Unessa jouduin siirtämään tavaroita paikasta toiseen. Minulla oli apulaisia, joille annoin pari tavaraa kannettavaksi.
Sanoin, että minä otan tämän kirjan, kirja oli suhteellisen paksu ja sen nimi oli Haittavaikutukset.
Seuraavaksi olin uimassa ko.kirjan kanssa. yritin uida niin, että pidän kirjaa niin ettei se kastu. Välillä yritin pitää suullakin kiinni kirjasta.
Vesi oli tyyni, mutta uiminen oli kirjan vuoksi hankalaa ja muistan ajatelleeni, että ei ole enää pitkä matka rantaan. Siihen uni taisi päättyäkin.
Uiminen unessa - kirjan: Haittavaikutukset kanssa
3
668
Vastaukset
- Anonyymi
Vesi on tunne-elämän, alitajunnan symboli. Tavaroiden siirtäminen vaikuttaa siihen miten ympäristö ,tai miten havainnoimme asioita, muuttuu tai asioiden merkitys muuttuu, unessasi oli myös muita ihmisiä mukana jotka toimivat apunasi. Uiminen voi merkitä kosketusta alitajuntaisiin tunteisiimme tai ylipäätänsä tunteisiin. Se voi merkitä myös jonkinsortin emotionaalista tuen hakemista. Kirja on tietoa, tietämystä, mitä olet itse kokenut tai omaksunut. Et halunnut että kirjasi kastuu. Koetko että tunteiden näyttämisestä tai niiden käsittelystä on ollut haittavaikutuksia, toisaalta voihan se olla jossain stressaavissa muutostilanteessa jopa hyvä asia, selvitymiskeino.
- Anonyymi
Kiitos, tulkinta taisi osua aiheeseen. Tunteita (molemminpuolisia) varattuun henkilöön, mutta molemmilla tahtotila, ettei loukata muita osapuolia, eikä asia tule mitenkään etenemään. Kovasti yritän päästä tunteista eroon ja töitä sen eteen teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183423On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1162568Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1062553Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12379Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll332125Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel491475Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451216- 941135