Miksei heitä uskalla lähestyä?
Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?
110
899
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Rumuus. m59
- AnonyymiUUSI
Lähestulkoon kuusikymppinen mies, eikä ymmärrä, että älykkyys ja ulkonäkö eivät korreloi.
- AnonyymiUUSI
Äly ei korreloi geeneihin jotka vaikuttavat ulkonäköön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että pieni korrelaatio niissä on turkimuksissa löydetty. Tosin niin päin, että älykkäät ovat myös kauniimpia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että pieni korrelaatio niissä on turkimuksissa löydetty. Tosin niin päin, että älykkäät ovat myös kauniimpia.
Tästä en ole kuullut, kiitos kun jaoit!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne korreloi. Ulkonäkö kertoo hyvistä geeneistä kaikin puolin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä ne korreloi. Ulkonäkö kertoo hyvistä geeneistä kaikin puolin.
Mietipä nyt uudestaan. Taipumus masennukseen ei näy ulkonäössä. Ykköstyypin diabetes ei näy ulkonäössä. Syöpä ei näy ulkonäössä. Jne., ad infinitum.
Tämän lisäksi ulkonäkö ei ole absoluuttinen totuus edes arvottamismielessä vaan kyse on subjektiivisesta tulkinnasta, johon vaikuttaa kulttuuriset näkemykset. Kaikki eivät todellakaan pidä samoja asioita kauniina.
Mitä älykäs tarkoittaa tässä yhteydessä? Nobel voittajaa?
- AnonyymiUUSI
Enemmän keskivertoa älykkäämpiä tarkoitin. Voi olla korkea koulutus, äo, tai muuten vain selkeästi poikkeuksellisen nopea ja terävä järjen juoksu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän keskivertoa älykkäämpiä tarkoitin. Voi olla korkea koulutus, äo, tai muuten vain selkeästi poikkeuksellisen nopea ja terävä järjen juoksu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eikö oo bimu ihanaa kun palstan mies kuvaa naisia ku raviHevosia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö oo bimu ihanaa kun palstan mies kuvaa naisia ku raviHevosia?
Ei taida pimatsun kapasiteetti riittää vieläkään. Lisäys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida pimatsun kapasiteetti riittää vieläkään. Lisäys.
Ei, sulla ei riitä
- AnonyymiUUSI
Viisaitten naisten kanssa on helpompi toimia, heillä ajatus juoksee vähän niin kuin miehillä.
Älykkyys lisäksi ei haittaa, sitä paitsi ne esiintyy usein yhdessä.
Jos nainen on nokkela, mutta ei kovin viisas, saa olla älykäskin, niin ei tule mitään. Selvittelyllä ja mitä tarkoitit, tahallaan, tai oikeasti väärinkäsityksillä, ei ole mitään rajaa. Lopulta mies väsyy, eikä jaksa oikoa loputonta, kummallista asioiden pyörittelyä.
Kun tälle naiselle puhuu asioista yleisellä tasolla, keskimäärin, joukoista miten joku asia miljoonien ihmisten määrässä. Niin eikös hän sano, kuule ei se ole niin, tiedän historiasta tapauksen josssa tämä asia oli aivan päinvastoin. Hyvä ihme yksi poikkeus miljardissa tapauksessa todistaa asian olevan aivan päinvastoin.
Monesti naiselle tuntuu olevan vaikea ymmärtää milloin käsitellään asiaa suurina joukkoina ja milloin yksittäistapausina. Tässä vaiheessa mies antaa periksi, jos asia ei ole niin tärkeä, niin menköön.
Mikä minä olen kenenkään viisautta arvioimaan, en ole ollut aina kovin viisas itsekään, mutta mielestäni viisaiden naisten kanssa on helpompi toimia.
Edellä ei mikään tieto, vaan mielipide. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viisaitten naisten kanssa on helpompi toimia, heillä ajatus juoksee vähän niin kuin miehillä.
Jos nainen on nokkela, mutta ei kovin viisas, saa olla älykäskin, niin ei tule mitään. Selvittelyllä ja mitä tarkoitit, tahallaan, tai oikeasti väärinkäsityksillä, ei ole mitään rajaa. Lopulta mies väsyy, eikä jaksa oikoa loputonta, kummallista asioiden pyörittelyä.
