Kodinkoneet lukkojen taka

Mikäli tilanne Venäjän ja Suomen välillä eskaloituu kannatta kodinkoneet kiinnittää ketjuilla niin venäläiset sotilaat eivät vie niitä mukanaan. Pyykkikoneeni ja Parma-Iivari talotuulettimeni on lujasti kiinnitettyinä paksulla kettingillä talon seinään. Varmuusvarastoihin kannattaa varata puhdasta vettä ja taskulampun pattereita sekä elintarvikkeita kuten säilykkeitä runsaasti, hah hah haaa!!!...

9

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ressu on taas oikeassa ja myös polkupyörät kannatta lukita sekä kiinnittää vaikka pyörätelineeseen niin se ainakin vaikeuttaa niiden lähettämistä venäjälle.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­N­y­­­m­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178804277

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jyväskylä taivaalla Nato koneita montaa sorttia. Kyllä on nyt turvallinen olo mutta eikö tuolla nähtyä maavoimien kalustoa pitäisi esitellä tositoimissa Ukrainassa eikä tuhlata polttoainetta joutavaan ajeluun Jyväskylän kaduilla sekä siirtymä kuljetuksiin ympäri maamme varuskuntia. Natolta saadaan tulevaisuudessa uudempia vehkeitä näiden käytettyjen tilalle.

• Anonyymi

Joo tuossa on winha perä nimittäin ne venäläisetn kommari soltut vier ihan kaiken mukanaan venäjälle,tosin Kokkolan poliisi saapuu paikalle ja poliisi aina ellei ne pelkää tjn muuta äähh tarjoan niile munkkikahvit

• Anonyymi

Nyt Ressu polkupyörä lukkoon ja käperry odottamaan itämaan tietäjiä.

• Anonyymi

Rannekellojen perään olivat viime sodassa mutta nyt näyttää kelpaavan kaikki elektroniikka. Omien kaatuneiden taskut omat sotilaat tyhjentävät ja puhelin lähtee haavoittuneiltakin.

• Anonyymi

Ressu vanhana pioneerina on miinoittanut Halkokarin pihansa ja pakenee itse peloissaan miehittäjiä Perhon erämaahan.

• Anonyymi

Isänsä poika Ressu on eli takalinjojen taavi eikä seuraavasta sukupolvestakaan ole mainetekoihin.

• Anonyymi

Viljo A Kivelä palveli kaasunsuojelukomppaniassa eli ei mainittavia sankaritekoja eikä ole suvussa tässä suhteessa menty eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4827
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2198
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1832
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      35
      1567
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1391
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1391
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1120
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe