat eivät vie niitä mukanaan. Pyykkikoneeni ja Parma-Iivari talotuulettimeni on lujasti kiinnitettyinä paksulla kettingillä talon seinään. Varmuusvarastoihin kannattaa varata puhdasta vettä ja taskulampun pattereita sekä elintarvikkeita kuten säilykkeitä runsaasti, hah hah haaa!!!...
Kodinkoneet lukkojen taka
9
300
Vastaukset
- Anonyymi
Ressu on taas oikeassa ja myös polkupyörät kannatta lukita sekä kiinnittää vaikka pyörätelineeseen niin se ainakin vaikeuttaa niiden lähettämistä venäjälle.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178804277
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jyväskylä taivaalla Nato koneita montaa sorttia. Kyllä on nyt turvallinen olo mutta eikö tuolla nähtyä maavoimien kalustoa pitäisi esitellä tositoimissa Ukrainassa eikä tuhlata polttoainetta joutavaan ajeluun Jyväskylän kaduilla sekä siirtymä kuljetuksiin ympäri maamme varuskuntia. Natolta saadaan tulevaisuudessa uudempia vehkeitä näiden käytettyjen tilalle.
- Anonyymi
Joo tuossa on winha perä nimittäin ne venäläisetn kommari soltut vier ihan kaiken mukanaan venäjälle,tosin Kokkolan poliisi saapuu paikalle ja poliisi aina ellei ne pelkää tjn muuta äähh tarjoan niile munkkikahvit
- Anonyymi
Nyt Ressu polkupyörä lukkoon ja käperry odottamaan itämaan tietäjiä.
- Anonyymi
Rannekellojen perään olivat viime sodassa mutta nyt näyttää kelpaavan kaikki elektroniikka. Omien kaatuneiden taskut omat sotilaat tyhjentävät ja puhelin lähtee haavoittuneiltakin.
- Anonyymi
Ressu vanhana pioneerina on miinoittanut Halkokarin pihansa ja pakenee itse peloissaan miehittäjiä Perhon erämaahan.
- Anonyymi
Isänsä poika Ressu on eli takalinjojen taavi eikä seuraavasta sukupolvestakaan ole mainetekoihin.
- Anonyymi
Viljo A Kivelä palveli kaasunsuojelukomppaniassa eli ei mainittavia sankaritekoja eikä ole suvussa tässä suhteessa menty eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727