Kun tälle naiselle puhuu asioista yleisellä tasolla, keskimäärin, joukoista miten joku asia miljoonien ihmisten määrässä. Niin eikös hän sano, kuule ei se ole niin, tiedän historiasta tapauksen josssa tämä asia oli aivan päinvastoin. Hyvä ihme yksi poikkeus miljardissa tapauksessa todistaa asian olevan aivan päinvastoin.
Monesti naiselle tuntuu olevan vaikea ymmärtää milloin käsitellään asiaa suurina joukkoina ja milloin yksittäistapausina. Tässä vaiheessa mies antaa periksi, jos asia ei ole niin tärkeä, niin menköön.
Mikä minä olen kenenkään viisautta arvioimaan, en ole ollut aina kovin viisas itsekään, mutta mielestäni viisaiden naisten kanssa on helpompi toimia.
Edellä ei mikään tieto, vaan mielipide.Et ymmärrä mistään mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, sulla ei riitä
Eli osuin kuin ostinkin oikeaan tämän Hysteriakohtsuksen suhteen. Mikä painaa sipulia taas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellä ei mikään tieto, vaan mielipide.Monet miehet ei kertakaikkiaan halua ajatustyötä, jossa tarkastellaan oikeita asioita. Vuorovaikutusta. Tympääntyy. Opetettu peittämään. Kun on kumppanuuden sijasta mielestään paljon tärkeempiä asioita. Kuka pystyy paremmin jakamaan tunnetasolla ja järjestelemään päässään asioita muulla kuin materiatasolla, alkaa olla nykypäivänä harvinaisuus. Heille arvostusta! Keskustellaan enemmän, kuunnellaan toista! Niin hoidamme sekä toista että erikoisesti itseämme. Sellainen ihminen loppujen lopuksi tuntee itsensä paljon arvokkaammaksi, kuin joku joka elää vain pinnallista, yksinäistä elämää. Ihminen oppii elämään rauhassa, kun oppii inhimillisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Sanavalmis ja fiksu nainen saa miehen takajaloilleen!
- AnonyymiUUSI
Näin usein käy, mutta miksi? Miksi se koetaan uhkana, eikä samoin kun vaikka jos nainen on erittäin mainio leipuri, tarkka timpuri, tai nopea juoksija, jne. Nämä ja monet muut ovat usein vain mielenkiintoisia erityispiirteitä, mutta korkea äly on jotain mikä kauhistuttaa
- AnonyymiUUSI
Eli kannattaa varoiksi paeta vuorelle ns?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin usein käy, mutta miksi? Miksi se koetaan uhkana, eikä samoin kun vaikka jos nainen on erittäin mainio leipuri, tarkka timpuri, tai nopea juoksija, jne. Nämä ja monet muut ovat usein vain mielenkiintoisia erityispiirteitä, mutta korkea äly on jotain mikä kauhistuttaa
Miehen egon suuruus kumpuaa naisen suuntaan eri tavoin. Kautta aikojen mies on ollut perheen pää näyttämällä naiselle paikan hellan eteen.
Ei ole kyse ruokien ym tekemisistä, vaan syvällisemmistä välkkyominaisuuksista, jotka herättävät miehen mielenkiinnon. - AnonyymiUUSI
Sanavalmis omasta mielestään fiksu nainen.
Onko rasittavampaa tapausta. Saako hän miehet takajaloilleen, vaan valitsemaan kahdesta, pakene hakeudu muuhun seuraan, tai jää tämän mielestään fiksun naisen seuraan jostain hyvästä syystä. Esim. hän on johtaja työpaikallasi, anoppisi, tai muuten voi vaikuttaa sinun hyvinvointiisi.
Fiksuus ei riitä miesten kanssa toimeentulemiseen, viisaus on parempi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen egon suuruus kumpuaa naisen suuntaan eri tavoin. Kautta aikojen mies on ollut perheen pää näyttämällä naiselle paikan hellan eteen.
