Jos ottasin pankista vekselin, vieläkö niitä saa??? Ja veisin naisen syömään.
Kun ei oo rahaa
Kannatatteko ideaa???
15
199
Vastaukset
- Anonyymi
En kannata todellakaan
- Anonyymi
Tiedän. Helpommankahun
Tasavaltaa painottaa
- Anonyymi
Et ota vekseliä. Keksit jotain mihin ei tarvita rahaa. Pyydä vaikka ilmaiskonserttiin tai kävelylle tai ihan vaan kahville rannalle ja viet kahvit termarissa. Et ala velaksi tuollaista tehdä. Eikä se että mies maksaa kaiken enää päde tasa-arvo Suomessa.
- Anonyymi
Laita nainen maksamaan.
- Anonyymi
Mua et vienyt kertaakaan ravintolaan syömään, et elokuviin, et teatteriin, et konserttiin, et mökille, et risteilylle, et taidenäyttelyy, et museoon, et mihinkään.
Et mihinkään. Kertaakaan.- Anonyymi
Pitihän paras sanatvaan loppuvat.s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitihän paras sanatvaan loppuvat.s
Less
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Less
L.S
- Anonyymi
Miksi käyttää raha, jota sinulla kerta ei ole. Ensinnäkin se tuottaa turhia vaikeuksia sinulle itsellesi ja toisekseen se antaa toiselle osapuolelle ihan väärän mielikuvan. Jos et halua seuralaista, joka on rahan perään, niin älä leveile rahalla ja levittele rahaa. Se juttu sitten kuitenkin loppuu heti, kun sulla ei olekaan jatkossa rahaa.
- Anonyymi
Palsta
Majanain
Beet. Telttaa pystytytä
Kunnei pystyspysyy
- Anonyymi
Varmista ensin haluaako nainen kanssasi syömään? Jos nainen ei tahdo jostain syystä syödä, viet naisen kauppaan ja pyydät naista valmistamaan koti aterian. Näin saat katsella naista ruoan valmistus touhuissa ja myöhemmin voitte istuskella tyytyväisenä sohvalla.
- Anonyymi
Ei noin. Yhdessä tekevät sen aterian eikä pyydetä naista tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin. Yhdessä tekevät sen aterian eikä pyydetä naista tekemään.
Syököhän se lättyjä
- Anonyymi
Kysy naiselta lainaa sen verran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916