Täällä näkee niin usein hyvänyön-toivotuksia yksittäisille henkilöille, niin halusin nyt toivottaa hyvää yötä sen sijaan kaikille palstalaisille! Ettei kukaan kokisi oloaan yksinäiseksi tai ulkopuoliseksi! Ja jos tänään oli huono päivä, niin olkoon huominen tätä päivää parempi. :) Nyt hyvää yötä kaikille! <3
Hyvää yötä koko palsta!
29
238
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä ap ja kaikki muutkin lukijat. Kiva aloitus sulla 😊
- Anonyymi
Kiitos myös sinulle toivotuksista! :)
- Anonyymi
Hyvää yötä palstalle. Vaikka en vielä nuku.
- Anonyymi
Ei ap:kaan ihan vielä, mutta kohta varmaan. :)
- Anonyymi
Hyvää yötä täältäkin sinkkuneidin kamarista.
- Anonyymi
Kiitos, kiitos!
- Anonyymi
Hyvää yötä. Hampaiden pesu kutsuu täälläkin!
- Anonyymi
Kiitos! Ja juu, se kannattaa muistaa! Pysyy hampaat kunnossa! :)
Hyvää yötä palstalle täältäkin.
- Anonyymi
Öitä sudellekin!
Oikein hyvää yötä ja rauhallisia unia! 🤗
- Anonyymi
Kiitos, ja samoin rauhaisia unia!
- Anonyymi
Ainiin ja varo, ettet nää unia varpaista... ;)
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin ja varo, ettet nää unia varpaista... ;)
Mä voin sitten käsikopelolla kokeilla mitä siellä todellisuudessa on 🤣
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Mä voin sitten käsikopelolla kokeilla mitä siellä todellisuudessa on 🤣
Haha, kyllä! Se niistä rauhaisista unista sitten varmaan tosin... 😅
Anonyymi kirjoitti:
Haha, kyllä! Se niistä rauhaisista unista sitten varmaan tosin... 😅
No älä sinä nyt laske varpaita vaan lampaita unissasi 🤣
- Anonyymi
No älä sinä nyt laske varpaita vaan lampaita unissasi 🤣
Koitan välttää, mutta ei voi mennä vannomaan. Varmaan lasken aidan yli hyppiviä varpaita. 🙃
Anonyymi kirjoitti:
Koitan välttää, mutta ei voi mennä vannomaan. Varmaan lasken aidan yli hyppiviä varpaita. 🙃
Jos vaan lasket ne omat varpaat? Muistan nimittäin nuoruusvuosilta yhden animaatioelokuvan jossa myös loikki varpaita aidan yli kun piti nukahtaa ja sanoisin että sen myötä voisi unet jäädä vähiin 🤣
- Anonyymi
Jos vaan lasket ne omat varpaat? Muistan nimittäin nuoruusvuosilta yhden animaatioelokuvan jossa myös loikki varpaita aidan yli kun piti nukahtaa ja sanoisin että sen myötä voisi unet jäädä vähiin 🤣
Ai semmoinen on oikeasti olemassa? Mielenkiitoista. Kävi kyllä jotenkin mielessäkin, että voisi olla huono idea. 😅 Nojoo, ehkä pitää laskea niitä omia varpaita sit. Ehkä joku päivä voin sit laskee jonkun muun vaikka. 😋
Anonyymi kirjoitti:
Ai semmoinen on oikeasti olemassa? Mielenkiitoista. Kävi kyllä jotenkin mielessäkin, että voisi olla huono idea. 😅 Nojoo, ehkä pitää laskea niitä omia varpaita sit. Ehkä joku päivä voin sit laskee jonkun muun vaikka. 😋
Noo, varpaita ja varpaita, mutta loikkivat aidan yli. Parempi etten kerro enempää ennen kuin olet nukkunut yön yli 😂
Olisihan se metkaa laskea omia varpaitaan ja yhtäkkiä huomata peiton alla ettei ne loppuneetkaan kymmeneen... 🤗- Anonyymi
Noo, varpaita ja varpaita, mutta loikkivat aidan yli. Parempi etten kerro enempää ennen kuin olet nukkunut yön yli 😂
Olisihan se metkaa laskea omia varpaitaan ja yhtäkkiä huomata peiton alla ettei ne loppuneetkaan kymmeneen... 🤗Okei juu, voi olla parempi etten ajattele enää yhtään varpaita nyt, kohta ne on muuten oikeasti vielä unissa. 😅 Nyt jotain muita, mielellään rauhoittavia ajatuksia ja nukkumaan. 😴
Anonyymi kirjoitti:
Okei juu, voi olla parempi etten ajattele enää yhtään varpaita nyt, kohta ne on muuten oikeasti vielä unissa. 😅 Nyt jotain muita, mielellään rauhoittavia ajatuksia ja nukkumaan. 😴
No sit äkkiä pois palstalta ja päätä kohti tyynyä, muuten ei rauhaa tule 😂
Kauniita unia 🤭
Kuin myös sinulle🤗
- Anonyymi
Kiitos! 😊
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle
- Anonyymi
Hyviä unia, kaikkia mahollisia kuvia.
- Anonyymi
Aion itsekin vaan nukkua https://youtu.be/5_k3XCb_rWQ
Siksi kun voin ja olen kaikkien unten arvoinen https://youtu.be/v4g0uTvf9MA - Anonyymi
Tottunna hakeen vaihtuvat unisanat, eikä poikkeusta tänäänkään.
Kaikille tuleekin heittää unihiekkaa. Se olkoon molemminpuolista hyväntahdon vierihoitoa🫠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066