Ei ole kyse ruokien ym tekemisistä, vaan syvällisemmistä välkkyominaisuuksista, jotka herättävät miehen mielenkiinnon.Mistä välkkyominaisuuksista? Yleisesti ottaen vaatimus on ole hauska, ole vain hetki, älä puhu liikaa, ruoka ei tietysti olisi pahitteeksi, ole kaunis, näytä haluavasi jne... Harmillista :(
- AnonyymiUUSI
No älyhän se pelottaa älykkäissä ....Heillä on tasoja ja valtaa bossitella. Kyllä se vaatii rohkeutta lähestyä kyseisiä daameja. Ei voi heitellä ensinäkään mitä hyvänsä ettei saa heti selkäänsä
- AnonyymiUUSI
''Pitäisköhän mun huutaa et, hei arvon naiset..'' -keskustatube.mp4
Pitäiskö mun todeta et jos niillä on yhtään mitään arvostusta itseään kohtaan jäljellä niin ne ei haluu kuulla sanaakaan. - AnonyymiUUSI
Jotenkin sympaattinen vastaus. 😄 Mutta eli älyn tuoma valta-asema siis herättää pelkoa, jos oikein ymmärsin. Mielenkiintoinen näkökulma. Miksi luulet että miehelle on niin tärkeää kokea olevansa "ylempänä" että jo naisen äly itsessään uhkaa sitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin sympaattinen vastaus. 😄 Mutta eli älyn tuoma valta-asema siis herättää pelkoa, jos oikein ymmärsin. Mielenkiintoinen näkökulma. Miksi luulet että miehelle on niin tärkeää kokea olevansa "ylempänä" että jo naisen äly itsessään uhkaa sitä?
Oli naiselta
- AnonyymiUUSI
Siinä se nähdään. Ei voi kauhalla vaatia... 🙄😏
- AnonyymiUUSI
Ei mikään. Päinvastoin älykkyys on puoleensavetävä ominaisuus.
Jasu- AnonyymiUUSI
Totta! Meitä on tässäkin moneen junaan.
- AnonyymiUUSI
Ovat varattuja monesti.
- AnonyymiUUSI
Harmi.
- AnonyymiUUSI
Älykkäät ei ole himohiiritasolla.
- AnonyymiUUSI
Tästä en osaa sanoa, mutta eikö niitä älyllisiä ominaisuuksia yritetä kumota usein tällaisilla sukupuolikäyttäytymiseen liittyvillä tarinoilla? Niin se vaan Reinbothin ja Passinkin journalismi eteni hönöstä jarruttelusta huolimatta☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä en osaa sanoa, mutta eikö niitä älyllisiä ominaisuuksia yritetä kumota usein tällaisilla sukupuolikäyttäytymiseen liittyvillä tarinoilla? Niin se vaan Reinbothin ja Passinkin journalismi eteni hönöstä jarruttelusta huolimatta☺️
Vähän kliseistä hommaa jo, mutta mitä sitä tappoja muuttamaan jos tehokkaaksi havaittu jo kerran, eiku hetkinen mitään ei saatu aikaan ja toinen ”kätyri” sai vielä duuniakin sinne minne monen rahkeet ei riitä jos halua olis
- AnonyymiUUSI
Libido ei korreloi älykkyyden kanssa. Ei edes seksikumppanien määrä. Ennemminkin se voi kertoa siitä, että nainen on henkisesti niin vahva, että uskaltaa elää ja nauttia vaikka niin moni koittaisi "laittaa ruotuun". Nainen voi itse ottaa miehen jos kokee sopivaksi eikä siihen liity välttämättä se että naista olisi höynäytetty ja siksi kumppaneita olisi kertynyt.
Älykäs, vahva, itsenäinen nainen on kyllä monelle pelottava ihan turhaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Libido ei korreloi älykkyyden kanssa. Ei edes seksikumppanien määrä. Ennemminkin se voi kertoa siitä, että nainen on henkisesti niin vahva, että uskaltaa elää ja nauttia vaikka niin moni koittaisi "laittaa ruotuun". Nainen voi itse ottaa miehen jos kokee sopivaksi eikä siihen liity välttämättä se että naista olisi höynäytetty ja siksi kumppaneita olisi kertynyt.
