Toivottavasti oli hyvä viikonloppu. Aurinkoista ensiviikkoa . Olet rakas. ❤ t.nainen
Hei mies läheltä
18
375
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne ketään t-naista.
- Anonyymi
Eiköhän tuo tarkoita vaan, että toivoo nainen? -sivusta
- Anonyymi
Yksikseen puhuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikseen puhuja!
Mitä tarkoitat tällä hihkaisulla? Kyllä me tiedämme, että mies vastailee itselleen. Et koskaan oikein avaa näitä aatoksiasi vaan vetäydyt tuppisuuksi kun sinulta kysyy tarkemmin
- Anonyymi
Oli ihan hyvä ja sopivan lämmintä jo.
- Anonyymi
Aurinkoisia palstan aktivointeja ensi viikollekin :-)
- Anonyymi
Tylsä vkl, mutta kuinka lähellä toisiamme vaikutamme ???
- Anonyymi
Liian lähellä, mutta liian kaukana.
- Anonyymi
Ei tuo aloittaja kerro mitä "lähellä" tarkoittaa. Itsekin yrittänyt kysyä joskus. Turha siis yrittää tunnistaa mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, konttimaan ei lähdetä.
T.yks kaveri kertoi mulle miten jokanen nakkipaketti heittää kolmesataakuuskymppisen yön pimeimpinä hetkinä, marketin hyllyllä, en lähtenyt epäilemään.
Kytät voi epäillä, epäilevien hommissa.
KYTÄT!!!!!!!!
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=aOGYhw7ZRSc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo aloittaja kerro mitä "lähellä" tarkoittaa. Itsekin yrittänyt kysyä joskus. Turha siis yrittää tunnistaa mitään...
Itse olettaisin lähellä olevan alle kilometrin säteellä, mutta monella varmasti muita mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olettaisin lähellä olevan alle kilometrin säteellä, mutta monella varmasti muita mielipiteitä.
Minä olen ollut etäsuhteessa, joten joku 30 km on jo lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut etäsuhteessa, joten joku 30 km on jo lähellä.
Kaikki on niin suhteellista 100 km voisi olla läheltä.
Itse pidän 20 km on läheltä.
En tiedä mitä ap tarkottaa läheltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, konttimaan ei lähdetä.
T.yks kaveri kertoi mulle miten jokanen nakkipaketti heittää kolmesataakuuskymppisen yön pimeimpinä hetkinä, marketin hyllyllä, en lähtenyt epäilemään.
Kytät voi epäillä, epäilevien hommissa.
KYTÄT!!!!!!!!
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=aOGYhw7ZRScOlisiko ne ätmi ihan vain stevareita jotka seuraa taskualennusten harrastajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on niin suhteellista 100 km voisi olla läheltä.
Itse pidän 20 km on läheltä.
En tiedä mitä ap tarkottaa läheltä?Juuri tästä syystä ihan turha lähteä tunnistelemaan näiden aloituksien kanssa.
- Anonyymi
Sisällä meni koko viikonloppu
- Anonyymi
Ihan hyvä vkl oli, ei valittamista. Ehkä autiolla saarella kelohonkamökissä olisi vieläkin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1988831
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265148- 534551
- 804171
- 543469
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573136Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432561