Unessa jouduin siirtämään tavaroita paikasta toiseen. Minulla oli apulaisia, joille annoin pari tavaraa kannettavaksi.
Sanoin, että minä otan tämän kirjan, kirja oli suhteellisen paksu ja sen nimi oli Haittavaikutukset.
Seuraavaksi olin uimassa ko.kirjan kanssa. yritin uida niin, että pidän kirjaa niin ettei se kastu. Välillä yritin pitää suullakin kiinni kirjasta.
Vesi oli tyyni, mutta uiminen oli kirjan vuoksi hankalaa ja muistan ajatelleeni, että ei ole enää pitkä matka rantaan. Siihen uni taisi päättyäkin.
Uiminen unessa - kirjan: Haittavaikutukset kanssa
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
Vesi on tunne-elämän, alitajunnan symboli. Tavaroiden siirtäminen vaikuttaa siihen miten ympäristö ,tai miten havainnoimme asioita, muuttuu tai asioiden merkitys muuttuu, unessasi oli myös muita ihmisiä mukana jotka toimivat apunasi. Uiminen voi merkitä kosketusta alitajuntaisiin tunteisiimme tai ylipäätänsä tunteisiin. Se voi merkitä myös jonkinsortin emotionaalista tuen hakemista. Kirja on tietoa, tietämystä, mitä olet itse kokenut tai omaksunut. Et halunnut että kirjasi kastuu. Koetko että tunteiden näyttämisestä tai niiden käsittelystä on ollut haittavaikutuksia, toisaalta voihan se olla jossain stressaavissa muutostilanteessa jopa hyvä asia, selvitymiskeino.
- Anonyymi
Kiitos, tulkinta taisi osua aiheeseen. Tunteita (molemminpuolisia) varattuun henkilöön, mutta molemmilla tahtotila, ettei loukata muita osapuolia, eikä asia tule mitenkään etenemään. Kovasti yritän päästä tunteista eroon ja töitä sen eteen teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783