Älykäs, vahva, itsenäinen nainen on kyllä monelle pelottava ihan turhaan.Kauniit joutuu juurikin ottaa miehet itse. Sitten sanotaan että oot varmaan pitelemätön.... ei voi jatkaa... Kuka naisista on tehnyt kiertotavaran! Minkäs teet, kun aina löytyy syitä!
- AnonyymiUUSI
No kyllä älykäskin haluaa seksi ä.
Ja voi olla ihan kiva ja hauska tyyppi. Mut jutut sais olla hänelle laadukkaita eikä vain navanalusta - AnonyymiUUSI
Taitaa ap ongelma olla oma saamattomuus, miksi ei itse lähesty.
Kuvitelma omasta älystä saattaa ulkopuolisesta vaikuttaa ihan joltakin muulta, vaikutelmaa ei paranna, omasta ylivertaista älystä muille kertominen. Jos joku on oikeasti älykäs, sen ei tarvitse siitä muille sanoa.
Tyhmä nainen on pelottava, samalla rasittava ja ärsyttävä.- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole ongelmia lähestymisen kanssa, kiitos vain. En ole myöskään korostanut omaa älyäni kenellekään, enkä tässä varsinaisesti puhu itsestäni. Aihe on vain mietityttänyt yleisellä tasolla, ja tätä on palstallakin välillä keskusteluissa näkynyt, niin kiinnosti avata keskustelua.
- AnonyymiUUSI
Hei! Ei tarvitse loukata. Itse olen hyvin rasittava ja älykäs, pitää olla balanssi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Ei tarvitse loukata. Itse olen hyvin rasittava ja älykäs, pitää olla balanssi.
Oikein!! 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole ongelmia lähestymisen kanssa, kiitos vain. En ole myöskään korostanut omaa älyäni kenellekään, enkä tässä varsinaisesti puhu itsestäni. Aihe on vain mietityttänyt yleisellä tasolla, ja tätä on palstallakin välillä keskusteluissa näkynyt, niin kiinnosti avata keskustelua.
Älä nyt yritä valehdella, et sinä toisten ongelmista alkaisi palstalle kirjoittelemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt yritä valehdella, et sinä toisten ongelmista alkaisi palstalle kirjoittelemaan.
Enhän minä kenenkään ongelmista kirjoita, vaan pohdin ilmiötä ja haen siihen mielipiteitä. Olen utelias ihminen, usko tai älä.
- AnonyymiUUSI
Älykäs nainen ei ole tarpeeksi helppo käyttää hyväksi. Se ottaa jalat alleen heti kun huomaa sen.
- AnonyymiUUSI
Aika autistinen kommentti, mutta niin kyllä👍
- AnonyymiUUSI
Tämä on varmasti totta. Mutta miksi toisia pitää ylipäätään käyttää hyväksi, sitä en myöskään ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on varmasti totta. Mutta miksi toisia pitää ylipäätään käyttää hyväksi, sitä en myöskään ymmärrä
Ihminen on tänäpäin aika paha olento. En tiedä mistä se tulee mutta ollaan valmiita vaikka mihin että saadaan jotain kiksejä. En tekisi kyllä tähän maailmaan lapsia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on tänäpäin aika paha olento. En tiedä mistä se tulee mutta ollaan valmiita vaikka mihin että saadaan jotain kiksejä. En tekisi kyllä tähän maailmaan lapsia.
Surullista, mutta totta.
- AnonyymiUUSI
Kirjaälykkyydellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Puolestaan heillä on vähemmän mahdollista tuntea olevansa tunnetasolla arvokas, vaan pätevyyttä haetaan varmemmalta pohjalta kuten kirjoista. Tehdään itsestä tärkeitä saralla, jossa ei laiteta itseään peliin ja ollaan vain hyvääpäivää-tasolla.
- AnonyymiUUSI
Älykkäässä naisessa ei ole mitään pelottavaa.
Huumorintajuttomassa tosikossa sitävastoin on; oli älykäs tai vähemmän älykäs.
Sinänsä hyvin moni pitää itseään älykkäänä, mutta varsin usein tämä käsitys on ainoastaan heidän omassa päässään.- AnonyymiUUSI
Ehkä tämä voikin olla enemmän itsetunto kysymys, toisia kun tuntuu pelottavan paljonkin.
