Unessa jouduin siirtämään tavaroita paikasta toiseen. Minulla oli apulaisia, joille annoin pari tavaraa kannettavaksi.
Sanoin, että minä otan tämän kirjan, kirja oli suhteellisen paksu ja sen nimi oli Haittavaikutukset.
Seuraavaksi olin uimassa ko.kirjan kanssa. yritin uida niin, että pidän kirjaa niin ettei se kastu. Välillä yritin pitää suullakin kiinni kirjasta.
Vesi oli tyyni, mutta uiminen oli kirjan vuoksi hankalaa ja muistan ajatelleeni, että ei ole enää pitkä matka rantaan. Siihen uni taisi päättyäkin.
Uiminen unessa - kirjan: Haittavaikutukset kanssa
3
886
Vastaukset
- Anonyymi
Vesi on tunne-elämän, alitajunnan symboli. Tavaroiden siirtäminen vaikuttaa siihen miten ympäristö ,tai miten havainnoimme asioita, muuttuu tai asioiden merkitys muuttuu, unessasi oli myös muita ihmisiä mukana jotka toimivat apunasi. Uiminen voi merkitä kosketusta alitajuntaisiin tunteisiimme tai ylipäätänsä tunteisiin. Se voi merkitä myös jonkinsortin emotionaalista tuen hakemista. Kirja on tietoa, tietämystä, mitä olet itse kokenut tai omaksunut. Et halunnut että kirjasi kastuu. Koetko että tunteiden näyttämisestä tai niiden käsittelystä on ollut haittavaikutuksia, toisaalta voihan se olla jossain stressaavissa muutostilanteessa jopa hyvä asia, selvitymiskeino.
- Anonyymi
Kiitos, tulkinta taisi osua aiheeseen. Tunteita (molemminpuolisia) varattuun henkilöön, mutta molemmilla tahtotila, ettei loukata muita osapuolia, eikä asia tule mitenkään etenemään. Kovasti yritän päästä tunteista eroon ja töitä sen eteen teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694