Itse näkisin että huumorikin on älyn laji, harva täys uuvatti onnistuu olemaan myöskään kovin hauska.
Toisten älyn arvioiminen ulkopuolelta voi joskus myös osoittaa älyn puutetta. Ei sillä etteikö siinä joskus voisi olla perääkin, mutta on myös paljon huippuälykkäitä jotka ovat sosiaalisesti todella kömpelöitä, ja siksi heitä pidetään jopa tyhminä.
- AnonyymiUUSI
Ei mikään. Älykäs nainen on myös seksikäs. Kuten hän nainen.
- AnonyymiUUSI
Oon niin tyhmä, etten osaa edes kuvitella tollaista tapahtuvaksi.
- AnonyymiUUSI
Niinhän sinä naisena esiintyvä setämies oletkin, aika vakavia itsetunto-ongelmia jos pitää näytellä itselleen tyhmempää juttukaveria
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä naisena esiintyvä setämies oletkin, aika vakavia itsetunto-ongelmia jos pitää näytellä itselleen tyhmempää juttukaveria
Miksi pitäisi näytellä yhtään mitään? 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vastaus tuokin on. Rehellisesti yritin miettiä tilannetta missä haluaisin lähestyä älykästä naista enkä uskaltaisi lähestyä häntä älykkyyden vuoksi ja miettiä syytä siihen. Luulen, että useammin jätetään lähestymättä naista ylimielisen olemuksen tai jonkin muun luotaantyöntävän ominaisuuden takia. Ehkä jompaa kumpaa tai kumpaakaan ei kiinnosta. Voi olla stressiä, huolia ja terveysongelmia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi näytellä yhtään mitään? 🙂
Näyttelethän sä ihmispelkoinen lapamato myös naisia. Onko kuinka monen daamin kuvat kierroksessa joilla esität tätä fantasiaa missä he ovat jotain äitisi kaltaisia sekopäitä. Skideistä puhumattakaan... Nautihan nyt viimeisestä joulusta, sitä kun ei ikinä tiedä ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vastaus tuokin on. Rehellisesti yritin miettiä tilannetta missä haluaisin lähestyä älykästä naista enkä uskaltaisi lähestyä häntä älykkyyden vuoksi ja miettiä syytä siihen. Luulen, että useammin jätetään lähestymättä naista ylimielisen olemuksen tai jonkin muun luotaantyöntävän ominaisuuden takia. Ehkä jompaa kumpaa tai kumpaakaan ei kiinnosta. Voi olla stressiä, huolia ja terveysongelmia.
Olet vajaaälyinen. Et osaa tulkita ihmisiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sivusta huutelut eivät ole aloittajalta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet vajaaälyinen. Et osaa tulkita ihmisiä
Kyllä osaan, jos ei imbesilli ole.
- AnonyymiUUSI
Kyse ei ole varmaankaan pelosta. Naiset haluavat itseään paremmin pärjäävän miehen lähtökohtaisesti. Älykkyys korreloi tämän kanssa. Mitä hyötyä älystä on, jos se ei näy vaikka elämänlaadussa. Molempien ja ei kummankaan vika.
- AnonyymiUUSI
En kyllä allekirjoita tuota, että naiset haluavat nimenomaan lähtökohtaisesti itseään paremmin pärjäävän miehen. Varmasti näitäkin on, mutta suurin osa naisista ennemminkin tuntuu haluavan miehen joka lähinnä yleisesti pärjää. Että on elämänhallinta kunnossa, ja mielellään joku palkkatyö, jotta yhteistä elämää voi tasapuolisesti rakentaa ilman että toista täytyy ns. Vetää perässä. Miehille taas tuntuu olevan tärkeämpää juurikin se paremmin pärjääminen ja esim. Naista huonompi palkka ahdistaa. Mutta mielenkiintoista pointtia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä allekirjoita tuota, että naiset haluavat nimenomaan lähtökohtaisesti itseään paremmin pärjäävän miehen. Varmasti näitäkin on, mutta suurin osa naisista ennemminkin tuntuu haluavan miehen joka lähinnä yleisesti pärjää. Että on elämänhallinta kunnossa, ja mielellään joku palkkatyö, jotta yhteistä elämää voi tasapuolisesti rakentaa ilman että toista täytyy ns. Vetää perässä. Miehille taas tuntuu olevan tärkeämpää juurikin se paremmin pärjääminen ja esim. Naista huonompi palkka ahdistaa. Mutta mielenkiintoista pointtia!
Nimenomaan tuo. Jotkut naiset haluavat tiedostamattaankin paremmin pärjäävän miehen. Samaan aikaan on miehiä, jotka eivät voi olla itseään paremmin tienavaan naisen kanssa. Kun näitä molempia löytyy, niin ehkä älykkääksi itsensä tunteva nainen ei juuri löydä seuraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tuo. Jotkut naiset haluavat tiedostamattaankin paremmin pärjäävän miehen. Samaan aikaan on miehiä, jotka eivät voi olla itseään paremmin tienavaan naisen kanssa. Kun näitä molempia löytyy, niin ehkä älykkääksi itsensä tunteva nainen ei juuri löydä seuraa.
Taisiis löytää, mutta miehet ei ehkä lähesty niin paljoa. Pohdintaa. Ei saa lyödä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Tokikaan kaikki älykkäät sukupuoleen katsomatta eivät sillä älyllään aina onnistu rahaa takomaan, jos esim. On vaikka huonot työelämä verkostot, pettänyt terveys jne, eli aina äly ei korreloi myöskään vaurauteen. Mutta varmasti joillakin iso tekijä juurikin tämä puhumasi ilmiö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisiis löytää, mutta miehet ei ehkä lähesty niin paljoa. Pohdintaa. Ei saa lyödä.
😄 ei lyödä, ainakaan kovaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"suurin osa naisista ennemminkin tuntuu haluavan miehen joka lähinnä yleisesti pärjää"
Hah hah hah. Tässä se on tiiviisti sanottuna. Onko liikaa, miehet?
Vastaan miesten puolesta, monelle on.
- AnonyymiUUSI
Ehkä se ei ole älykkyydestä kiinni vaan aistittavissa olevasta haluttomuudesta toista ihmistä kohtaan tai rohkeuden puutos joka ilmenee kylmyytenä olemuksessa. Älykäs nainen rakastuu ja joskus jopa käyttäytyy hassun rakastuneen tavoin, tunteidensa ohjaamana. Ehkä älykäs nainen kuitenkin valitsee puolisonsa viisaasti harkitsemalla, ei niinkään hullusti rakastumalla.
https://www.youtube.com/watch?v=4KTwdr5aTT4 - AnonyymiUUSI
Toisen älyllisten ominaisuuksien määrittely vaatii pidemmän välin tarkastelua.
Älyyn taas vaikuttaa ympäristö ja mahdollisuudet onnistua elämän osa-alueilla.
Älyn kautta toisien kohtelu on mielestäni yliarvostettua.- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miksi sä vajakki puhut tällaisista aiheista?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä taitaa olla jonkun päiväunet jääneet väliin, älä huoli pikkuinen, kyllä sinut on huomattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sie koet olevasi tarpeeksi älykäs päättelemään kuka näihin voi kommentoida. Pojat sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sie koet olevasi tarpeeksi älykäs päättelemään kuka näihin voi kommentoida. Pojat sulle.
Siinä ei tarvitse olla huippuälykäs että ymmärtää että toisten turha haukkuminen on typerää, ja jos ei ole mitään hyvää ja järkevää sanottavaa on silloin parempi olla hiljaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei tarvitse olla huippuälykäs että ymmärtää että toisten turha haukkuminen on typerää, ja jos ei ole mitään hyvää ja järkevää sanottavaa on silloin parempi olla hiljaa
Ja kenelle luulet kirjoittavasi
- AnonyymiUUSI
Kuka ja ketä tässä on haukuttu.
Lukisitko tätä ketjua uudestaan niin jatketaan keskustelua asia pohjalta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ja ketä tässä on haukuttu.
Lukisitko tätä ketjua uudestaan niin jatketaan keskustelua asia pohjalta."miksi sä vajakki puhut tällaisista aiheista" onko tuommoinen sinusta asiallista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"miksi sä vajakki puhut tällaisista aiheista" onko tuommoinen sinusta asiallista?
Tuo pilkkanero bongasi pois keskustelusta ja poistivat välistä jopa yhden kommentin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenelle luulet kirjoittavasi
Varmaan hän kirjoitti jostain haukkujasta? Harmi jos et voi poissulkea itseäsi
- AnonyymiUUSI
Kyllä mua uskalletaan lähestyä. Riippuu miten helpolta ja älykkäältä näytät.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Et ole kovin vakuuttava hölinä keiju sen suhteen että sinulla olisi kovinkaan hauskaa palstasedän tekstejä ”kommentoidessa”
- AnonyymiUUSI
Ehkä juuri se älykkyys. Kun hän huomaa, että oletkn melko tyhmä mies. Ja kun hän sanoo sen ääneen, se koskettaa. m>n
- AnonyymiUUSI
Minusta älystä ei pitäisi ottaa niin paljoa paineita. Eiväthän kaikki ole hyviä samoissa asioissa, äly on vain yksi ominaisuus. Jos sillä elämässä selviää, sitä on riittävästi. Tuommoinen ääneen toisen tyhmittely ei kyllä ole fiksua. Toivottavasti löydät jonkun kiltimmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta älystä ei pitäisi ottaa niin paljoa paineita. Eiväthän kaikki ole hyviä samoissa asioissa, äly on vain yksi ominaisuus. Jos sillä elämässä selviää, sitä on riittävästi. Tuommoinen ääneen toisen tyhmittely ei kyllä ole fiksua. Toivottavasti löydät jonkun kiltimmän.
Kuulostaa enemmän ilkeälle kuin älykkäälle ihmiselle.
Sellaisista ei kannata välittää eikä jäädä harmittelemaan perään.
- AnonyymiUUSI
Tapaamani älykkäät ihmiset eivät koskaan leuhkineet älylllään. He ovat päin vastoin pyrkineet piilottamaan tietämystään ja lahjojaan mm. erikoishuomion tai kateuden vuoksi.
Lisäksi heidän lähellään on ollut hauska olla, koska heillä on aina erinäisiä kiinnostuksen kohteita, joista he ovat innostuneita ja jos keskusteluyhteys syntyy, heitä on mukavaa kuunnella. Siinä oppii itsekin paljon asioita.
En ole kokenut heitä vaikeasti lähestyttävinä, mutta he ovatkin olleet ja ovat hyvin ”läheisiä” ihmisiä, osa sukua.
Tietysti jos mitään yhteistä tarttumapintaa ei löydy, voi henkilön kokea vaikeasti lähestyttävänä. Ei ole mukava keskustella ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä, mistä puhut.- AnonyymiUUSI
Tämä on niin totta. Itse asiassa voi olla aika varma siitä, että jos joku varta vasten kutsuu itseään älykkääksi, hän tuskin sitä oikeasti on. Vahvasti Dunning-Kruger tuollaisessa läsnä.
sivusta vaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta. Itse asiassa voi olla aika varma siitä, että jos joku varta vasten kutsuu itseään älykkääksi, hän tuskin sitä oikeasti on. Vahvasti Dunning-Kruger tuollaisessa läsnä.
sivusta vaan😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Pidätkö minua älykkäänä?
- AnonyymiUUSI
Kysyt anonyyminä keskustelupalstalla? Tämän perusteella enpä juuri, mutta toki voit olla täynnä yllätyksiä.
Jos ei koe olevansa yhtä älykäs, niin pelkää olevansa huonompi. Sitten sais kuunnella toisen piikittelyä jatkuvasti. Ei sellaista jaksa.
- AnonyymiUUSI
Älykkyys ei ole sama asia kuin ilkeys.
Anonyymi kirjoitti:
Älykkyys ei ole sama asia kuin ilkeys.
Ei olekaan mutta älykkäät helposti alkaa olla ilkeitä. Olen vaan huomannut elämässäni sen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei olekaan mutta älykkäät helposti alkaa olla ilkeitä. Olen vaan huomannut elämässäni sen.
Olen huomannut ihan päinvastaista. Älykkään ihmisen ei tarvitse olla ilkeä ja korostaa itseään. Miksi ihmisen pitäisi korostaa itseään. Mutta tietenkin kyllä heidänkin täytyy asemastaan väliin kilpailla, senkin voi tehdä monella tapaa, ihan omantuntonsa mukaisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut ihan päinvastaista. Älykkään ihmisen ei tarvitse olla ilkeä ja korostaa itseään. Miksi ihmisen pitäisi korostaa itseään. Mutta tietenkin kyllä heidänkin täytyy asemastaan väliin kilpailla, senkin voi tehdä monella tapaa, ihan omantuntonsa mukaisesti.
Ei herran jumala 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä ihmisiä on ylimielisiä ja narsistisia, itseään ylivertaisina pitäviä älykköjäkin, joilta puuttuu empatiakyky. Valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei herran jumala 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ei susta ainakaan kovin järjen jättiläisen kuvaa saa kun yrität niin kovin läpinäkyvästi naureskella palstaäijän tekstien päälle
- AnonyymiUUSI
kun he muuttuvat näkymättömiksi.
- AnonyymiUUSI
Epävarmat eivät lähesty, koska taustalla huono yleissivistys ja lyhyt koulutus. Pelkäävät tulevansa kohdelluiksi samoin kuin itse kohtelevat niitä, joilla on heitäkin huonompi tietotaso.
- AnonyymiUUSI
Tämä kommentti on ajatuksen tasolla joltain 70-luvulta.
Koulutuksen taso ei kerro mitään ihmisen älyllisestä tasosta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti on ajatuksen tasolla joltain 70-luvulta.
Koulutuksen taso ei kerro mitään ihmisen älyllisestä tasosta.Ja sieltä 🫰badumtsss totuuksia, sivusta
- AnonyymiUUSI
Täällä ei niitä ole..
- AnonyymiUUSI
Tui tui..
- AnonyymiUUSI
Koska pelkäät että he näkevät lävitsesi? ;)
"Poikien" valtapelit ja huono käytös ei mene läpi. Älykäs tai viisas tarvitsee kumppanikseen samanlaisen ja henkisesti tasavertaisen ihmisen. Muu on ajanhukkaa. - AnonyymiUUSI
Semmoset ämmät on rasittavia,jotka luulevat olevansa älykköjä.Suu käy vaikka ajatus katkeaa.Ja alkuun ne siemailee hienosti valkkaria ja puhuu sivistyneesti.Lopulta konttaavat lattialla ja yhä röhkivät fiksusti.Älykkyys kasvaa kun valkkaria kupu täynnä.
- AnonyymiUUSI
Oli pakko nauraa..
- AnonyymiUUSI
Mistä niitä älykkäitä naisia Suomessa löytäisi.
- AnonyymiUUSI
Iiris Suomela taitaa olla älyn puolesta keskiverto suominainen.
- AnonyymiUUSI
Naristinen julmuus.
- AnonyymiUUSI
Monet joutuvat rakkausavioliittoon, koska eivät pysty järkiavioliittoon.
Toiset taas ajautuvat järkiavioliittoon, koska eivät pysty rakkausavioliittoon.
Kunnolla rakastuneena järki lentää ikkunasta pihalle.
Hyvin älykäs taas saattaa olla kylmä ja huumorintajuton tunnevammainen, joka ei yksinkertaisesti käsitä, mitä tunne nimeltä "rakkaus" pitää sisällään.
Valitettavan usein yhteen ajautuu kaksi ihmistä, joissa toinen on pilkuntarkka järjellä toimiva jääkalikka ja toinen tunteella höyryävä tulinen rakastaja.
Kumpikaan ei ymmärrä toistaan ja lopputulos on määrätön tuska ja koko liiton meneminen päin helvettiä.
Eri asia on sitten kaikenlaisista kaksisuuntaisista tai narsistisista häiriöistä kärsivät kusipäät, jotka yrittävät alentaa toisia piikittelyllä, vähättelyllä ja painamalla toista alas.
Sellainen saattaa jatkua vuosia, kunnes toinen kilahtaa ja tekee jotain peruuttamatonta.
Parempihan olisi jättää kusipää uimaan omissa liemissään heti alkumetreillä, eikä odottaa toisen "muuttumista".
Sitä kun ei tule tapahtumaan - ikinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251250Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 109896
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830